15 جاذبه گردشگری برتر سویا

نویسنده:

معصومه داعی

در تاریخ:

بازدیدکنندگان از زمانی که پا به خیابان های سنگفرش شده و تفرجگاه های سویا می گذارند مسحور زیبایی های خیره کننده آن می شوند. عمارت های هنری زیبا ، چراغهای خیابانی قدیمی و کالسکه های اسب فضایی جادویی و خیره کننده ایجاد می کنند . کلیسای جامع سویل با برج باشکوه که زمانی مناره مسجد بزرگ بود، بزرگترین کلیسای جامع گوتیک مسیحیت است.

دیگر یادگاری های گذشته موریان ، قصر خیره کننده با تزئینات مجلل سبک مودجار و باغهای سرسبز می باشد. زیبایی های این شهر بی نظیر اندلس را در مناطق آرام و کوچه های پرپیچ و خم محله قرون وسطایی سانتا کروز کشف کنید. در پارک زیبای ماریا لوئیزا قدم بزنید و در میدان اسپانیا، زیباترین میدان سویا حمام آفتاب بگیرید.

گردشگران به تماشای اجراهای رقص فلامنکو و شرکت در جشنواره های مشهور و پر شور شهر علاقه دارند. سفر خود را با فهرست ما ازکارهایی که باید در سویا اسپانیا این شهر زیبا انجام دهید، برنامه ریزی کنید.

1) کلیسای جامع سویا

15 جاذبه گردشگری برتر در سویا

کلیسای جامع سویا بزرگترین کلیسای جامع گوتیک مسیحیت است که در مقیاس چشمگیر و گنجینه های هنری فراوان بی نظیر است. این عمارت بی نظیر که در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار دارد ، بین سال های 1402 تا 1506 در محل مسجد اصلی شهر ساخته شد. برج جیرالدا که در ابتدا مناره مسجد بود ،در قرن دوازدهم میلادی توسط حاکمان المحاد موری ساخته شد.

این برج 93 متری کلیسای جامع همچنان نشانه شهرسویا است. با ورود به کلیسای جامع ، بازدید کنندگان از اندازه عظیم این شبستان حیرت زده می شوند. در فضای داخلی پنج راهرو با 117 متر و از طرف دیگر 76 متر طول دارد و از ارتفاع 40 متری بالا می رود. این فضای بی نظیر، مجلل ترین فضای داخلی گوتیک در اسپانیا است. نمازخانه اصلی دارای محراب برجسته ای است که شاهکاری از منبت کاری گوتیک محسوب می شود.

در مرکز این مکان تصویر نقره ای از مریم مقدس قرار دارد که با 45 نقاشی از زندگی مسیح و مریم مقدس احاطه شده است. در جناح جنوبی کلیسا، یک عمارت برجسته باقدمت تاریخی بالا، از کریستوفر کلمب قرار دارد. پشت کلیسای اصلی کلیسای سلطنتی قرار دارد.

در این نمازخانه گنبدی شکل رنسانس که بین سالهای 1551 تا 1575 ساخته شده ،مقبره های سلطنتی قرار گرفته است. نمازخانه مقدس،یک اتاق با شکوه از قرن شانزدهم است که یک شمعدان بزرگ و یک صلیب از پیتر دی کامپنر را شامل می شود. خزانه داخل نمازخانه مقدس ، تاج گرانبهای جواهرات از پادشاهان را به نمایش می گذارد.

یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه ایوان درختان نارنجی در محوطه جلوی مسجد، است. آبنمای هشت ضلعی در مرکز این بنا، بقایایی از آبنمایی است که عبادت کنندگان برای غسل های مذهبی در دوران موریس از آن استفاده می کردند. در قسمت شرقی ایوان نارنجی، کتابخانه کلمبیا قرار گرفته است.  پسر کریستوفر کلمب ، هرناندو کلون ، مجموعه این کتابخانه را بین سالهای 1496 و 1539 ساخت و اینجا یکی از مهمترین مجموعه کتاب های دوره رنسانس در اسپانیا، با تمرکز بر نوشته های اومانیستی دوران طلایی است.

یکی از گزینه های قابل توجه در این مجموعه،کتاب نبوت،  شرح حال کریستوفر کلمب است. بهترین راه برای بازدید از این کلیسای جامع باشکوه، تور کلیسای جامع و آلکازار می باشد. با این تور دو ساعته  در قالب گروه های کوچک نه تنها در وقت شما صرفه جویی می شود بلکه با وجود یک راهنمای متخصص، در مورد تاریخ جذاب سویا و این دو جاذبه در میراث جهانی یونسکو مطلع خواهید شد.

پس از بازدید از کلیسای جامع ، برای استراحت ، به سمت خیابان سیرپس در شمال میدان نئوا بروید. این گذرگاه باریک،با داشتن مغازه ها ، کافه ها و رستوران ها خیابان اصلی خرید در سویا است. برای داشتن لذتی خاص ، درمقابل شیرینی فروشی بل توقف کنید و از نمونه های شیرینی های دلپذیر آندلس مانند آبنبات انجیری ، پرتقالی و گلابی امتحان کنید.

2) قصر واقعی

15 جاذبه گردشگری برتر در سویا

قصر واقعی در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شده، در اصل قلعه قرون وسطایی حاکمان موری و بعدها پادشاهان مسیحی بود. این کاخ در قرن 10 برای حاکمان موری ساخته شد. در قرن یازدهم ، این کاخ نوسط حاکمان موری و شاعر المتامید اداره می شد. پس از فتح مسیحیان در دهه 1360، معماران موری  این ساختمان ها را در سبک مودجار برای پادشاه پدرو ساختند. بازدیدکنندگان از طریق دروازه اصلی که به حیاط دوشیزگان منتهی می شود، وارد کاخ می شوند.

این حیاط زیبا بین سالهای 1369 و 1379 ساخته شده است و نمونه ای از معماری اسلامی با طاقهای باشکوه و کاشی کاری های سبک عربی در بالای 52 ستون مرمر را شامل می شود. قدیمی ترین اتاق ها ،تالار سفیران دارای یک سقف گنبدی باشکوه با تزئیناتی از نقاشی های دیواری و کتیبه های  عربی است. در خارج از ایوان شیر،سالن دادگاه قرار دارد که یکی از مجلل ترین اتاق های تزئین شده با سقف چوبی حک شده،در کاخ می باشد.

برای کاوش در باغ ها زمان زیادی را سپری کنید. این محوطه های زیبا مملو از درختان نخل ، درختان پرتقال و گل های رنگارنگ رز می باشد. قطعات اصلی این منظره ، حیاط ها ، استخرهای تزئینی و فواره های زیبا به سبک سنتی آندلس می باشند. در وسط الکازار خانه لونجا قرار دارد که شامل بایگانی هند از میراث یونسکو است و در آن  اسناد مربوط به سالهای استعماری اسپانیا در جهان جدید نگهداری می شود.

3) کاخ ماریا لوئیزا و میدان اسپانیا

15 جاذبه گردشگری برتر در سویا

میدان اسپانیا در داخل  کاخ ماریا لوئیزا، به دلیل اندازه و عظمت آن یکی از دیدنی ترین نقاط سویا است. این میدان 50،000 متری عظیم توسط ایوان های ساختمانی به سبک نئو موری رنسانس احاطه شده است. این ساختمان منحنی، به دنبال شکل کانالی که از میدان عبورمی کند، شکل می گیرد. یک آبنمای بزرگ قطعه اصلی این میدان است، در حالی که از کانال آن چهار پل پیاده میگذرد. گردشگران می توانند برای تجربه ونیز در سویا  در زمان بعد از ظهر یک قایق اجاره کنند یا برای عبور از پارک  از یک کالسکه استفاده کنند.

پارک لوئیزا ماریا با میدان اسپانیا در مرکز آن ، محل  نمایشگاه های جهانی در سال 1929 بود. پارک نزدیک به رودخانه است و ورودی اصلی آن در خیابان ایزابل کاتلیکا قرار دارد. این فضای سبز گسترده و زیبا توسط اینفانتا ماریا لوئیزا فرناندا بوربون ایجاد شد. این زمین ها مملو از درختان نخل، درختان پرتقال، نارون های قرمز و کاج های مدیترانه ای است. ساختمان های تاریخی زیبا و نیمکت های کاشی کاری شده رنگارنگ به فضای رویایی این پارک می افزایند و محوطه آن دارای تختخواب های تزئین شده با گل ، راه های سایه دار ، آبنماهای موری و استخرهای تزئینی است.

4) کشف محله سانتا کروز: جذاب ترین محله سویا

15 جاذبه گردشگری برتر در سویا

محله سانتا کروس با جذابیتی به سبک قدیمی ، یکی از جذاب ترین  مکان های برای تفریح در سویا است. هنگامی که بسیاری از کلیساهای این محله پرستشگاه یهودی بودند، اینجا  تحت حاکمیت موری در دوره قرون وسطی محله یهودی محسوب می شد.محله سانتا کروز بین کلیسای جامع و آلکازار درسویا یافت می شود.

این محله قرون وسطایی با پیاده روهای سنگفرشی پرپیچ و خم، خانه های سفید رنگ با ایوان های جذاب و میدان هایی زیبا با کافه هایی در فضای باز آن مشخص می شود.در بسیاری از محیط های آرام مانند میدان دونا الویرا ،درختان نارنج معطر کاشته شده است. در میدان سانتا کروز امکاناتی مثل تخته های گل رز و یک صلیب آهنی از قرن هفدهم در مرکز آن قرار دارد. در میدان رفینادورز، بازدید کنندگان مجسمه ای از دون خوان تنوریو ، شخصیت مشهور ادبی بومی را پیدا می کنند .

محله سانتا کروز دارای دو موزه قابل توجه است: مرکز تفسیر محله یهودی سویا (در خیابان شیمنز انسیسکو)، که تاریخچه شهر سپهاردیم (یهودیان اسپانیایی) را نشان می دهد، و بیمارستان کشیش های مقدس (در میدان دلوس ونرابل) یک بیمارستان قرن هفدهم برای کشیش های بازنشسته ، که هم اکنون بنیاد آبنگوا از مجموعه نقاشی ها و مجسمه های اسپانیایی در آن قرار دارد. یکی از کارهای ویژه که می توان در سویا انجام داد، قدم زدن در باغ موریلو، باغهای زیبا و مملو از درختان نخل ، آبنماها و نیمکت های کاشی شده رنگارنگ است. برای داشتن نمایی عالی از کلیسای جامع ، به میدان پاسیو دباندراس بروید.

5) موزه هنرهای برتر

15 جاذبه گردشگری برتر در سویا

سویا دارای موزه ای بی نظیر از هنرهای برتر است که در صومعه دلا مرکس قرن هفدهم قرار دارد. این موزه پس از موزه پرادو در مادرید به خاطر بهترین مجموعه نقاشی اسپانیا مورد توجه است.

این مجموعه آثار هنری از دوران گوتیک تا قرن بیستم را شامل می شود. نمایش آثار هنرمندان قرن هفدهم اسپانیایی به طور خاص مورد توجه است. بازدید کنندگان برخی از بهترین نقاشی های هنرمندان مشهور اسپانیایی از جمله ال گرکو ،پاچکو ،ولزکوئز و آلونسو کانو را مشاهده خواهند کرد. این موزه توجه ویژه ای به شاهکارهای موریو و آثار مدرسه قرن 17سویا دارد. نقاشی های مذهبی زورباران نیز بسیار عالی اند.

6) کلیسای دانشگاهی سالوادور

15 جاذبه گردشگری برتر در سویا

با شش دقیقه پیاده روی از کلیسای جامع به کلیسای دانشگاهی بسیار زیبای سالوادور می رسید که معمولا نیاز به هزینه ورودی دارد. ساخت و ساز از اواخر قرن 17 میلادی در محل ابن عباس، آغاز شد و مسجد اصلی سویا و بسیاری از مکان های دیگر در این زمان ساخته شدند.رنگ صورتی درخشان در نور اواخر بعد از ظهر  در نمای زینتی آن، بر سبک مانریست تأثیر می گذارد و آثار حک شده و  طلاکاری شده در فضای داخلی گنجینه ای از قلعه سویا و آثار هنری چشمگیر آن است . از دیدنی ترین تصاویر آن می توان به عشق مقدس مسیح از خوان میسا و مصائب عیسی از خوان مارتینز مونتائز اشاره کرد.

بخش های برجسته دیگر شامل گنبد در حال گسترش، ارگ قرن 18 و نمازخانه مقدس است. مانند کلیسای جامع ، این کلیسای دوست داشتنی دارای حیاطی با درختان نارنج است.  نکته جالب این است که شما می توانید یک بلیط ترکیبی هم برای کلیسای جامع دانشگاهی و هم کلیسای جامع سویا خریداری کنید ، که به شما امکان می دهد در صف های طولانی کلیسای جامع منتظر نمانید.

7) هفته مقدس (جشنواره هفته مقدس)

15 جاذبه گردشگری برتر در سویا

جشن هفته مقدس در سویا یکی از هیجان انگیزترین جشنواره های اسپانیا است. براساس سنت های قرن های قدیمی ، انجمن های برادران کاتولیک از مناطق مختلف شهر در این رهپیمایی ها شرکت می کردند. آنها با پوشیدن لباس های توبه کاران که فلوت های چشمگیری روی آنها قرار دارند تصاویر تزئین شده ای از افراد مقدس را به نمایش می گذارند. راهپیمایی اصلی جمعه خوب و در صبح جمعه است و مراسم های با شکوه و مجلل در طول هفته مقدس در کلیسای جامع برگزار می شوند. در طول سال  بازدید کنندگان می توانند نماد معروف راهپیمای هفته مقدس را در قصر ماکارنا (در خیابان ماکارنا) مشاهده کنند.

کلیسا تصویری از دوشیزه ماکارنا دارد که در هفته مقدس روی یک فلوت نشان داده می شود. این تصویر ناب با حالتی لطیف و اشکهایی که روی گونه هایش جریان دارد، موجب برانگیختن احساسات می شود.

8) موزه رقص فلامنکو

15 جاذبه گردشگری برتر در سویا

سویا به دلیل رقص  فلامنکو ، یک فرم هنری مجلل که  ریشه در فرهنگ کولی دارد مشهور است. فلامنکو شامل رقص و آواز است ، اما مهمتر از همه ، بیان روح در آن است. بهترین رقصندگان فلامنکو مهارت فنی و همچنین موهبتی ویژه  برای بیان احساسات دارند.موزه رقص فلامنکو،  زیبایی فلامنکو را با نمایشگاه هایی در همه جنبه های هنر از جمله: رقص، آواز، و گیتار برپا می دارد.

این موزه ابداعی ،لباس های فلامنکو ، نمایش فیلم های خلاق و سایر نمایشگاه های آموزشی را شامل می شود. این موزه یک مدرسه رقص فلامنکو دارد و روزانه از ساعت 7-8 بعد از ظهر در طول سال، میزبان اجراهای حرفه ای رقص فلامنکو است. شرکت در یکی از اجراهای رقص فلامنکو یکی از محبوب ترین کارهایی است که در شب در سویا انجام می شود. مکانی دیگر برای دیدن رقص معتبر فلامنکو کاخ آندلس(مکان کوچک) است که یک تئاتر سنتی به سبک تابلو، از اجراهای محبوب را ارائه می دهد. این تئاتر قرن نوزدهم در نزدیکی قصر ماکارنا است. کربونیا مکانی محبوب برای نمایش های رایگان فلامنکو است ، اما برای رزرو صندلی باید زود به آنجا برسید.

9) رینگ گاو ماسترانزا و موزه گاوبازی

15 جاذبه گردشگری برتر در سویا

میدان گاو سواری ماسترانزا در سویایکی از بهترین رینگ های گاوبازی در اسپانیا است و با داشتن صندلی برای حدود 12500 تماشاگر،یکی از بزرگترین آنها است. این مکان که در سال 1761 ساخته شده، نشان برجسته سویا و سنت معروف گاوبازی آن است.

طرح آن کاملا شبیه باروک است که با داشتن حلقه بیضی شکل در بین رینگ های گاوبازی اسپانیا متمایز شده و صندلی های زیبای قوس دار آن در روزهای آفتابی برای تماشاگران سایه فراهم می کند. درون حلقه گاوبازی موزه ای با مجموعه ای از لباس های سنتی ماتادورهاو عکس ها و نقاشی هایی مربوط به هنر نمایشی گاوبازی قرار دارد. نمازخانه گاوبازان ، جایی که ماتادورها قبل از مبارزه عبادت می کردند نیز،ارزش دیدن را دارد.

10)محله تریانا

15 جاذبه گردشگری برتر در سویا

این محله تاریخی سویا ویژگی و هویت متمایز خود را دارد. این محله در کنار رودخانه از جاذبه های اصلی توریستی سویا، فضایی را دارد که می تواند یک دنیای مجزا باشد.

مانند  محله سانتا کروز، محله تریانا خیابان های باریک سنگفرش شده پر پیچ و خم و گذرگاه هایی دارد که به فضای میدان ها منتهی می شود. آنچه که محله تریانا را متمایز می کند ، میراث آن از یک محله سفالگری سنتی و همچنین جامعه کولی ها است. قرن هاست که مردم این محله از خاک رس سواحل رودخانه گوادالووین برای ایجاد سرامیک های معتبر اندلس استفاده می کنند.

کارگاه های سرامیکی محله تریانا که بیشتر در خیابان های کالائو، آنتینالو کامپوس و آلفارریا واقع شده اند، به خاطر کاشی های خوب، سرامیک های تزئین شده با الگوهای هندسی رنگارنگ- میراث زیبایی شناسی دوران موری آندلس -مشهور هستند.

بوتیک های این محله بشقاب های سرامیکی تزئینی زیبا، فنجان ها، گلدان ها، وسایل پذیرایی و سایر اشیاء خانه را به فروش می رسانند. پس از بازدید از مغازه های کوچک، گردشگران برای سرو غذا در یکی از رستوران های کنار رودخانه این محله آماده خواهند شد: بسیاری از آن ها دارای تراسی در فضای باز مشرف به عمارت های تاریخی سویا هستند.حقسقت کمتر شناخته شده در مورد محله تریانا: از این محله در نزدیکی پل سان تلمو، ماگلان سفر دریایی خود را به سراسر جهان آغاز کرد.

11) خانه پیلاتوس

15 جاذبه گردشگری برتر در سویا

به نظر می رسد که خانه قرن شانزدهم  پیلاتوس همانند خانه پیلات در بیت المقدس است. این خانه که توسط معماران موری و مسیحی ساخته شده است ، دارای سبک های متنوعی از سبک مودجار با جزئیات گوتیک و دوره رنسانس است.

طبق معماری اندلس ، این ساختمان یک ایوان مرکزی دارد که با کاشی های سرامیکی رنگارنگ و مجسمه های عتیقه تزئین شده است. سالن دورادو (اتاق طلایی) یک اتاق زیبا با دکوراسیون چینی و سقفی محکم  (از چوب تابوت) است. راه پله اصلی و نمازخانه خصوصی نیز قابل توجه اند. مجموعه ای از مجسمه های رومی باستان نیز در سراسر خانه به نمایش در آمده اند.

12) موزه باستان شناسی سویا

15 جاذبه گردشگری برتر در سویا

موزه باستان شناسی سویا که در پارک ماریا لوئیزا، در یک غرفه دوره رنسانس واقع شده برای نمایشگاه آمریکای لاتین در سال 1929ساخته شد. مجموعه این موزه با دوران پارینه سنگی آغاز می شود؛ با آثار باستانی فنیقی، یونانی و رومی ادامه می یابد؛ و با وسایل قرون وسطایی دوران موریش و به پایان می رسد. در طبقه همکف مصنوعات کشف شده در مکان باستان شناسی ایتالیایی(در نه کیلومتری آن) در استان سویا نمایش داده می شود.

در میان آثار برجسته می توان به جواهرات طلا و مجسمه دیانا اشاره کرد. از دیگر قطعات قابل توجه، گنجینه کارابولو از دوران تارتسین است که در اتاقی مخصوص در طبقه اول نمایش داده می شود.این اتاق حاوی ساخت مجدد گنجینه های طلا و زیارتگاه مختص به الهه های فنیقی است.

13) تالار شهر

15 جاذبه گردشگری برتر در سویا

این تالار شهر بی نظیر در قرن 15 توسط دیگو دو ریانو به سبک پلاک طراحی شده است. نقش های برجسته حکاکی شده در نمای جنوبی بنا تصاویری از داستان های تاریخی و اسطوره شناسی همچون نمادهایی از داستان بنیان گذاران شهر ، هرکول و سزار، نشانداده می شود.

این ساختمان در قرن نوزدهم با نمای اصلی  از سبک نئوکلاسیک مانند سبک میدان نئوا ، بازسازی شد. یک گذرگاه سرپوشیده کوچک ، ساختمان تالار شهر را به صومعه مجاور فرانسیسکان متصل می کند. گردشگران ممکن است بخواهند برای بازدید از فضای داخلی ، که شامل چندین اثر هنری مهم از جمله نقاشی حامیان مقدس شهر ، جاستا و روفینا است ، وقت بگذارند.

14) کاخ کنته لبریا

15 جاذبه گردشگری برتر در سویا

کاخ لبریا یک عمارت اشرافی محبوب در سویاست. این کاخ با راه پله های بزرگ که به طبقه دوم و سقف های چوبی زیبا منتهی می شود، برای تأثیرگذاری بر دیگر بناها ساخته شده است. دیوارها به سبک تزئینات عربی تزئین شده اند و محوطه حیاط مملو از گیاهان آندلس است. این کاخ همچنین گنجینه های باستان شناسی از جمله موزائیک های باستانی ، شیشه ها، گلدان ها و مجسمه ها را به نمایش می گذارد.

15) صومعه سانتا پائولا

15 جاذبه گردشگری برتر در سویا

صومعه سانتا پائولا در سال 1473 برای راهبه های جرونیماس توسط خانم آنا سانتیلان تأسیس شد. برای پنج قرن ، این صومعه به عبادت الهی و مطالعه کتاب مقدس اختصاص یافته بود. در داخل ایوان های ساختمان ،این صومعه دارای یک مجموعه هنری مهم است. گردشگران برای کشف میراث هنری آن می توانند از صومعه بازدید کنند. بعضی اوقات راهبه هایی را می بینید که در اینجا کیک و شیرینی های خانگی خود را می فروشند.

برای گردش در سویا کجا اقامت کنیم؟

مکان های اصلی برای اقامت در سویا مکانهایی در نزدیکی میراث جهانی یونسکو از جمله کلیسای جامع و آلکازارمی باشد. جودریای قدیمی ، که در مجاورت اینها واقع شده، خیابان های جذاب و پرپیچ و خم معروف به محله سانتا کروز است.

تعدادی از خانه های قدیمی در این منطقه در حال حاضر هتل های کوچکی هستند ، در حالی که تعداد زیادی از هتل های بزرگتر در خیابان هایی نزدیک به منطقه آلامدا (باغ ملی) قرار دارند. در اینجا لیستی از تعدادی از هتل های برتر سویا نزدیک به جاذبه های برتر آن می باشد:

هتل های لوکس: هتل آلفونسو 13 به لطف زیبایی و ظرافت قدیمی آن بهترین انتخاباز یک هتل بزرگ در آلکازار و کلیسای جامع سویا است.هتل گرن میلیا کلن در منطقه خرید در نزدیکی موزه هنرهای زیبا با فاصله10 دقیقه پیاده روی از کلیسای جامع قرار گرفته و دارای اتاق های شیک و خدمات  بی نظیر است.هتل کاخ ویلاپان ها در حاشیه سانتا کروز، در نزدیکی خانه پیلاتوس، با فاصله 10 دقیقه پیاده روی از کلیسای جامع قرار گرفته،دارای یک استخر کوچک در پشت بام است.

هتل های میان رده ای: هتل بوتیک ال ریمورو سویا در منطقه قدیمی در قلب سانتا کروز ، نزدیک به کلیسای جامع و آلکازار، دارای اتاق هایی است که یک حیاط با آبنمای زیبا را احاطه کرده اند.هتل بکیور در محله ای زیبا با فاصله ای کمتر از 10 دقیقه پیاده روی از کلیسای جامع قرار گرفته و اتاق های بزرگی دارد که  برخی از آنها دارای بالکن و چشم اندازی از کلیسای جامع از روی تراس و استخرهای پشت بام آن هستند. هتل پلازا دی آرماس سویا با استخرهایی روی پشت بام آن، در نزدیکی رودخانه و موزه هنرهای برتر با فاصله 10 دقیقه پیاده روی از کلیسای جامع واقع شده است.

هتل های ارزانتر: هتل مونت کارملو در خیابانی از تریانا،در محله ای زیبا با رستوران های فراوان، درست در کنار رودخانه پارک ماریا لوئیزا و مرکز تاریخی قرار دارد. هتل گویا در قلب سانتا کروز، در فاصله کوتاهی از کلیسای جامع و آلکازار قرار دارد. هتل آمریکا – سویا در منطقه خرید مرکزی نزدیک به کلیه اماکن تاریخی، دارای پارکینگ های زیرزمینی برای مسافران است.

نکات و گردشگری: چگونه بهترین بازدید را در سویا داشته باشیم؟

بازدید از مناظر: اگر قصد دارید از بیشتر جاذبه های برتر سویا بازدید کنید، تور گشت و گذار در شهر گزینه ای مناسب است. شما می توانید در هر 12 ایستگاه آن از جمله میدان اسپانیا و برج طلایی از اتوبوس های دوطبقه روباز استفاده کنید و از آن استفاده کنید. این بلیط شامل تفسیر صوتی ، ورود رایگان برای انتخاب موزه ها و چهار تور پیاده روی رایگان از جمله قدم زدن در اطراف کلیسای جامع سویا است و بسته به برنامه سفر شما به مدت 24 یا 48 ساعت معتبر است.

سفر روزانه به کوردوبا: برای افزودن برخی دیگر از شهرهای جذاب اسپانیا به برنامه سفر خود، سفر روزانه به کوردوبا از سویا که شامل خرید ورودی مستقیم مسجد کوردوبا و تور اختیاری کارمونا است را در نظر بگیرید. این تور یک روزه به کشف معماری باشکوه موری و جاذبه های فرهنگی این شهر آندلس، از جمله لامزیتا(میراث جهانی یونسکو)، محله یهودیان و قلعه های آلکازار می پردازد. همچنین شامل یک تور پیاده روی اختیاری از کارمونا، سفر رفت و برگشت با اتوبوس های مجهز از هتل اقامت شما، و ورودی مستقیم برخی از جاذبه های این مکان است.

تور یک روزه گرانادا: سفر یک روزه از سویا به گرانادا شامل ورودی آنلاین کاخ آلهامرا و تور پیاده روی اختیاری آلباسین است که شما را به سمت زیبایی های شهر آندلس در دامنه کوه های سیرا نوادا می برد. از بخش های برجسته این تور یک روزه می توان به کاخ آلهامرا در فهرست میراث جهانی یونسکو ، ورودی مستقیم کاخ نصرید ، قلعه آلکازبا ، باغ های ژنرال ، و کاخ چارلز پنجم و یک تور پیاده روی اختیاری از محله آلباسین اشاره کرد. سفر رفت و برگشت ، یک راهنما ، اجاره هتل و استراحت در آن گنجانده شده است.

گردش در آندلس: پس از گردش در مکان های برتر برای بازدید از سویا، تعداد زیادی مقصد با ارزش دیگر در آندلس را پیدا خواهید کرد.از کوردوبا تا شهر زیبای آندلس با ماشین تنها 90 دقیقه فاصله است.

در اینجا میتوانید، لامزیتا(مسجد بزرگ)یک میراث جهانی یونسکو را مشاهده کنید و در کوچه های زیبای جودریا(محله قدیمی یهودی) با میدان های زیبا و خانه های سفید رنگ آن، قدم بزنید.برای کشف بخش های برجسته گرانادا از جمله آلهامرا جذاب، مجتمعی از کاخ های زینتی در فهرست یونسکو، قلعه های موری و باغ های مجلل باید در حدود سه ساعت از سویا به سمت شرق حرکت کنید.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید