11 مورد از بهترین بالون سواری های دنیا

نویسنده:

معصومه داعی

در تاریخ:

هیچ تجربه ای مانند بالون سواری نیست: قبل از طلوع آفتاب بیدار شوید، هنگامی که به سمت تپه ها و شهرهای پائینی می روید، طلوع آفتاب را تماشا کنید و سپس از یک صبحانه لذت ببرید. کشف مکانی جدید از داخل یک بالون هوای گرم، چشم اندازی را ارائه می دهد که در هیچ جای دیگری تجربه نخواهید کرد.

بالون سواری ارزان نیست، اما در این 11 مکان از تاکستان های نپا گرفته تا معابد میانمار، ارزش هزینه کردن را دارد. این مقاله را بخوانید تا بهترین مکان ها برای بالون سواری را بشناسید.
نکته سردبیر: به دلیل نگرانی های کووید 19، دولت ایالت متحده آمریکا بازدیدکنندگان را تشویق می کند تا در تمام سفرهای خارجی خود تجدید نظر کنند، و بسیاری از مقصدهای این فهرست تحت تاثیر این همه گیری جهانی قرار گرفته اند.

در اینجا مطالب بیشتری درباره تغییر شرایط و اطلاعاتی درباره امنیت سفر به این مقصدها خوانید.
باگان، میانمار (برمه)

11 مورد از بهترین بالون سواری های دنیادر میان دشت های باگان میانمار هزاران معبد تاریخی، بتکده ها و صومعه هایی وجود دارند که بیشتر آنها بین سده های یازدهم تا سیزدهم ساخته شده اند. می توانید با دوچرخه، تاکسی یا کالسکه آنها را کشف کنید اما برای داشتن یک تجربه واقعی در دامنه ها، از بالون هوای گرم استفاده کنید. خرابه های معابد به خاطر نور طلایی خورشید زیبا به نظر می رسند. موارد زیر توصیه می شوند:

بالون ها بر فراز باگان و بالون سواری شرقی.
کاپادوکیا، ترکیه

11 مورد از بهترین بالون سواری های دنیامنظره کاپادوکیا با هتل های غاری شکل و صخره های جهانی (که در میان محلی ها با عنوان دودکش افسانه ای معروف است) احاطه شده و از هوا بسیار لذت بخش می باشد. ده ها شرکت بالون های هوای گرم را در موزه فضای باز گورم ارائه می دهند و آسمان ابتدای صبح با بالون های زیبای رنگی پر می شود که فضا را دلنشین تر می کند. موارد زیر توصیه می شوند:

بالون سلطنتی و بالون ها کاپادوکیا.
ماسای مارا، کنیا

11 مورد از بهترین بالون سواری های دنیابازی های سواری یک راه برای تجربه 5 سافاری بزرگ در لیست سفرتان است: بالون سواری با بالون هوای گرم چیز دیگری است. ممکن است در مقابل خود هنگام بالون سواری حیوانات وحشی در حال عبور از ساوانا، گله فیل ها که در گودال آبی جمع شده اند و یا اسب های آبی که در رودخانه مارا کمین کرده اند را ببینید. موارد زیر توصیه می شوند:

بالون سافاری فرمانداران و سافاری هوای گرم.
ملبورن، استرالیا

11 مورد از بهترین بالون سواری های دنیادر حالی که بیشتر بالون های هوای گرم از حومه شهر پرواز می کنند، در ملبورن می توانید از فرصتی بی نظیر برای دیدن منظره آسمان خراش ها و خیابان ها لذت ببرید. شما با بالون بر روی نقاط دیدنی شهر از جمله استادیوم کریکت، حرم یادبود، باغ های گیاه شناسی سلطنتی و رودخانه یارا حرکت خواهید کرد. قبل از گردش در زمین ملبورن، این روشی عالی برای کشف نمای کلی شهر از آسمان می باشد. موارد زیر توصیه می شوند:

عکس بالون و بالون جهانی استرالیا.
لا فورتونا (فورچون)، کاستاریکا

11 مورد از بهترین بالون سواری های دنیا
با بالون بر فراز کاستاریکا پرواز کرده تا منظره جنگل های بارانی سرسبز، دهکده های کوهستانی و آتشفشان آرینال را در بالای ابرها ببینید. در آرامش اوایل صبح حتی صدای میمون ها و پرندگان را نیز خواهید شنید. بالون های هوای گرم کاستاریکا با روح آزاد عمل می کنند.
اقصر، مصر

11 مورد از بهترین بالون سواری های دنیابه کمک یک بالون هوای گرم و با آرامش بر فراز معابد باستانی، رودخانه نیل و مقبره های دره پادشاهان در اقصر مصر حرکت کنید. بعد از فرود، بقیه روز را برای بازدید از چندین مکان مورد نظر بگذرانید. موارد زیر پیشنهاد می شوند:

بالون هوای گرم سندباد و بالون هوای گرم هد هد سلیمان.
توسکانی، ایتالیا

11 مورد از بهترین بالون سواری های دنیامسافرت در شهرهای تپه ای و تاریخی توسکانی سفری لذت بخش است؛ دیدن این مکان ها از هوا در نور صبح تجربه دیگری است. هنگام عبور از تاکستان ها، مزارع سنگی، روستاهای زیبا و مزارع آفتابگردان دوربین های خود را آماده کنید. موارد زیر توصیه می شوند: بالون سواری در توسکانی و بالون سواری توسکانی.
کوئین استون، نیوزیلند

11 مورد از بهترین بالون سواری های دنیاروش های پرماجرای زیادی برای بازدید کوئین استون از هوا وجود دارد از جمله پاراگلایدر، کوهنوردی، پرش بانجی و پرواز کردن. اما اگر به دنبال راهی بهتر برای دیدن مکان های تماشایی هستید، پرواز با بالون هوای گرم می تواند مناسب باشد. بالون های طلوع آفتاب چشم انداز تماشایی از دریاچه واکاتیپو و دیگر دیگر جاذبه های طبیعی منطقه کوئین استون/ شهر آرو را ارائه می دهند.
سدونا، آریزونا، ایالت متحده آمریکا

11 مورد از بهترین بالون سواری های دنیاصخره های معروف قرمز رنگ سدونا د رآریزونا، منظره ای خره کننده را از زیر بالون هوای گرم نشان می دهند. به حیات وحش روی زمین مانند گوزن قاطر و گرگ صحرایی توجه کنید. موارد زیر توصیه می شوند:

ماجراهای بالون صخره قرمز و بالون سواری در چراغ های شمالی.
دره نپا، کالیفرنیا، ایالت متحده آمریکا

11 مورد از بهترین بالون سواری های دنیاوقتی در نپا از تورهای نوشیدنی لذت می برید، چرا نباید بالون رزرو کنید و منظره های خیره کننده تاکستان ها را از هوا تجربه کنید؟ بالون سواری بالا را امتحان کنید که صبحانه بعد از پرواز را ارائه می دهد تا روز خود را با سلامتی شروع کنید.
آلبو کرک، نیو مکزیکو، ایالات متحده آمریکا

11 مورد از بهترین بالون سواری های دنیاجشن بین المللی بالون آلبو کرک بزرگترین رویداد بالون هوای گرم در دنیا است. این رویداد هر ساله در کاه اکتبر برگزار می شود؛ بخش برجسته آن صعود گروهی با صدها بالون در آسمان شهر می باشد. می توایند در هر زمان از سال ب یک بالون هوای گرم در آلبو کرک پرواز کنید و از منظره های خیره کننده ریو گراند (رود بزرگ) لذت ببرید. موارد زیر توصیه می شوند:

بالون هوای گرم رنگین کمان و بالون جهان.
نکته سردبیر: این مقاله در سال 2017 منتشر شد. و به روز رسانی شد تا اطلاعات جدیدی ارائه دهد. نومی دولا توره در ارائه این مطلب نقش داشته است. همه موارد توصیه شده از طریق آزمایش و بررسی انتخاب می شوند. برخی از این موارد برای ارائه بررسی های مطلوب به صورت رایگان برای ما ارسال می شوند. ما نظرات بی طرفانه خود را ارائه داده و برای بررسی محصولات مسئولیتی نداریم. همه این موارد موجود هستند و ویژگی ها و قیمت های آنها مربوط به زمان انتشار است. اگر از طریق لینک های ما چیزی را خریداری کنید، درآمدی برای ما خواهد داشت.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید