بهترین کافه های استانبول + تصاویر

نویسنده:

سمیرا هادی

در تاریخ:

استانبول یکی از بهترین شهرهای توریستی دنیاست که سالانه شاهد تعداد زیادی توریست از سراسر دنیاست و یکی از جاهایی که پیشنهاد میشه که در سفر تور استانبول حتما امتحان کنید، کافه های استانبول است که، لذت خوردن یک چای ترک و قهوه‌ی بینظیر ترکی رو از دست ندین. اکثر مسافران تور استانبول بعد از یک روز هیجان انگیز که با خرید از مرکز خرید های استانبول و بازدید از جاهای دیدنی، نیاز دارن که برای رفع خستگی یک نوشیدنی گرم رو امتحان کنند. با ما همراه باشید تا تعدادی از کافه های معروف استانبول رو به شما معرفی کنیم.

کافه Mandabatmaz

یکی از بهترین کافه های استانبول Mandabatmaz در خیابان معروف تکسیم قرار دارد و به خاطر طعم بیادماندی قهوه ترک هایی که سرو می کند طرفداران زیادی دارد. کافه در سال ۱۹۶۷ تاسیس شده و بیش از ۲۰ سال است که اوستا کمال قهوه درست می کند. فقط کافی است به او بگویید که قهوه را چطور می نوشید. این جا کافه ای کوچک است و نمی توانید ساعت های زیادی را در آن بنشینید بیشتر برای یک قهوه سریع و رفع خستگی کوتاه مناسب است. البته روزهایی که هوا خوب است صندلی هایی برای نشستن در فضای باز قرار می دهند.

آدرس: Asmali Mescit Dist. Istiklal Str. Olivia Passage No:1/A Taksim, Beyoglu, Istanbul

بهترین کافه های استانبول + تصاویر

کافه قهوه ساده‌ sade kahve cofe

اگر به دنبال چشیدن بهترین قهوه ترک هستید می تونید این کافه رو امتحان کنید، کافه ساده قهوه، انواع قهوه‌ رو سرو می کنه برای افرادی که علاقه دارن طعم های مختلف قهوه رو بچشن پیشنهاد ویژه ایی است.

آدرس: Rumeli Hisarı, Yahya Kemal Cd. No:20, 34470 Sarıyer/İstanbul, Turkey

بهترین کافه های استانبول + تصاویر

کافه Ethem Tezçakar

بی‌گمان بکیر تزشاکار که دودمان چهارم از قهوه‌ خانه‌ داران بازار بزرگ است، چیزهای فراوانی درباره دم کردن یک فنجان قهوه عالی می ‌داند. چندین نسل از مغازه‌ دارها و پیشه گران از قهوه و باقلوای این مغازه لذت برده‌ اند. پایین خیابان بزرگ راگ استریت در بازار، این مغازه در طول روز میزبان خریداران و فروشنده ‌های ۴ هزار مغازه این بازار سر پوشیده است. در مغازه کوچک  به ‌سختی ۴ نفر جا می شوند از سایر جاذبه های این مورد از بهترین کافه های استانبول می توان به نعلبکی ‌ها و فنجان ‌های سیمین و مسی و بشقاب‌ های زیبای موجود در ویترین اشاره کرد.

آدرس: ‌ Halicilar Sokak, the Grand Bazaar

بهترین کافه های استانبول + تصاویر

دریپ کافیست‌ drip coffeeist

این کافه دارای 2شعبه در استانبول می‌باشد یکی در بخش آسیایی و دیگری در بخش اروپایی استانبول قرار دارد که ابتدا دریپ کافیست در بخش آسیایی افتتاح شد و با توجه به کیفیت خوب، با استقبال مردم روبه رو شد و پس از مدتی در بخش اروپایی هم نیز شعبه دیگر را افتتاح کردند.دریپ کافیست از معروفترین کافه های استانبول است و برای گپ‌های عصرانه و دورهمی های دوستانه بسیار مناسب است.

بهترین کافه های استانبول + تصاویر

کافه Osmanli Kahvehanesi

قهوه خانه عثمانلی یکی دیگر از بهترین قهوه خانه های استانبول است که طعم بیادماندی قهوه آن ارزش امتحان کردن را دارد. تپه شاملیکا که در قسمت آسیایی شهر قرار دارد، چشم‌ انداز زیبایی از  دریایی سیاه را در مقابل مشتریانش قرار می دهد و بین ساکنان استانبول از محبوبیت بالایی برخوردار است. قهوه‌ خانه عثمانلی یک قهوه‌ خانه کوچک است که در وسط آن فواره ای مرمری قرار دارد و اطراف آن فرش ‌های عثمانی و صندلی ‌های مخملی چیده شده است. اگر چیزی بیشتر از یک قهوه کف دار می‌خواهید سری به یوروک کادیری (چادر عشایر) بزنید که یک کافه داخل چادر است که در آن موزیک بومی و پاپ به همراه برنامه هایی بنام هورون (horon) اجرا می ‌شود.

آدرس:‌ Turistik Çamlica Caddesi 34, Üsküdar

بهترین کافه های استانبول + تصاویر

کافه روملی ‌ rumeli cafe

یک کافه خیلی باحال، از این نظر باحال که توش خیلی احساس راحتی می کنین و می تونید ساعت های دلپذیری رو در کافه روملی بگذارنید البته محیط کافه هم بسیار دوس داشتنی است. در این کافه علاوه بر قهوه های بی نظیر و خوش مزه، غذاهای ساده رو هم سرو می کنه و این غذهای ساده رو با کیفیت بسیار خوبی است که  علاوه بر مسافران تور استانبول مردم محلی هم برای  چشیدن غذاهای خوشمزه به این کافه میان.

بهترین کافه های استانبول + تصاویر

کافه Nev-i

محلی دوست داشتنی که قهوه های بیادماندی آن داخل ذغال آماده می شوند. کافه در محلی توریستی و قدیمی به نام balat  در شاخ طلایی استانبول قرار دارد. پیشنهاد می کنیم بعد از گشت و گذار و پیاده روی در شهر قدیمی برای استراحت و نوشیدن یک فنجان داغ قهوه این مورد از بهترین کافه های استانبول را اننتخاب کنید.

آدرس: Abdulezelpaşa Haraccibasi Str. No:264 D:29, Balat, Istanbul

بهترین کافه های استانبول + تصاویر

کافه نان و کره‌ Bread and Butter

این کافه همان تورکه از اسمش مشخصه یک مغازه نان فروشی است که در کنار نان های تازه و خوش مزه، غذاهای سبک و بینظیری سرو میشه.برای مسافران تور استانبول که بعد از یک روز که در جاهای مختلف استانبول گذراندند پیشنهاد خوبیه که استراحت کنند و با هم به صحبت بپردازند.

نتیجه تصویری برای کافه نان و کره‌ Bread and Butter"

کافه Tarihi Bagdat Kuru Kahvecisi

یکی دیگر از بهترین کافه های استانبول که قدمتی دیرینه دارد و در خیابان بغداد قرار دارد. این کافه علاوه بر قهوه ترک های بیاد ماندنی شیرینی های بسیار لذیذی هم دارد. آن ها ۴ نسل است که قهوه درست می کنند و حسابی در این کار مهارت کسب کرده اند.

آدرس: Bagdat Aveneu, Kazim Ozalp Str. Kazim Kulan Passage No:371/6 Saskinbakkal, Kadikoy, Istanbul

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید