۶ مورد از لوکس ترین هتل های ایران

نویسنده:

حسین یوسفی

در تاریخ:

معمولا همه دلشان میخواهد که فقط یک شب هم که شده مانند شاهزاده ها زندگی کند، روی تخت‌هایی با بالش پر بالا و پایین بپرد، غذاهایی متفاوت را امتحان کند و هر زمان اراده کرد نوشیدنی خوشمزه‌ای سفارش بدهد و همین‌طور که روی مبل‌های شیک و راحت لم داده و از منظره پشت پنجره اتاقش لذت می‌برد، نوشیدنی‌اش را مزه‌مزه کند. در ایران هم هتل‌های لوکس و گرانی در شهرهای مختلف وجود دارند که می‌توانید این تجربه را در آن‌ها داشته باشید. هر چند خیلی از ما پیش از سفر ناچاریم به جیبمان نگاه کنیم و هتلی را متناسب با بودجه‌مان انتخاب کنیم. با این حال آشناشدن با لوکس ترین هتل های ایران جذاب خواهد بود.

۱- هتل ترنج کیش

اگر پیگیر هتل‌های لوکس و گران هستید، حتما عکس‌هایی از هتل‌های مالدیو دیده‌اید؛ هتل‌هایی که روی آب ساخته‌ شده‌اند و مهمانانشان می‌توانند از کف اتاق دریا را ببینند. هتل ترنج کیش هم چیزی از هتل‌های مالدیو کم ندارد. واحدهای اقامتی این هتل روی دریا ساخته شده‌اند و اگر از بالا به هتل نگاه کنید معماری هتل و شیوه چینش واحد‌ها طوری است که طرح ترنج را تداعی می‌کند. همان‌طور که انتظارش می‌رود این هتل در امکانات رفاهی برای مهمانانش کم نگذاشته است؛ با اینکه اقامت روی آب و دیدن کف دریا و زندگی ماهی‌ها و موجودات دریایی از داخل اتاق به خودی‌خود یک تفریح متفاوت به حساب می‌آید، کسانی که در این هتل اقامت دارند می‌توانند از رستوران‌هایی خیلی خوب و انواع تفریحات آبی و ساحلی استفاده کنند.

قیمت یک شب اقامت در یک سوئیت یک خوابه دو تخته رویال رو به دریا در هتل ترنج حدود ۱.۹۵۰.۰۰۰تومان است.

۶ مورد از لوکس ترین هتل های ایران

۲- هتل اسپیناس پالاس تهران

هتل اسپیناس پالاس تهران، در سال ۱۳۹۴ در منطقه سعادت آباد، یکی از بهترین محله های پایتخت افتتاح شد. این هتل پنج ستاره با طراحی مدرن و برگرفته از معماری معاصر، دارای ۴۰۰ اتاق و سوئیت مجهز در ۲۱ طبقه است. هتل اسپیناس پالاس از مدرن ترین ساختمان های تهران، با فضایی دلنشین، لابی مجلل، خدمات لوکس،به بهترین شکل پاسخگوی همه انتظارات و نیازهای مسافران و میهمانان خود است. هتل اسپیناس پالاس با پرسنل حرفه ای و با تجربه، آماده است تا با افتخار به میزبانی میهمانان خود، اقامتی به یاد ماندنی و لذت بخش را برای شما رقم بزند.

۶ مورد از لوکس ترین هتل های ایران

۳- بزرگ شیراز

هتل ۵ ستاره شیراز ( هتل بزرگ شيراز) بر فراز شهر شیراز، زادگاه هنر و فرهنگ ایرانی در همسایگی دروازه قرآن در سال ۱۳۹۲ بنا گردیده است. هتل بزرگ شیراز در ۱۳ طبقه با رعایت استانداردهای ۵ ستاره بین المللی هتل‌های دنیا تجهیز گردید که دارای ۱۵۸ باب اتاق با ظرفیت ۳۵۰ نفر می‌باشد. از ویژگی های منحصر بفرد هتل بزرگ شیراز نزدیکی به اماکن تاریخی، زیارتی و تفریحی می باشد. بزرگ ترین رستوران گردان ایران در این هتل قرار گرفته است و نمای کشتی مانند این هتل از فاصله دور جلب توجه می کند و با توجه به واقع شدن این هتل در دروازه ورودی شمال شیراز (دروازه قرآن) یکی از اولین ساختمان هایی است که در بدو ورود مسافران به شیراز، در مقابل چشم آنان ظاهر می شود. این هتل با پرسنلی مجرب و آموزش دیده با افتخار آماده میزبانی از شما میهمانان گرامی می‌باشد.

۶ مورد از لوکس ترین هتل های ایران

۴- مجلل درویشی مشهد

هتل پنج ستاره مجلل درویشی در حاشیه خیابان امام رضا (ع) که اصلی ترین خیابان منتهی به حرم مطهر است قرار دارد. این هتل تنها به فاصله 1/4 کیلومتر از آن مکان مقدس واقع است به طوری که می توان این فاصله را در مدت زمان ده دقیقه به طور پیاده طی نمود. ساختمان هتل مجلل درویشی از بدو شروع با طرح و پلان هتلی ساخته شده و با بیست و پنج طبقه، مرتفع ترین مرکز اقامتی و تنها هتل آتریوم شرق کشور می باشد. ترانسفر رایگان صرفا از فرودگاه به هتل با مینی بوس های عمومی هتل انجام خواهد شد. جهت انجام آن اعلام ساعت و شماره پرواز و مراجعه به دفتر اختصاصی هتل در فرودگاه الزامی می باشد
مجموعه آبی هتل درویشی اولین مجموعه آبی با ارائه خدمات تخصصی اسپا و ماساژدر مشهد مقدس می باشد که با بکار گیری برترین تکنولوژی ها و اساتید فن به ارائه خدماتی ایده آل به میهمانان این مجموعه خواهد پرداخت. ارائه خدماتی همچون سونای خشک ،سونای بخار ،جکوزی ،حمام ترکی ،سالن بدنسازی ،دوش های اختصاصی ماساژ،ارائه خدمات انواع اسپا و ماساژ در فضایی شیک و مدرن سلامتی و شادابی شما و پوستتان را به ارمغان خواهد آورد.

۶ مورد از لوکس ترین هتل های ایران

۵- هتل عباسی اصفهان

هتل پنج ستاره مجلل عباسی، كهن‌ترين هتل جهان و یکی از بزرگ‌ ترین هتل‌های ایران، با قدمتی ۳۰۰ ساله درخيابان چهارباغ عباسی شهر موزه‌‌‌ ای اصفهان واقع شده است. این هتل در سال ۱۱۰۶ هجری قمری به دستور شاه سلطان حسین صفوی با معماري شكوهمند ايراني طراحي و بنا گرديده و در سال ۱۳۵۱ بنای آن به سبکی مدرن با امکانات رفاهی کم نظیر و مطابق با استاندارد جهانی مورد بازسازی قرار گرفت. مهمانسرای عباسی یا هتل شاه عباس که یکی از زیباترین مهمانسراهای جهان لقب گرفته است، تنها هتل پنج ستاره اصفهان با ۲۲۵ باب واحد اقامتی می‌باشد که نمای استثنائی و زیبای باغ و گنبد فیروزه ای مدرسه چهارباغ، منظره ا‌ی بدیع را برای ساکنین به ارمغان می‌آورد. واقع شدن آن در میان بافت تاریخی شهر و دسترسی آسان آن به اماکن تفریحی و گردشگری متعددی همچون کاخ هشت بهشت، سی و سه پل، میدان نقش جهان و بنای منارجنبان از ویژگی های بارز این مجموعه می‌باشد. با اقامت دراین هتل که خود به تنهای یکی از جاذبه‌های گردشگری شهر می‌باشد تجربه ای بی نظیر را در شهر معروف اصفهان خواهید داشت.

۶ مورد از لوکس ترین هتل های ایران

۶- کایا لاله پارک تبریز

هتل پنج ستاره لاله پارک تبریز واقع در اتوبان پاسداران در سال ۱۳۹۵ مورد بهره برداری قرار گرفت. ساختمان هتل در ۱۴ طبقه بنا و دارای ۲۲۰ باب اتاق و سوئیت اقامتی مدرن مجهز به تمامی امکانات رفاهی می‌باشد. موقعیت مکانی این مجموعه موجب دسترسی مناسب به گردشگاه ائل گلی و فرودگاه تبریز گردیده است.

۶ مورد از لوکس ترین هتل های ایران

هتل مجلل لاله پارک با پرسنلی آموزش دیده و مجرب فرصت میزبانی از شما را غنیمت شمرده و در تلاش است اقامتی بیادماندنی را برای شما عزیزان رقم بزند.

 

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید