جاهای دیدنی سویا ، سویا شهر زیبای اسپانیا

نویسنده:

حسین یوسفی

در تاریخ:

سویل بزرگ‌ترین شهر جنوبی اسپانیا محسوب می‌شود. جاهای دیدنی سبیا در افسانه‌ها آورده‌اند که این شهر را هرکول خودش ساخت و تاریخ شگفت انگیزش آن را به یکی از جذاب‌ترین مقاصد گردشگری اسپانیا تبدیل کرده است. این شهر با تنوع دیدنی‌ها و سرگرمی‌هایش هرگز بازدیدکنندگان را ناامید نمی‌کند.

پیشتر از جاهای دیدنی مادرید و جاهای دیدنی بارسلون و … گفتیم و در این مطلب از بهترین جاذبه های سویا میخوانید .

جاهای دیدنی سبیا ، سویا شهر زیبای اسپانیا

سویا از زمانی که بازدیدکنندگان بر پیاده روها سنگفرش جالب آن پا می گذارند و در گردشگاه هایی که با درختان نخل پر شده، قدم می زنند، جذابیتی جادویی را برای آن ها به ارمغان می آورد. بناهای عالی، لامپ های قدیمی خیابان ها و کالسکه هایی که از اسب استفاده می کنند، محیطی جادویی را ایجاد کرده است، جاهای دیدنی سبیا مثل حال و هوای آن حیرت انگیز است. کلیسای جامع سویا بزرگترین کلیسای گوتیک در جامعه مسیحیت است و برجی دارد که زمانی مناره مسجدی بزرگ بوده است. از دیگر جاهای دیدنی سبیا، مربوط به گذشته موروها، قلعه آلکازار (Alcázar) است که با دکوراسیونی مجلل به سبک مدجن (Mudéjar) و باغ های شاداب آن می درخشد. افسون این شهر اندلسی اصیل را می توانید در محوطه های آرام و کوچه های پیچ در پیچ قرون وسطی محله سانتا کروز (Santa Cruz) بیابید. در پارک ماریا لوئیزای زیبا قدمی بزنید و در میدان اسپانیا، دلپذیرترین میدان سویا کمی آفتاب بگیرید. گردشگرانی که هیجان می خواهند می توانند به تماشای اجراهای جشنواره فلامنکو بنشینند و در جشنواره های مشهور پر زرق و برق شهر شرکت کنند.
جاهای دیدنی سبیا ، سویا شهر زیبای اسپانیا

1) کلیسای جامع سویا

کلیسای جامع سویا از زیباترین جاهای دیدنی سبیا و بزرگترین کلیسا در جامعه مسیحیت است و اندازه بزرگ آن و گنجینه های هنری منحصر به فرد آن، نظیر ندارد. این بنای تاریخی بی رقیب، که جزء فهرست میراث جهانی یونسکو است، در بین سالهای 1402 و 1506 و در مکان مسجد اصلی شهر ساخته شد. برج گیرالدا (Giralda) در اصل مناره مسجدی بود که در قرن 12 به وسیله حاکمان موروها موحدون ساخته شد. این برج 93 متری کلیسای جامع هنوز هم جزء نشانه های جاذبه های گردشگری برتر شهر سویا است. برای رسیدن به کلیسای جامع، گردشگران از حیاط درختان پرتغال (ازPatio de los Naranjos) عبور می کنند که زمین روبه روی مسجد بوده است. فواره هشت ضلعی در مرکز آن باقیمانده اسلام است، فواره ای که برای غسل های مذهبی استفاده می شد.
با ورود به کلیسای جامع، گردشگران از اندازه های بزرگ تالار کلیسا حیرت زده خواهند شد. فضای داخلی آن با پنج راهرو، 117 متر طول و 76 متر عرض و 40 متر ارتفاع دارد. این فضای عظیم، بزرگترین فضای داخلی سبک گوتیک را در اسپانیا دارد. نیایشگاه اصلی (Capilla Mayor)، تصویر محراب (retablo) درخشانی دارد که شاهکار حکاکی روی چوب به سبک گوتیک است. در مرکز آن تصویری نقره ای از مریم در حالت نشسته (Virgen de la Sede) قرار دارد که با 45 نما از زندگی مسیح و زندگی مریم احاطه شده است. در جناح جنوبی کلیسا بنای یادبودی از کریستف کلمب قرار دارد که مجسمه ای از بدن او نیز در آن قرار داده شده است. در پشت سر نیایشگاه اصلی، نیایشگاه سلطنتی (Capilla Real) قرار دارد. این نیایشگاه گنبدی مربوط به رنسانس، مقبره های افراد سلطنتی را در بر می گیرد. محل اصلی نگهداری ظروف مقدسه کلیسا (Sacristía Mayor)، اتاق باشکوهی مربوط به قرن 16 است که شامل شمعدانی بزرگ و صلیبی از نقاشی به نام پدرو کمپانیا است. در محل نگهداری ظروف مقدسه، گنجینه ای قرار دارد که تاج ارزشمند آراسته شده با جواهرات قدیس پادشاهان را در خود جای داده است.
برای کمی استراحت پس از دیدن کلیسای جامع، به خیابان سیرپس (Sierpes) از دیگر جاهای دیدنی سبیا ، در شمال میدان نئوا بروید. این پیاده روی سنگ فرش شده، خیابان اصلی فروشگاه های سویا می باشد که پر از فروشگاه ها، کافه ها و رستوران ها است. برای تجربه ای خاص، در شیرینی پزی کامپانا (Campana) توقف کنید تا شیرینی های اندلسی اغواکننده ای مثل انجیرها، پرتغال ها و گلابی های قندی را تجربه کنید.
آدرس: Catedral de Seville, Plaza del Triunfo, Avenida de la Constitución, Seville

جاهای دیدنی سبیا ، سویا شهر زیبای اسپانیا

2) محله سانتا کروز: جذاب ترین محله سویا

سانتا کروز با جذابیتی که از سویای قدیم به ارث برده است، طی قرون وسطی تحت حکومت موروها، محله یهودی ها (Judería) بوده است. بسیاری از کلیساهای این محله در اصل نیایشگاه های یهودی ها بوده است. محله سانتا کروز از مکان های دیدنی سویا در بین کلیسای جامع و قلعه آلکازار قرار گرفته است. این محله مربوط به قرون وسطی به پیاده روهای پر پیچ و خم سنگ فرش شده (که خیلی برای ماشین ها باریک است)، خانه های به رنگ سفید با پاسیوهای جذاب و میدان های زیبا پر شده با کافه های فضای باز شناخته می شود. بیشتر محوطه های آرام آن، مثل میدان دونا الویرا با درختان پرتغال تزئین شده است. میدان سانتا کروز باغچه های گل رز و یک صلیب آهنی در مرکز خود دارد. در میدان ریفاینادورز (Refinadores)، گردشگران مجسمه دون خوان تنوریو (Don Juan Tenorio)، شخصیتی ادبی مشهور در بین بومی ها را خواهند یافت.
محله سانتا کروز دو موزه مشهور و ارزشمند دارد: موزه مرکز تفسیر محله یهودی های سویا (خیابان Ximenez Encisco 22A) که تاریخ سفاردی های شهر (یهودی های اسپانیا) را به نمایش می گذارد و موزه بیمارستان کشیشان مقدس (در 8 Plaza de los Venerables)، بیمارستانی قرن هفدهمی برای کشیش های بازنشسته بوده است که حالا کلکسیون بنیاد Focus Abengoa از نقاشی ها و تندیس های اسپانیا در آن قرار دارد. حتما در باغ های (Murillo)، باغچه های زیبای پر از درختان نخل، فواره ها و نیمکت های کاشی کاری شده زیبا قدم بزنید. برای منظره ای عالی از کلیسای جامع می توانید به میدان پاسیوی باندراس از جاذبه های گردشگری برتر شهر سویا بروید.

جاهای دیدنی سبیا ، سویا شهر زیبای اسپانیا

3) قلعه سلطنتی آلکازار

قلعه سلطنتی آلکازار، که جزء لیست میراث جهانی یونسکو و جاذبه های گردشگری برتر شهر سویا است، در اصل دژ حاکمان موروئی و بعدا پادشاهان مسیحی در قرون وسطی بوده است. این کاخ در قرن 10 برای حاکمان موروئی ساخته شد. در قرن 11، این کاخ در دست حاکم و شاعر اسطوره ای، المؤتمن بود. بعد از تسلط دوباره مسیحیان در دهه 1360، معماران موروئی ساختمان هایی به سبک مدجن را برای پادشاهی ظالم به نام پدرو ساختند. گردشگران از در ورودی اصلی وارد می شوند که به پاسیوی دختران باکره ختم می شود. این محوطه زیبا در بین سال های 1369 و 1379 ساخته شده است و معماری اسلامی همراه با طاق های باشکوهی را نشان می دهد که از کارهای عربی در بالای 52 ستون سنگ مرمر آن استفاده شده است. از قدیمی ترین فضاها، سالن سفیران است که سقف گنبدی استالاکتیک باشکوهی با کتیبه ها و سنگ نوشته هایی با دست خط عربی دارد. آن طرف پاسیوی شیرها، اتاق جلسات، یکی از اتاق های این کاخ است که با صنایع بسیار بدیعی تزئین شده است که سقف artesonado چوبی با حکاکی پیچیده (artesonado) و مجللی دارد.
حتما زمانی را برای گردش در باغ های آن تنظیم کنید. این باغ هایی که به زیبایی آراسته شده اند پر از نخل های برگدار، درختان پرتغال شیرین و رزهای رنگارنگ است. محوطه ها، استخرهای تزئینی و فواره های با طراوت، قسمت های اصلی این چشم انداز هستند که به سبک سنتی اندلس ساخته شده اند. آن طرف قلعه آلکازار، عمارت لونجا (Lonja) قرار دارد که آرشیو عمومی هند در آن است و جزء فهرست یونسکو و زیباترین جاهای دیدنی سبیا است، آرشیوی از اسناد سال های مستعمراتی اسپانیا در دنیای غرب.
آدرس: Plaza del Triunfo, Seville

جاهای دیدنی سبیا ، سویا شهر زیبای اسپانیا

4) پارک ماریا لوئیزای و میدان اسپانیا

پارک ماریا لوئیزای، در میدان اسپانیا، به سبب بزرگی و عظمتش یکی از تاثیربرانگیزترین جاهای دیدنی سبیا است. این میدان عظیم 50000 مترمربعی با بالکون های نرده ای یک ساختان به سبک نئو-موروئی احاطه شده است. این ساختمان نیمه دایره ای، دور آن پیچیده است و شکل آبراهی که از میدان می گذرد را دنبال کرده است. فواره ای تاریخی قسمت اصلی این میدان جذاب است، آبراه آرام آن نیز چهار پل عابر پیاده روی خود دارد. گردشگران می توانند قایق پارویی را برای عصر اجاره کنند تا “ونیز سویا” را تجربه کنند یا کالسکه ای اسبی برای سواری در پارک بگیرند که به همان اندازه رمانتیک خواهد بود.
پارک ماریا لوئیزای با میدان اسپانیا و فواره مرکزی آن، مکان نمایشگاه های جهانی در سال 1929 بود. پارک به رودخانه نزدیک است و ورودی اصلی آن در خیابان ایزابل کاتولیک (Isabel la Católica) قرار دارد. این فضای سبز بزرگ و زیبا به وسیله اینفانتا ماریا لوئیزای فرناندو بوربون ساخته شد. زمین های اینجا پر از نخل ها، درختان پرتغال، نارون و کاج های مدیترانه ای است. ساختمان های تاریخی زیبا و نیمکت های کاشی کاری شده رنگارنگ، فضایی رویایی را ایجاد کرده اند و چشم اندازهای آن از باغچه های گل تزئینی، خیابان های مرموز، فواره های موروها و استخرهای تزئینی بهره برده است. گردشگران از قدم زدنی آرامش بخش در لین پارک لذت خواهند برد، درحالیکه می توانند غافلگیری هایی نظیر برکه ها و آلاچیق را نیز در مسیر پیدا کنند.

جاهای دیدنی سبیا ، سویا شهر زیبای اسپانیا

5) موزه هنرهای ظریف (Museo de Bellas Artes)

سویا موزه ای استثنایی از هنرهای ظریف دارد که در صومعه مرسد (Merced) قرن هفدهمی قرار گرفته است. گفته می شود این موزه بهترین کلکسیون از نقاشی را دراسپانیا پس از پرادو (Prado) در مادرید دارد. این کلکسیون، کارهای هنری دوره گوتیک طی قرن بیستم را پوشش می دهد. نمایش کارهای نقاشان قرن هفدهمی اسپانیا نیز از جمله کارهای ارزشمند است. گردشگران در آن می توانند برخی از بهترین نقاشی های اثر هنرمندان مشهور اسپانیا را ببینند از جمله الگرکو، پاچکو، ولاسکوئز و آلونزو کانو. این موزه تمرکز خاصی بر شاهکارهای موریلو و همچنین مدرسه سویای مربوط به قرن هفدهم دارد. نقاشی های دینی اثر زورباران نیز عالی است.
آدرس: 9 Plaza del Museo, Seville

جاهای دیدنی سبیا ، سویا شهر زیبای اسپانیا

6) جشنواره هفته مقدس (Santa Semana)

جشن هفته مقدس در سویا یکی از هیجان انگیزترین جشنواره ها در اسپانیا و برترین جاهای دیدنی اسپانیا است. در دنباله روی از سنت های قرون گذشته، برادران کاتولیک (کفرادیاس و هرماندیدز)، از محله های مختلف شهر در حرکت های دست جمعی شرکت کردند. آن ها که لباس توبه پوشیده بودند، بنرهایی را حمل می کردند که با تمثال های قدیس ها به زیبایی آراسته شده بود. اجتماع اصلی در شب آدینه نیک (Good Friday) و صبح آدینه نیک است. مراسمی که در کلیسای جامع طی هفته مقدس برگزار می شود، واقعا باشکوه است.
طی بقیه سال، گردشگران می توانند همچنان نماد مشهور اجتماع هفته مقدس را در بازیلیکای ماکارنا (خیابان ماکارنا) ببینند. این کلیسا تصویری از ماکارنای قدیس دارد که روی بنری مجلل در هفته مقدس به نمایش در می آید. با حالتی لطیف و اشک هایی که از گونه او سرازیر می شود، تصویر این قدیس پاسخی احساسی را فرامیخواند.

جاهای دیدنی سبیا ، سویا شهر زیبای اسپانیا

7) موزه رقص فلامنکو (Museo del Baile Flamenco)

سویا به رقص های فلامنکو مشهور است، فرم هنری که ریشه در فرهنگ کولی ها دارد. فلامنکو هم رقص است و هم آواز خواندن ولی مهمتر از همه جلوه ای از روح است. بهترین رقاصان فلامنکو فرآیند تکنیکی و همچنین موهبتی خاص دارند که سبب گوش دادن به احساسات می شوند. موزه رقص فلامنکو از جاهای دیدنی سبیا ، زیبایی فلامنکو را با نمایش هایی از تمام جنبه های هنری پاس می دارد: رقص، آواز خواندن و گیتار زدن. این موزه ابتکاری، شامل لباس های فلامنکویی، نمایش های ویدیوئی خلاقانه و دیگر نمایش های آموزشی است. این موزه مدرسه فلامنکویی نیز دارد و روزانه در تمام سال از ساعت 7 شب تا 8 شب میزبان اجراهای حرفه ای فلامنکو است.
جای دیگری که در آن می توانید رقص فلامنکوی اصیل را ببنید، کاخ اندلس است، یک تئاتر به سبک tablao (سالن کوچک) قدیمی که اجراهای مفهومی را ارائه می دهد. این تئاتر مربوط به قرن 19 در نزدیکی بازیلیکای ماکارانا است.
آدرس: Museo del Baile Flamenco, 3 Calle de Manuel Rojas Marcos, Seville

جاهای دیدنی سبیا ، سویا شهر زیبای اسپانیا

8) استادیوم و موزه گاوبازی سلطنتی مایسترانزا (Maestranza)

مایسترانزا یکی از بهترین استادیوم های گاوبازی در اسپانیا و جاذبه های گردشگری برتر شهر سویا است برای 14000 نفر صندلی دارد و همچنین یکی از بزرگترین دیدنی های سویا هم نیز هست. مایسترانزا که در سال 1761 ساخته شد، از نشانه های شهر سویا و سنت مشهور گاوبازی آن است. مایسترانزا که به سبک باروک طراحی شده است جایگاه های طاقداری دارد که در روزهی آفتابی سایه جایگاه را فراهم می کند. این استادیوم بیضی شکل است که در بین استادیوم های گاوبازی اسپانیا منحصر به فرد است. موزه ای نیز در این استادیوم گاوبازی قرار دارد. این مجموعه شامل لباس های سنتی، عکس ها و نقاشی هایی مرتبط با هنر مهیج گاوبازی است.
آدرس: 12 Paseo de Colón, Seville

جاهای دیدنی سبیا ، سویا شهر زیبای اسپانیا

9) خانه پیلاطس

گفته می شود خانه پیلاطس از جذاب ترین جاهای دیدنی سبیا ، نسخه دیگری از خانه پیلاطس باشد که در اورشلیم قرار دارد. این عمارت که به وسیله معماران موروئی و مسیحی ساخته شده است، سبک های مختلف مدجن را دارد و جزئیاتی از گوتیک و رنسانس نیز به آن اضافه شده است. این بنا که به نوعی از معماری اندلسی بهره برده است، یک ایوان مرکزی دارد که دکوراسیون آن با کاشی های سرامیکی رنگارنگ (azulejos) و مجسمه هایی عتیقه انجام شده است. اتاق طلایی (Salón Dorado)، اتاقی زیبا با دکوراسیون بدل چینی و سقفی چوبی تیرنما (artesonado) دارد. پلکان اصلی و نیایشگاه خصوصی نیز ارزش دیدن را دارند. مجموعه ای از مجسمه های روم باستان نیز در سراسر این امارت به نمایش در آمده است که آن را به یکی از جاذبه های گردشگری برتر شهر سویا تبدیل کرده.
آدرس: 1 Plaza de Pilatos, Seville

جاهای دیدنی سبیا ، سویا شهر زیبای اسپانیا

10) موزه باستان شناسی

موزه باستان شناسی از مکان های دیدنی سویا که در پارک ماریا لوئیزای قرار دارد، غرفه نمایشگاهی نئو-رنسانسی است که برای نمایشگاه آمریکای لاتین سال 1929 ساخته شد. این کلکسیون با آثار اوایل دوره پارینه سنگی آغاز می شود؛ با عتیقه های دوره فنیقه، یونان و روم ادامه می یابد؛ و با آثاری موروئی و مدجن از قرون وسطی پایان می یابد. در طبقه همکف مصنوعاتی قرار دارد که در مکان باستان شناسی ایتالیکا (نه کیلومتر دورتر) در استان سویا پیدا شده است. در بین آثار برجسته آن می توان به جواهرات طلا و تندیسی از دیانا اشاره کرد. دیگر اثر دیدنی این گنجینه، کارامبولو (Carambolo) مربوط به دوره تارتسین (Tartessian) است که در اتاق خودش در طبقه اول به نمایش در آمده است. در این اتاق بازتولیدهایی از گنجینه طلا و زیارتگاهی که مختص خدایان فنیقی است، قرار دارد.
آدرس: Plaza de America, Seville

جاهای دیدنی سبیا ، سویا شهر زیبای اسپانیا

11) محله تریانا

این محله ی تاریخی از مکان های دیدنی سویا که شخصیت و هویت متمایز به خود را دارد. آن طرف رودخانه ای که از جاذبه های گردشگری برتر شهر سویا می گذرد، این محله با حال و هوایی به مثابه جهانی دیگر قرار دارد. محله تریانا نیز مثل محله سانتا کروز، هرازتویی از خیابان های سنگفرش باریک و کوچه هایی است که به میدان های خاصی می رسند. چیزی که محله تریانا را متمایز کرده است، میراث آن به عنوان محله قدیمی سفالگران و همچنین جامعه کولی آن است. برای قرن ها مردم این محله از خاک رس حوضچه های رود گوادالکیبیر برای ساخت سرامیک های اندلسی اصیل استفاده کرده اند.
کارگاه های سرامیک تریانا، که اکثرا در خیابان Callao، خیابان Antillano Campos و خیابان Alfareria قرار دارند، بیشتر به کاشی های سرامیکی رنگارنگ ظریف شان شناخته می شوند، کاشی های سرامیکی لعاب داری که با الگوهای هندسی رنگارنگ میراثی از زیباشناسی موروهای اندلسی – تزئین شده اند. مغازه های این محله نیز صفحات سرامیکی، فنجان ها، پارچ ها، وسایل پذیرایی و دیگر اشیاء زیبا برای منزل را می فروشند. گردشگران پس از گردشی در فروشگاه ها، آماده آن هستند تا در یکی از رستوران های روبه رودخانه، غذای شان را میل کنند؛ بیشتر آن ها تراس هایی رو به بناهای تاریخی سویا دارند. نکته ای کوچک اما جالب درباره محله تریانا: ماژلان از این محله که در نزدیکی پل سنتلمو (San Telmo) قرار دارد، برای سفارش به دور دنیا آماده شد.

جاهای دیدنی سبیا ، سویا شهر زیبای اسپانیا

12) صومعه سنت پائولا

صومعه سنت پائولا از دیدنی های سویا در سال 1473 به وسیله آنا سانتیلان (Ana Santillan) ساخته شد. برای پنج قرن، این صومعه به عبادت خدا و مطالعه کتاب مقدس اختصاص داشت. این صومعه در راهروهای خود مجموعه ای مهم هنری دارد. گردشگران می توانند در این صومعه از میراث هنری و یکی از جذاب ترین مکان های دیدنی سویا بازدید کنند. گهگاهی هم می توانید راهبه ها را در اینجا ببینید که کیک ها و شیرینی های خانگی شان را می فروشند.
آدرس: 11 Calle Santa Paula, Seville

جاهای دیدنی سبیا ، سویا شهر زیبای اسپانیا

13) عمارت شهرداری (Ayuntamiento)

این عمارت حیرت انگیز یکی از جاهای دیدنی سبیا که مربوط به قرن 15 است به وسیله دیگو ریانو (Diego Riaño) و به سبک پلترسک (Plateresque) طراحی شده است. برجسته کاری هایی که ماهرانه در نمای جنوبی حکاکی شده اند، تصاویری از داستان ها تاریخی و اسطوره ای و همچنین نشانه های موسسان گفته شده شهر، هرکول و قیصر به نمایش گذاشته است. این بنا در قرن 19 با نمای اصلی نئوکلاسیکال بازسازی شد که رو به میدان نئوا است. دروازه ای طاقدار بنای شهرداری را به صومعه فرانسیسی مجاور متصل می کند. گردشگران می توانند برای بازدید از فضای داخلی آن نیز اقدام کنند که چندین کار هنری مهم از جمله نقاشی قدیسان حامی، جوستا و روفینا را در خود دارد.
آدرس: 1 Plaza Nueva, Seville

جاهای دیدنی سبیا ، سویا شهر زیبای اسپانیا

14) کتابخانه کلمبینا (Colombina)

پسر کریستف کلمب، فردیناند کلمب، مجموعه این کتابخانه را در بین سال های 1496 و 1539 جمع آوری کرد. کتابخانه کلمبینا یکی از مهمترین کلکسیون های کتاب عصر رنسانس و دیدنی های سویا، با تمرکز بر نوشته جات انسانی و ادبی دوران طلایی در اسپانیا است. در اصل فردیناند کلکسیونی از 15000 کتاب را با خرید کتاب ها در طی سفرش در سراسر اروپا جمع آوری کرده است. متاسفانه، تعداد زیادی از نسخه های اصل گم شده اند. امروزه این کتابخانه شامل 3200 جلد است که 1250 کتاب با چاپ نخستین و 587 نسخه خطی دارد. یکی از ارزشمندترین ها در این مجموعه، کتاب Libro de las Profecías، زندگینامه کریستف کلمب است.
آدرس: Calle Alemanes, Seville
جاهای دیدنی سبیا ، سویا شهر زیبای اسپانیا

15) کاخ کنتس لبریخا

کاخ لبریخا یک عمارت اشرافی زیبا در بین دیدنی های سویا است. این کاخ به نحوی ساخته شده است که پلکان بزرگ آن که به ورودی و سقف های باشکوه قاب کاری شده ختم می شود، حیرت انگیز است. دیوارهای آن با تزئینات پلترسک به سبک عربی آراسته شده است و محوطه آن پر از گیاهان اندلسی است. همچنین در این کاخ گنجینه های باستانی شامل موزائیک ها، لیوان ها، ظروف و مجسمه های باستانی به نمایش گذاشته شده است.
آدرس: 8 Calle Cuna, Seville
جاهای دیدنی سبیا ، سویا شهر زیبای اسپانیا

برای بازدید از دیدنی های سویا در کجا اقامت کنیم

مهمترین مکان ها برای اقامت در سویا آن هایی است که به میراث های جهانی یونسکو و دیدنی های سویا نزدیک هستند و کلیسای جامع و قلعه آلکازار را شامل می شوند. درست در کنار اینها، محله قدیمی یهودی وجود دارد، هزارتویی از خیابان های جذاب که با نام محله سانتا کروز شناخته می شود. تعدادی از عمارت های قدیمی اینجا، حالا هتل هایی کوچک هستد، درحالیکه هتل های بزرگتری نیز در نزدیکی خیابان های منطقه تفرجگاه عمومی قرار دارند. در اینجا هتل های امتیاز بالایی را درسویا معرفی می کنیم که به جاذبه های برتر آن نزدیک هستند:

هتل های مجلل: برای داشتن زیبایی جهان قدیم و شکوه هتل های بزرگ، هتل Alfonso XIII، برترین انتخاب در سویا است که درست در کنار قلعه آلکازار و کلیسای جامع از دیدنی های سویا قرار دارد. هتلی با نام Gran Melia Colon اتاق های شیک و خدمات استثنایی را در منطقه ای با فروشگاه های مد روز در نزدیکی موزه هنرهای ظریف دارد و تنها 10 دقیقه با کلیسای جامع فاصله دارد. هتل دیگری به نام Palacio de Villapanes در کناره سانتا کروز و در نزدیکی خانه پیلاطس از دیگر دیدنی های سویا، با فاصله ای 10 دقیقه ای از کلیسای جامع، استخر کوچکی نیز بر بالای پشت بام خود دارد.

هتل های متوسط: در قلب سانتا کروز، در نزدیکی کلیسای جامع و قلعه آلکازار، هتل بوتیکی El Rey Moro سویا قرار دارد که اتاق های آن در اطراف محوطه ای با فواره ای زیبا قرار گرفته است. در محله ای خوب و با فاصله ای کمتر از 10 دقیقه از کلیسای جامع، هتلی به نام Becquer قرار دارد که اتاق هایی بزرگ و بعضی ها با بالکون و مناظری از کلیسای جامع از تراس و استخر پشت بام آن دارد. NH Sevilla Plaza de Armas هم که استخری بر پشت بام دارد، در نزدیکی رودخانه و موزه هنرهای ظریف قرار می گیرد و تنها 10 دقیقه پیاده تا کلیسای جامع فاصله دارد.

هتل های کم هزینه: هتل Monte Carmelo در خیابانی سنگ فرش در تریانا از زیباترین دیدنی های سویا قرار دارد، محله ای دیدنی با رستوان های زیاد، درست آن طرف رودخانه از پارک ماریا لوئیزای تا مرکز تاریخی. هتل Goya در قلب سانتا کروز قرار دارد و چند قدم تا کلیسای جامع و قلعه آلکازار فاصله دارد. هتل America Seville در منطقه فروشگاهی مرکزی و نزدیک به مراکز تاریخی، برای مهمانان خود پارکینگ زیرزمینی دارد.
جاهای دیدنی سبیا ، سویا شهر زیبای اسپانیا

نکته ها و تورها: چطور از سفر خود به سویا بهترین استفاده را ببریم

تماشای دیدنی ها: اگر قرار است بیشتر جاذبه های برتر سویا را ببینید، تور تماشای دیدنی های شهر سویا گزینه ای ارزشمند و انعطاف پذیر است. شما می توانید در هر یک از 12 ایستگاه اتوبوس های دو طبقه روز باز آن، مثل میدان اسپانیا و برج طلایی، پیاده یا سوار شوید. این بلیت شامل راهنمای ضبط شده، ورودی رایگان به موزه ها و چهار تور پیاده روی رایگان است، از جمله قدم زدن اطراف کلیسای جامع سویا که بسته به برنامه سفرتان، برای 24 یا 48 ساعت اعتبار دارد.

سفر یک روزه به قرطبه یا کوردوبا: برای اینکه بعضی از شهرهای مهیج دیگر اسپانیا را به برنامه سفر خود اضافه کنید، سفر یک روزه از سویا به قرطبه شامل ورودی بدون ماندن در صف به مسجد قرطبه و تور اختیاری کارمونا را در نظر بگیرید. این سفر یک روزه به گردش در معماری و جاذبه های فرهنگی موروها در این شهر اندلسی زیبا می گذرد، از جمله مسجد- کلیسای قرطبه که جزء آثار جهانی یونسکو است، محله یهودی ها و دژ قلعه آلکازار. از دیگر موارد آن تور پیاده روی اختیاری در کارمونا، سفر رفت و برگشت با واگن های همراه با تهویه مطبوع هوا از هتل شما و ورودی بدون ماندن در صف به برخی از جاذبه های گردشگری است.

سفر یک روزه به گرانادا: سفر یک روزه از سویا به گرانادا شامل ورود بدون صف به کاخ الحمرا و تور پیاده روی اختیاری الباثین، شما را به بازدید از زیبایی این شهر اندلسی در کوهپایه رشته کوه های سیرا نوادا می برد. از دیدنی های برجسته این تور یک روزه کاخ الحمرا است که جزء میراث جهانی یونسکو است، ورود بدون صف به کاخ نصریان، دژ آلکازارا، باغ های گرنلایف و کاخ کارل پنجم و یک تور پیاده روی اختیاری از محله الباثین است. حمل و نقل برای رفت و برگشت، راهنما و سوار شدن از هتل و پیاده شدن در هتل نیز شامل این تور است.
جاهای دیدنی سبیا ، سویا شهر زیبای اسپانیا

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید