مدرسه سوارکاری اسپانیایی از اماکن تفریحی محبوب در وین+ تصاویر

نویسنده:

حسین یوسفی

در تاریخ:

آیا شما به سوارکاری علاقه دارید؟ برای آموزش سوارکاری زمان هزینه میکنید؟ مدرسه سوارکاری اسپانیایی وین در مرکز شهر وین از جاهای دیدنی در اتریش واقع شده است تنها مدرسه سوارکاری در دنیا است که شیوه سوارکاری به صورت کلاسیک و به روش اصیل آموزش می دهند.

مدرسه سوارکاری اسپانیایی از اماکن تفریحی محبوب در وین+ تصاویر

مدرسه سوارکاری در سال 1572 توسط جوزف امانوئل فیشر ون ارلا رسما شروع به کار کرد و امروزه چهار قرن به فعالیت خود در وین ادامه داده اند.فعالیت اصلی مدرسه سوارکاری اسپانیایی وین آموزش اسب ، سوارکار به شیوه ی خاص می باشد که بر اساس مطالعه حرکات طبیعی است.این آموزش های به گونه ایست که در نهایت حداکثر هماهنگی بین اسب و سوارکار را در نمایش های درساژ با نریانهای لیپیزان در سالن زیبای قصر سلطنتی وین که با سبک معماری باروک جذابیتی ویژه ای را به این بنا بخشیده است به همین دلیل کسانی که حتی از سوارکاری هیچ سر رشته ای ندارند از تماشای سوارکاری نهایت لذت را می برند.با تمامی این اوصاف این مدرسه سوارکاری به یکی از تفریحات خوب اتریش تبدیل گردیده است.

مدرسه سوارکاری اسپانیایی از اماکن تفریحی محبوب در وین+ تصاویر

آموزش سوارکار در این مدرسه سوارکاری به این ترتیب می باشد که ابتدا به مدت سه سال بدون لنج ، رکاب و دهنه اسب کاملا آموزش می دهند تا بتوانند تعادل و عدم وابستگی را بیاموزند پس از آن به سوارکار اجازه می دهند تا با نظارت مربیان به صورت مستقل سوارکاری کنند.

مدرسه سوارکاری اسپانیایی از اماکن تفریحی محبوب در وین+ تصاویر

به طور کلی آموزش کلی و فشرده مدرسه سوارکاری اسپانیایی وین به مدت 2 الی 4 سال زمان می برد و پس از آن سوارکاران می توانند کره های نریان وحشی را آموزش دهند.قابل توجه گردشگران تور اتریش، در ابتدا اجرا های این مدرسه برای مهمانان دربار باز بود اما در قرن های بعد به روی عموم باز گردید.امروزه این مدرسه سوارکاری علاوه بر آموزش های سوارکاری به یک جاذبه گردشگری و یکی از تفریحات خوب وین تبدیل گردیده است که علاقه مندان به اسب و سوارکاری می توانند به این مکان سری بزنند.

در طول هفته برای تماشای سوارکاری حداقل ۴ یا ۵ روز بلیط فروشی میشود و روزهای رایگانی هم برای تماشای آموزش سوارکاری وجود دارد که از قبل اعلام می شود.

مدرسه سوارکاری اسپانیایی از اماکن تفریحی محبوب در وین+ تصاویر

و اگر بخواهید جایگاه خوبی در سالن برای ملاحظه داشته باشید باید بلیط خود را زودتر تهیه کنید تا از صندلی های خوب بی نصیب نمانید، همچنین اکثر روزها برای رزو بلیط وجود دارد.

محصولات سفر

1 دیدگاه دربارهٔ «مدرسه سوارکاری اسپانیایی از اماکن تفریحی محبوب در وین+ تصاویر»

  1. با سلام
    اگر براي شركت در دوره اموزش تمايل داشته باشيم از نظر هزينه و ويزا شرايط ان را بفرماييد

    پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید