چگونگی سفر به کرالا هند

نویسنده:

حسین یوسفی

در تاریخ:

اگر تازه وارد هستید و برای اولین بار است که به هند و جزیره کرالا سفر می‌کنید، باید برخی نکات کاربردی در رابطه با این سفر بدانید. دانستن این نکات، یکی از ملزومات مهم سفر محسوب شده و سفری به یادماندنی را برای شما خلق می‌کند.

چگونگی سفر به کرالا هند

آب و هوا در جزیره کرالا

کرالا، با آب و هوای دلپذیری که دارد، مقصدی مناسب برای تمام فصول به حساب می‌آید. ماه ژوئن تا اواسط سپتامبر فصل بارانی است و آوریل تا می، فواصلی خشک محسوب می‌شوند. سپتامبر تا مارس بهترین زمان برای رفتن به کرالا است.

چگونگی سفر به کرالا هند

همراه داشت وسایل سفر مناسب

لباس به رنگ روشن، سبک و با الیاف طبیعی برای سفر به مکان‌های توریستی کرالا مناسب است. البته اگر در فواصل سرد به کرالا سفر کنید، باید لباس گرم همراه داشته باشید. لباس شنا، کرم ضد‌آفتاب، کلاه لبه‌دار و عینک آفتابی را هم فراموش نکنید. پماد ضد گزش حشرات نیز یکی از وسایل ضروری در سفر به کرالا و هند است.

چگونگی سفر به کرالا هند

اقامت در کرالا

برای اینکه مکانی مناسب و مقرون به صرفه پیدا کنید، بهتر است رزرو خود را در فرصت مناسب و از قبل انجام دهید. اکثر گزینه‌های مربوط به اقامت در کرالا، تمیز و راحت، مجهز به آب گرم و سرد و تمام امکانات مدرن است. خوردن غذای محلی را هم فراموش نکنید.

چگونگی سفر به کرالا هند

حمل و نقل در کرالا

استفاده از حمل و نقل عمومی، چندان به گردشگران توصیه نمی‌شود زیرا اکثر اوقات شلوغ هستند. بهترین و مقرون به صرفه‌ترین گزینه‌ی جایگزین برای حمل و نقل عمومی، استفاده از تاکسی است. خدمات مربوط به تاکسی در سراسر کرالا موجود است.

چگونگی سفر به کرالا هند

فرودگاه کرالا

کوچین، بهترین فرودگاه کرالا محسوب می‌شود که بیشتر گردشگران به دلیل نزدیکی به مناطق توریستی، آن را انتخاب می‌کنند اما فرودگاه بین‌المللی کالیکوت و فرودگاه بین‌المللی تریواندروم از دیگر فرودگاه‌های کرالا محسوب می‌شوند که میزبان مسافران زیادی هستند.

چگونگی سفر به کرالا هند

ویزا و اسناد مورد نیاز برای سفر به کرالا

همیشه در تمامی سفرها، یک نسخه از کپی تمامی اسناد مسافرتی خود تهیه کنید. گردشگرانی که هندی نیستند، برای دریافت ویزا باید به نزدیک‌ترین کنسول‌گری هند مراجعه کنند، به یاد داشته باشید که 14 روز قبل از ورود به هند باید برای دریافت ویزا، درخواست داشته باشید. بیمه‌ی جامع مسافرتی را هم فراموش نکنید.

چگونگی سفر به کرالا هند

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید