بنر هدر

مراکز خرید بلگراد ، در بلگراد از چه مراکزی خرید کنیم؟

نویسنده:

سمیرا هادی

در تاریخ:

بلگراد شهری در کشور صربستان است که در قاره اروپا قرار دارد. یکی از مهمترین اهدافی که مسافران در سفر به هر شهر و مقصدی دارند این است که به مراکز خرید آن شهر بروند و آن چه را که نیاز دارند یا می خواهند به عنوان یادگاری و سوغاتی برای نزدیکان خودشان بیاورند از فروشگاه های شهر مقصد را بخرند. از همین رو ما در این مطلب می خواهیم به تعدادی از مراکز خرید بلگراد اشاره ای داشته باشیم تا زمانی که به این شهر اروپایی پر جاذبه رفتید، دچار سردرگمی نشوید و بدانید چه فروشگاه هایی در این شهر وجود دارد.

خیابان میهایلوا

خیابان میهایلوا منطقه­‌ای بسیار معروف برای خرید در ماه‌های گرم سال است. آب‌و‌هوا در این زمان خوب و گرم است. در طول این دوره، خیابان­‌‎ها با حضور مردمی که راه می‌روند زیبا می‌شود. آدم‌هایی که با دوستان خود مشغول تفریح هستند و یا بستنی بلگرادی می‌خورند و به خیابان روح و حیات می‌بخشند. خیابان میهایلوا یک خیابان طولانی مخصوص عابر پیاده یکی از معروف‌ترین و قدیمی‌ترین خیابان‌های بلگراد است.

در این خیابان می‌توانید برندهای مشهوری مثل زارا، لویس، دیزل، ترانوا و بسیاری از فروشگاه‌های معتبر مثل کاوالی، سزار پاچیوتی و ایس برگ را پیدا کنید. این خیابان خودش محل تجمع بهترین مراکز خرید بلگراد است.

مراکز خرید بلگراد ، در بلگراد از چه مراکزی خرید کنیم؟

 مرکز خرید پاشینو بردو

یکی از بهترین مراکز خرید بلگراد که می توانید در آن بهترین تجربه ی خرید خانوادگی خودتان را داشته باشد مرکز پاشینو بردو است. این مرکز خرید در دو طبقه  طراحی شده است و انواع محصولات با کیفیت و کامل را در اختیار مشتریان و خریداران قرار می دهد. در کنار فروشگاه‌ های برندهای معروف و بزرگ مد، فروشگاه ‌هایی مخصوص کودکان، داروخانه، رستوران، کافه، باشگاه های ورزشی، فروشگاه‌ های لوازم الکترونیکی، شوروم مبلمان، «هایپرمارکت تمپو» (Tempo)، سالن‌های زیبایی و سلامتی و چند صرافی دیگر در این مرکز خرید در حال فعالیت هستند؛ ساعت کاری مرکز پاشینو بردو از ساعت ۹ صبح الی ۹ شب است.

مراکز خرید بلگراد ، در بلگراد از چه مراکزی خرید کنیم؟

بلوار کرایالا الکساندرا

بلوار کرایالا الکساندرا از دیگر مناطق معروف خرید در بلگراد است. فروشگاه‌ها در فضای باز این بلوار محلی مناسب را برای خرید در فصل تابستان است. این‌جا یکی از طولانی‌ترین خیابان‌های بلگراد است و در واقع نوعی بلوار محسوب می‌شود. در بلوار کرایلا الکساندرا بسیاری از مارک‌ها و محصولات ترکیه و چین را می‌توانید پیدا کنید.

مراکز خرید بلگراد ، در بلگراد از چه مراکزی خرید کنیم؟

مرکز خرید دلتا سیتی

«دلتا سیتی» مرکز خریدی بسیار بزرگ در بلگراد است. بزرگ‌ترین تفاوت این مرکز خرید و «یوسکه» در این است که در این فروشگاه نمی‌توانید مغازه‌های برندهای مطرح دنیا مثل کاوالی، آرمانی، آیس‌برگ، هوگو‌ باس، گوچی و پرادا را پیدا کنید.

مراکز خرید بلگراد ، در بلگراد از چه مراکزی خرید کنیم؟

 مرکز خرید ساوا سنتر

از مشهورترین مراکز خرید بلگراد، مرکز خرید ساوا سنتر است که مجموعه ای بزرگ با معماری مدرن و طراحی داخلی بسیار جذاب و دیدنی می باشد. جالب است بدانید که مرکز خرید ساواسنتر با یک راهروی شیشه ای به یکی از بی نظیرترین هتل های بلگراد نیز پیوند می خورد. در این مرکز خرید می توانید بهترین برندهای داخلی و خارجی را تهیه کنید و علاوه بر آن ها می توانید به مغازه های صنایع دستی، فروشگاه های پوشاک و همینطور لوازم ورزشی را نیز سر بزنید. این مرکز خرید به غیر از یکشنبه‌ ها هر روز از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۲ شب باز است.

مراکز خرید بلگراد ، در بلگراد از چه مراکزی خرید کنیم؟

مرکز خرید یوسکه

اگر به‌دنبال کشف مراکز محبوب خرید در بلگراد هستید، مرکز خرید یوسکه گزینه‌ی بسیار خوبی برای شماست. این مرکز خرید دومین مرکز خرید بزرگ شهر است که در تقاطع بین بلگراد قدیم و جدید قرار دارد. در این مرکز خرید می‌توانید بهترین مارک‌ها و فروشگاه‎های مُد را پیدا کنید.

مراکز خرید بلگراد ، در بلگراد از چه مراکزی خرید کنیم؟

مرکز خرید جنکس

در مرکز خرید جنکس که از دیگر مراکز خرید بلگراد به شمار می رود ممکن است بیشتر از اینکه شما بخواهید وسایل مورد نیازتان را تهیه کنید، مجذوب ساختمان آن باشکو و جذاب آن می شود. در جنکس تعداد زیادی بوتیک، فروشگاه لباس بزرگسال و کودک، مینی‌مارکت، سوپر مارکت، مغازه‌های تخصصی و فروشگاه کالاهای ورزشی را پیدا می‌کنید. ساعت کاری این مرکز خرید از ساعت ۸ صبح الی ۴ بعد از ظهر است.

مرکز خرید بیگ فشن

مرکز خرید «بیگ فشن» در منطقه‌ی کارابورما (شهرداری بلگراد) در نزدیکی مرکز شهر است و بیش از ۱۰۰ فروشگاه معتبر با مارک‌ها و برندهای مطرح جهانی را در دو طبقه‌ی خود جای داده است. در طبقه‌ی سوم این مرکز خرید می‌توانید شکم‌گردی خوشمزه و آرامش و تفریح را از بین گزینه‌های متعدد رستوران تجربه کنید. برای شما امکان انتخاب از بین هشت سینما، زمین بازی برای کودکان و غذاخوردن با چشم اندازی زیبا از دانوب وجود دارد.

مراکز خرید بلگراد ، در بلگراد از چه مراکزی خرید کنیم؟

مرکز خرید بی ان باس

بی ان بوس از دیگر مراکز خرید بلگراد است که بازاری بسیار پیشتاز در لوازم آرایشی داخلی می باشد. این مرکز خرید در نزدیکی آزادراه نووی سای قرار دارد و در ۴ طبقه نیز ساخته شده است. شما در این مرکز خرید با طیف وسیعی از فروشگاه های متخلف در ارتباط هستید و در طبقه ی همکف آن می توانید گرسنگی و خستگی خودتان را رفع کنید.

مرکز خرید رایی سوا

«رایی سوا» مرکز خریدی پنج طبقه (طبقه ۵ برای کودکان است) و بسیار جالب برای گردشگران است؛ چون موقعیت جغرافیایی آن در منطقه‌ی اصلی پیاده‌روی در بلگراد در محله‌ی میهایلوا است، می‌توانید با یک تیر دو نشان بزنید.

مراکز خرید بلگراد ، در بلگراد از چه مراکزی خرید کنیم؟

مرکز خرید بتکس

از اولین مراکز خرید بلگراد که دارای پله برقی بود نیز مرکز خرید بتکس نام داشت و اکنون کاملا مورد بازسازی قرار گرفته است تا بتوانید در عرصه رقابت باقی بماند. مرکز خرید بتکس دارای دو طبقه با محیط بسیار تمیز و مدرن می باشد. در این دو طبقه فروشگاه‌ مبلمان، کفش، کالاهای تکنیکال، یک رستوران، یک بانک و یک داروخانه را در کنار بوتیک ‌ها و فروشگاه‌ های پوشاک خواهید یافت، بتکس همه روز از ۹ صبح تا ۹ شب باز است.

مرکز خرید مرکاتور

مجموعه از فروشگاه های زنجیره ای به نام مرکز خرید مرکاتور در لیست مراکز خرید بلگراد قرار دارد که در سال های اخیر شروع به کار کرده است. این مرکز خرید از سال ۲۰۰۲ جز اولین و بزرگترین شعبه های افتتاح شده در این شهر است. تاکنون ۷۴ شعبه در شهرهای مختلف صربستان نیز تاسیس شده است. مجموعه فروشگاه‌های Mercator اجناس گوناگونی را برای فروش دارند ولی اصلی‌ترین آن‌ها اجناس سوپرمارکتی است و در کنار آن‌ها پوشاک، ظروف، وسایل آشپزخانه، لباس، وسایل بهداشتی و سایر اجناس به فروش می ‌رسد.

مراکز خرید بلگراد ، در بلگراد از چه مراکزی خرید کنیم؟

مرکز خرید زیرا سنتر

در قلب شهر بلگراد مرکز خریدی به نام زیرا سنتر وجود دارد که از مهمترین مراکز خرید بلگراد محسوب می شود، از بلوار شاه الکساندر تا این فروشگاه تنها ۵ دقیقه پیاده‌ روی وجود دارد. این مرکز خرید به لحاظ مفهومی و سازه‌ ای بی نظیر است و شکل آن به Z شباهت دارد؛  این فروشگاه بسیار وسیع است و شامل بخش های اداری، سوپر مارکت، مرکز خرید و هتل نیز می شود، قسمت خرید دارای دو طبقه بوده و در بالای سوپر مارکت قرار دارد.

مراکز خرید بلگراد ، در بلگراد از چه مراکزی خرید کنیم؟

از برندهای بین‌المللی مد تا اکسسوری، کفش، لباس زیر، وسایل خانه، کتاب و حتی زمین بازی برای کودکان را می‌توانید در این مرکز خرید تهیه کنید.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید