10 هتل شهری برتر کانادا

نویسنده:

حسین یوسفی

در تاریخ:

ممکن است کانادا به خاطر مناظر طبیعی بی نظیر، قله های مرتفع برفی، دریاچه های یخی فیروزه ای و جنگل های وسیع کاج شناخته شده باشد اما شهرهای متنوع و پر جنب و جوش این کشور برای برنامه های تعطیلات شما نیز بسیار ارزشمند هستند.

خوشبختانه برای مسافرانی که به اینجا سفر می کنند هتل های زیادی در سطح جهانی قرار دارند، از هتل های باشکوه و مجلل و زیبا گرفته تا هتل بوتیک های مرزی. همه ساله برای بهترین نظرسنجی جهان،  T + L از خوانندگان می خواهد تا تجربیات سفر خود در سراسر جهان را در مورد هتل ها، استراحتگاه ها، شهرها، جزایر، کشتی های تفریحی، آبگرم ها، خطوط هوایی و سایر موارد در میان بگذارند. امتیاز هتل ها به امکانات، موقعیت مکانی، سرویس دهی، غذا و ارزش کلی آنها بستگی دارد. هتل ها بر اساس موقعیت و امکانات آنها به عنوان شهری یا تفرجگاه طبقه بندی می شوند.

10 هتل شهری برتر کاناداتورنتو به احتمال زیاد شناخته شده ترین شهر کانادا است، اما کلان شهر شلوغ، امسال تنها یک افتخار را ایجاد کرد: ریتز کارلتون، تورنتو (شماره 4)، یک برج شیشه ای مجلل با یک مجموعه هنری از 450 اثر کانادایی و منظره برجسته از برج سی ان ((CN. در مقابل، ونکوور با ههتل برتر  از 10 مورد واقع در شهر ساحلی غربی از جمله هتل شماره 2، هتل لودن، که نسبت به سال گذشته هشت پله صعود کرد، نشان شیر را به دست آورد.

در حالی که هتل دوستدار محیط زیست به دلیل ظرافت کم نظیر، چشم اندازهای جذاب از کوه ها و بندرگاه و اغذیه فروشی فرانسوی مشهور است، خوانندگان بیشتر به خدمات آن علاقه مند بودند. یکی از خوانندگان نوشت: “کارکنان در طول اقامت ما بسیار فعال و پیشرو بودند”. “مدیر آنجا حتی چسب زخم را خودش تحویل می داد، بنابراین دیگر نیازی نبود که ما بیرون برویم و آنها را بخریم.”  سه هتل مونترال در فهرست امسال و در لیست برنده ما قرار گرفتند.

خوانندگان علاقه مند به اتاق های مدرن و تراس روی پشت بام در هتل ویلیام گری بودند که جایگاه شماره 7 را به خود اختصاص داد، در حالی که جذابیت فضای داخلی قدیمی و دنج را هتل نلیگان در شماره 10 به دست آورد.

10) هتل نلیگان، مونترال                                      امتیاز:88.67

10 هتل شهری برتر کانادا

9) هتل چوبی و حمام آبگرم، ونکوور                        امتیاز:88.97

10 هتل شهری برتر کانادا

8) هتل شانگری لا، ونکوور                                  امتیاز:89

10 هتل شهری برتر کانادا

7) هتل ویلیام گری، مونترال                                  امتیاز:89.47

10 هتل شهری برتر کانادا

6) هتل فریمونت حاشیه اقیانوس آرام، ونکوور            امتیاز:90

10 هتل شهری برتر کانادا

5) هتل اوبرژ سن آنتوان، شهر کبک (شرق کانادا)       امتیاز:90

10 هتل شهری برتر کانادا

4) هتل ریتز کارلتون، تورنتو                                امتیار:90.55

10 هتل شهری برتر کانادا

3) هتل چوبی جورجیا، ونکوور                         امتیاز:90.47

10 هتل شهری برتر کانادا

2) هتل لودن، ونکوور                                   امتیاز:91.68

10 هتل شهری برتر کانادا

1) هتل ریتز کارلتون، مونترال                          امتیاز:92.50

10 هتل شهری برتر کاناداملکه الیزابت دوم، الیزابت تیلور و ریچارد برتون (که در آن ملک ازدواج کردند) و وینستون چرچیل از جمله مهمانان برجسته ای هستند که در این مکان تاریخی در میدان طلایی مایل مونترال اقامت داشته اند. قدمت این بنا به سال 1912 بر می گردد و فضای داخلی دارای ویژگی های کلاسیک مانند لوسترهای کریستالی و شومینه های مرمر است.

اما به لطف 200 میلیون دلاری که در نوسازی سال 2012 در این هتل هزینه شد، احساسی تازه و مدرن را به مهمانان ارائه می دهد. یکی از خوانندگان نوشت: “خدمات و تاریخ باورنکردنی هتل”.  مهمانان همچنین از ویژگی های خاص این هتل از جمله چای بعد از ظهر ودام پرینگون با یک نوشیدنی در سالن لابی لذت می برند.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید