طبیعت منحصر به فرد ها گیانگ

نویسنده:

سمیرا هادی

در تاریخ:

ها گیانگ “Ha Giang” سرزمینی در کشور ویتنام است که بدون اقراق یک بهشت به تمام معناست. ویتنام و دیگر کشورهای جنوب شرق آسیا از جمله تایلند، مالزی، مالدیو و .. همگی به نوعی طبیعت بکر و خیره کننده ای دارند. دلیل ازدحام این همه گردشگر نیز در این کشور ها همین موضوع است.

طبیعت منحصر به فرد ها گیانگ

ها گیانگ استانی در منطقه شمال شرقی ویتنام در همسایگی با مرز کشور چین است. این نقطه از کشور ویتنام که یکی از نقاط زیبای این کشور است و دارای تپه ها و مناطق سرسبز است و رودخانه ای زیبا و پر آب در این منطقه وجود دارد و مسیرهای پیاده روی در ها گیانگ بیسار مورد توجه گردشگران است.

افرادی که تمایل به ماجراجویی دارند یا می خواهند با فرهنگ بومی مردم این منطقه آشنا شوند و آبشارهای بی نظیری را تماشا کنند می توانند به ها گیانگ سفر کنند و از این مکان لذت ببرند.

طبیعت منحصر به فرد ها گیانگ از لحاظ زیبایی واقعا شگفت انگیز است، کوه های ناهموار بلند، درهای زیبا، جنگل های انبوه،  کشتزارهای وسیع برنج که مناظر بی نظیری را بوجود آورده اند و طبیعتی که قدمت و تاریخ باستانی این منطقه را نمایان می کند و فرهنگ کار و فعالیت های پر جنب و جوش این سرزمین، همه و همه برای دوستداران طبیعت زیبای ها گیانگ یک سفر با جذابیت های زیاد را بوجود می آورد  و گردشگرانی که به این نقطه سفر می کنند به سرعت جذب این طبیعت زیبا شده و ساعت ها از بودن در آن لذت می برند.

طبیعت منحصر به فرد ها گیانگ

چشم انداز قله های لو و مین(Lo و Mein)  واقعا خیره کننده است در کنار آن آب و هوای دلچسب ها گیانگ، با چشمه ها، دره ها، جنگل ها، آبشارها و سازندهایی از سنگ آهک که یکی از متنوع ترین اکوسیستم های موجود، با هزاران گونه از گیاهان، انواع بامبو، و دیگر گیاهان و همچنین گونه های مختلف حیوانات، جذابیت قابل تحسین برای دوستداران طبیعت به ارمغان می آورد و گردشگران را به ثبت لحظه ها و عکاسی وادار می کند.

غواصی در آب های این منطقه ی زیبا، فضاهای زنده و پویا، روستاهایی که در سکوت و آرامش با ظاهری رنگارنگ هستند، این منطقه را به محیطی برای یک زندگی ساده و به دور از شلوغی ایجاد کرده است و مردم ساکن در آن جا با کار بر روی زمین اینجا فضایی پر رونق را در ها گیانگ بوجود آورده اند. بازدیدکنندگان نه تنها فرصت منحصر به فرد برای کشف چشم اندازهای جدید را دارند، بلکه بخشی از یک جامعه گرم و صمیمی را تجربه خواهند کرد و با استقبال مردم ساکن آنجا و اقامتگاه در خانه های این منطقه تجربه ای فراتر از یک طبیعت گردی معمولی بدست خواهند آورد.

در این منطقه یکی از منحصر به فرد ترین سازه های زمین شناسی که در نوع خود بی نظیر است وجود دارد. فسیل هایی که قدمت آن تا ۶۰۰ میلیون سال می رسد و جاذبه ها و میراث تاریخی این منطقه که در کنار شالیزارهای وسیع برنج این منطقه را به یکی از مقاصد اصلی توریستی تبدیل کرده است. در ادامه مسیر دسترسی را برای پیاده روی در ها گیانگ Ha Giang برای شما می گوییم.

مسیر دسترسی برای پیاده روی در ها گیانگ

برای رفتن به ها گیانگ می توانید به هانوی پایتخت ویتنام رفته و بعد با اتومبیل به این منطقه بروید. تنها راه رسیدن به ها گیانگ از پایتخت فقط اتومبیل کرایه یا اتوبوس است و طول این مسیر حدود ۷ ساعت است و مسافت هانوی تا آنجا ۳۰۷ کیلومتر است. در ادامه نقشه ها گیانگ را برای پیاده روی در ها گیانگ  Ha Giangخواهید دید.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید