جذابترین سواحل بالی در کشور اندونزی

نویسنده:

حسین یوسفی

در تاریخ:

سواحل بالی – یکی از بهترین جاهایی که هنگام سفر به اندونزی می توانید پیدا کنید بالی است آن هم به دلیل داشتن سواحل بسیار زیبای آن قطعا یکی از جذاب ترین مناطق گردشگری می باشد در این مطلب به معرفی سواحل بالی در کشور اندونزی پرداخته ایم.

1. ساحل Nusa Dua بالی

ساحلی که بسیاری از هتل های لوکس در اطراف آن ساخته شده اند. در اطراف این ساحل انواع گل و گیاه رشد کرده را می توانید مشاهده کنید. تصور کنید درختان بلند نخل، مانگرو وحشی، درختان معطر و درخت گردو در میان اقیانوس آبی روشن و شن و ماسه طلایی چشم نوازی می کنند. بله، توصیف این ساحل،ت وصیف تکه ای از بهشت است. این مکان برای شا بسیار مناسب است زیرا دارای جریان و موج کمی است. یکی از محبوب ترین هتل ساحلی لوکس کایومانیس می باشد که دارای ویلای خصوصی و آبگرم است.
جذابترین سواحل بالی در کشور اندونزی

2.ساحل Kuta بالی

امواج و جریان در این ساحل بالا است. همین باعث می شود که برای موج سواری بسیار مناسب و پرطرفدار باشد اما برای شنا چندان مناسب نیست. در ساحل همیشه جمعیت مردمان محلی و توریست ها را مشاهده خواهید کرد. در این ساحل به بهترین هتل ها و امکانات تفریحی و سرگرمی دسترسی خواهید داشت.
جذابترین سواحل بالی در کشور اندونزی

3.ساحل Sanur بالی

این ساحل در منطقه ی روستایی جنوب بالی واقع شده است. ساحلی چند کیلومتری با شن و ماسه های طلایی و مرجان های کوچک، با امواج خفیف که برای شنا مناسب است. دریا در این منطقه به قدری شفاف است که حتی می توانید موجود درون آب را نیز به راحتی ببنید. یکی از جالبترین مکانها برای اقامت در این ساحل، Klumpu است.
مطالب مرتبط:
جذابترین سواحل بالی در کشور اندونزی

4. ساحل Balangan بالی

ساحلی که برای رسیدن به آن باید از روستاهای محلی زیبا و سرسبز گذر کنید. این ساحل کوچک و آرام، بهترین مکان برای کسانی است که به دنبال پنهان کردن خود و کسب آرامش هستند. جریانهای اقیانوسی قوی هستند و در نتیجه امواج بالا می باشند، به همین دلیل برای شنا توصیه نمی شود. زمانی که جزر و مد کم باشد،می تواند بهترین مکان برای قدم زدن و لذت بردن از زیبایی ها باشد.
جذابترین سواحل بالی در کشور اندونزی

5. ساحل Geger بالی

این ساحل دارای شن های سفید است که با برخورد نور خورشید بسیار درخشان می شوند. دریا در اینجا آرامتر است اما گاهی اوقات در شب بسیار خشن می شود، پس باید مراقب بود.اگر خوش شانس باشید می توانید کار کشاورزان در ساحل را ببنید و از امرار معاش آنها لذت ببرید. خوردن صبحانه در کافه های ساحلی و در انتها بازدید از معبد را از دست ندهید.
جذابترین سواحل بالی در کشور اندونزی

6. ساحل Bias Tugal بالی

ساحلی خلوت است زیرا دسترسی به آن از مسیری پر زحمت یعنی مسیر سنگی امکان پذیر است. این زحمت در دسترسی باعث شده است که ساحل همچنان بکر و دست نخورده باقی بماند. محل های مناسب برای اقامت وجود دارد اما برای شنا کردن برای شناگران مبتدی در این ساحل مناسب نیست.
جذابترین سواحل بالی در کشور اندونزی

7. ساحل Padang بالی

ساحلی در نزدیکی معبد Uluwatu، بسیار زیبا با سنگهای بزرگ و گیاهان بیش از حد رشد کرده که توسط میمونها احاطه شده است. برای رسیدن به این بهشت باید راههای باریک و شیبداری را طی کنید. دریای آن برای شنا مناسب است اما باید مراقب  مرجانهای تیز و جوجه تیغی های دریایی باشید. درست است که امروزه این ساحل کمی شلوغ تر شده است اما هنوز هم زیبایی و جذابیت خود را حفظ کرده است.
جذابترین سواحل بالی در کشور اندونزی

8. ساحل Lovina بالی

این ساحل که چندان معروف هم نیست در شمال بالی قرار دارد. این ساحل توسط شن های سیاهی که از گدازه های سرد آتشفشان کوه آگونگ می آیند، درست شده است. برای شناگران یک بهشت محسوب می شود زیرا دارای دریایی آرام با موج های کم است. این منطقه معمولا آرام است. در این ساحل ماهیکیران روستایی و مردمان محلی خونگرم، چشمه های آب گرم و آفتاب گرفتن دلفینها را مشاهده خواهید کرد.
جذابترین سواحل بالی در کشور اندونزی

9. ساحل Nyang Nyang بالی

یکی دیگر از سواحل مخفی بالی می باشد زیرا برای رفتن به آنجا سربالایی و سراشیبی، پیچ و خم در دل جنگل را باید تحمل کنید. تلاش زیادی که در انتها خواهید دید ارزش فراوانی دارد. ساحل شنی سفید و دریای شفاف آبی، که خلوت و آرام است و تلاش کشاورزان برای برداشت جلبک دریایی را خواهید دید.
جذابترین سواحل بالی در کشور اندونزی

10. ساحل Dream beach در Nusa Lembongan بالی

یک جزیره کوچک که تقریبا 7 کیلومتر از دریای بالی فاصله دارد. این جزیره با سنگ های بزرگ و پوشش گیاهی دارای خلیجی شنی است. بسیاری از مردم در این جزیره بیشتر می مانند تا چیزهای بیشتری را کشف و تجربه کنند. این جزیره هنوز بر خلاف بالی، توسعه چندانی نیافته است اما به دلیل بکر بودن در آن قطعا حس خوبی را تجربه خواهید کرد.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید