16 جاذبه گردشگری برتر مادرید

نویسنده:

معصومه داعی

در تاریخ:

کلان شهر مدرن مادرید، بخش قابل توجهی از جاهای دیدنی اسپانیا را شامل میشود و پر انرژی و مملو از جاذبه های فرهنگی است که احساسی از اسپانیای واقعی را ارائه می دهد. خیابان های وسیع مملو از ترافیک اند ، اما پارک های زیبا پراکندگی های شهری را از یکدیگر جدا کرده اند.  مادرید جذابیت سنتی آندلس و زیبایی بارسلونا را ندارد، به جای آن، فضایی هیجان انگیز را ارائه می دهد. در این شهر دائما فعالیت های زیادی برای دیدن و انجام دادن وجود دارد که گردشگران را در انتخاب دچار اشتباه می کند.

موزه جهانی پرادو مجموعه ای بی پایان از شاهکارهای ایجاد شده در دوران طلایی اسپانیا را به نمایش می گذارد و کاخ سلطنتی قرن هجدهم با کاخ باشکوه ورسای رقابت می کند. انرژی خود را برای غروب که شهر رنگ واقعی زندگی می گیرد، نگه دارید.

مادریلیوس ها(مادریدی ها) علاقه به  بیرون رفتن از شهر دارند و پیاده روی در شب (پیاده روی عصر) یک آیین محبوب است. در صورت امکان ، در هنگام تابستان به خاطر گرمای طاقت فرسا از بازدید خودداری کنید. بهترین زمان برای بازدید از مادرید بهار یا پاییز است.

1) موزه پرادو

16 جاذبه گردشگری برتر مادرید

موزه جهانی پرادو ، مجموعه ای از بیش از 5000 نقاشی دارد که با مجموعه لوور پاریس رقابت می کند. نقاشی های اسپانیایی از قرن دوازدهم تا اوایل قرن نوزدهم که بسیاری از آنها از شاهکارهای معروف هستند، بخش اصلی این مجموعه را تشکیل می دهند. مجموعه نقاشی های فرانسیسکو گویا شامل 140 اثر برجسته است. این مجموعه همچنین نقاشی های ایتالیایی ، فلمینک ، فرانسوی ، انگلیسی و آلمانی و همچنین مجسمه های نئوکلاسیک ایتالیایی را پوشش می دهد.

 موزه پرادو حدود 2300 بخش مجموعه را در بیش از 100 اتاق در سه طبقه به نمایش می گذارد. تلاش برای دیدن همه اینها در یک دیدار می تواند سخت باشد ، اما می توانید تمرکز خود را روی گروهی خاص از شاهکارها بگذارید. پرادو ” مسیرها ی” آثار خاصی را( با تورهای خودگردان)  ارائه می دهد.

این مسیرها معروف ترین بخش های این مجموعه از جمله لاس منیناس، نقاشی معروف پرادو ، را به نمایش می گذارند. این نقاشی با شکوه در سال 1656 توسط ولزکوئز، از خانواده سلطنتی اسپانیا فیلیپ چهارم ساخته شد. از دیگر آثار دیدنی در بین 50 شاهکار برتر موزه می توان به: بشارت مسیح از فرا آنجلی، شستن پاهای همراهان مسیح ازتینتورتو، نزول از صلیب از روگی وان دره ویدن، خواب یعقوب از جوزه دی ریبرا، سوم ماه مه از گویا، عقیده پاک از موریلو، پرتره شخصی از دورر، پرستش چوپانان از ال گرکو، پارناسوس از پوسین و باغ لذت های زمینی از بوش.

بازدید کنندگان همچنین می توانند از راهنمای صوتی موزه (با هزینه ای اندک) که شامل یک تور از50 شاهکار هنری می باشد،  استفاده کنند. دوستداران هنر استقامت می توانند نسخه کامل راهنمای صوتی تور را که 250 اثر را پوشش می دهد، انتخاب کنند. گردشگران همچنین می توانند از فروشگاه هدیه در موزه و کافه ای با یک تراس در فضای باز دلپذیر ، بازدید می کنند. با همکاری موزه پرادو ،کلیسای سنت جروم واقعی در پشت موزه ، مجموعه ای ارزشمند از نقاشی های مذهبی قرن هفدهم اسپانیا را به نمایش می گذارد.

به جای ایستادن در صف های طولانی و برای ورود مستقیم به مجموعه آثار هنری مهم، به تور ورودی مستقیم موزه پرادو در مادرید بپیوندید. در این تور 90 دقیقه ای، راهنمای تور، یک کارشناس هنری، نه تنها به مهمترین بخش های موجود در این مجموعه اشاره می کند، بلکه برای قرار دادن هنر در متن پشت پرده ها و برخی از تاریخ آثار را شرح می دهد.

2) پارک بوئن ریتیرو و کاخ کریستال

16 جاذبه گردشگری برتر مادرید

پارک بوئن ریتیرو پناهگاه صلح در قلب مادرید است. در آن سوی خیابان های شلوغ ، این پارک سرسبز 120 هکتاری فرصتی برای دوری از شلوغی و هیاهوی شهر را فراهم می کند.

این پارک تاریخی با محوطه سازی های زیبا و مسیرهای درختی و محیط های ظریف،  در قرن هفدهم برای کنت دوک الیوراس ساخته شد. از ورودی اصلی میدان استقلال، بازدید کنندگان به استخر مرکزی پارک می رسند. از اینجا ، مسیرها به سمت باغ گل رز جذاب و باغ رسمی دون سسیلیو فرانسه منتهی می شوند .

کاخ کریستال با آبنماهای زیبا و استخرهای منعکس کننده و نمایشگاه های هنری مکانی مجلل است. بازدید کنندگان دیگر آبنماهای جذاب از جمله: گالاپاگوس ( لاک پشت ها)، فرشته سقوط کرده وکنگر فرنگی را پیدا خواهند کرد. سرگرمی محبوب افراد محلی نشستن در کافه های فضای باز پارک، آفتاب گرفتن و مطابق با فصل استراحت در سایه است. برای منجمان، این پارک رصدخانه ای دارد که در سال 1790 ساخته شده است.

3) کاخ و باغ های سلطنتی

16 جاذبه گردشگری برتر مادرید

این کاخ با شکوه نسخه اسپانیایی کاخ ورسای ، یک دربار سلطنتی است که به عنوان نشانه شهر طراحی شده است. این کاخ در بالای یک شیب تند مشرف به باغ های سرسبز، به طور کامل از گرانیت و سنگ سفید کلمنار ساخته شده است. این کاخ در قرن هجدهم به دستور فیلیپ پنجم ساخته شد. نمای با شکوه نئوکلاسیک کاخ شامل ستون های یونی و دوریک است که بر اساس نقشه هایی ساخته شده است که مجسمه ساز برنینی در ابتدا برای لوور در پاریس در نظر گرفته بود. نرده های کاخ شامل مجسمه پادشاهان اسپانیایی است.

برجسته ترین ویژگی داخلی ، راه پله باشکوه در راهرو ورودی است با یک نقاشی دیواری از پیروزی مذهب و کلیسا است که به طبقه اصلی منتهی می شود. آپارتمان های پادشاه چارلز سوم در میان اتاق های زیبای کاخ سلطنتی است.

 یک شاهکار از سبک روکوکو ، سالن گاسپارینی با ظروف چینی زیبا، یک کف مرمر با الگوی پیچیده با دقت و هماهنگی به دیوارهای ابریشمی آویخته شدند.

سالن ترونو (اتاق تاج و تخت) با نقاشی های دیواری از تیپولو از جمله عظمت پادشاهی اسپانیا، یکی از بهترین آثار وی، تزئین شده است. اتاق تاج و تخت که هنوز هم برای مراسم های دولتی مورد استفاده قرار می گیرد، با مخمل های مجلل قرمز و پرده های نقش دار ، آینه ها، مبلمان و لوسترهای با ارزش تزئین شده است. در سراسر کاخ شاهکارهای هنری دیوارها را تزئین کرده اند، ازجمله: نقاشی های ولزکوئز، گویا ، روبنز ، ال گرکو و کاراواجیو، و پرده های نفیس فلامینکی و فرانسه.

دوستداران تاریخ می خواهند از کاخ سلطنتی اسلحه خانه، که شامل 3000 نمایشگاه متعلق به قرن شانزدهم،بازدید کنند. در پشت کاخ، مکانی مناسب برای پیاده روی های آرام، باغهای سباتینی ، تختخواب ها و راه بند های رسمی به سبک هندسه نئوکلاسیک، با فواره ها، مجسمه ها و استخر قرار دارد.

4) میدان شهردار

16 جاذبه گردشگری برتر مادرید

این میدان زیبای قرن هفدهم در زمان سلطنت فیلیپ سوم ساخته شد. میدان شهردار مرکز تجارت و زندگی شهری و همچنین محل وقایع تشریفاتی مانند اعلام پادشاه جدید و تشریع مقدسات بود. این میدان همچنین به عنوان محلی برای مسابقات گاوبازی ، اجرا های نمایشی و مسابقات شوالیه ها عمل می کرد. این میدان بعد از آتش سوزی سال 1790، هنگامی که زوایا محصور و 9 طاق ورودی آن احداث شد، ظاهر فعلی خود را به دست آورد و به خیابان تولدو، خیابان شهردار، خیابان پستاس و سایر خیابان ها متصل شد. امروزه ، میدان شهردار همچنان مکان مهم اجتماعات مادرید است.

این میدان سنگفرش شده گسترده گذرگاه عابرپیاده است که با کافه های فضای باز و فضای رستوران های سایه دار با طاق  های آن،احاطه شده است. قدم زدن یا نشستن در کافه های آن یکی از محبوب ترین کارهایی است که هم گردشگران و هم مادریدی ها در شب انجام می دهند.

5) دروازه خورشید: قلب شهر

16 جاذبه گردشگری برتر مادرید

دروازه خورشید پس از قرار گرفتن نشان آفتاب در دروازه شهر قدیمی، که از قبل در اینجا قرار داشت، نامگذاری شد. این میدان وسیع شهر هم تراز طلوع خورشید است. دروازه خورشید علاوه بر قطب حمل و نقل عمومی (با چندین ایستگاه اتوبوس و ورودی مترو)، کیلومتر صفر، نقطه ای که از آن تمام مسافت ها در شبکه جاده ملی اسپانیا اندازه گیری می شود، می باشد.

 دروازه خورشید صحنه بسیاری از وقایع تاریخی از جمله مقاومت اسپانیا در برابر ناپلئون در2 مه 1808 و اعلام جمهوری دوم در سال 1931 بود. امروزه این میدان مکانی برای لذت بردن از زندگی است. دروازه خورشید که مملو از فروشگاه ها و کافه ها است، هنوز هم یکی از سرزنده ترین میدان های مادرید است.

دورتر از دروازه خورشید، ال کورت اینگل، بزرگترین فروشگاه مادرید قرار دارد که همه چیز از لباس، کفش و لباس شنا به طرفداران سنتی اسپانیا می فروشد. همچنین در نزدیکی آن لاویولت، یک شیرینی فروشی قدیمی قرار دارد که شیرینی های بنفش  رنگ مادریدی را ارائه می دهد.

6) مرکز هنری رینا سوفیا: موزه هنرهای معاصرمرکز هنری رینا سوفیا

16 جاذبه گردشگری برتر مادرید

در سال 1986توسط  ملکه سوفیا  افتتاح شد و مرکز پیشرو هنرهای معاصر مادرید است. ساختمان مدرن درخشان توسط معمار آنتونیو فرناندز آلبا ایجاد شده است و دارای ویژگی هایی است که یادآور مرکز پمپیدو پاریس اند، به خصوص سه برج شیشه ای که آسانسورهای  قسمت بیرونی ساختمان در آنها قرار دارند. یکی دیگر از شگفتی های جالب برای بازدید کنندگان ، باغی جذاب در حیاط داخلی  مملو از مجسمه های تخیلی است.

مجموعه نمایشی هنر معاصر اسپانیا، شامل شاهکارهای قابل توجهی همچون آثاری از جو میرو ، پابلو پیکاسو و سالوادور دالی است. آثار هنری در اتاقهای مختلف با فضای گسترده ای از نمایشگاه ها، در حدود سی و نه هزار متر مربع به نمایش در آمده اند. این موزه همچنین یک فروشگاه کتاب ، کافه تریا و رستوران را شامل می باشد.

7) آبنمای سایبل و گرن ویا

16 جاذبه گردشگری برتر مادرید

آبنمای معروف سایبل در تقاطع اصلی ترافیکی قرار گرفته و یکی از مصورترین بناهای تاریخی مادرید است. این آبنمای چشمگیر در توقفگاه ترافیکی در سال 1782 توسط فرانسیسکو گوتیرز و روبرتو میشل ساخته شد و نشان دهنده الهه سایبل رومی سوار بر ارابه شیر است.

در پشت آبنما مرکز فرهنگی کاخ سایبل قرار دارد که میزبان نمایشگاه های هنری و کارگاه ها ، کنفرانس ها و کنسرت ها است. مرکز کاخ سایبل دارای دو رستوران است: مجموعه کافه تریا سایبل و رستوران کاخ سایبل. در نزدیکی آن (از طریق خیابان آلکالا) گرن ویا، یکی از محبوب ترین خیابان های خرید مادرید، قرار دارد.

گردشگران بسیاری از رستوران ها ، هتل ها و تئاتر ها را در این خیابان شلوغ پیدا می کنند.  دورتر از گرن ویا در خیابان جولانوس ، تئاتر معروف زرزوئلا، اجرای مشهور زرزوئلا – نوع منحصر به فردی از اپرای طنز با آهنگ هایی همراه با موسیقی کلاسیک گیتار اسپانیایی را ارائه می دهد.

8) معبد دبود: معبد مصر باستان

16 جاذبه گردشگری برتر مادرید

در پارک مونتانا نزدیک به (میدان اسپانیا)، بازدید کنندگان می توانند یکی از شگفت انگیزترین بناهای تاریخی مادرید، معبد مصر باستان را مشاهده کنند.

معبد دبود در سال 1968به عنوان هدیه ای از مصر، به لطف کمک اسپانیا در نجات معابد ابو سیمبل در هنگام ساخت سد آسوان ، به مادرید آورده شد. این معبد در قرن 2 قبل از میلاد برای پادشاه آدیخالمانی با چندین زیارتگاه، یک سالن بزرگ و یک تراس در طبقه فوقانی ساخته شد. تزیینات اصلی حفظ شده، به عنوان مکان باستان شناسی کمیاب در فضای داخلی پیدا می شوند. باغ های آرام در اطراف بنای تاریخی با دارا بودن استخرهای بازتابی و آبنماها جلوه ای جادویی را به وجود آورده اند.

9) نقاشی های دیواری گویا در ارمیتا سان آنتونیو فلوریدا

16 جاذبه گردشگری برتر مادرید

شاید کمترین بازدید از گنجینه های هنری مهم مادرید را نقاشی های دیواری خیره‌کننده فرانسیسکو گویا، که تکمیل کننده زوایای پنهان سان آنتونیو فلوریدا می باشند، داشته باشد.

نمازخانه کوچک، در کنار رودخانه مانزانا در پشت کاخ سلطنتی ، به افتخار سنت آنتونی پادوا میزبان جشنواره سالانه است ، اما داخلی داخلی به محلی برای زیارت دوستداران هنر تبدیل شده است. در میان بهترین آثار گویا، نقاشی های دیواری موضوع معجزه انجام شده توسط سنت آنتونی را نشان می دهد ، همچنین صحنه هایی از زندگی روزمره در مادرید را نیز به تصویر می کشند.

نقاشی های دیواری نشان دهنده جسارت گویا در سبک هنری و تکنیک های نقاشی انقلابی می باشد. آن نقاشی ها در زمان نقطه عطف حرفه گویا نقاشی شده اند و پیشرو نقاشی مدرن به حساب می آیند. این نمازخانه به عنوان یک بنای تاریخی ملی طراحی شده و دیگر برای محافظت از نقاشی های دیواری خدمات مذهبی استفاده نمی شود.

10) موزه تیسن-بورنمیزا: موزه هنرهای تاریخی

16 جاذبه گردشگری برتر مادرید

موزه تیسن بورنمیزا بررسی کلی از هنرهای اروپایی قرن سیزدهم تا اواخر قرن بیستم را ارائه می دهد. این مجموعه با نمایش نزدیک به هزار اثر هنری، دوره رنسانس، باروک، روکوکو، رمانتیسم، امپرسیونیسم، فاویسم، اکسپرسیونیسم، هنر مدرن و هنر پاپ را در شامل می شود. این موزه همچنین مجموعه ای عالی از نقاشی های  آمریکایی قرن نوزدهم را داراست.

این مجموعه با گنجایش بالا شامل شاهکارهای مشهور مانند مسیح و زن سامری از  دوچیو بونینزا، الهه زیبایی و عشق از روبنز، عید بشریت از ال گرکو، شوالیه جوان از ویتوره کارپاچیو،عیسی در بین پزشکان از آلبرخت دورر، تعویض صلیب پل از مونه ، رقصنده به رنگ سبز از ادوارد دگاس ، و لس وسنتوس از وینسنت ون گوگ می باشد.

11) استادیوم سانتیاگو برنابئو: استادیوم رئال مادرید

16 جاذبه گردشگری برتر مادرید

همه جاذبه های توریستی مادرید مربوط به هنر نیستند. یکی از پر بازدیدترین موزه های آن ، طرفداران فوتبال را به ورزشگاه تیم این شهر، رئال مادرید، جذب می کند. در کنار نمایش کاپ های قهرمانی ، دستاوردهای تیم و صفحه های ارتباطی در این موزه، تور ورزشگاه بزرگ را شامل می شود. علاوه بر چشم انداز پانوراما از بالا ، این تور شامل دسترسی به صندوق ریاست جمهوری و حتی رختکن هم می باشد. مونتاژهای عکس به هواداران این امکان را می دهد که تصاویر خود را با بازیکنان محبوبشان قاب کنند.

  12) صومعه سان فرانسیسکو بزرگ

16 جاذبه گردشگری برتر مادرید

کلیسای سان فرانسیسکو در سال 1761 برای فرانسیس فریاری ساخته شد. این کلیسا توسط فرای فرانسیسکو کابزاز که از نقشه معماری کلیسای سانتا ماریا در کامپیتلی رم الگو گرفته بود، طراحی شده بود. نمای نئوکلاسیک و گنبد آن در سال 1770 اضافه شده است.

قسمت داخلی دارای نقشه مدور با گنبد و شش نمازخانه الهام بخش است. نمازخانه نقاشی های مائلا، ولاسکوئز و گویا را به نمایش می گذارند. در اولین نمازخانه سمت چپ آثار سان برناردینو از گویا، و سنت بوناونتور و ظاهر مریم مقدس در سنت آنتونی از ولاسکوئز قرار دارند. این کلیسا همچنین شامل نقاشی سنت بوناونتور از زورباران است.

موزه کلیسا انواع هنر مذهبی و آثار باستانی را به نمایش میگذارد.

13) موزه سورولا

16 جاذبه گردشگری برتر مادرید

این موزه جذاب به آثار جوآخان سورولا ، مشهورترین هنرمند امپرسیونیست اسپانیایی اختصاص یافته است. این مجموعه ، نمایانگر گستره ای از نقاشی ها و طراحی های این هنرمند در اتاق های زیبا است. حتما از حیاط زیبای موزه که با آبنمای مجلل و کاشی کاری هایسبک اندلس تزئین شده است، بازدید کنید.

14) موزه ملی باستان شناسی

16 جاذبه گردشگری برتر مادرید

موزه ملی باستان شناسی در سال 1867 توسط ملکه ایزابلا دوم تأسیس شد و دارای مجموعه ای بی نظیر از آثار باستانی دوران ماقبل تاریخ تا قرن نوزدهم است. این نمایشگاه ها شامل یافته های باستان شناسی ، مردم نگاری ، هنرهای تزئینی از دوران باستان و سکه های باستانی می باشد.

بخش های برجسته این مجموعه ثابت شامل مومیایی های مصری ، یافته های باستان شناسی اسلامی و رومی ، و خاتم کاری های مودجار است. یکی از با ارزش ترین دارایی های این مجموعه ، مجسمه بانوی الچه است.

15) موزه لازاروس گالدیانو

16 جاذبه گردشگری برتر مادرید

موزه لازاروس گالدیانو مجموعه خصوصی سرمایه دار  لازاروس گالدیانو را که در عمارت او پارک فلوریدا قرار دارد ، به نمایش می گذارد. این موزه مجموعه گسترده ای از حدود 9000 اثر هنری را در 30 اتاق به نمایش می گذارد. این مجموعه بسیار متنوع از زره ، سکه و مدال گرفته تا جواهرات ، کریستال باروک و پرده های نقش دار را شامل می شود.

حتما نقاشی های اسپانیایی قرن شانزدهم تا هفدهم از استادان مشهور ، همچون ال گرکو ، گویا ، ولاسکوئز ، زورباران ، ریبرا ، پردا و موریلو را بازدید کنید. در میان این شاهکارها آثار آکوئلار از گویا، سان فرانسیسکو در وجد از ال گرکو، مدیتیشن سنت خوآن باپتیست از هیرونیموس بوش، سر دخترک از ولاسکوئز، ال سالوادور نوجوان از جیوانی بولترافیو و مغازه از لوئیس پرت قرار دارند.

16) دروازه آلکالا

16 جاذبه گردشگری برتر مادرید

این طاق پیروزی بزرگ نئوکلاسیک به دستور پادشاه کارلوس سوم به منظور تجلیل از ورود بازرگانان به پایتخت اسپانیا ساخته شد. این بنای تاریخی توسط فرانسیسکو سباتینی طراحی و بین سالهای 1769 تا 1778 ساخته شده است.

  دروازه ورودی گرانیتی بی نظیر با تقریبا 30 متر ارتفاع جلوه زیبایی را ایجاد می کند. نمای آن با مجسمه ها ، سرستون ها و برجستگی های زینتی تزئین شده است. درست زیر بنای تاریخی ، در خیابان آلکالا 54، بهترین فروشگاه شیرینی پزی مادرید ، شیرینی فروشی ویتا، قرار دارد که کیک های عالی ، کلوچه ها ، شیرینی ها ، آب نبات های شکلاتی و شکلات داغ را ارائه می دهد.

برای گشت و گذار در مادرید کجا بمانیم؟هتل ها در هر جایی بین کاخ سلطنتی و پارک رتیرو ، محوطه ای که هم شامل میدان شهردار و هم میدان پورتو دل سول است ، برای گشت و گذار مناسب هستند. بیشتر جاذبه های گردشگری در این محله با بیشترین تمرکز موزه های هنری در کنار گذرگاه پرادو ، معروف به مسیر هنر ، موازی با پارک ریتو واقع شده اند. هتل های برتر مادرید در این منطقه مرکزی قرار دارند:

هتل های مجلل: دربارهای کاتالونیا بین میدان شهردار و موزه هنر پرادو قرار دارند و در طول روز میان وعده های رایگان ارائه می دهد که برای کسانی که به غذا خوری های دیر وقت مادرید عادت ندارند، مناسب است.

هتل آتلانتیکو واقع در گرن ویا در قلب منطقه خرید با دسترسی آسان نسبت به همه جاذبه های مهم ، دارای یک تراس بر روی پشت بام است و حمل و نقل فرودگاهی رایگان را ارائه می دهد. کاخ غربی مادرید ساختمان تاریخی زیبا در گذرگاه پرادو روبروی موزه تیسن بورنمیزا، بافاصله پنج دقیقه پیاده روی تا پرادو را تصرف کرده است.

هتل های میان رده ای: هتل آبیس به سبک پرادو مادرید با اتاق های راحت و بالکن دار، در نزدیکی گذرگاه پرادو قرار دارد. هتل ان اچ ملی مادرید روبروی باغ های گیاه شناسی در گذرگاه پرادو ، نزدیک ایستگاه راه آهن آتوچا واقع شده است. هتل آرتریپ به دلیل اتاق های مدرن بزرگ و فضای فروشگاهی بسیار جذاب شناخته شده است، گرچه تا حدودی در جنوب مرکز است و 10 دقیقه پیاده روی با موزه رینا سوفیا و ایستگاه آتوچا فاصله دارد.

هتل های ارزان تر: هتل فرانسیسکو اول بین قصر سلطنتی و دروازه خورشید، در میان فروشگاه ها و رستوران ها در خیابان های بدون ترافیک است. اتاق ماته ماریو، در نزدیکی کاخ و مرکز خرید گرن ویا، با طراحی شیک و مدرن و امروزی قرار دارد.هتل مایرلینگ در نزدیکی میدان شهردار، اتاق های بزرگی با دکوراسیون مینیمال و خدمات عالی قرار دارد.

چگونه بیشترین بازدید را از مادرید داشته باشیم؟

از تور سه ساعته در سطح شهر با یک اتوبوس مجهز به تهویه هوا لذت ببرید و اطلاعاتی درباره فرهنگ و تاریخ مادرید کسب کنید و با بلیط ورودی مستقیم به موزه پرادو در وقت خود صرفه جویی کنید. برای دانستن تاریخچه به علاوه حمل و نقل بین جاذبه های گردشگری، تور یک روزه مادرید یا بلیط دو روزه برای غذاخوری و گردش در هر یک از 37 ایستگاه با دو مسیر مختلف را انتخاب کنید.

شما می توانید متناسب با سرعت خود گردش کنید ومناظری را که شامل جاذبه های مشهور همچون کاخ سلطنتی،سان فرانسیسکو ال گراند، میدان شهردار، دروازه خورشید، پرادو، و دیگر موزه های هنری در گذرگاه پرادو می شود، انتخاب کنید. بهترین روش برای دیدن مناظر، تور شگوی مادرید است که شامل نکات ایمنی، تجهیزات ایمنی، راهنمای انگلیسی زبان و تور 1.5 یا 2.5 ساعته در شهر است. این یک تور در قالب گروه کوچک با حداکثر 10 نفر انجام می شود.

تورهای مسافرتی روزانه: شهرهای جذاب مملو از تاریخ و مناظر زیبا، مادرید را احاطه کرده اند، و ساده ترین راه برای کشف آنها سفر روزانه به شهر است. این تورها به شما امکان می دهد بدون نگرانی و دردسر سفر، در یک اتوبوس مجهز به تهویه هوا  بنشینید و استراحت کنید، همچنین بسیاری از آنها بلیط های ورودی به جاذبه های ارزشمند را شامل می شوند. سفر یک روزه به  آویلا و سوگویا شامل گردش در این شهرهای میراث جهانی و ورودی کلیسای سان ویسنته آویلا و قلعه سوگویا می باشد.

تاریخ و فرهنگ بیشتر را  در سفر نیمه روز یا یک روزه به تولدو، جایی که می توانید در آن شاهکارهای ال گرکو را ببینید و در خیابان های قرون وسطایی شهر قدم بزنید، خواهید یافت. این تور شامل تورهای راهنمای پیاده روی و ورودی کلیسای سنت تام، پرستشگاه یهودی سانتا ماریا بلانکا و صومعه سان خوان دو لوس رئیسی می باشد.

تور تمام روزه را انتخاب کنید که شامل ورودی کلیسای جامع تولدو می باشد. شما می توانید بیشتر جاذبه های باشکوه میراث جهانی را در صومعه گورستان و دره سقوط کشف کنید. این سفر روزانه پنج ساعته از شهر شامل حمل و نقل به وسیله اتوبوس مجهز به تهویه هوا ، هزینه ورودی و یک راهنمای محلی است. همچنین این امکان را دارید که تور گردشگری نیم روزه مادرید را به آن اضافه کنید.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید