بهترین مراکز خرید ارمنستان ، گشت و گذار در مراکز خرید ارمنستان

نویسنده:

سمیرا هادی

در تاریخ:

در سفر به ارمنستان در کنار همه‌ی جذابیت‌های تاریخی، فرهنگی و طبیعی این کشور نباید مراکز خرید آن‌را نادیده گرفت. مراکز خرید ارمنستان می‌توانند مورد پسند سلیقه‌های مختلف باشند و شما سوغات مدرن و سنتی خود را خریداری کنید. برای اینکه در سفر به این کشور زیبا برنامه‌ای دقیق داشته باشید و هنگام خرید و گشت و گذار سر درگم نشوید فهرستی از بهترین مراکز خرید این کشور را آماده کرده‌ایم تا با توجه به سلیقه و نیازتان خریدی راحت را تجربه کنید و لذت ببرید.

 مرکز خرید ایروان مال

مرکز خرید ایروان مال از سال 2010 در زمینی به مساحت 59 هزار متر مربع آغاز گردید و نهایتا در مجموع، حدود 120 مغازه در آن احداث گردید. مرکز خرید ایروان مال در سال 2014 میلادی بطور رسمی و با حضور رئیس جمهور ارمنستان افتتاح گردید. وقتی در ارمنستان زمان خرید کردن می شود اکثر توریست ها و محلی ها اولین جایی که می روند، مرکز خرید ایروان مال است. این مرکز خرید نه تنها به خاطر فروشگاههای متعددش، بلکه به خاطر معماری فوق العاده اش معروف شده است! این مرکز خرید بسیار بزرگ، بهترین جا برای خرید و تفریح در ارمنستان است. در اینجا می توانید فروشگاههای برند های شماره یک دنیا مثل NewYorker،Stradivarious ، pull &Bear، Zara و غیره را پیدا کنید. درصد زیادی از کسانیکه در سالهای اخیر از تور ارمنستان استفاده می کنند، بدون شک از این مجموعه بینظیر بازدید می کنند و انواع پوشاک و البسه، کیف و کفش، عطر و ادکن، لوازم آرایشی و … را از این مرکز تهیه می کنند.

بهترین مراکز خرید ارمنستان ، گشت و گذار در مراکز خرید ارمنستان

 دالما

دالما اولین مرکز خریدی بود که در ارمنستان افتتاح شد. این مرکز خرید مدرن در مرکز ایراوان قرار دارد و بهترین برندهای بین‌المللی در آن فعال هستند. معماری مدرن و چشمگیر این بنا که در دل خود گالری، سالن سینما، بولینگ و… دارد آن‌را در فهرست برترین مراکز خرید ارمنستان قرار داده است. شما می‌توانید در کنار خریدتان از فست فود و کافه‌های دالما لذت ببرید.

بهترین مراکز خرید ارمنستان ، گشت و گذار در مراکز خرید ارمنستان

مرکز خرید تاشیر ایروان

مرکز خرید تاشیر ایروان ارمنستان، یکی از بهترین مراکز خرید ارمنستان محسوب می گردد. در مرکز خرید تاشیر ایروان، فروشگاه هایی با اجناس و کالاهای برند وجود دارند. در مرکز خرید تاشیر ایروان، یکه طبقه به مغازه های طلا و جواهر اختصاص دارد و سایر طبقات نیز مربوط به البسه و پوشاک می باشد. مرکز خرید تاشیر ایروان ارمنستان به نوعی دارای فروشگاه های لوکس و برند است و بیشتر برای کسانی مناسب است که دنبال اجناس مار می گردند.

روسیا

روسیا یکی از مراکز خرید ارمنستان است که معماری مدرنی دارد. این مرکز خرید مهم مزیتی بزرگ دارد و آن دسترسی آسان به ایستگاه مترو است. روسیا در خود سرگرمی‌هایی بسیاری دارد و از دوست‌داشتنی‌ترین آن‌ها می‌توان به سالن تئاتر آن اشاره کرد.
محل بازی و فودکورت این مرکز خرید از دیگر مزیت‌های آن است. روسیا را مرکز جواهرات می‌دانند.

بهترین مراکز خرید ارمنستان ، گشت و گذار در مراکز خرید ارمنستان

بازار ورنیساج ارمنستان

اگر به دنبال خرید سوغاتی های منحصر بفرد هستید، بازار ورنیساج ارمنستان جاییست که باید از آن دیدن کنید! بازار ورنیساج ارمنستان یک بازار اجناس عتیقه و آنتیک (صنایع دستی) در پایتخت ارمنستان است که بصورت روباز است و در آن می توانید از قطعات مدار برد گرفته تا انواع فرش، صنایع دستی، آثار و کتاب هایی از شوروی سابق، یادگاری ها، پرچم ها، سفالینه ها، جواهرات، نقاشی ها، آثار چوبی، چاقو و خیلی از چیزهای دیگر را پیدا کنید. بازار ورنیساج ارمنستان در آخر هفته‌ها (شنبه و یكشنبه) در نزدیكی میدان جمهوری تشكیل می‌شود و از صبح تا ساعت پنج بعد از ظهر ادامه می یابد.

بهترین مراکز خرید ارمنستان ، گشت و گذار در مراکز خرید ارمنستان

 اسکادا

اگر از برند بازهای حرفه‌ای هستید پیشنهاد ما در میان مراکز خرید ارمنستان شعبه‌ی اسکادا است. این مرکز خرید بهترین گزینه برای پیدا کردن لباس‌های محبوب این برند است. این شعبه در خیابان ماشتوتس ایروان قرار دارد.

بهترین مراکز خرید ارمنستان ، گشت و گذار در مراکز خرید ارمنستان

 بازار گومی شوکا ارمنستان

در ارمنستان اگر می خواهید به بازارهای محلی بروید، حتما از بازار گومی شوکا در ایروان دیدن کنید. گومی شوکا یک بازار مواد غذایی جالب و دیدنی می باشد که با قدم زدن در آن احساس می کنید که در دنیای قدیم هستید. بازار گومی شوکا یک بازار شگفت انگیز پر از نانوایی، کشاورزان محلی و فروشندگان مواد غذایی است که از گوشت و سبزیجات گرفته تا ادویه، میوه، سوسیس کالباس، میوه های خشک، شیرینی جات، آجیل و خیلی از چیزهای دیگر را می فروشند. با بازدید از این بازار شلوغ و پررفت و آمد می توانید اصیل ترین نوع خرید را در ارمنستان تجربه کنید. یادتان باشد که شیرینی‌های ارمنی بسیار لذیذ و خوشمزه می باشند و به نوعی شبیه باقلوا هستند.

بهترین مراکز خرید ارمنستان ، گشت و گذار در مراکز خرید ارمنستان

 تشیر

تشیر مرکز خریدی است در شمال ایروان است و از انواع خیابانی مراکز خرید ارمنستان محسوب می‌شود. اما هیاهو و انرژی جمعیت و تنوع کالاهای موجود شما را جذب می‌کند.

بهترین مراکز خرید ارمنستان ، گشت و گذار در مراکز خرید ارمنستان

مترونوم

این مرکز خرید هم رتبه‌ای بالا در مراکز خرید ارمنستان دارد و بهترین مکان برای پیدا کردن کیف، کفش و لوازم آرایش است. از دیگر امکانات این مکان می‌توان به فود کورت و سینمای آن اشاره کرد.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید