رزرو ویلا و سوئیت با رعایت پروتکل های کرونایی

نویسنده:

مرتضی

در تاریخ:

این روزها کرونا به بخش جدایی ناپذیری از زندگی همه ما تبدیل شده است و باید یاد بگیریم که با رعایت پروتکل های بهداشتی و به خطر نینداختن جان خودمان و دیگران با این ویروس زندگی کنیم. شاید برایتان سوال باشد که چگونه می توان با رعایت پروتکل های کرونایی سفر کرد؟ ما در این مطلب سه نقطه پرطرفدار و پر سفر از ایران را در نظر گرفته ایم تا توضیح دهیم که با رعایت پروتکل های بهداشتی چگونه می توان به هر کدام از این نقاط سفر کرد. پس با ما همراه باشید.

سفر به کیش با رعایت پروتکل ها

اولین موضوعی که باید در نظر بگیرید این است که آیا سفر به کیش از نظر اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا آزاد است یا خیر. اگر این طور بود و سفر به کیش امکان پذیر بود کافیست هر مرحله از سفر را جداگانه در نظر بگیرید و از نظر ریسک کرونا بررسی کنید. جزیره کیش یکی از مناطق توریستی و زیبای ایران است که ساحل زیبا و برنامه های سرگرم کننده اش مانند تفریحات آبی و جنگ های شبانه بسیار مورد علاقه مسافران است اما باید فکر کرد که کدام یک از این جذابیت ها در دوران کرونا بی خطر هستند.

اول به رسیدن به کیش فکر کنیم. احتمالا این یک سفر هوایی است و قرار است که سوار هواپیما شوید. بهتر است برای کاهش ریسک حتما شرایط ایر لاین را در نظر بگیرید. آیا قبل از پرواز از مسافران تست پی سی آر منفی می خواهد؟ آیا در پذیرش تعداد مسافر استاندارد های جدید کرونا را رعایت می کند؟ این ها نکاتی هستند که ریسک ابتلا به بیماری را در طول سفر برایتان کم می کند.

رزرو ویلا و سوئیت با رعایت پروتکل های کرونایی

دومین موضوع مهم اقامت است. اقامت در هتل ها بسیار هم خوب است اما این شیوه از اقامت شما را مجبور می کند که برای صرف وعده های غذایی وارد فضاهای عمومی شوید. شرایطی که همه ماسک ندارند و درحال غذا خوردن هستند که بسیار پرخطر است. اجاره ویلا در کیش دومین گزینه است. این نوع از اقامت نیز به شرطی بی خطر است که اقامتگاه قبل از تحویل به شما کاملا ضدعفونی و نظافت شده باشد. اگر برای اجاره سوئیت در کیش از طریق سایت رومیتا به آدرس roomita.com مراجعه کنید این سایت اقامتگاه هایی را که پروتکل های بهداشتی را به صورت کامل رعایت میکنند تحت دسته بندی خاصی به شما معرفی می کند. میزبانان این اقامتگاه ها فاصله زمانی یک روزه بین خروج مسافر قبلی و ورود مسافر جدید را در نظر می گیرند. یک روز قبل از ورود مسافر تمام سطوح پر مصرف حتی دستگیره درها و کلیدهای برق ضدعفونی می شوند و فرآیند تحویل کاملا با رعایت پروتکل ها انجام می شوند پس لازم نیست نگران پایین بودن ماسک شخص تحویل دهنده باشید.

موضوع آخر بحث تفریحات است. توصیه ما این است که تفریح در مکان های شلوغ و سربسته را کلا فراموش کنید اما هم چنان میتوانید از ساحل زیبا و آب های نیلگون خلیج فارس لذت ببرید. در مورد جابه جا یی در جزیره هم به راحتی میتوانید ماشین اجاره کنید. البته سیستم مدرن تاکسی رانی جزیره نیز به رعایت پروتکل ها و استفاده راننده ها از ماسک کاملا پایبند است.

سفر به قشم با رعایت پروتکل ها

قشم نیز از مناطق زیبا و دیدنی ایران با طبیعت خاص و باور نکردنی است که اخیر به یکی از پر مسافرترین شهرهای ایران بدل شده است. مزیت سفر به قشم نسبت به سفر به کیش در ایام کرونا باز بودن فضای بیشتر مکان های معروف و دیدنی آن مانند دره ستارگان، جزیره هرمز، تنگه چاهکوه، جنگل حرا و … است.

رزرو ویلا و سوئیت با رعایت پروتکل های کرونایی

احتمالا سفر به قشم هم یک سفر هوایی است و بهتر است پروتکل ها را همان طور که در بالا گفتیم رعایت کنید. در رابطه با اقامت نیز دوباره می توانید برای اجاره خانه مبله در قشم از طریق سایت پر سابقه رومیتا اقدام کنید. این سایت با بیش از 4000 اقامتگاه با کیفیت تنوع بالایی در تمام نقاط ایران دارد و اتفاقا یکی از شهرهایی که رومیتا در آن بسیار فعال است شهر قشم است.

برای جا به جایی در شهر هم می توانید از اجاره خودرو های شخصی استفاده کنید که مراتب ایمن تر هستند و در مورد خرید تورهای تفریحی، نسبت به تعداد مسافرانی که با شما هم سفرند و نحوه صرف غذا در تور حتما دقت لازم را به خرج دهید تا خدایی نکرده در معرض خطر ابتلا به بیماری قرار نگیرید.

سفر به مشهد با رعایت پروتکل ها

مشهد جز نقاطی از ایران است که در هر شرایطی مسافران خود را دارد و پذیرای زائران امام رضا(ع) است. برای سفر ایمن به مشهد نکات بهداشتی و پروتکل های هواپیما یا قطار را حتما در نظر بگیرید. چنانچه با قطار سفر میکنید حتما کوپه شخصی بگیرید. برای اجاره سوئیت در مشهد هم از طریق رومیتا اقدام نمایید تا در یک مکان تمیز و ضدعفونی شده اقامت نمایید و مجبور به صرف وعده های غذایی در رستوران ها نداشته باشید و بتوانید در طول سفر خودتان آشپزی کنید. درباره حضور در مراکز خرید و بازارها هم باید گفت که در مورد مراکز خرید سرپوشیده و شلوغ محتاط باشید و سعی کنید  در آنها حضور پیدا نکنید. درآخر هم هنگام زیارت حتما مقرارات وضع شده رعایت نمایید.

امیدواریم این مطلب برای شما هموطنان عزیز مفید بوده باشد و تا حدودی با خطرات و ریسک های سفر در ایام کرونا آشنایتان کرده باشد تا با رعایت بیشتر سلامتی اتان را حفظ کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اجاره سوئیت از سایت رومیتا می توانید با پشتیبانی تلفنی و آنلاین این سایت در تماس باشید.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید