معروف ترین مراکز خرید برلین + تصاویر

نویسنده:

سمیرا هادی

در تاریخ:

برلین به عنوان پایتخت کشور آلمان و شهری بزرگ و دیدنی شامل مراکز خرید برلین می باشد که میتوانید مناسب و نسبتا ارزان خرید کنید. هر کجای دنیا که باشید، خرید کردن یکی از مفرح ترین و لذت بخش ترین تفریحات در سفر به شمار می آید. حتی اگر تنها قصد تماشای ویترین فروشگاه ها و مغزه ها را داشته باشید. قطعا در سفر به آلمان در تور آلمان قصد خرید دارید و برای خرید کردن برنامه ریزی می کنید. از این جهت که شما می توانید در شهر برلین در مجاورت جاذبه های گردشگری مراکز خرید برلین بسیاری را مشاهده کنید، این شهر برای خرید بسیار ایده ال است. همچنین قیمت ها مناسب و منصفانه هستند و مساله مهم دیگر دسترسی آسان به مراکز خرید است. در این مطلب میخواهیم بهترین مراکز و منطقه های خرید برلین را به شما معرفی کنیم.

مرکز خرید الکسا Alexa

مرکز خرید الکسا یکی از مراکز خرید سرپوشیده ی برلین و از بهترین منطقه های خرید برلین است که در چند قدمی میدان بسیار مهم الکساندر پلاتز (Alexanderplatz) قرار دارد. دلیل اهمیت این مرکز خرید، قرار گیری آن در مرکز شهر و دسترسی بسیار راحتی است که دارد. مرکز خرید الکسا در فضایی به وسعت ۵۶ هزار متر مربع است و ۱۸۰ فروشگاه دارد. جدای از فروشگاه های متنوع، این مرکز خرید دارای ۱۷ رستوران است. کل این مجموعه از ساعت ۱۰ صبح تا ۹ شب باز است و بنابراین می توانید راحت به همه ی قسمت های آن سر بزنید.

معروف ترین مراکز خرید برلین + تصاویر

مرکز خرید کورفوراستندام

کورفوراستندام در بین مراکز خرید برلین، بلوار خرید افسانه ای غرب برلین در منطقه شارلوتِنبُرگ است. خیابان معروف و بزرگ کورفوراستندام پیشینه تاریخی چشم‌گیری دارد. در این خیابان فروشگاه‌های بسیاری هم برای گردشگران و هم ساکنان برلین به چشم می خورد. دلیل شناخته شدن این خیابان وجود فروشگاه های کادی‌وی (KaDeWe)، پیک و کلوپِنبُرگ (Cloppenburg) می باشد. همچنین تنها، دیدن فروشگاه کادی‌وی دلیل کافی برای رفتن به خیابان کورفوراستندام است. این فروشگاه بی نظیر با مساحتی بالغ بر 60 هزار متر مربع ارزش این که چند ساعت برای دیدن از این فروشگاه وقت صرف کنید را خواهد داشت. در ضمن این فروشگاه کالاهای بسیار متنوع از لوازم آرایشی و بهداشتی تا ادوات موسیقی و مبلمان را عرضه می کند.

معروف ترین مراکز خرید برلین + تصاویر

خیابان Friedrichstrasse

شاید اغراق نباشد اگر بگوییم Friedrichstrasse مهم ترین خیابان برلین است چرا که نمی توان نقش قابل انکار آن را در دوران جنگ جهانی دوم نادیده گرفت. جدای از این موضوع، یکی از بهترین نقاط برلین برای خرید کالاهای خاص هم هست.

معروف ترین مراکز خرید برلین + تصاویر

مرکز خرید هکشر مارکت

در مقایسه با دیگر مراکز خرید برلین خاص و لوکس، مرکز خرید هکشر مارکت، بازاری ایده ال و فوق العاده برای نسل جوان و دانشجویان است. این مرکز خرید مغازه ها و رستوران های فراوان و متعددی دارد. همچنین در محدوده این مرکز خرید شما می توانید بازارهای روباز بسیار کوچک را مشاهده کنید.

در شمال این منطقه، در حوالی خیابان‌های روزنتالر (Rosenthaler) و مونشتراسه (Munzstrasse) لباس ‌فروشی‌ های متعددی به چشم می خورد. همچنین فروشگاه ‌های معتبری نظیر دیزل، پپه جینز و آدیداس برای دوست داران مد روز مفرح و تجربه خرید متفاوتی از خرید را در این منطقه از برلین برای آن ها رقم میزند. در ضمن در حوالی این مرکز خرید رستوران‌های درجه یک، جذاب و ارزان‌ قیمت وجود دارند که می‌توانند تجربه خرید شما را تکمیل کنند.

معروف ترین مراکز خرید برلین + تصاویر

مرکز خرید برلین (Mall of Berlin)

مرکز خرید برلین یکی از جدیدترین مراکز خرید است که تقریبا ۲ سال است که در برلین باز شده است و در نزدیکی میدان Postdamer قرار دارد. در این مرکز خرید ۲۷۰ هزار متری می توانید تاپ ترین برندهای دنیای پوشاک را مانند آرمانی، گس، هوگو باس، لیوایز و… را ببینید. با خیال راحت در این فروشگاه خرید کنید و دیگر نگران هیچ چیز نباشید، اینجا یک بهشت واقعی برای دوستداران خرید است و مطمئن باشید هر چه بخواهید را می توانید در یکی از ۲۷۰ مغازه ی آن پیدا کنید!

معروف ترین مراکز خرید برلین + تصاویر

مرکز خرید اشلاشتراسه

یکی دیگر از مراکز خرید برلین مرکز خرید اشلاشتراسه است که این مرکز خرید تا حدود کمی از مرکز شهر فاصله دارد و در منطقه اشتگلیتز در 12/5 کیلومتری میدان الکساندرپلاتس واقع شده است. اما یک سفر کوتاه مدت 30 تا 45 دقیقه‌ای به این مرکز خرید ارزش دارد. مرکز خرید اشلاشتراسه دارای مغازه‌های متعددی و یک مرکز خرید مسقف به نام ولوار برلین می باشد که علاقه مندان به خرید می‌توانند برندهای معروف؛ از جی استار و مِکس گرفته تا زار و هولیستر، همه را به‌ راحتی در این مرکز خرید پیدا و مشاهده کنند. خلوت بودن این مراکز خرید برلین به این دلیل که گردشگران زیادی به این منطقه نمی ‌آیند، از مزایای این مرکز خرید محسوب می شود.

معروف ترین مراکز خرید برلین + تصاویر

اگر به دنبال یک خرید آسان و بدون مزاحمت هستید، اشلاشتراسه ممکن است برای شما مرکز خریدی مناسب ‌تر و بهتر از کورفوراستندام یا حتی مرکز خرید الکسا باشد.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید