بهترین مقاصد گردشگری اروپا برای بازدید در تابستان

نویسنده:

معصومه داعی

در تاریخ:

اروپا بهترین مقصدهای تابستانی را دارد. در آنجا ساحل های زیبا، منظره های شگفت انگیز، شهرهای بی نظیر و موارد دیگری را خواهید یافت که برایتان یک تعطیلات عالی به وجود می آورند.

مکان های خوب زیادی در سراسر اروپا وجود دارد که تصمیم گیری برای بازدید از آنها را سخت می کند، بنابراین به خواندن این مقاله ادامه دهید. در اینجا چندین گزینه از برترین مکان های گردشگری در اروپا از شهرها گرفته تا سواحل، برای بازدید در تابستان 2020 وجود دارد.

قبرس

بهترین مقصدهای اروپا برای بازدید در تابستان 2020

قبرس جزیره ای زیبا در دریای مدیترانه به سمت شرق اروپا می باشد. در اطراف جزیره سواحل شنی سفید و دریاهای فیروزه ای را پیدا خواهید کرد. جزیره بسیار بزرگ نیست و از دو بخش شمالی و جنوبی تشکیل شده است، و مکان های معروف برای تعطیلات عبارتند از: پافوس، کایرنیا، لارناکا، لیماسول و آیاناپا.

میانگین دمای هوا در ماه های ژوئن تا اوت: 22 تا 28 درجه سانتی گراد

مالت

بهترین مقصدهای اروپا برای بازدید در تابستان 2020

مالت جزیره ای دیگر در دریای مدیترانه است. این کشور از جزیره های کوچک تشکیل شده و به خاطر مکان های تاریخی و قدیمی مشهور است. کارهایی که باید در طول بازدیدتان انجام دهید و مکان هایی که باید ببینید عبارتند از: گردش در استحکامات والتا، شنا در تالاب آبی خیره کننده و بازدید از دهکده بی نظیر پاپای.

میانگین دمای هوا در ماه های ژوئن تا اوت: 23 تا 27 درجه سانتی گراد

بارسلون، اسپانیا

بهترین مقصدهای اروپا برای بازدید در تابستان 2020

بارسلون مجموعه ای از مکان های دیدنی و یک مقصد پربازدید در اروپا است. وقتی از بارسلون بازدید می کنید حتما طراحی های معماری آنتونی گائودی از جمله پارک گول، خانه بتلی و خانواده مقدس را ببینید، در خیابان معروف لا رامبلا خرید کنید و از غذاهای لذیذ اسپانیایی مانند تاپاس و پائلا لذت ببرید. شهر به خاطر کافه ها، شب های بی نظیری دارد و همچنین زمانی که در بارسلون هستید، در ساحل بارسلونتا به همراه یک لیوان نوشیدنی استراحت کنید.

میانگین دمای هوا در ماه های ژوئن تا اوت: 20 تا 24 درجه سانتی گراد

جزایر یونان

بهترین مقصدهای اروپا برای بازدید در تابستان 2020

جزایر یونان متشکل از 6000 جزیره در اندازه های مختلف است و بعضی از آنها برای بازدید در طول تابستان، بسیار مناسب اند. بعضی از این جزایر معروف عبارتند از: سانتورینی، میکونوس، زکینتوس، کرت و رودز. وقتی از جزایر بازدید می کنید در سواحل زیبا استراحت کنید، در دریاهای آبی مواج قایق سواری کنید و از غذاهای لذیذ یونانی مانند سوولوکی، باقلوا و دلمه لذت ببرید.

میانگین دمای هوا در ماه های ژوئن تا اوت: 22 تا 28 درجه سانتی گراد

وین، اتریش

بهترین مقاصد گردشگری اروپا برای بازدید در تابستان

اگرچه وین یک کشور محصور در خشکی است، اما هنوز هم مقصد بی نظیر تابستانی در اروپا می باشد. در این شهر مجموعه متنوعی از فعالیت های تابستانی خواهید یافت، از گشت و گذار، کوهنوردی، استراحت در صندلی های حصیری در امتداد کانال، شنا در استخرهای رو باز در سواحل گرفته تا بسیاری دیگر از کارها.

علاوه بر اینها، در سراسر وین فروشگاه های بستنی جلاتو را خواهید یافت و جلاتویی که در این شهر امتحان می کنید، بسیار لذیذتر است. یکی دیگر از مزایای بازدید از وین در تابستان این است که می توانید از جشنواره جزیره دانوب، یکی از بزرگترین جشنواره های فضای باز در اروپا لذت ببرید.

میانگین دمای هوا در ماه های ژوئن تا اوت: 18 تا 19 درجه سانتی گراد

دوبرونیک، کرواسی

بهترین مقصدهای اروپا برای بازدید در تابستان 2020

دوبرونیک با سواحل زیبا، رستوران های بی نظیر و شهر تاریخی قدیمی، مقصد تابستانی برتر محسوب می شود. وقتی از این شهر بازدید می کنید، در اطراف جزایر محلی قایق سواری کنید، بر روی دیوارهای شهر قدیمی قدم بزنید یا سوار یک گوندولا شوید تا از چشم اندازهای زیبای شهر و دریای آدریاتیک لذت ببرید.

میانگین دمای هوا در ماه های ژوئن تا اوت: 22 تا 25 درجه سانتی گراد

کوتور، مونته نگرو

بهترین مقصدهای اروپا برای بازدید در تابستان 2020

کوتور در مونته نگرو، درد فاصله ای نه چندان دور از دوبرونیک قرار گرفته و ارزش بازدید را دارد. شهر داخل خلیج  کوتور قرار گرفته و سواحل، کوه ها، معماری های تاریخی و رستوران های غذاهای دریایی خوشمزه را می توانید پیدا کنید. هر دو شهر دوبرونیک و کوتور ارزش بازدید در یک سفر را دارند زیرا فاصله این دو از یکدیگر فقط دوساعت است، و از آنجایی که کوتور به اندازه دوبرونیک شلوغ نیست احساس آرامش را به وجود می آورد.

میانگین دمای هوا در ماه های ژوئن تا اوت: 23 تا 26 درجه سانتی گراد

ایبیزا، اسپانیا

بهترین مقاصد گردشگری اروپا برای بازدید در تابستان

برای کسانی که به دنبال مهمانی و استراحت هستند، ایبیزا مناسب است. این شهر زیبای جزایر بالئاری در دریای مدیترانه، تعدادی از زیباترین کلوپ های شبانه دنیا را شامل می شود. ایبیزا تنها یک مقصد برای مهمانی نیست، شما می توانید از این شهر بازدید کنید تا از سواحل خیره کننده لذت ببرید، مناظر را کشف کنید یا شهر تاریخی ایبیزا را ببینید.

میانگین دمای هوا در ماه های ژوئن تا اوت: 22 تا 26 درجه سانتی گراد

ساحل آلبانی

بهترین مقاصد گردشگری اروپا برای بازدید در تابستان

آلبانی مقصد گردشگری کمتر شناخته شده ای است که به خوبی کشف نشده است. در اینجا تعداد زیادی سواحل زیبا و آرام را به همراه دریای کریستالی فیروزه ای رنگ، در امتداد خط ساحلی خواهید یافت. تعدادی از مکان های برتر عبارتند از: کسامیل، بورش، جلا و درمی.

میانگین دمای هوا در ماه های ژوئن تا اوت: در حدود 22 تا 25 درجه سانتی گراد

لندن، بریتانیا

بهترین مقصدهای اروپا برای بازدید در تابستان 2020

بریتانیا به مقصدی ابری و بارانی معروف است، اما اگر در تابستان از بریتانیا بازدید می کنید شانس بیشتری برای دیدن آسمان های آبی خواهید داشت. وقتی از لندن در تابستان بازدید می کنید، روزها طولانی تر اند بنابراین می توانید در هوای روشن از مکان ها بازدید کنید، و حتی اگر هوا کاملا آفتابی نبود حداقل هوای بهتری نسبت به زمستان خواهید داشت.

اگر می خواهید کمی دورتر بروید و یکی از سواحل بریتانیا را ببینید، با قطار به برایتون بروید. این شهر با فاصله یک ساعت در جنوب کشور قرار گرفته است.

میانگین دمای هوا در ماه های ژوئن تا اوت: 16 تا 19 درجه سانتی گراد

الگارو، پرتغال

بهترین مقصدهای اروپا برای بازدید در تابستان 2020

الگارو در جنوب پرتغال واقع شده و با بیش از 3000 ساعت هوای آفتابی در یک سال، یکی از آفتابی ترین مکان ها در اروپا می باشد. در امتداد ساحل حدود 200 کیلومتر از سواحل خیره کننده را خواهید یافت که برای تعطیلات تابستان مناسب اند.

ورزش گلف به خاطر تعداد زیادی از زمین های بازی در دسترس محبوب است و این منطقه اغلب به عنوان یکی از بهترین مقصدهای گلف در جهان انتخاب می شود. همچنین در این منطقه از پرتغال پارک های آبی، شهرهایی مانند فارو و شهرک هایی زیبا مانند تاویرا را خواهید یافت.

میانگین دمای هوا در ماه های ژوئن تا اوت: 21 تا 24 درجه سانتی گراد

ساردینیا، ایتالیا

بهترین مقصدهای اروپا برای بازدید در تابستان 2020

ساردینیا جزیره ای طولانی در خارج از ساحل غربی سرزمین اصلی ایتالیا و منطقه ای مستقل در کشور است. در اطراف جزیره حدود 800 منطقه فرهنگی ازجمله ساختمان های تاریخی، موزه ها، عمارت ها، پارک ها، کلیساها و دیگر مکان ها را خواهید یافت.

وقتی از این جزیره بازدید می کنید حتما زمانی را به استراحت در سواحل زیبا مانند پورتوجیونکو، کالا ماریولو و ساحل توئرودا اختصاص دهید.

میانگین دمای هوا در ماه های ژوئن تا اوت: 21 تا 25 درجه سانتی گراد

خلاصه

اروپا علاوه بر داشتن مقصدهای مناسب برای تابستان، به خاطر داشتن ارتباطات حمل و نقل فوق العاده مانند آسان جت، رایانیر و فلیکس اتوبوس به راحتی قابل دسترسی می باشد. آیا اولین دفعه است که از اروپا بازدید می کنید؟ اگر چنین است مقاله راهنمای بازدید از اروپا برای اولین بازدیدکنندگان را بخوانید.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید