مرکز خرید سیام پاراگون ، یکی از لوکس ترین مراکز خرید بانکوک

نویسنده:

سمیرا هادی

در تاریخ:

مرکز خرید سیام پاراگون بانکوک یکی از بهترین مراکز خرید بانکوک محسوب می شود و در واقع می توان گفت سومین مرکز خرید بزرگ پایتخت کشور تایلند محسوب می شود.

مرکز خرید سیام پاراگون ، یکی از لوکس ترین مراکز خرید بانکوک

مرکز خرید سیام پاراگون و بیوگرافی آن نشان میدهد که در ابتدا هتل سیام اینترکانتیننتال از سال 1972 تا سال 2002 در این منطقه تحت حاکمیت پادشاه رامای اول و قصر سلطنتی او ” سا پاتوم ” بوده سپس دستور ساخت مرکز خرید 10 طبقه سیام پاراگون Siam Paragon جای هتل فعلی توسط پادشاهی تایلند صادر میشود و پس از تخریب این هتل عظیم توسط شرکت J+H Boiffils “بافیلس” و هزینه  تقریبا 50 میلیارد تومانی و صرف سه سال این مجتمع در سال 2009 دربهایش را بروی عاشقان خرید در منطقه پاتوم وان “Pathumwan” یا همان محله سیام بانکوک باز نمود. این غول خرید 400.000 هزار متر مربع زیر بنا در اختیار انواع برندهای لباس،رستوران،مرکز خرید،زیورآلات و جواهرات و نقره،ادکلن،باشگاه ورزشی و بولینگ،سینمایی و همچنین بزرگترین آکواریوم جنوب شرق آسیا و بانکوک و مجموعه بازی و سرگرمی کودکان “کیدزانیا” قرار میدهد.

آشنایی با طبقات مختلف سیام پاراگون

طبقه همکف: زمانی که وارد این مجموعه می شوید و از درهای شیشه ای عبور می کنیم بیش از ۵۰ فروشگاه از برندهای مطرح و شناخته شده ی در جهان را خواهید دید.

طبقه اول سیام پاراگون: در طبقه ی اول شما بیشتر با برندها ی بومی کشور تایلند مواجه خواهید بود. طبقه اول آنچنان همانند طبقه ی همکف همه چیز لوکس و لاکچری نیستند.

طبقه دوم سیام: در طبقه دوم علاوه بر فروشگاه های و مغازه های مختلف شما شاهد کافه، کتاب فروشی، لوازم الکترونیکی و کلینیک نیز خواهید بود.

طبقه سوم سیام پاراگون: در این طبقه مغازه های پوشاک جای خود را به سالن های زیبایی و فروشگاه هایی مانند لوازم خانگی، لوازم دیجیتال، کافه و بستنی فروشی و … می دهند.

طبقه چهارم سیام پاراگون: در طبقه ی چهارم فروشگاه هایی برای خرید سوغاتی و صنایع دستی وجود دارد و همچنین تعدادی هم رستوران آماده پذیرایی از مشتریان با غذاهای خوشمزه هستند.

طبقه پنجم سیام پاراگون: این طبقه تفریح و سرگرمی هایی است که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت. از جمله سرگرمی هایی که در این مجموعه انتظار شما را می کشند عبارتند از تالار سلطنتی پاراگون، سالن بولینگ بلو او، شهربازی کیدزانیا، سالن نمایشگاه پاراگون و سینماهای کرانگزری آیمکس و سینپلکس پاراگون.

مرکز خرید سیام پاراگون ، یکی از لوکس ترین مراکز خرید بانکوک

رستورانها و فودکورت سیام پاراگون

برای تکمیل لذت خرید خود در میان هزاران مغازه به طبقه همکف سیام پاراگون بروید جائیکه بیش از  50 کافه و رستوران و فست فود درجه یک وجود دارد مانند رستوران های ژاپنی فوجی ،ایوی رستوران های تایلندی استیک هوس موگندای، چیلی تند و تیز و ام کی گلد با طمع غذاهای سوپی چینی که میتواند تجربه خاطه انگیزی را برای شما رقم بزند. معمولا ما ایرانی ها غذای تایلندی را دوست نداریم اگر اینطور است به فست فودهای این طبقه شامل برگر کینگ،موس برگر، KFC،مک دونالد ( دارای چند شعبه) بروید. البته زوجهای جوان میتوانند به کافی شاپ و کافی رستورانهای این طبقه سری بزنند که پیشنهاد توریاب انادر هوند، استارباکس، مک، وانیلا براسری میباشد و همچنین اگر در گرما تایلند هوس بستنی کردین به بستنی بن اند جری برید.

جاذبه های تفریحی مرکز خرید سیام پاراگون

آکواریوم سی لایف بانکوک اوشن ورلد | Sea Life Bangkok Ocean World

آکواریوم سی لایف بانکوک اوشن ورلد مجموعه ای است دو طبقه که می توان گفت سرزمینی اعجاب انگیز از موجودات آبزی محسوب می شود. حدودا بیش از ۳۰ هزار ماهی از سراسر دنیا جمع آوری شده اند که در این مجموعه می توانید همه آن ها مشاهده کنید. جالب است بدانید که سی لایف بانکوک یکی از بزرگ ترین آکواریوم های جنوب شرقی آسیاست و وسعتی در حدود ۱۰ هزار متر مربع دارد.

آدرس: زیرزمین سیام پاراگون

مرکز خرید سیام پاراگون ، یکی از لوکس ترین مراکز خرید بانکوک

سالن بولینگ بلو-او | BLU-O

شما در مرکز خرید سیام پاراگون بانکوک می توانید حتی به سالن بولینگ آن به نام بلو او در طبقه پنجم بروید و به بازی هیجان انگیز بولینگ مشغول شوید. این سالن همواره مملو از جمعیت جوان است که شور و هیجان خاصی به این مرکز خرید بخشیده اند.

آدرس: طبقه پنجم سیام پاراگون

مرکز خرید سیام پاراگون ، یکی از لوکس ترین مراکز خرید بانکوک

شهربازی کیدزانیا | KidZania

شهربازی کیدزانیا که مجموعه تفریحی موضوعی محسوب می شود در مرکز خرید سیام پاراگون بانکوک هم شعبه ای دارد و در آن می توانید کودکان خودتان را دنیایی از شگفتی ها رها کنید تا بتوانند تجربه ی متفاوتی را برای خودشان رقم بزنند. در شهربازی کیدزانیا بچه ها شغل مورد علاقه خود را انتخاب می کنند و برای ساعاتی واقعا پلیس، معلم، پزشک، هنرمند، مجری تلویزیون و … می شوند. در نهایت بچه ها ماموریت های گوناگون را با کمک یکدیگر به پایان می رسانند و به ازای کیفیت عملکردشان دستمزد یا جایزه دریافت می کنند و با خاطره ای به یادماندنی از کیدزانیا خارج می شوند.  البته لازم به ذکر است که برای ورود به این شهربازی فوق العاده و بی نظیر باید مبلغ نسبتا زیادی را پرداخت کنید.

آدرس: طبقه پنجم سیام پاراگون

مرکز خرید سیام پاراگون ، یکی از لوکس ترین مراکز خرید بانکوک

سینمای پاراگون سینپلکس | Paragon Cineplex

مجموعه از ۱۵ سال سینمایی که هر سال کیفیت خاص خودش را دارد در مرکز خرید سیام پاراگون بانکوک وجود دارد که در آن میتوانید از تجهیزات به روز آن نهایت لذت را ببرید. در این سینما می توانید به تماشای جدیدترین فیلم های جهان بنشینید و ساعاتی هیجان انگیز را برای خودتان به یادگار بگذارید. حتی یک تجربه رویایی هم برای شما در این سالن سینمایی فراهم شده به این صورت که می توانید به صورت VIP در یکی از سالن های این سینما که یک مبل دو نفره در آن وجود دارد به همراه پتو بخوابید و فیلم مورد علاقیتان را مشاهده کنید.

آدرس: طبقه پنجم سیام پاراگون

آدرس مرکز خرید سیام پاراگون Siam Paragon: تایلند، بانکوک، منطقه پاتوم وان، جاده رامای اول، پلاک 991

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید