10 مورد از برترین جزایر مناسب برای دورهمی در سراسر دنیا

نویسنده:

مرتضی

در تاریخ:

جزایر بی شماری در دنیا وجود دارد که هر کدام از آنها جذابیت ها و ویژگی های خاص خود را دارند. اگرچه ممکن است همه آنها فضای مناسبی برای دورهمی نداشته باشند. در این مقاله لیستی از بهترین جزایر دنیا ارائه شده که مناسب دورهمی و مهمانی می باشند. این جزایر علاوه بر داشتن فضای مناسب برای مهمانی، سواحل زیبا و چشم اندازهای بی نظیر جهانی را نیز شامل می باشند.

  1. جزیره Ios

10 مورد از برترین جزایر مناسب برای دورهمی در سراسر دنیا

Ios جزیره ای یونانی در مجمع الجزایر سیکلاد است و به دلیل سواحل بی نظیر و زمستان های بسیار سرد خود مشهور می باشد. کرا ( Chora) روستای اصلی این جزیره با خانه های تماما سفید و خیابان های کوچک خود بسیار تماشایی می باشد. این منطقه در طول روز بسیار آرام است در حالی که در طول شب منطقه مرکزی برای دورهمی ها در Ios محسوب می شود. کسانی که تمایلی به دورهمی های شبانه ندارند، آرامش کرا در زمان عصر و همچنین، فروشگاه ها لباس و جواهرات، رستوران های عالی و کبابخانه های سولاکی (کباب یونانی) پیشنهادهای مناسبی هستند.

  1. سنت لوسیا

10 مورد از برترین جزایر مناسب برای دورهمی در سراسر دنیا

سنت لوسیا بین دریای کارائیب و اقیانوس اطلس شمالی واقع شده و به خاطر آب و هوای گرمسیری، مناظر تماشایی و سواحل و استراحتگاه های متعدد خود شناخته شده است. در منطقه کارائیب، این جزیره همواره به عنوان یکی از مکان های اصلی دورهمی شبانه مورد توجه بوده است. ده ها کلوپ و دیسکو در این جزیره وجود دارند و برای هر سن و سلیقه ای مناسب می باشند. بعضی از دیسکوها با اجراهای دی جی های معروف و نمایش های زنده مناسب گروه های سنی جوان می باشند. بقیه دیسکوها مناسب گروه های سنی بزرگتر می باشند.

  1. جزیره Beachcomber

10 مورد از برترین جزایر مناسب برای دورهمی در سراسر دنیا

Beachcomber یک جزیره کوچک از مجمع الجزایر آتشفشانی است که به دلیل جزایر مامانوکا شناخته شده است. این جزیره توسط یک ساحل زیبا احاطه شده و بیشتر به خاطر فضای تعطیلات که مناسب برای جوانان است، معروف می باشد. همانند جزیره فیجی، جزیره Beachcomber دارای فضای منحصربه فرد برای مهمانی های شبانه، ورزش های آبی، غواصی و اجراهای زنده موسیقی و سرگرمی می باشد.

  1. فلوریانوپولیس

10 مورد از برترین جزایر مناسب برای دورهمی در سراسر دنیا

فلوریانوپولیس پایتخت ایالت برزیلی سانتا کاتارینا می باشد. نیمی از شهر در برزیل و نیمه دیگر آن در جزیره سانتا کاتارینا قرار دارد. در سال های اخیر فلوریاپولیس به منطقه ای محبوب برای کسانی تبدیل شده که به دنبال سواحل فوق العاده، مناظر تماشایی زیبا و فرهنگی خاص می باشند. این شهر به تنهایی با دارا بودن مراکز خرید بزرگ، رستوران های زنجیره ای درجه یک و کافه ها و کلوپ های شبانه خاص، نمونه ای کاملا مدرن محسوب می شود. در سال 2009 روزنامه نیویورک تایمز از این جزیره با عنوان مقصدی برای مهمانی ها و دورهمی ها نام برده است.

  1. هاوار

10 مورد از برترین جزایر مناسب برای دورهمی در سراسر دنیا

هاوار یکی از معروف ترین مقصدها در آدریاتیک می باشد. مزارع اسطوخودوس، باغ های میوه و نخلستان های زیتون بخش بزرگی از فضای کشاورزی در این جزیره را تشکیل می دهند. در کنار ساحل جنوبی هاوار، جزایر کوچکتری دیگری نیز وجود دارند از جمله جزیره پاکلنی. این جزیار با فراهم آوردن فضای ساحلی متعدد و آرام برای شنا و غواصی مناسب علاقمندان به تفریحات دریایی است. بهتر است بعد از غروب آفتاب به شهر هاوار بروید. تمام دیسکوهای شبانه برای گروه های سنی جوان بسیار جذاب می باشند.

  1. باربادوس

10 مورد از برترین جزایر مناسب برای دورهمی در سراسر دنیا

باربادوس در قسمت شرقی جزایر بادی و دریای کارائیب قرار گرفته و جزو جزیره ملی آنتیل های کوچک محسوب می شود. این جزیره متشکل از مرجان ها است و آب و هوای آن گرم و معتدل و در ماه های ژوئن تا نوامبر مرطوب می باشد. مبدا عرق نیشکر که از تقطیر شکر به دست می آید، باربادوس می باشد. عرق نیشکر در تمام کاباره های جزیره وجود دارد در حالی که بیشتر کلوپ ها، رستوران ها و کاباره های انگلیسی در ساحل جنوب غربی و شکاف سنت لارس قرار دارند.

  1. آروبا

10 مورد از برترین جزایر مناسب برای دورهمی در سراسر دنیا

آروبا، جزیره ای کارائیبی در ساحل ونزوئلا واقع شده و در تمام روزهای سال گرم و آفتابی است. این جزیره هموار، به خاطر سواحل ماسه ای و سفید خود مشهور است. بهترین تفریح در آروبا غواصی است و برای این کار فروشگاه ها و اساتید بسیار خوبی وجود دارند و علاوه بر این دورهمی های شبانه کاملا متفاوت از تفریحات روزانه در آروبا است.

  1. میکونوس

10 مورد از برترین جزایر مناسب برای دورهمی در سراسر دنیا

میکونوس مقصدی بین المللی در میان جزایر یونانی است و عمده شهرت آن به خاطر سفرهایی است که به آنجا می شود. در دریای اژه این جزیره از بهترین مکان ها برای دورهمی ها و مهمانی ها محسوب می شود. شهر میکونوس (کرا) با دارا بودن مجموعه ای از خیابان های مارپیچی و خطوط پله ای سفید رنگ، شهر سیکلادیکی خیره کننده ای می باشد. این جزیره با سواحل متعدد شنی و دورهمی های شبانه و تعداد زیادی از کافه ها و کلوپ ها شناخته می شود، همچنین تعدادی از این کلوپ های محبوب را می توان در سراسر جزیره پیدا کرد.

  1. کو پنگان

کو پنگان جزیره ای در خلیج تایلند است که بین کو ساموئی و کو تائو واقع شده است. این جزیره به خاطر برگزاری مهمانی ماه کامل شناخته شده است. قدمت این سنت به سال ها قبل بر می گردد، یعنی زمانی که گروهی از مسافران در ساحل هاد رین مهمانی برگزار کردند تا شب ماه کامل را جشن بگیرند. این مهمانی کوچک به جشنی تبدیل شده که بسیاری از علاقمندان به دورهمی را جذب می کند و برنامه های آن شامل پخش موسیقی در طول شب، شعبده بازی و ایجاد فضایی بزرگ برای رقص می باشد.

  1. ایبیزا

10 مورد از برترین جزایر مناسب برای دورهمی در سراسر دنیا

ایبیزا در 79 کیلومتری ساحل والنسیا واقع شده و به خاطر مهمانی های تابستانی خود که تعداد زیادی از گردشگران را جذب می کند، شناخته شده است. شهرت عمده ایبیزا به خاطر کلوپ های بزرگ آن است. Space و Privilege دو نمونه از این کلوپ ها می باشند. Space سالن کنسرت است و هنگام صبح که تمام کلوپ ها بسته هستند، فعالیت می کند. Privilege بزرگترین کلوپ در تمام دنیا است. در طول تابستان، برترین تهیه کنندگان و اجراکنندگان رقص به ایبیزا می آیند و پیش از سفر به مقاصد دیگر، برنامه های خود را در کلوپ های مختلف جزیره برگزار می کنند.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید