سفرهای آخر هفته و استراحت در ادینبورگ

نویسنده:

معصومه داعی

در تاریخ:

ادینبورگ به خاطر دسترسی آسان به ارتفاعات اسکاتلند و مناطق روستایی شمال انگلیس، مکانی ایده آل برای طیف وسیعی از سفرهای آخر هفته می باشد. اینکه بخواهید فضاهای عالی را کشف کنید یا برای چند روز به دنبال زندگی شهرهای تجاری هستید، در اطراف پایتخت اسکاتلند همه ی این مکان های زیبا وجود دارند. ما بهترین موارد را جمع آوری کردیم.
ارتفاعات اسکاتلند، قلعه ویلیام/ بن نویس

قلعه ویلیام در سواحل لخ لینا (دریاچه لینا) و در دامنه بن نویس واقع شده و به عنوان پایتخت فضای باز انگلیس محسوب می شود. اگر طرفدار نمایش های تلویزیونی هستید، می توانید از بیگانه بازدید کرده و یا پیاده روی کرده و از آرامش دریاچه ها استفاده کنید. بعد از یک روز پیاده روی از نمای لینا بازدید کنید، آپارتمانی مدرن در مرکز قلعه ویلیام با چشم اندازهای باشکوه و مجلل از دریاچه لینا و تپه های اردگور. این آپارتمان مجهز به وای فای و تلویزیون هوشمند است، بنابراین می توانید حتی قسمت های مورد علاقه خود از نمایش بیگانه را آمازون پرایم (Amazon Prime) دریافت کنید.
پیاده روی گروهی از قلعه ویلیام تا بن نویس

سفرهای آخر هفته و استراحت در ادینبورگدر بلندترین کوه بریتانیا به کمک یک راهنمای با تجربه و گروه کوچکی از کوهنوردان ماهر پیاده روی کنید. راهنما علاوه بر کمک به شما برای عبور از کوه، در طول مسیر اطلاعاتی دقیق از گیاهان و جانوران و همچنین تاریخ و اهمیت این منطقه در اختیارتان می گذارد. حتما در طول مسیر برای دیدن برخی از مناطق دیدنی جذاب و همچنین کشف تپه های اسکاتلند و دریاچه های درخشان توقف کنید. سپس زمانی که به قلعه ویلیام بازگشتید، از سفر موفقیت آمیز خود با یک شکلات داغ یا نوشیدنی لذت ببرید.
ارتفاعات اسکاتلند، دریاچه گیر

این منطقه کوهستانی در حاشیه دریاچه نمکی گیر در روستاهای آچترکرن، استراث و چارلستون واقع شده است. در روزهای تابستانی می توانید در سواحل ماسه ای سفید توقف و از دلفین ها و نهنگ های دریا بازدید کنید. حتی اگر هوا آفتابی نبود، همچنان می توانید یک میلیون مایل دورتر از دنیای مدرن را احساس کنید. این منطقه در استراث مجهز به خانه های شش نفره با یک باغ بزرگ، باربیکیو، وای فای، تلویزیون هوشمند و چشم اندازهای بی نظیر از سراسر دریاچه تا جزیره اسکای و کوه های تریدون می باشد.
تور قایقرانی نیم روزه دریاچه گیر

سفرهای آخر هفته و استراحت در ادینبورگبا استفاده از این تور قایقرانی نیم روزه می توانید از حیات وحش این منطقه و خط ساحلی این دریاچه لذت ببرید. در میان آب های تیره حرکت کنید و از مناظر جذاب اطراف خود لذت ببرید. راهنمای شما این منطقه و جانوران دریایی، صدف ها و آبزیان آن را به خوبی می شناسد. سطح ماجراجویی این تور مطابق با نیازها و خواسته هایتان و با توجه به تجربه و مهارت هایتان درباره آب قابل تغییر است.
اوبان

اوبان اصلی ترین نقطه دسترسی به جزایر هبرایدن است هرچند که بیشتر بازدیدکنندگان به خاطر جذابیت های این شهر ساحلی، خیلی از آن دور نمی شوند. اوبان با داشتن خانه های ساحلی رنگارنگ، و همچنین ماهی های تازه زیباترین بخش روستایی اسکاتلند است. اقامت در اتاق های دوخوابه و مجهز باعث می شود احساس کنید که در مرکز شهر قرار دارید و اگر علاقمند به نوشیدنی هستید، کارخانه معروف تولید نوشیدنی اوبان در نزدیکی شما قرار دارد.
تور پیاده روی اوبان

سفرهای آخر هفته و استراحت در ادینبورگاین تور پیاده روی با هدایت راهنماهای محلی برگزار می شود و اطلاعاتی درباره تاریخ و روزهای مدرن اوبان ارائه می دهد. شما می توانید منشا دوران میان سنگی شهر را کشف کنید، و افسانه هایی درباره غول ها، دوشیزگان، رهبران قبایل و افسران RAF جنگ جهانی دوم بشنوید.

برخی از برجسته ترین ساختمان های شهر مانند کلیسای جامع سنت جان، موزه جنگ و صلح و کارخانه تولید نوشیدنی اوبان همه در برنامه این تور قرار دارند و راهنمای شما نیز دوست دارد اطلاعاتی درباره مکان های مورد بازدید در اختیارتان بگذارد.
ترزو

ترزو شمالی ترین شهر انگلستان، دهکده ای ساحلی است که شبیه حاشیه زمین به نظر می رسد. فاصله دور آن و همچنین سواحل ناهموار و تپه های پوشیده از چمنزار باعث ایجاد حس افسانه ای در آن می شود. وزش باد شدید و اقیانوس وسیع باعث ایجاد فرصتی مناسب برای موج سواری، یکی از محبوب ترین فعالیت های این شهر، می شود. این منطقه زیبا و دنج درست در مرکز شهر واقع شده و شامل آپارتمانی دوخوابه، آشپزخانه مجهز و چشم اندازی از دریا و همچنین فضای کافی برای استراحت پس از یک روز گشت و گذار می باشد.
تدریس خصوصی دو نفره موج سواری

سفرهای آخر هفته و استراحت در ادینبورگترزو به خاطر داشتن فرصتی برای موج سواری مشهور است و از اماکن جذاب برای موج سواران می باشد. این تدریس دو نفره موج سواری این فرصت را به وجود می آورد که زیر نظر مربیان یونا و فنلاندی موج سواری یاد بگیرند.

این آموز موج سواری متناسب با سطح تجربه هر فرد برگزار می شود و برای کسانی که تا به حال موج سواری نکرده یا موج سوارانی که می خواهند گردش در آب های جدید را تجربه کنند، بی نظیر است. لباس های ضخیم موج سواری این امکان را به موج سواران می دهد تا در برابر سرما مقاوم بوده و از شما در آب های یخ زده محافظت می کند.
دریاچه دیستریکت

دریاچه دیستریکت منطقه ای بی نظیر و زیبا در نگلیس است و شامل دریاچه های درخشان و دشت های مهیج با گل های وحشی می باشد. می توانید در اینجا هر مدت که بخواهید اقامت کنید، تا قله های پوشیده از برف کوهنوردی کنید، در دریاچه ها قایقرانی کرده یا هنگام استراحت در کلبه ها کتاب بخوانید و یا از نوشیدنی کافه ها لذت ببرید.

هرکاری را که دوست دارید انتخاب کنید و برای بازگشت به ادینبورگ که فقط دو ساعت و نیم از اینجا فاصله دارد، عجله نداشته باشید. آخر هفته در یک خانه سه خوابه با مبلمان زیبا اقامت کنید که در مکانی آرام و در فاصله ای کوتاه از دریاچه اولسواتر قرار دارد. در فضای باز برای روزهای آفتابی مکانی برای استراحت قرار دارد و در شب های سردتر برای استراحت در فضای باز با دوستان یا هرشخص دیگری که دوست دارید، یک مشعل وجود دارد.
ماجراجویی قایقی در اطراف دریاچه اولسواتر

سفرهای آخر هفته و استراحت در ادینبورگبه دریا بروید و سه ساعت را به کاوش در دومین دریاچه بزرگ این منطقه بگذرانید. در قایق خود فرصت بازدید از بسیاری از دریاچه های زیبا را خواهید داشت.

راهنماهای متخصص اطلاعاتی درباره تاریخ و موقعیت جغرافیایی منطقه در اختیارتان خواهند گذاشت و در تمام این مدت در امنیت می توانید استراحت کنید، حتی اگر قبلا هرگز قایق سواری را تجربه نکرده باشید. این تور بسیار بی نظیر است و به شما فرصت می دهد تا از مکان های مورد علاقه خود بازدید کنید.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید