مقایسه اقامت تمکن مالی: یونان، فرانسه، ایتالیا، پرتغال یا اسپانیا

نویسنده:

مرتضی

در تاریخ:

مقایسه اقامت تمکن مالی: یونان، فرانسه، ایتالیا، پرتغال یا اسپانیا

آیا می‌دانید که مهاجرت به کدام کشور‌ها از راه تمکن مالی، انتخاب بهتری است؟ قبل از اینکه بهترین کشور برای مهاجرت را انتخاب کنید، باید آن‌ها را از نظر اقامت تمکن مالی با یکدیگر مقایسه کنید. بهتر است که درباره تصمیم‌گیری دقیق‌تر در این زمینه از متخصصین امور مهاجرتی راهنمایی دریافت کنید.

اخذ اقامت تمکن مالی کشور فرانسه

شما می‌توانید از راه تمکن مالی، اقامت فرانسه را اخذ کنید. فرانسه، کشوری رو به پیشرفت و توسعه است. اقتصاد این کشور تا به امروز، با رشد زیادی مواجه بوده است. به همین خاطر، از راه تمکن مالی می‌توانید اقامت فرانسه را دریافت کنید. به منظور دریافت اقامت تمکن مالی فرانسه به بوجه‌ای به اندازه ۵۰۰ هزار یور احتیاج دارید.

یونان؛ بهترین کشور برای مهاجرت از راه تمکن مالی

شما می‌توانید از طریق داشتن تمکن مالی کافی به کشورهای اسپانیا، فرانسه، پرتغال، یونان و… مهاجرت کنید؛ اما مهاجرت به یونان از طریق تمکن مالی انتخاب بهتری است. دریافت ویزای تمکن مالی یونان از سایر کشورها بسیار آسانتر است. برای مهاجرت از راه تمکن مالی به یونان، داشتن سرمایه‌ای به میزان ۵۶ هزار یورو کافی است. شما می‌توانید اقامت از طریق تمکن مالی در یونان را به راحتی تا دو سال تمدید کنید. متقاضیان می توانند با تاسیس کسب‌وکارهای کوچک و داشتن حداقل بودجه، اقامت کشور یونان را بعد از گذشت ۵ سال دریافت کنند. همچنین، ریسک سرمایه‌گذاری در یونان کمتر از سایر کشورها است. بنابراین، تعداد مهاجرین علاقه‌مند به مهاجرت به یونان از راه تمکن مالی در حال افزایش است.

در سال‌های اخیر رشد و توسعه اقتصادی و زیرساخت‌های تجاری یونان سبب شده است تا مهاجرت به یونان از طریق سرمایه‌گذاری روند صعودی داشته باشد. کشور یونان شرایط اقامت تمکن مالی یونان را بسیار ساده‌تر کرده است. با توجه به سیاست‌هایی که کشور یونان در جهت جذب سرمایه‌گذاران خارجی به کار گرفته است و همچنین به دلیل چشم‌اندازهای دولت یونان برای کسب‌وکارهای تجاری که توسط افراد خارجی راه‌اندازی می‌شود، شرایط آسانی را برای اقامت تمکن مالی یونان فراهم کرده است.

اخذ اقامت کشور اسپانیا از طریق تمکن مالی

کشور اقتصاد از لحاظ اقتصادی در موقعیت خوبی قرار دارد. بنابراین، سرمایه‌گذاری در این کشور، روشی مطمئن است. شما می‌توانید با داشتن تمکن مالی کافی، اقامت اسپانیا را به دست‌آورید. البته، اخذ اقامت اسپانیا از راه تمکن مالی ممکن است که با چالش‌ها و مشکلاتی همراه باشد. یکی از مشکلات اصلی که در هنگام اخذ ویزای تمکن مالی اسپانیا پیشرو متقاضیان مهاجرت قرار دارد، پروسه نوبت دهی طولانی سفارت است. شما برای نوبت‌دهی باید حدوداً یک سال منتظر بمانید. از شرایط دریافت تمکن مالی اسپانیا می‌توان به داشتن حداقل ۶۵۰ یورو سپرده در بانک، حضور در اسپانیا به مدت ۶ ماه و داشتن حداقل درآمد به اندازه ۵هزار یورو است.

اخذ اقامت از طریق تمکن مالی کشور پرتغال

یکی از پرچالش‌ترین روش‌های مهاجرت به پرتغال، مهاجرت از راه تمکن مالی است. این پروسه خیلی چالش‌برانگیز و ساخت است. به همین منظور، برای مهاجرت از طریق تمکن مالی به پرتغال باید از کمک وکلای باتجربه بهره ببرید. در غیر این صورت، در پروسه اخذ ویزا و اقامت پرتغال با مشکل مواجه می‌شوید. به منظور اخذ اقامت تمکن مالی پرتغال باید سپرده‌ای به مبلغ ۱۰ هزار یورو داشته باشید. به علاوه، متقاضیان مهاجرت به پرتغال باید تمکن مالی به اندازه حداقل ۱۰۰۰ یورو داشته باشند. همچنین، متقاضیان مهاجرت از طریق تمکن مالی باید حدود ۱۸۳ روز در پرتغال بدون وقفه اقامت داشته باشند.

اخذ اقامت تمکن مالی کشور ایتالیا

مقایسه اقامت تمکن مالی: یونان، فرانسه، ایتالیا، پرتغال یا اسپانیا

افرادی که قصد اخذ اقامت از طریق تمکن مالی ایتالیا را دارند، باید این موضوع را اثبات کنند که دارای سرمایه کافی هستند. این سرمایه باید تأمین‌کننده مخارج زندگی فرد و خانواده ش باشد. متقاضی مهاجرت به ایتالیا از طریق تمکن مالی باید ثابت کند که دارای حقوق کافی است. حداقل حقوق فرد باید برای یک سال به اندازه ۳۲ هزار یورو باشد. بعد از ۱ سال اقامت موقت در ایتالیا از طریق تمکن مالی، می‌توانید برای دریافت اقامت دائم اقدام کنید.

فاکتور‌های مهم برای انتخاب بهترین کشور برای اقامت از طریق تمکن مالی

اگر قصد اقامت کشور‌های خارجی از طریق تمکن مالی را دارید، باید فاکتور‌هایی را در نظر داشته باشید. این فاکتور‌ها عبارتند از:

  • بررسی شرایط اقتصادی و نرخ تورم در کشور
  • توجه به شرایط دریافت اقامت دائم
  • بررسی نحوه دریافت ویزا و مدارک مورد نیاز
  • داشتن بودجه و سرمایه لازم
  • بازه زمانی انتظار برای دریافت وقت سفارت
  • دشوار یا آسان بودن مسیر اخذ ویزا و اقامت تمکن مالی

النورا؛ بهترین انتخاب برای اخذ اقامت تمکن مالی کشورهای پرتغال، اسپانیا، ایتالیا، فرانسه و یونان

امروزه متقاضیان مهاجرت به کشور‌هایی مانند اسپانیا، ایتالیا، فرانسه، پرتغال و یونان در حال افزایش هستند. یکی از روش‌های مهاجرت و اخذ اقامت این کشور‌ها، از راه داشتن تمکن مالی است. شما باید به عنوان متقاضی مهاجرت به هر یک از این کشور‌ها، سرمایه لازم برای تأمین مخارج خود و اعضاء خانواده‌تان را داشته باشید. در غیر این صورت، دولت باید درخواست شما برای دریافت اقامت موافقت نخواهد کرد. معمولاً مهاجرت از طریق تمکن مالی به یونان بهتر از سایر کشور‌ها است. مهاجرت از طریق تمکن مالی به پرتغال و اسپانیا ممکن است که با چالش بیشتری همراه باشد.
اگر قصد تصمیم‌گیری در زمینه انتخاب بهترین مقصد مهاجرت از راه تمکن مالی را دارید، باید از مشاورین حقوقی و مهاجرتی راهنمایی دریافت کنید. این پروسه را می‌توانید به النورا محول کنید. النورا در مسیر اخذ اقامت تمکن مالی در کنار شما است. در وب‌سایت النورا به آدرس https://elenoora.com/ ، اطلاعات کاربردی درباره مهاجرت به هر یک از کشورهای پرتغال، اسپانیا، فرانسه، یونان و ایتالیا برای شما گردآوری شده است.

برای دریافت هرگونه مشاوره در زمینه اخذ اقامت تمکن مالی می‌توانید با النورا در ارتباط باشید. کافیست با شماره ۰۲۱۹۱۰۹۶۳۳۹ تماس بگیرید تا کارشناسان النورا در زمینه انتخاب بهترین کشور برای دریافت اقامت تمکن مالی راهنمایی‌هایی به شما ارائه دهند. شما می‌توانید برای ملاقات حضوری با اعضای تیم النورا و دریافت مشاوره به آدرس خیابان قائم‌ مقام فراهانی، بالاتر از مطهری، پلاک ۱۳۵، طبقه اول مراجعه کنید.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید