در قشم کجا بمانیم؟

نویسنده:

مرتضی

در تاریخ:

قشم به‌عنوان جزیره‌ای بی‌نظیر در استان هرمزگان، همیشه مورد توجه گردشگران زیادی قرار می‌گیرد. بیشترین دغدغه‌ی همه‌ی این گردشگران پیداکردن مکان مناسب برای مستقرشدن و یافتن بهترین هتل قشم است. در این متن، برای شما از امکانات بهترین اقامتگاه‌های بوم‌گردی قشم و هتل‌های این جزیره گفتیم. پس‌از خواندن این متن، دغدغه‌ی شما برای اقامت در قشم به‌ کلی از بین می‌رود.

در قشم کجا بمانیم؟

اقامت در اقامتگاه‌های بوم‌گردی

یکی از مکان‌هایی که در آن می‌توانید بمانید؛ اقامتگاه‌های زیبا و تفریحی قشم است. در این اقامتگاه‌ها از مناظر زیبا و آب ‌و هوای خوش لذت فراوانی می‌برید. در زیر چند اقامتگاه مهم قشم را برای شما معرفی کرده‌ایم.

اقامتگاه بوم‌گردی فردیس، اقامت در خانه‌های سنتی

همه‌ی 24 اتاق فردیس، حالت سنتی و گردی شکل دارند. شکل دیوارها و سقف‌های گنبدی این اتاق‌ها شما را به‌یاد خانه‌های قدیمی می‌اندازد. تمام سیستم‌های سرمایشی و امکانات تفریحی لازم برای اقامت در ساحل و هوای گرم قشم برای شما فراهم شده است. نزدیکی این اقامتگاه به جنگل‌های حرا، تنگه‌ی چاهکوه و قلعه‌ی پرتغالی، این اقامتگاه را به یکی از پرطرفدارترین اقامتگاه در بین هتل های قشم کرده است. در این اقامتگاه با هماهنگی پرسنل می‌توانید طعم غذاهای لذیذ دریایی مانند انواع میگو و ماهی‌ها را بچشید.

اقامتگاه بوم‌گردی نخل ناخدا، اقامت در جوار نخلستان

اقامت در جوار یک نخلستان بزرگ در قشم برای شما امکان‌پذیر شده است. اقامتگاه نخل ناخدا، ویژگی متمایزی با دیگر اقامتگاه‌های قشم دارد. این ویژگی متمایز، منظره‌ی بی‌نظیر آن است. اگر در این اقامتگاه مستقر شوید؛ منظره‌ی اتاق شما درختان سر به‌فلک کشیده‌ی نخلستانی تماشایی می‌شود. اقامتگاه نخل ناخدا را با نام هتل سنتی در میان هتل های قشم می‌شناسند.

در قشم کجا بمانیم؟

اقامتگاه بوم‌گردی میان، تجربه‌ای متفاوت در جنوب کشور

به‌دنبال اقامتگاهی دنج و بکر می‌گردید؟ اقامتگاه بوم‌گردی میان را انتخاب کنید. این اقامتگاه بی‌نظیر، به‌شکل خانه‌ها بومی و سنتی قشم ساخته شده است. به‌همین دلیل به شما به‌جای حس مهمان‌بودن، احساس میزبانی و مالک‌بودن القا می‌کند! اقامتگاه میان، در کنار آب‌های نیلگون خلیج فارس و در نقطه‌ای ناشناخته قرار گرفته است. با اقامت در این اقامتگاه، چند روزی زندگی مردم قشم را درک می‌کنید و از بودن در کنار خلیج فارس نهایت لذت را می‌برید.

اقامت در بهترین هتل‌های قشم

اگر اقامتگاه‌های بوم‌گردی برای شما جذاب نیستند و می‌خواهید به مراکز تجاری قشم نزدیک‌تر باشید؛ ررزو هتل قشم را در اولویت قرار دهید. در ادامه بهترین‌ هتل‌های قشم را برای اقامتی آسان‌تر در دل این جزیره‌ی به شما معرفی کرده‌ایم.

هتل ساحل طلایی، استراحت در ساحل اختصاصی

در بین هتل های قشم، این هتل تفریحات آبی بیشتری را در اختیار شما قرار می‌دهد. تمامی اتاق‌های این هتل به‌‎سمت دریا و دارای منظره‌ی دلنشینی از خلیج فارس هستند. با ساحل اختصاصی هتل، لذت سفر شما چند برابر خواهد شد. در این ساحل اختصاصی، آلاچیق‌های برای استراحت تعبیه شده‌اند. به‌علاوه، تاکسی‌های اختصاصی هتل شما را به هر کجا از جزیره که اراده کنید؛ خواهند برد. برای رزرو هتل قشم، این هتل ساحلی را فراموش نکنید.

هتل فولتون، جوابگوی تمام سلایق مسافران

کمتر هتلی را در بین هتل های قشم می‌توانید پیدا کنید که برای تمام سلایق اتاق داشته باشد. هتل فولتون با اجاره‌ی ویلا، آپارتمان و سوییت دست شما را برای انتخاب اتاق دلخواه، باز گذاشته است. علاوه‌بر این ویژگی، امکانات هتل فولتون هم شما را شگفت‌زده می‌کند. رستوران‌های هتل فولتون با ارائه‌ی بهترین غذاهای ایرانی و محلی در خدمت شما هستند. با ماساژ و اسپا اختصاصی فولتون، خستگی از تن شما جدا خواهد شد.

بعد از تجربه‌ی تمام این امکانات، هتل فولتون تازه پکیج اختصاصی و شگفت‌انگیز خود را برای شما رو می‌کند. این پکیج شامل گشت‌ و گذار در مکان‌های گردشگری قشم و غواصی در آب‌های خلیج فارس می‌شود. تمام این امکانات و پکیج‌های اختصاصی سبب شده است مسافران هنگام رزرو هتل قشم، این هتل را جز اولویت‌های خود قرار دهند.

هتل ارم، هتلی لوکس و نوساز

یکی از لوکس‌ترین هتل های قشم با 1000 متر زیربنا، هتل ارم است. این هتل 5 طبقه با 300 اتاق لوکس، نظر شما را به خود جلب خواهد کرد. البته‌ که تنها زیبایی و لوکس‌بودن دلیل انتخاب این هتل نیست. نزدیکی به مراکز خرید هم از دیگر دلایل انتخاب این هتل برای اقامت به‌شمار می‌آید. از طرفی در این هتل، از امکاناتی مثل اتاق بازی کودکان، فضای سبز بی‌نظیر، چای‌خانه‌ی سنتی، زمین تنیس و سالن بیلیارد بهره‌مند می‌شوید. اینترنت رایگان در تمام اتاق‌ها برای راحتی بیشتر شما فراهم شده است.

هتل آتامان، دسترسی به اتاق جکوزی اختصاصی

هیچ‌کس نمی‌تواند منکر شیک و لوکس‌بودن هتل آتامان در میان هتل های قشم شود. این هتل نوساز، هر آنچه برای اقامت راحت به آن نیاز دارید؛ در اختیار شما قرار خواهد داد. صبحانه رایگان، سالن مراسم، کافی‌شاپ، حمام ترکی تنها بخشی از خدمات این هتل است. شگفتانه‌ی آتامان برای شما جکوزی اختصاصی برای تجربه‌ی آرامشی بی‌همتاست.

در قشم کجا بمانیم؟

با فلای تودی بهترین اقامتگاه را در قشم انتخاب کنید

قصد اقامت در اقامتگاه ساحلی بوم‌گردی فردیس را دارید؟ می‌خواهید آرامش اتاق‌های جکوزی آتامان را تجربه کنید؟ در فلای تودی امکان رزرو تمام این اقامتگاه‌های بوم‌گردی و هتل قشم، برای شما فراهم است. فلای تودی با مقایسه‌ی قیمت‌های مختلف کمک می‌کند تا شما یکی از بهترین هتل‌ها را با قیمت مناسب پیدا کنید. به‌علاوه، با مراجعه به فلای تودی در زمان دلخواه خود اتاق‌ها را انتخاب می‌کنید و دیگر دغدغه‌ی پیدانکردن هتل در زمان سفر را نخواهید داشت. همین حالا با مراجعه به فلای تودی در بهترین اقامتگاه قشم، قبل از سفر، مستقر شوید!

محصولات سفر

1 دیدگاه دربارهٔ «در قشم کجا بمانیم؟»

  1. باسلام دربین هتل های قشم واقعا هتل فولتون بهترین گزینه برای انتخاب است چون برای انواع سلیقه ها اقامت های مختلف رادردل خود جای داده است وواقعا منحصر به فرد.ایده بسیار زیبایی هست که در یک هتل امکان اجاره ویلا.اپارتمان سوییت وجود داشته باشد

    پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید