8 راه منحصربفرد برای بهترین تجربه ها در کالیفرنیا

نویسنده:

معصومه داعی

در تاریخ:

سفر به گلدن استیت بدون بازدید از جاذبه هایی مثل پل گلدن گیت در سانفرانسیسکو یا نشان هالیوود در لس آنجلس، کامل نخواهد بود. ما روش های بی نظیری را برای بازدید از این جاذبه های معروف ارائه می دهیم. اگر بهشت ​​مکانی در زمین بود، مطمئنا از نظر همه آن بهشت کالیفرنیا می باشد.

سرزمین خورشید، شن و ماسه، فرصت گشت و گذار  با زیبایی های برجسته  طبیعی و شهرهایی رویایی. آیا می توانید تعداد استارت آپ های  سانفرانسیسکو را حساب کنید؟ یا می دانید چه تعداد فیلم پر مخاطب در آثار هالیوود وجود دارد؟ بعید است. اما با راهنمای محلی در سفرتان، می توانید بخش هایی از کالیفرنیا را کشف کنید که هرگز نمی دانستید وجود داشته باشد.

تور عاشقانه سان فرانسیسکو

8 راه منحصربفرد برای بهترین تجربه ها در کالیفرنیا

صلح و عشق اساس سان فرانسیسکو اند و این گشت و گذار بی نظیر، افرادی که به دنبال آرامش هستند را جذب می کند. همراه با یک راهنمای محلی آگاه، با یک کامپروان VW متعلق به دهه 70 که مانند یک واگن هیپی به شکل رنگین کمان نقاشی شده است، به مشهورترین نقاط دیدنی شهر سفر خواهید کرد. هنگام سفر به محله هایی مانند اسکله ماهیگیری، ساحل شمالی، Mission و چیناتون، راهنمای همراه گزارش هایی را از این محله ها برایتان ارائه می دهد.

اسطوره های موسیقی، جانیس جوپلین و جیمی هندریکس زمانی ساکن سان فرانسیسکو بودند و این تور شما را به خانه های سابق آنها می برد، زیرا یک اجرا از موسیقی های کلاسیک دهه 60 و 70 ، مناسب برای موسیقی متن، در آنجا ارائه می شود.

تور دوچرخه سواری به سمت نشان هالیوود، لس آنجلس

8 راه منحصربفرد برای بهترین تجربه ها در کالیفرنیا

از بلوارهای شلوغ فرار کنید و مسیرهای تپه ای هالیوود را با دوچرخه های برقی پیشرفته کشف کنید. یک راهنما، در طول مسیرهای تپه ای هالیوود  شما را با حقایق و قصه های جالب سرگرم می کند، در حالی که دوچرخه الکترونیکی تمام کارهای سفر را برای شما انجام می دهد.

هنگامی که در بالای تپه ها قرار دارید، برای دیدن چشم اندازهای دره  سان فرناندو، همچنین برای سلفی گرفتن با نشان درخشان  هالیوود درخشان، زمان کافی خواهید داشت. در این تور کلیه تجهیزات ضروری و چندین میان وعده سبک فراهم شده است.

تور پیاده روی ترکیبی آلکاتراز و تور آبجو، سان فرانسیسکو

8 راه منحصربفرد برای بهترین تجربه ها در کالیفرنیا

جزیره آلکاتراز در خلیج سان فرانسیسکو، بین سالهای 1934 تا 1963، محل استقرار  بدنام ترین زندان امنیتی آمریکا بود، برای هر کس غیر از زندانیان و نگهبانان، منطقه ای مرده محسوب می شد.  امروزه، این ندامتگاه قدیمی یک جاذبه گردشگری پرطرفدار است و یک تور راهنما داستان هایی از گذشته وحشتناک و زندانیان بدنام  از جمله رئیس اوباش، آل کاپون، را بازگو می کند.

اما این فقط شروع ماجرا  است.  پس از بازگشت به سرزمین اصلی، راهنما شما را به سمت تعدادی بار محلی در اسکله ماهیگیری می برد تا فرصتی برای آزمایش برخی از آبجوهای دم کرده محلی  سان فرانسیسکو داشته باشید. هر نمونه آبجو با یک میان وعده همراه است  و در مورد مواد و فرآیند دم کردن آبجو، اطلاعاتی کسب خواهید کرد.

سفر در اتاقک جانبی موتورسیکلت، لس آنجلس

8 راه منحصربفرد برای بهترین تجربه ها در کالیفرنیا

در این تور، هنگام سفر در خیابان های لس آنجلس و بازدید از نقاط دیدنی مشهور، احساس یک قهرمان را خواهید داشت.  شما نمی توانید سوار موتورسیکلت شوید، این کار راهنمای شما است، اما بدون نگرانی، شما و مسافر کناریتان در اتاقک موتورسیکلت میتوانید از مناظر دیدنی در خیابان، بازدید کنید.

ساحل ونیز، نشان هالیوود و کوه های مالیبو همه در این تور گنجانده شد اند، فقط مطمئن شوید که قبل از رفتن وسایل مورد نیاز را بردارین و هنگام عبور از خیابان برای رهگذران دست تکان دهید.

تور هلیکوپتری سان فرانسیسکو

8 راه منحصربفرد برای بهترین تجربه ها در کالیفرنیا

این تجربه هیجان انگیز این فرصت را به شما می دهد تا از آسمان بلند بر فراز گلدن سیتی و مشهورترین نقاط دیدنی پرواز کنید. از آلکاتراز و اسکله ماهی گیری  تا  برج کویت و پل گلدن گیت، در ارتفاع بالا پرواز می کنید، و حتی در ارتفاع پائین تر، زیرا خلبان هلی کوپتر را از طریق شکاف بین پل و آب زیر آن عبور می دهد.

سفر 30 دقیقه ای شما به سمت سو سالیتو، تیبورون، جزیره آنجل (جزیره فرشته)  وسرزمین های مارین  و مناظر دیدنی ادامه خواهد داشت، همچنین خلبان گزارشی از پرواز و موسیقی های کلاسیک پاپ و راک آمریکایی را ارائه می دهد.

سفر به مکان های فیلمبرداری در سان فرانسیسکو

8 راه منحصربفرد برای بهترین تجربه ها در کالیفرنیا

دلیل بازدید بسیاری از افراد از سان فرانسیسکو، حضور جاذبه های این شهر در فیلم های هالیوود و نمایش های تلویزیونی است.  در این تور ، با سفر از اسکله ماهیگیری، بسیاری از مکان های فیلمبرداری، در فیلم های پرمخاطب مانند سان آندریاس گرفته تا فیلم های خانوادگی محبوب مانند خانم دوبله (خانم دوبایت فایر) را کشف خواهید کرد.

برای جذابیت بیشتر، تورهای اتوبوسی کلیپ فیلم های مشهور و مکان هایی که در برنامه سفر شما هستند را نشان می دهند. و اگر چیزی وجود داشته باشد که بخواهید در مورد شهر یا فیلم های نمایش داده شده در تور بدانید، یک بازیگر راهنما برای پاسخ به تمام سوالات شما آماده خواهد بود.

تور نیم روزه به اس آنجلس و بازی شکارچی

8 راه منحصربفرد برای بهترین تجربه ها در کالیفرنیا

 با این بازی رقابتی و هیجان انگیز شکارچی کمی هیجان را به تجربه گشت و گذار خود در لس آنجلس اضافه کنید. چه شما به صورت انفرادی سفر کنید و چه با یک گروه، این یک روش جالب برای کشف شهر فرشتگان و پیدا کردن دوستان جدید است.

شما با تیم های دیگر مسابقه خواهید داد، بنابراین باید برای حل همه معماها و سرنخ ها با هم همکاری داشته باشید. سفر گروه شما از هالیوود یا سانتا مونیکا شروع می شود و در راه میان وعده ها و نوشیدنی، به علاوه تور اسکورت و حمل و نقل، در طول مسابقه برای شما ارائه می شود. بهترین شانس!

تور نوشیدنی بانوان

8 راه منحصربفرد برای بهترین تجربه ها در کالیفرنیا

اگر به نوشیدنی علاقه دارید، این سفر روزانه مناسب شما می باشد. این تور با حرکت از سانفرانسیسکو به وسیله یک کامپروان VW، شما را به سمت دره سونوما در کالیفرنیا، یکی از قدیمی ترین و مشهورترین مناطق تولید نوشیدنی ایالت کالیفرنیا، می برد. قبل از بازدید از اولین کارخانه نوشیدنی سازی، هنگام خروج از جاده، می توانید در پل گلدن گیت توقف کنید.

در اینجا، شما می توانید در مورد روند ساخت نوشیدنی اطلاعاتی کسب کنید و قبل از کشف دو کارخانه دیگر ساخت نوشیدنی، می توانید یک یا دو لیوان نوشیدنی امتحان کنید.  همچنین فرصت سرو یک ناهار ایتالیایی را در کنار نوشیدنی کالیفرنیایی در یک رستوران نوشیدنی فروشی خواهید داشت. حالا که نوشیدنی زیاد است.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید