تفریحی هیجان انگیز در تم پارک سنتر کیش

نویسنده:

فاطمه

در تاریخ:

تم پارک سنتر کیش یکی از جدیدترین و به روزترین مراکز تفریحی کیش می باشد که شامل دو پارک ژوراسیک کیش و پارک جادویی کیش (یا مجیک پارک کیش) است. این پارک به عنوان مرکز تفریحات و سرگرمی جزیره کیش از 5 فروردین سال 1400 فعالیت خود را آغاز کرده و به یکی از بهترین تفریحات کیش تبدیل شده است.

تفریحی هیجان انگیز در تم پارک سنتر کیش

تم پارک سنتر کیش یکی از تفریحات غیرآبی کیش در ساختمان نماد کیش روبروی کشتی یونانی در جزیره کیش قرار دارد. مساحت این مجموعه حدود 3200 متر بوده و دارای 3 پارک اصلی می باشد که در آن بهترین پروژه های انجام شده در تهران با به روزترین شیوه ها اجرایی شده است. این 3 پارک شامل:

  1. پارک ژوراسیک کیش
  2. دراگون پارک کیش
  3. مجیک پارک کیش

تم پارک سنتر  بزرگ کیش براساس قوه ی تخیل کودک و نوجوان طراحی شده است.  جالب است بدانید که این مجموعه بزرگ با طراحی دویست کار گروه تشکیل شده است. این کار گروه ها از گرافیست های خلاق تصویر، مهندسین حوزه معماری، مجسمه سازان شخصیت های کارتونی و مجسمه سازان دایناسورها بوده اند. موسیقی و آهنگ بخش های مختلف تم پارک کیش از دیگر طراحی های این مجموعه بزرگ است که توسط یک کار گروه بزرگ موزیسین طراحی شده است. تم پارک سنتر کیش نه تنها برای کودک ها و نوجوان ها بلکه برای بزرگسالان هم جذاب است. برای دیدن دنیای با شادی و نشاط و آموزش حتما یکبار وارد تم پارک سنتر کیش شوید و تجربه خاطره انگیزی برای کودک خود بسازید.

پارک ژوراسیک یا دراگون پارک کیش

تفریحی هیجان انگیز در تم پارک سنتر کیش

پارک ژوراسیک یا درگوان پارک کیش بزرگترین پارک سر پوشیده ژوراسیک خاورمیانه است. برای رفتن به این محوطه باید به سمت تم پارک سنتر کیش بروید. در این پارک جذاب و دیدنی قرار است به دوران ما قبل تاریخ و دوره ی زمین شناسی  ژوراسیک سفر کنید. زمانی که بر روی زمین فقط دایناسورها و دراگون ها زندگی می کردند. در دراگون پارک مجسمه های متعدد دایناسورها را می بیینید که نوع هر دایناسور کنار مجسمه اش نوشته شده است. کودک شما می تواند بر روی یک دکمه بزند و صدای دایناسورها را بشنود.

مجیک پارک

تفریحی هیجان انگیز در تم پارک سنتر کیش

بخش دیگر از تم پارک سنتر کیش مجیک پارک است. بعد از دیدن پارک ژوراسیک کیش حتما از مجیک پارک دیدن کنید. چرا که ده ها بازی خلاق در این بخش طراحی شده است که کودک و نوجوان را به چالش می کشد. مجیک پارک از بخش های مختلفی تشکیل شده است که به دلخواه  خود می توانید یک یا چند مورد را انتخاب کنید. در این بخش کودک  یا نوجوان شما می تواند دنیای بلک لایت، خطای دید، دنیای جاذبه، دنیای بی نهایت، بخش نقاشی های ۳ بعدی، اتاق perspective، اتاق خواب دیواری، اتاق سیاه و سفید و خانه وارونه  را تجربه کند. جالب است بدانید که اتاق  خطای دید پنجمین موزه برتر جهان برای کودک و نوجوان است که در این پارک قرار دارد.

اتاق تمام آینه بخش دیگری از مجیک پارک است. این اتاق برای بزرگسال ها هم جذاب است و می توانید در قسمت مجیک پارک آن را انتخاب کنید. اتاق های آینه عبارتند از اتاق تمام آینه، اتاق با آینه های ۳۰ درجه زاویه و اتاق با آینه های اینتراکتیو  interactive است. آینه های اینتراکتیو به معنی آینه های تعاملی است که بخشی از بدن شما  و بخشی از بدن همراه تان در در قالب یک نفر نشان می دهد و بسیار برای بازدیدکنندگان جذاب است.

اتاق اژدها در مجیک پارک

تفریحی هیجان انگیز در تم پارک سنتر کیش

تعدادی به اشتباه فکر می کنند که اتاق اژدها در قسمت پارک ژوراسیک کیش است اما خوب است بدانید که این اتاق در قسمت مجیک پارک تم سنتر پارک کیش قرار دارد. با بازید اتاق اژدها در مجیک پارک هیجان زیادی را کودک و نوجوان شما تجربه می کند. در این بخش دو مجسمه دایناسور عظیم جثه به طول شش متر وجود دارد. این مجسمه از آن جا جذاب است که از دهانش دود و آتش خارج می شود. این بخش برای کودک های زیر شش سال ترسناک است و اگر کودک بالای شش سال دارید به اتاق اژدها ببرید تا دنیای از شور و هیجان را با دایناسورها تجربه کند.

مزایای دیدن تم پارک سنتر کیش

تفریحی هیجان انگیز در تم پارک سنتر کیش

 بسیاری از کودک ها با دیدن تم پارک سنتر با دنیای گذشته و دوره های زمین شناسی با زبان ساده و روان به صورت غیر مستقیم آشنا می شوند و جدا از آن در  این پارک با حضور انواع مجسمه های دایناسورها  دنیایی از هیجان را تجربه می کنند و به بازی کردن و گرفتن عکس می پردازند. در این پارک ها کتابفروشی و کارگاه های خلاقیت هم وجود دارد که پس از بازدید می توانید کودک و نوجوان خود را به  این محوطه ها هدایت کنید.

چنین پارک های تفریحی بر مهارت های  فکر کردن، حل کردن مساله، بازی فکر کودک ها تاثیر مستقیم می گذارد‌‌. نکته ای که نباید پدر و مادرها فراموش کنند این است که بسیاری این پارک ها را فقط به جنبه سرگرمی و لذت می شناسند در صورتی که این پارک با هدف آموزش غیر مستقیم از طریق بازی و هیجان خلق شده اند. شما  بازدید پارک ژوراسیک کیش با یک تیر دو نشان می زنید هم کودک خود را بسیار خوشحال کنید و هم بر روند یادگیری و آموزش او تاثیر می گذارید.

امکانات رفاهی پارک ژوراسیک کیش

تفریحی هیجان انگیز در تم پارک سنتر کیش

امکانات رفاهی پارک ژوراسیک کیش در مجموعه تم پارک سنتر کیش است. که از چندین رستوران، کافی شاپ تشکیل شده است و هم چنین دارای دو بخش آتلیه عکس کودک و نوجوان است. جدا از آن هم دارای فروشگاه اسباب بازی، فروشگاه  لیوان های ماگ دار با طرح دایناسور و تیشرت با تصویر  انواع دایسناسورها است که می توانید هدیه ای جذابی را از این بخش برای کودک خود در نظر بگیرید.

ساعات کاری مجموعه تم پارک سنتر کیش

تفریحی هیجان انگیز در تم پارک سنتر کیش

ساعات کاری مجموعه تیم پارک سنتر کیش از ۱۱ الی ۱۹ است. شما می توانید در این بخش از پارک ژوراسیک کیش و‌ مجیک پارک بازدید کنید. اگر بخواهید از تمام آیتم های مجموعه استفاده کنید شما باید حداقل ۵ الی ۶ ساعت زمان بگذارید. اگر بخواهید فقط چندین بخش را در هر مجموعه را ببینید خوب است سه ساعت زمان را در نظر بگیرید. 

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید