آشنایی با هتل انقلاب مشهد

نویسنده:

مرتضی

در تاریخ:

آشنایی با هتل انقلاب مشهد

مشهد یکی از شهرهای زیارتی ایران است که درطول سال افراد بسیاری آن را برای سفرهای خود انتخاب می‌کنند. به‌طورحتم انتخاب محلی برای اقامت یکی از مهم‌ترین مسائل سفر محسوب می‌شود، به‌همین دلیل ما در این مطلب قصد معرفی دو مورد از هتل‌های دو ستاره مشهد را داریم که می‌توانید درطول سفر اقتصادی به این شهر در آن‌ها اقامت داشته باشید. همچنین در این مطلب نحوه رزرو هتل مشهد از علی بابا نیز برای شما شرح داده خواهد شد.

هتل انقلاب مشهد

هتل انقلاب یکی از هتل‌های تازه‌تاسیس مشهد است که سال 1393 افتتاح شد. فاصله این هتل تا حرم مطهر حدود هفت دقیقه بوده و شما می‌توانید با پای پیاده و در کم‌ترین زمان به صحن جامع رضوی برسید. هتل انقلاب در هشت طبقه مشتمل‌بر 60 اتاق ساخته شده است که افراد می‌توانند آن را رزرو کنند. یکی‌دیگر از مزیت‌های این هتل فاصله کم آن با مراکز مهم مشهد است و با اقامت در هتل انقلاب دسترسی شما برای رفتن به مراکز خرید این شهر آسان می‌شود.

امکانات هتل انقلاب

همان‌طورکه گفته شد انقلاب یکی از هتل‌های دو ستاره و تازه تاسیس مشهد بوده و بخشی از فضای ساختمان آن به نمازخانه، رستوران، لابی، کتابخانه و کافی‌شاپ اختصاص داده شده است. در لابی این هتل خدماتی از قبیل کافی‌نت، پذیرش 24 ساعته، صندوق امانات، رزرو تور، خدمات خانه‌داری، امکانات برای معلولین، لاندی، تشریفات ویژه، اینترنت، تلوزیون، سرویس بهداشتی و… به مهمانان ارائه می‌شود. کسانی‌که قصد استفاده از اینترنت این هتل را دارند، باید هزینه آن را پرداخت کنند.

رستوران هتل انقلاب با 80 نفر ظرفیت در لابی واقع شده است و در آن امکان سرو انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی وجود دارد.

امکاناتی مانند شبکه اختصاصی پخش فیلم، کمد لباس، تلوزیون، آباژور، مبلمان، دراور، لوازم بهداشتی، مینی‌بار، یخچال، حمام و سرویس بهداشتی مجزا و… در هر اتاق وجود دارد و مهمانان می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

امکانات و خدماتی که در این هتل به مهمانان ارائه می‌شود، فراتر از دیگر هتل های مشهد بوده و به‌همین دلیل نسبت به دیگر هتل‌های دو ستاره جایگاه بهتری دارد. بزرگ‌ترین ضعف این هتل را می‌توان نبود فضایی برای پارک خودروها دانست.

نشانی هتل انقلاب

این هتل در نشانی خیابان امام رضا، کوچه امام رضای هشت، چهارراه دوم واقع شده است و مسافران می‌توانند با چند دقیقه پیاده‌روی به حرم مطهر بروند. همچنین مهمانان هتل انقلاب با کمی رانندگی می‌توانند به مراکز خرید مهم یا جاذبه‌های گردشگری مشهد رفته و از آن‌ها دیدن کنند.

هتل نور مشهد

یکی‌ دیگر از هتل‌های دو ستاره مشهد هتل نور است که سال 1385 تاسیس شد. این هتل فاصله کمی با حرم مطهر رضوی داشته و مهمانان آن می‌توانند با طی کم‌ترین مسیر به پابوس امام هشتم (ع) بروند. بهتر است بدانید که ساختمان این هتل سال 1396 به‌منظور بهبود خدمات قابل ارائه به مهمانان بهسازی شد. هتل نور چهار طبقه بوده و درمجموع 87 واحد اقامتی دارد. اقامت کودکان زیر پنج سال درصورت عدم‌استفاده از سرویس‌های هتل رایگان است.

آشنایی با هتل انقلاب مشهد

امکانات هتل نور

هتل نور یکی از بهترین هتل های مشهد برای کسانی است که قصد سفر به مشهد به‌شکل اقتصادی را دارند. در هر اتاق این هتل امکاناتی از قبیل پاورسنج، سیستم تهویه هوای مطبوع، مینی‌بار، یخچال، کمد و آویز لباس، صبحانه رایگان در اتاق، تلوزیون، اینترنت، سیستم اعلام و اطفای حریق و… تعبیه شده است. مهمانانی که قصد استفاده از اینترنت یا میل‌کردن خوراکی‌های داخل مینی‌بار را دارند باید هزینه آن را جداگانه پرداخت کنند.

در ساختمان هتل نور فضاهایی مانند سفره‌خانه سنتی، اتاق سیگار، رستوران، پارکینگ، لابی و نمازخانه وجود دارد. امکانات و خدماتی مانند رزرو تور، خرید بلیط، خدمات معلولین، دستگاه واکس کفش، خشکشویی و… در لابی هتل به مهمانان ارائه می‌شود. رستوران هتل نور با ظرفیت 150 نفر در طبقه اول واقع شده است و در امکان سرو انواع غذاهای ایرانی، بین‌المللی، دریایی، سنتی، فست‌‎فود و عربی وجود دارد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این هتل داشتن پارکینگ اختصاصی است. این پارکینگ فضایی برای قرارگیری 200 خودرو دارد و مهمانان می‌توانند به‌صورت رایگان از آن استفاده کنند. پس از بازسازی انجام‌شده روی ساختمان هتل مذکور، سطح امکانات آن افزایش یافته و درحال‌حاضر خدمات قابل‌قبولی را به مهمانان ارائه می‌کند.

نشانی هتل نور

این هتل فاصله کمی با حرم دارد و همچنین از آن می‌توانید در کم‌ترین زمان به دیگر جاذبه‌ها و مراکز خرید مشهد رفته و از آن‌ها دیدن کنید. هتل نور در محدوده میدان بیت المقدس و نبش کوچه شهید اندرزگو 17 واقع شده است.

آشنایی با هتل انقلاب مشهد

راهنمای رزرو هتل مشهد از علی بابا

اگر قصد رفتن به سفر دارید، می‌توانید با مراجعه به سایت علی بابا برای رزرو هتل، بلیط و تور اقدام کنید. این شرکت با بیش از پنج سال سابقه درحال ارائه خدمات غیرحضوری سفر به افراد است. اکنون علی بابا به یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های ایران تبدیل شده و افراد زیادی برای رزرو بلیط، تور و هتل به آن مراجعه می‌کنند. اگر قصد رزرو هتل های مشهد را دارید، این سایت بهترین پیشنهاد به شما است؛ زیرا ابتدا اطلاعاتی از آن‌ها دراختیار شما قرار می‌گیرد و سپس می‌توانید محل اقامت موردنظر خود را انتخاب کنید.

در این مطلب دو مورد از بهترین هتل‌های دو ستاره مشهد را بررسی کردیم. اگر تجربه اقامت در هتل انقلاب یا نور و رزرو هتل مشهد از علی بابا را داشتید، نظرات خود را درباره این موضوعات با ما به‌اشتراک بگذارید.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید