4 مکان پر بازدید در جامائیکا

نویسنده:

حسین یوسفی

در تاریخ:

وقتی نوبت به انتخاب مقصد گردشگری می رسد، تعداد کمی از مکان ها مانند جامائیکا، ویژگی های رویایی دارند. برخلاف آن که جامائیکا یک جزیره کوچک است، اما تعدادی از مکان های زیبای دنیا را در خود جای داده است.

و به لطف آب و هوای معتدل بی نظیر، احساس خوب و بی نظیری را هنگام گردش در هر کدام از مکان ها خواهید داشت. بنابراین، این لیست برای کسانی که به دنبال مکان هایی در جامائیکا هستند، چهار مکان پر بازدید را ارائه می دهد.

۱- رودخانه مارتا بری

4 مکان پر بازدید در جامائیکا

رودخانه مارتا بری در محله ترلاوی در ساحل شمالی جامائیکا واقع شده و امکانات تفریحی بی شماری را شامل می شود. در اینجا می توانید از قایق سواری با قایق بامبو در سه مایلی رودخانه که توسط یک راهنمای محلی هدایت می شود لذت ببرید، و این راهنما شما را با آواز خواندن و قصه گفتن از جمله افسانه “مارتا بری” سرگرم می کند.

همچنین می توانید در “باغ گیاهان خانم مارتا” قدم بزنید و به سمت یک کافه بروید تا یک لیوان نوشیدنی مشهور جامائیکا را امتحان کنید. برای کسب اطللاعات بیشتر درباره رودخانه مارتا بری به یک سایت مسافرتی مانند Trip Advisor مراجعه کنید.

۲- آبشارهای رودخانه دان

4 مکان پر بازدید در جامائیکا

اگر به دنبال مکانی مهیج هستید، آبشارهای رودخانه دان (یک آبشار زیبا با ارتفاع 180 فوتی) باید در صدر برنامه سفر شما باشد. این آبشارها به دلیل توانایی بازسازی مداوم رسوبات سنگ تراورتن، به عنوان یک پدیده محسوب می شوند.

شما و دوستانتان می توانید به سمت بالای آبشارها رفته، سپس به سمت ساحل پائین بروید و درحالی که امواج سهمگین را از فاصله دور تماشا می کنید، از آفتاب لذت ببرید. آبشارها تاریخ جذابی نیز دارند؛ گفته می شود که این آبشارها، محل نبرد افسانه ای “لاس چوراس”  بین انگلیسی ها و اسپانیایی ها بود.

۳- کافه پیلیکان فلوید

4 مکان پر بازدید در جامائیکا

اگر به دنبال مکانی منحصر به فرد هستید تا با دوستانتان استراحت کنید، کافه پیلیکان فلوید مکان مناسبی است. این کافه چوبی عجیب، بر روی یک سنگ محکم در وسط اقیانوس قرار گرفته و شما برای رسیدن به آنجا باید سوار قاسق شوید.

این کافه دارای منوی ساده اما معتبر است که شامل ماهی، نوشیدنی و رام پانچ است، که طعم های کلاسیک جامائیکایی را برایتان ارائه می دهد.

فقط به یاد داشته باشید، فلوید کافه را با انواع یادگاری ها تزئین می کند، بنابراین وسیله کوچکی مانند تی شرت یا پرچم همراه خود بیاورید. و بازدید شما بدون حک کردن نامتان به عنوان یادگاری بر روی چوب کافه، کامل نیست.

۴- املاک قلعه سبز

4 مکان پر بازدید در جامائیکا

بازدید از یک مکان تاریخی جامائیکا مانند املاک قلعه سبز، شما را پشیمان نمی کند. این اقامتگاه 1600 هکتاری جنگل های بارانی به سال های 600 پس از میلاد برمی گردد، یعنی زمانی که اولین ساکنان جزیره تاینو در اینجا مستقر شدند.

این ملک محل استقرار ویلای نفیس پنج خوابه و یک کلبه چهارخوابه زیبا است که می توانید در طول سفر خود، در آنجا اقامت کنید. از طرف دیگر، در روز می توانید از این مکان بازدید کنید و از فعالیت هایی مانند پیاده روی، تورهای هدایت شده و تماشای پرندگان لذت ببرید. کارهای بسیار زیادی است که می توان در جامائیکا انجام داد.

بنابراین اگر با این لیست هیجان زده شده اید، وقت آن است که پروازتان را رزرو و وسایلتان را جمع کنید، و برای سفرتان برنامه ریزی کنید، امیدوارم که این چهارمورد را شامل شود.

مکان های پربازدید شما در جامائیکا کدام است؟ در بخش کامنت ها به ما بگویید.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید