رستوران های رابت دنیرو

نویسنده:

مرتضی

در تاریخ:

رابرت دنیرو، بازیگر پرآوازه آمریکایی که نقش‌هایی همچون جیک لاموتا، در فیلم گاو خشمگین (بهترین بازیگر مرد در جشنواره‌های اسکار و گلدن گلوب)، ویتو کورلئونه در پدرخوانده 2 ( برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد) و تراویس در تاکسی درایور (نامزد بهترین بازیگر در اسکار و گلدن گلوب) را در کارنامه خود دارد، استعداد عجیبی هم در تاسیس رستوران و هتل از خود نشان داده است. او که در سال 2015 تصمیم به ساخت سومین هتلش در لندن گرفت، در مارس همین سال یعنی حدود دو سال پیش در Crocus City Mall (یک satellite city در حومه مسکو) شعبه جدید رستوران‌های نوبو(Nobu) را افتتاح کرد.

رستوران های رابت دنیرو

دنیرو در نوامبر 2015 در سفری به مسکو از این رستوران جدید بازدید کرد. او در جریان بازدید از رستوران خود به روابط بین ایالات متحده و روسیه اشاره کرد. دنیرو گفت: «جوانان روسی، نسل جدید … درست عمل کنید. همانطور که دوست دارم در نقطه مقابل و مردم آمریکا همین طور باشند. همه با هم یکی هستند و با همکاری هم به جلو حرکت می کنند؛ زیرا همه ما باید از گذشته و موضوعات پیش پا افتاده و بی‌معنی گذر کنیم تا جهان بهتری داشته باشیم.»

رستوران های رابت دنیرو

دنیرو درباره اینکه آیا او مانند روی جونز (بوکسور آمریکایی که شهروندی روسیه را پذیرفت) تمایلی به پذیرش شهروندی روسیه دارد، گفت: «می‌توان به این موضوع فکر کرد، اما هیچ کس نمی‌داند در آینده چه خواهد شد.»

رستوران های رابت دنیرو

رستوران زنجیره‌ای «نوبو» که 38 شعبه در جهان دارد، پیش از این و در بهار سال 2009 در بافت تاریخی مسکو نیز شعبه‌ای را دایر کرده بود، اما شعبه رستوران «نوبو» در کروکاس سیتی فضای مناسب‌تری نسبت به شعبه خیابان دیمیترفسکا (Dimitrovka) در قلب مسکو دارد. شعبه کروکاس سیتی در فضایی با وسعت 1200 متر شامل یک سالن 70 نفره در طبقه اول و همچنین یک سالن 120 نفره با منظره پانوراما در طبقه دوم است. طبقه اول شامل سالن، یک سوشی بار و فضای ناهارخوری است، در حالی که در طبقه دوم بالکنی با منظره‌ای از طبقه پایین، اتاق VIPو یک سالن ضیافت است.

رستوران های رابت دنیرو

به هر حال خوردن یک وعده غذا با دستورپخت سرآشپز معروف ژاپنی «نوبویوکی ماتسوهیسا» در روسیه در هر کدام از این دو رستوران تجربه متفاوتی را رقم خواهد زد.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید