دریاچه شگفت انگیز گاردا ایتالیا

نویسنده:

حسین یوسفی

در تاریخ:

دریاچه زیبای گاردا در میان کوه‌های آلپ ایتالیا قرار گرفته و به وسیله یخچال‌های طبیعی ایجاد شده است. این دریاچه بزرگترین دریاچه ایتالیا بوده و با شهرهای محبوبی مانند ورونا، ونیز و میلان احاطه شده است. در امتداد سواحل رویایی این دریاچه، شهرهای کوچک و دهکده‌های تاریخی بسیاری قرار گرفته‌اند و با رستوران‌های دنج، مراکز اسپا، هتل‌ها و بناهای تاریخیشان به گردشگران تور ایتالیا خوش‌آمد می‌گویند. نیازی به گفتن نیست که طبیعت زیبای این جواهر آلپ و محیط اطرافش بی‌عیب و نقص هستند.

دریاچه شگفت انگیز گاردا ایتالیا

این دریاچه جزیره‌های متعددی را در خود جای داده است. Isola del Garda بزرگترین این جزیره‌ها است و عمارت بی‌نظیر Villa Borghese Cavazza را در خود جای داده است. شما می‌توانید این جزیره را به وسیله تورهای راهنما گشته و حتی آن را برای رویدادهای خاص اجاره کنید.

دریاچه شگفت انگیز گاردا ایتالیا

دریاچه گاردا مکانی خارق‌العاده برای تفریح بوده و فعالیت‌های مختلفی مانند ورزش‌های آبی، مسیرهای پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری در کوهستان، اسب سواری، صخره‌نوردی، اسکی و خیلی چیزهای دیگر را برای گردشگران تور ایتالیا فراهم می‌کند.

دریاچه شگفت انگیز گاردا ایتالیا

دیدن مناظر زیبا، انجام فعالیت‌های تفریحی متنوع و بودن در مکانی عالی برای استراحت و کسب آرامش، مهمترین دلایل مسافران تور ایتالیا برای سر زدن به این دریاچه هستند. این دریاچه در منطقه آب و هوایی مدیترانه‌ای قرار می‌گیرد و آب و هوایی معتدل و مطلوب دارد. تمام طول سال برای رفتن به این بهشت زمینی عالی است. از شهرهای مختلف ایتالیا و به وسیله اتوبوس می‌توانید به راحتی به این دریاچه برسید. فرودگاه Verona Villafranca در 15 کیلومتری و فرودگاه Brescia در 30 کیلومتری دریاچه قرار دارند. بیشتر هتل‌های اطراف دریاچه، سرویس‌های جابه‌جایی مسافر اختصاصی دارند.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید