فرهنگ های جالب مردم فرانسه

نویسنده:

حسین یوسفی

در تاریخ:

فرانسویان واقعا عاشق باگت هستند و اولین کسانی هستند که به آن اعتراف می کنند. آنها آنقدر نان باگت را دوست دارند که در پایان روز کاری، با یک یا دو باگت به خانه می روند و غذای خود را با باگت می خورند.

فرهنگ های جالب مردم فرانسه

فرانسوی ها اغلب نان را بر روی میز می گذارند نه در داخل ظرف نان.

فرانسوی ها حتی در وظایف ساده هم به یکدیگر کمک می کنند. به طور مثال، یک فرد کاملا تصادفی می تواند دست یک فرد کور را نگه دارد و به او کمک کند تا او را از خیابان عبور دهد یا به خانم پیر کمک کند تا کیسه های مواد غذایی را برای او حمل کند.

فرهنگ های جالب مردم فرانسه

در حالی که برخی از فرهنگ های دیگر فرانسه در این زمینه نیز مانند فرانسه هستند، برخی از فرهنگ ها هم وجود دارد که ترجیح می دهند شما را لمس نکنند و یا حتی به شما کمک نکنند به این دلیل که میترسند برای آن ها مشکلی به وجود آید و یا اتفاق بدی برایشان بیافتد .

فرهنگ های جالب مردم فرانسه

در مقایسه با سایر فرهنگ ها، فرانسوی ها ترجیح می دهندکه وقت زیادی را برای برخی مسایل بگذارند. به عنوان مثال، یک فنجان کوچک اسپرسو را سفارش می دهند و به طور معمول، دیدن یک فرانسوی چند ساعت طول می کشد تا این فنجان  کوچک را به پایان برساند. اکثر مردم اسپرسو را به عنوان یک راه سریع برای دریافت کافئین در سیستم بدنی خود قرار می دهند. مردم فرانسوی ترجیح می دهند از آن لذت ببرند

فرهنگ های جالب مردم فرانسه

درست است که هر فرهنگی عجیب و غریب است که هر فرهنگ دیگر آن را درک نمی کند. به همین دلیل است که یک فرهنگ را منحصر به فرد و متمایز می کند. فرانسوی ها عادت های عجیب و غریب خود را دارند، مثل هر فرهنگ دیگری. بهترین چیز این است که ما همه ی فرهنگ ها را درک می کنیم  و به مردمان کشور دیگر احترام و ارزش می گزاریم

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید