جنگل سیاه آلمان ، جنگلی مخوف و شگفت انگیز

نویسنده:

سمیرا هادی

در تاریخ:

آیا دوست دارید به سرزمینی شوم و پرماجرا سفر کنید؟ جایی که دیدنی‌های آن شما را میخکوب کند و حسی سرشار از ترس، شگفتی و اضطراب به شما القا می‌کند. جنگل سیاه آلمان از معدود مکان‌هایی است که تمام این حس‌ها را یک جا به شما تقدیم می‌کند. پس اگر فردی شجاع و ماجراجو هستید وارد شدن به آن را یک بار تجربه کنید.

جنگل سیاه آلمان ، جنگلی مخوف و شگفت انگیز

به دلیل انبوه بودن این جنگل، نور خورشید هرگز به آن نفوذ نمی‌کند. جنگل سیاه آلمان، از غرب تا رود راین و از جنوب تا کوه‌های آلپ سوئیس کشیده شده و اگرچه نام ترسناک آن زبانزد عام و خاص است ولی با وارد شدن به این جنگل شیفته‌ی آن خواهید شد.

تراکم درختان و بوته و بوته زار ها در جنگل سیاه آلمان به اندازه ای است که تجسم زیبایی وصف ناپذیری را در ذهن ایجاد می کند و در آغوش آن خانه هایی وجود دارد که از سال های سال قبل بر جای مانده است، خانه هایی که سبک قرون وسطایی شان باعث شده تا گردشگران زیادی جذب آن ها شود. البته این جنگل از زمان های دور زادگاه داستان ها و قصه های زیادی بوده است، قصه هایی که بیشتر آن ها از شوم بودن آن گفته اند و افراد را از رفتن به آن منع کرده اند.

همچنین موزه‌ی روباز مزرعه قاضی، موزه‌ی ساعت آلمان، قلعه‌هایی قدیمی و دهکده‌هایی افسانه‌ای از دیدنی‌های منحصر به فرد این جنگل مخوف است و اگر به ترستان غلبه کردید حتما از آن‌ها دیدن کنید.

جنگل سیاه آلمان ، جنگلی مخوف و شگفت انگیز

جنگل سیاه آلمان از آن دست جاهایی است که همیشه پوشیده در مه است، گاهی این مه تا اندازه ای زیاد است که حتی تا ۲ متری هم قابل رویت نیست.

به درون جنگل سیاه که وارد می‌شوید، جاده‌هایی باریک می‌بینید که از میان درختان سر به فلک کشیده و رودخانه‌های پر خروش عبور می‌کنند و شما را به قعر جنگل می‌برند.

مسیرمارپیچی تیمبرلند بخش متروکه‌ای از جنگل سیاه است که با برگ‌های صنوبر قرمز پوشیده شده و گویی به شما خوشامد می‌گوید. با قدم زدن در کنار دریاچه‌های این جنگل انگار که در داستانی تخیلی پاگذاشته‌اید و یکی از شخصیت‌های داستان شده‌اید.

جنگل سیاه آلمان ، جنگلی مخوف و شگفت انگیز

با همه ی این ها اگر دوست دارید تا مانند هزاران و میلیون ها گردشگر ماجراجوی دیگر شما هم از این جنگل دیدن کنید، اوایل فصل پاییز را برای آن انتخاب کنید. در فصل پاییز چندین لایه از برگ سراسر زمین را می پشاند و خش خش آن ها در کنار عبور گوزن های شاخدار منظره ای بسیار رویایی را مجسم می کند.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید