هزینه سفر به بدروم ترکیه

نویسنده:

حسین یوسفی

در تاریخ:

بیشترین هزینه سفر به بدروم، هزینه‌های هتل، حمل‌ونقل و تفریحاتی است که در این شهر خواهید داشت. به‌طورکلی هزینه‌های این شهر تقریبا برابر با تهران است. برای سفر به بدروم در سال‌های اخیر تورهای مسافرتی با بهترین هتل‌های ۴ ستارده و ۵ ستاره وجود دارد که صرفه‌جویی قابل‌توجهی در هزینه و زمان برای شما به ارمغان خواهد داشت.

هزینه سفر به بدروم ترکیه

هزینه حمل‌ونقل در بدروم

در این شهر ساحلی و زیبا شما می‌توانید از وسایل حمل‌ونقل عمومی مانند تاکسی، اتوبوس و تراموا استفاده کنید. قیمت هر لیتر بنزین در ترکیه ۴.۹ لیر معادل ۶۴۰۰ تومان است لذا بهتر است از ماشین شخصی برای سفر به ترکیه استفاده نکنید. هزینه حمل‌ونقل عمومی در این شهر نسبتا پایین است و ورودی تاکسی ۴ لیر معادل ۵۲۰۰ تومان و هر کیلومتر ۶ لیر معادل ۷۸۰۰ تومان هزینه دارد. هزینه استفاده از اتوبوس نیز در حدود ۳ لیر معادل ۳۹۰۰ تومان می‌باشد.

هزینه سفر به بدروم ترکیه

هزینه غذا در بدروم

در هر مسافرتی هزینه غذا یکی از اصلی‌ترین هزینه‌های سفر است، خوشبختانه این هزینه در هزینه سفر به بدروم خیلی بالا نیست. شما انتخاب‌های متعددی از فست‌فود و رستوران‌های ارزان‌قیمت تا رستوران‌های لوکس دارید. قیمت یک وعده غذایی در رستوران ارزان قیمت حدود ۲۵ لیر معادل ۳۲۰۰۰ تومان است. هزینه یک وعده فست‌فود ۱۷لیر معادل ۲۲ هزار تومان است. در این‌جا چند رستوران معروف و لوکس بدروم را معرفی می‌کنیم. رستوران دریایی ممدوف، رستوران اورفوز و رستوران نارالتی از جمله رستوران‌های لوکس و زیبای بدروم هستند.

هزینه سفر به بدروم ترکیه

هزینه تفریحات در بدروم

به طورکلی تفریحات اصلی‌ترین بخش هر سفری است. تفریحات در این شهر ساحلی شامل تفریحات ساحل و بازدید از اماکن تاریخی و دیدنی شهر است. ساحل که مجانی است، شما می‌توانید هر وقت خواستید بدون پرداخت هزینه‌ای به ساحل بروید و از فضای آن لذت ببرید. اما بازدید از اماکن تاریخی شامل هزینه ورود می‌شود. در زیر لیست اماکن تاریخی و هزینه‌های آن آمده است.

هزینه سفر به بدروم ترکیه

قلعه بدروم و موزه تاریخ طبیعی

این قلعه و مورزه تاریخ طبیعی بدروم مهم‌ترین مکان بازدید این شهر هستند و حتما آن را در هزینه سفر به بدروم حساب کنید. ورودی قلعه بدروم به همراه بازدید از موزه تاریخ طبیعی ۲۰ لیر معادل ۲۶ هزار تومان است.

هزینه سفر به بدروم ترکیه

دروازه میندوس بدروم

دروازه میندوس باقیمانده دیوار محافظ قلعه شهر بدروم است که ورودی شهر هالیکارناسوس بوده است. بنای به جا مانده در طول قرن‌ها داستان‌های زیادی از فتح و شکست‌ها به همراه دارد. این دروازه در فضای باز قرار گرفته و هزینه‌ای بابت بازدید از آن پرداخت نخواهید کرد.

هزینه سفر به بدروم ترکیه

تئاتر بدروم

این تئاتر که به سبک سالن‌های تئاتر رومی است در فصل بهار و تابستان میزبان مراسم و کنسرت‌های زیادی است که نباید آن را ازدست داد. حتما در یکی از برنامه‌هایی که در این مکان اجرا می‌شود شرکت کنید.

هزینه سفر به بدروم ترکیه

قیمت هتل‌ها در بدروم

بدروم شهر ساحلی و توریستی‌ای است و به همین دلیل شما انواع هتل‌ها با کیفیت‌های گوناگون را در این شهر می‌بینید. شما می‌توانید هتل‌های ارزانی با قیمت شبی ۹۵ هزار تومان پیدا کنید. برای هتل‌های سه ستاره معمولی در این شهر میانگین شبی ۲۸۰ هزار تومان باید بپردازید و اگر درنظر دارید مسافرتتان را در هتل‌های چهارستاره و پنج ستاره بگذرانید با تماس با ما از تورهای مسافرتی بدروم اطلاع حاصل کنید. در ادامه هتل‌های مجلل بدروم را به شما معرفی می‌کنیم.

هزینه سفر به بدروم ترکیه

هتل رگنوم اسنا (Regnum Escana Hotel)

هتل رگنوم اسنا یکی از بهترین هتل‌های بدروم است، چشم‌اندازی زیبا و رویایی، استخرروباز و قرارگیری در بهترین محله شهر از ویژگی‌های این هتل است. هزینه اقامت در این هتل به ازای هر شب از ۴۹۰ هزار تومان شروع می‌شود.

هزینه سفر به بدروم ترکیه

هتل کوستا ساریاز (Costa Sariyaz Hotel)

هتل کوستا ساریاز در نزدیکی ساحل قرار گرفته و شما با پیاده‌روی ده دقیقه‌ای به ساحل برسید. این هتل اتاق‌های متنوعی ارائه می‌کند که از ۲۵۰ هزار تومان به ازای هرشب اقامت شروع می‌شود.

هزینه سفر به بدروم ترکیه

هتل ال‌وینو (El Vino Hotel & Suites)

هتل ال‌وینو بدروم یکی از بهترین هتل‌های شهر است که منظره‌ای زیبا و فضایی دلنشین دارد. هزینه اقامت در این هتل از شبی ۴۰۰ هزار تومان شروع می‌شود.

هزینه سفر به بدروم ترکیه

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید