سفر در نوروز، بهانه ای برای حال خوب

نویسنده:

مرتضی

در تاریخ:

سفر در نوروز، بهانه ای برای حال خوب

برای اکثر خانواده ها، تعطیلات طعم خوش سفر را به ارمغان می آورد و به همین دلیل اکثر خانواده ها در تعطیلات نوروز ذوق سفر دارند. سفرهای نوروزی در بهار مزه روزهای تازه و شادتر را میدهند. در این ایام منتهی به زمستان و نزدیک به عید نوروز که خیلی ها می خواهند چمدان هایشان را ببندند و به مسافرت بروند، پیشنهادهایی برای داشتن یک سفر ارزان قیمت خارجی داریم!

سفر در نوروز، بهانه ای برای حال خوب

تایلند، زمرد آسیا

تایلند کشوری است که در سال های اخیر با مردمی صمیمی، غذاهای خوشمزه ، فرهنگ و تاریخ غنی و همچنین طبیعت و سواحل بکر و بی نظیر، بیشترین گردشگران را به خود جذب کرده است. شاید پس از شنیدن این تعاریف در کنار توصیف معابد باشکوه و سواحل استوایی دوست داشتنی تایلند، هوس سفری خاطره انگیز با تور تایلند در این کشور پر از جاذبه را داشته باشید.

 عید بهترین زمان برای رفتن به تایلند است زیرا در این فصل هوا خنک و خشک است و دمای هوا از29  تا 34 درجه سانتیگراد متغیر است و دیگر خبری از رطوبت بالای همیشگی نیست. همچنین با پایان تعطیلات کریسمس در تایلند، از جمعیت کاسته می شود و تعطیلات نوروز زمان مناسبی برای لذت بردن و بازدید از جاذبه ها و مناظر باستانی است. در بانکوک، خرید‌ از فروشگاه‌های رنگارنگ و شب‌زنده‌داری‌های طولانی در انتظار شماست. در ساموئی، پاتایا و پوکت، اقامتی رویایی را تجربه می‌کنید و در حالی که در ساحل شنی سفید استراحت میکنید، میتوانید نوشیدنی میوه استوایی بنوشید.

همزمانی فصل بهار و حضور گسترده ایرانی ها در بهار باعث شده تا به همین مناسبت تمامی هتل ها برنامه های ویژه ای را ارائه می‌دهند. همزمان با جشن های نوروزی در هتل ها، جشن های بهاری در تایلند نیز آغاز می شوند. جشنواره سونگ کران یا آب یکی از مهم ترین جشنواره ‌‌های ملی تایلند است. سانکران در زبان تایلندی به معنای تغییر و دگرگونی است. تایلندی‌ها آب را نماد پاکی و نور می دانند و معتقدند که آب بدبختی را از جامعه دور می کند .بر اساس همین باور در جشن های سال نو بر روی خود آب می پاشند. جشن سال نو در تایلند از 13 آوریل شروع می شود و تا 15 آوریل ادامه دارد که مطابق با 24-26 فروردین ماه است.

سفر در نوروز، بهانه ای برای حال خوب

روسیه

همانطور که می توانید گزینه های مختلفی را برای سفر در تایلند انتخاب کنید، روسیه نیز شهرهای بزرگی برای سفر دارد، البته اکثر تورهای روسیه به مقصد مسکو و سنت پترزبورگ انجام می شود.

یکی از راه‌های خوب برای سر کردن تعطیلات نوروز در روسیه، استفاده از تورهای ترکیبی با قیمت بسیار مناسب از آژانس آرزوی سفر است، به این ترتیب می‌توانید از هر دو شهر جذاب روسیه دیدن کنید، چند شبی را مسکو بگذرانید و سپس به سن پترزبورگ بروید. در این شهرها به گردش بپردازید و خرید کنید و خوش بگذرانید و با کوله‌باری از خاطرات فراموش نشدنی، برای گذراندن سال جدید به خانه باز گردید.

در مسکو می توانید میدان سرخ و کلیسای باستیل را ببینید که یک شاهکار معماری خاص به حساب می آید و یا به بازدید از کاخ کرملین و تاریخچه عجیبی که در پس خود دارد بروید. در شهر سن پترزبورگ برای دیدن غروب خورشید به میدان کاخ بروید. اگر به هنر و تاریخ علاقه دارید، بازدید از موزه ارمیتاژ را از دست ندهید. این شهر بیشتر جذابیت خود را مدیون رودخانه نوا است که در نهایت به خلیج فنلاند می ریزد. تماشای غروب خورشید در کنار این رودخانه بسیار آرامش بخش است.

یکی از نگرانی هایی که افراد هنگام رزرو تور روسیه دارند، شرایط آب و هوایی این کشور در طول سفر است. اگرچه هوا آنقدر گرم نیست اما دیگر در ایام نوروز خبری از سرمای سخت زمستان نیست. اماکن تاریخی و تفریحی باز هستند، مراکز مختلف شلوغ است و همه چیز در شرایط عالی است.

هتل های روسیه از کیفیت بالایی برخوردار هستند و می توانید از بین هتل های معروف چهار تا پنج ستاره هتل مورد نظر خود را انتخاب کنید. همچنین هتل ها و پروازهای روسیه در بهار از قیمت مناسب تری نسبت به تابستان برخوردارند، پس خود را برای یک تعطیلات عالی آماده کرده و همین حالا تور خود را رزرو کنید.

سفر در نوروز، بهانه ای برای حال خوب

ترکیه

اولین چالشی که ممکن است با آن روبرو شوید این است که در شب سال نو از کدام شهر ترکیه بازدید کنید. بالاخره شما وارد کشوری هزار ساله می شوید که مملو از جاذبه های گردشگری مختلف است! شهرهایی مانند استانبول و آنتالیا از بهترین شهرها برای بازدید در تعطیلات نوروزی ترکیه هستند.

صحبت در مورد استانبول و زیبایی آن ممکن است ساعت ها طول بکشد. این شهر بی نظیر و زیبا نه تنها فقط در نزد ایرانیان بلکه در بین تمامی مردم جهان محبوب است . اگرچه بسیاری از ایرانیان بارها از این شهر زیبا و غنی از تاریخ، فرهنگ و سرگرمی دیدن کرده اند اما برای دیدن دوباره‌ی این شهر تاریخی به ترکیه باز‌میگردند. یکی از جاذبه های دیدنی استانبول، مراکز خرید متعدد و منحصر به فرد آن است. تقریبا تمامی برندهای شناخته شده جهانی در استانبول در کنار برندهای ترکیه ای موجود هستند. ادغام آنها در مراکز خرید مدرن استانبول باعث می شود هر ساله بسیاری از ایرانیان تور ترکیه و شهر استانبول را برای خرید انتخاب کنند.

سفر در نوروز، بهانه ای برای حال خوب

آنتالیا بهترین شهر برای تفریح ​​و گردشگری ترکیه محسوب می شود. سواحل و هتل های شهر لذت واقعی یک سفر بدون دردسر را با تمام امکانات به شما ارائه دهند. اما باید توجه داشته باشید که سفر به آنتالیا نسبت به شهرهای دیگر ترکیه از هزینه بالاتری برخوردار است و تقریباً یک سفر لوکس محسوب می شود. به همین دلیل مراقب بودجه ای که به این شهر می آورید باشید.

حال اگر قصد سفر به یکی از مقاصد گردشگری که در بالا بیان کردیم را دارید میتوانید از خدمات مجموعه آرزوی سفر برخوردار شوید. در این بسته ها علاوه بر خدماتی که ارائه می دهیم، در صورت بروز مشکل، نیازهای شما را به بهترین شکل ممکن برآورده می‌کنیم. برای اطلاع از قیمت تورهای نوروز 1402 کافی است با کارشناسان آرزوی سفر از طریق تماس با شماره 02145128  ارتباط برقرار نمایید.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید