بهترین رستوران های ازمیر کدامند؟

نویسنده:

سمیرا هادی

در تاریخ:

ازمیر مقصدی محبوب برای گردشگری و از بزرگ ترین شهرهای ترکیه است. این شهر  با موقعیت خوبی که دارد جایی عالی برای فعالیت های صنعتی و تجاری است و از طرفی مثل دیگر شهرهای ترکیه شلوغ نیست و سکوت و آرامشی لذت بخش دارد. در رستوران های ازمیر انواع غذاهای دریایی، سنتی و دسرها سرو می شود و از آن جایی که شهر در نزدیکی دریا قرار دارد رستوران دریایی زیادی دارد پس یکی از بهترین مقاصد برای امتحان غذاهای دریایی است. می خواهیم تعدادی از رستوران های ازمیر را معرفی کنیم.

رستوران آکینین یری Akinin Yeri

آکینین یری در فاصله کوتاهی از خارج از قلب ازمیر واقع شده است. ولی این مسافت باعث نمی شود که به هیچ عنوان مسافران این رستوران را از دست بدهند. با گذر از مناظر زیبای ساحلی می توانید از رانندگی لذت ببرید و خود را برای صرف یکی از بهترین وعده های غذایی خود آماده کنید. این رستوران به عنوان یکی از بهترین رستوران های ارائه دهنده غذای دریایی در ازمیر و حتی در تمام ترکیه از نظر برخی مراجعه کنندگان معرفی شده است. به صورت مرتب تغییراتی در منو صورت می گیرد تا پیشنهادات روزانه در آن به نمایش در آید. در برخی از زمان ها ممکن است این رستوران بسیار شلوغ باشد ولی برخورد کارکنان آن بسیار دوستانه و صمیمی است و این شلوغی افراد را ناراحت نمی کند و چشیدن طعم شگفت انگیز غذاهای آنجا تحمل این شلوغی را برای همه آسان می کند.

بهترین رستوران های ازمیر کدامند؟

رستوران ماورا  Mavra

قرار گیری این رستوران در کنار دو خیابان شلوغ باعث می شود که گاهی در میان شلوغی ها گم شود اما پیشنهاد می کنیم که به هیچ وجه این رستوران را از دست ندهید. غذا خوردن در اینجا آنقدر تجربه ای منحصربفرد است که می ارزد برایش وقت بگذارید و هزینه کنید. قبل از اینکه غذای اصلی برایتان آورده شود با انواع مزه های خوشمزه از شما پذیرایی می شود. رستوران منوی متنوعی دارد؛ غذاهای دریایی دوست دارید یا غذاهای گوشتی؟  پیشنهاد می کنیم غذاهای خاص دریای آن را امتحان کنید چون یکی از مهمترین دلایل محبوبیت این رستوران هستند.

بهترین رستوران های ازمیر کدامند؟

رستوران دنیز Deniz Restaurant

رستوران دنیز، رستورانی برتر از لحاظ ارائه غذاهای دریایی است و نامی شایسته برای خود رقم زده است. رستوران دنیز در سال 1981 افتتاح شده و از آن زمان یکی از رستوران های معروف ازمیر بوده است. جو و اتمسفر آن بسیار رویایی است ولی به هیچ عنوان شلوغ نیست. قرار گرفتن رستوران بر روی آب منظره ای خیره کننده از دریای اژه را در مقابل دیدگان شما قرار می دهد. می توانید برای شام به این رستوران مراجعه کنید و در زمانی که خورشید غروب می کند بر روی ایوان میزی رزرو کنید و یک تجربه فراموش نشدنی به دست آورید.
وعده غذایی شما با احتمال زیاد با نان و زیتون های محلی شروع می شود. غذاهای متنوعی از بادمجان کبابی، کدو های پر شده، سالاد اختاپوس و غیره را می توانید میل نمایید. ماهی های این رستوران همیشه تازه هستند و در بالاترین کیفیت طبخ می شوند.

بهترین رستوران های ازمیر کدامند؟

کافه La Cigale

یک کافه متفاوت که در آن خبری از غذاهای محلی ترکی نیست! با اینکه اینجا به رستوران فرانسوی معروف است اما غذاهای بین المللی دیگری از نقاط مختلف دنیا هم دارد. در نگاه اول دکوراسیون متفاوت این رستوران نظرتان را جلب می کند؛ نور پردازی های جذابی در گوشه و مکار رستوران به کار رفته که حال و هوای خاصی را برایش رقم زده است. منو پر است از غذاهای فرانسوی، پاستاهای ایتالیایی و حتی غذاهای چینی! دلیل محبوب بودن این رستوران به غیر از دکوراسیون متفاوت، غذاهای بین المللی و همینطور قرار گرفتن آن در کنار جاذبه های گردشگری این شهر است.

بهترین رستوران های ازمیر کدامند؟

کافه ریحان پاستانسی Reyhan Pastanesi

پاستانسی ترکیه شبیه یک فروشگاه شیرینی و یا یک کافه است. جو این مکان معمولی است و هیچ منویی در آن وجود ندارد. تنها می توان چند انتخاب از میان نان ها و شیرینی های رنگ و وارنگی که در ویترین آن چیده شده است، انجام دهید. ریحان پاستانسی مکان مناسبی برای صرف صبحانه و یا یک وعده غذایی سبک و یا میان وعده است. فضای آن کوچک است و قوطی های شیرینی آن بسیار زیبا تزئین شده اند و بسیار وسوسه انگیز می باشند. می توانید آنها را با یک لیوان چای نوش جان نمایید.

رستوران پیزریا وندیک   Pizzeria Venedik

با اینکه پیتزا یک غذای ترکی به حساب نمی آید ولی در این رستوران آنقدر خلاقانه تغییر و تحولات اساسی بر روی پیتزاها انجام می شود که درست مثل غذاهای محلی می شوند. در این رستوران پیتزا در ترکیب با طعم ها و مزه های ترکی تبدیل به یک غذای جدید شده که نمونه ی آن را در هیچ رستوران دیگری پیدا نمی کنید. در  اینجا به غیر از پیتزاهای خلاقانه پیتزاهای کلاسیک هم هست که می توانید آن ها را امتحان کنید. نظرتان با پیتزاهای دریایی چیست؟

بهترین رستوران های ازمیر کدامند؟

رستوران تاواچی Tavaci Recep Usta

اگر غذاهای دریایی تازه را در ازمیر تجربه کرده اید و برای یک غذای گوشتی آمادگی دارید، به رستوران تاواچی بروید. این رستوران فرصتی برای امتحان کردن غذاهای سنتی ترک در اختیار شما قرار می دهد. غذاهای گوشتی مانند کباب ها همیشه مورد علاقه طرفداران آنها هستند. رستوران تاواچی دارای یک فضای آزاد بزرگ است که مکانی دوست داشتنی برای گذراندن یک عصر در یک آب و هوای مطبوع است.

بهترین رستوران های ازمیر کدامند؟

رستوران Yengec

یکی از تجربه های جذاب در ازمیر، غذا خوردن در این رستوران است. می توانید در یک خانه قدیمی با قدمتی 150 ساله و در یک فضای رمانتیک در کنار دریا بنشینید و غذایی فوق العاده نوش جان کنید.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید