9 مورد از شیک ترین کیف های لپ تاپ

نویسنده:

معصومه داعی

در تاریخ:

کیف های لپ تاپ فقط برای سفرهای کاری و یا به عنوان کیف حامل پیام رسان (لپ تاپ) استفاده نمی شوند. کیف های لپ تاپ طیف متنوعی از کوله پشتی های مد روز تا کیف هایی با طراحی خاص را شامل شده و بهترین آنها، هم از سخت افزارتان محافظت می کند و هم تکمیل کننده استایل شما است. اگر قصد دارید هنگام سفر یک فیلم دانلود شده را ببینید یا کارهای دیگری انجام دهید، آنها در هواپیما بهترین گزینه اند: همچنان برای دیگر ضروریات پروازتان فضای زیادی دارید.

کیف های شیک لپ تاپ برای سفر

در اینجا کیف های لپ تاپ، مطابق نحوه سفر و استایل شخصی شما درنظر گرفته شده است.

کیف لپ تاپ داگن داور رایان

9 مورد از شیک ترین کیف های لپ تاپ

کیف لپ تاپ استاندارد با کارایی بالای پارچه های به کار رفته در آن تعریف می شود. کیف لپ تاپ داگن داور رایان هم برای کار و هم تفریح می باشد. جنس نئوپرین بیرونی آن بسیار شیک است و از ویژگی های کاربردی آن می توان به یک دسته مانند دسته چمدان در پشت کیف، دو محفظه اصلی زیپ دار، جیب و نوارهای الاستیک منظم، یک دسته کلید، بند بدنه و دو دسته بلند که می توان به عنوان کیف دوشی و کیف دستی از آن استفاده کرد، اشاره کرد.

کوله پشتی افسانه 18L اس تی ام گودز

9 مورد از شیک ترین کیف های لپ تاپ

کوله پشتی و کیف لپ تاپ زیبا و شیک نباید بزرگ باشد، افسانه 18L اس تی ام گودز دارای یک دسته لپ تاپ  15 اینچی  “اسلینگ تک”  است، به این معنی که لپ تاپ شما را به حالت معلق نگه می دارد تا از فشار و ضربه های احتمالی از آن محافظت کند. و چندین ویژگی خوب دیگر نیز دارد: کابل شارژ پنهان که می توانید وسایل خود را شارژ کنید، محفظه ایرپاد و هدفون، پوشش بیرونی ضد آب و یک دسته مانند چمدان.

کیف لپ تاپ برزنتی ضد آب واسچی

9 مورد از شیک ترین کیف های لپ تاپ

کیف لپ تاپ چرم و ضد آب واسچی، از پارچه برزنتی و چرم واقعی ساخته شده و برای همه ضروریات سفر مناسب است. مواد تصفیه شده و بالشتک ضد ضربه و کفه مقاوم، آن را به یک کیف محکم تبدیل کرده است؛ قیمت آن زیر 50 دلار می باشد.

کیف دوشی نرم چتلت دلسی

9 مورد از شیک ترین کیف های لپ تاپ

 کیف دوشی نرم چتلت دلسی، یک کیف لپ تاپ کوچک و مطابق با مد تجاری روز است که شبیه کیفی مجلل با دودسته الکترونیکی به نظر می رسد. اندازه داخلی آن 16 اینچ عرض، 12 اینچ طول و 6 اینچ ارتفاع دارد. چرم گیاهی، کفه محکم و یک روکش نرم آن را بادوام کرده و همچنین شامل یک محفظه قابل حمل برای وسایل کوچکتر می باشد. این محصول 10 سال گارانتی دارد.

کوله پشتی 30L کلتی آردنت

9 مورد از شیک ترین کیف های لپ تاپ

کوله پشتی 30L با کیفیت و مقرون به صرفه  کلتی آردنت در چندین رنگ ارائه می شود و می تواند یک لپ تاپ 15 اینچی را در دسته پشتی خود جای دهد، همچنین دارای یک محفظه مخفی گذرنامه و یک دسته تبلت روکش شده است. محفظه اصلی بزرگ است، بنابراین می توانید از لباس و لوازم خود، جدا از وسایل با ارزشتان محافظت کنید، و محفظه جلویی کوچک دارای جیب های زیادی برای لوازم جانبی کوچک مانند تلفن، عینک آفتابی و دارو می باشد. این کیف به راحتی برای مسافرت های روزانه و سفر با هواپیما مناسب می باشد.

کوله پشتی پوشک کودک تسی

9 مورد از شیک ترین کیف های لپ تاپ

سفر با کودکان؟ کوله پشتی کودک تسی با پد مخفی پوشک، مناسب والدین است و جیب های داخلی آن برای بطری، پوشک و دستمال مرطوب طراحی شده اند. این کیف بیشتر از آنکه کیف لپ باشد، شبیه یک کیسه پوشک به نظر می رسد. به لطف دسته های روکش شده، این کیف می تواند یک لپ تاپ 14 اینچی و یک آی پد را در خود جای دهد، علاوه بر این لایه بیرونی ضد آب و پارچه چرمی ظاهری امروزی و شیک به آن می دهند.

کوله پشتی بزرگ لپ تاپ اوسپری آرکان

9 مورد از شیک ترین کیف های لپ تاپ

کوله پشتی بزرگ لپ تاپ اوسپری آرکان، دارای یک محفظه اصلی برای لپ تاپی 15 اینچی است و مناسب برای سفر با هواپیما یا بردن به محل کار می باشد. قسمت پشتی نرم آن، فضای زیادی را ارائه می دهد و بخش داخلی به شما کمک می کند تا وسایلتان را در جایی قرار دهید که به راحتی بتوانید پیدا کنید.

کیف لپ تاپ لوکس و نیکس بلا

9 مورد از شیک ترین کیف های لپ تاپ

اگر مایل هستید هزینه زیادی برای یک کیف مسافرتی خرج کنید، سعی کنید از آن برای هر چیزی استفاده کنید؛ منظور از هرچیز کار، باشگاه و موقعیت های دیگر که نیاز به کیف دارد، می باشد.

لوکس و نیکس کیف های شیک و مجلل را با محفظه ای برای کفش، دسته لپ تاپ و بندهای راحت دوشی ارائه می دهند. Zoe دارای بیش از 18 محفظه و فضایی برای لباس، یک جفت کفش، بطری آب، لپ تاپ و تبلت می باشد. حتی دارای بندهایی است که از تشک یا سه پایه یوگا محافظت می کند.

فیالراون کانکن

9 مورد از شیک ترین کیف های لپ تاپ

حتی اگر تا به حال چیزی درباره فیالراون نشنیده باشید، احتمالا کوله پشتی های پرطرفدار سوئدی را در فرودگاه ها دیده اید. محفظه اصلی فیالراون کانکن دارای یک فضا برای لپ تاپ 15 اینچی است و آن را به یک کیف ایده آل برای سفرهای روزانه، مسافرت آخر هفته و جابجایی وسایل شخصی تبدیل می کند. آشلی روسی از Smart Travel می گوید، “این کیف برای نگهداری از لپ تاپ و لوازم ضروری در طول یک سفر کوتاه یا طولانی، بی نظیر است، و حتی کیف مناسبی برای پیاده روی یک روز تعطیل می باشد.”

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید