5 مورد برای سفر آخر هفته و استراحت در لندن

نویسنده:

معصومه داعی

در تاریخ:

4- لندن به عنوان مرکز شلوغ انگلیس، مملو از غذاخوری های زیبا، زندگی مجلل شبانه و فرهنگ پویا است. لندن از چشم اندازهای ادنیک دور است و به خاطر وسعت بزرگ کشور انگلستان دسترسی به این چشم اندازها با قطار یا ماشین آسان است.

هنگام ترک لندن برج های آجری و مسیرهای سنگفرش شده در جاده های روستایی و مزارع قرار می گیرند، این زیبایی ها الهام بخش آثار معروف نویسندگانی مانند لوئیس کارول، چالز دیکنز و ویلیام وردزورث بوده است. در سفرهای آخر هفته از پایتخت انگلیس به دهکده های زیبا و حومه های بی نظیر شهر بروید.
5- کاتزولد
کاتزولد، سرزمین تپه های مدور و کلبه های بی نظیر، حومه کلاسیک انگلیسی است که در نوشته های کتاب های داستانی و فیلم های عاشقانه بی نظیر مانند Holiday (تعطیلات) تصور می کنیم. منظره روستایی آن به طور رسمی به عنوان منطقه ای برجسته از زیبایی های طبیعی اعلام شد، البته با وجود دهکده ها و مزارع سنگی قرون وسطایی و محصولاتی مانند عسل این انتخاب عجیب نیست.

در کلبه های سنتی کاتزولد اقامت کنید و آخر هفته را به گشت و گذار در مسیرهای پیاده روی اطراف، کافه های سنتی قرن هفدهم و املاک سلطنتی بگذرانید.
تور کارخانه تولید نوشیدنی کاتزولد

5 مورد برای سفر آخر هفته و استراحت در لندنهمواره داستانی پشت روحیه خاص شما وجود دارد. در این تور از ظرف های 2500 لیتری تولید نوشیدنی و ظرف های ساخته شده از چوب بلوط در اولین کارخانه تولید نوشیدنی کاتزولد دیدن می کنید، در اینجا روش های تولید نوشیدنی مالت را خواهید آموخت. بدون تردید سفر از مزارع به کارخانه ها به این معنی است که شما مشتاق رسیدن به محصول نهایی هستید.

یک متخصص شما را برای امتحان کرده مزه نوشیدنی های مختلف راهنمایی می کند و توضیح می دهد که چرا هر کدام ازنوشیدنی ها طعم متمایزی دارند. اگر از طعمی خوشتان بیایید می توانید، آن را در فروشگاه هدیه تهیه کنید.
4- وولاکامب، دوون
وولاکامب در نظرسنجی بهترین سواحل بریتانیا قرار دارد. وولاکامب در دهانه دره ای در ساحل شمالی دوون قرار دارد و شکل هلالی سواحل آن بسیار بی نظیر است و مملو از پوشش گیاهی خزنده و تپه های ماسه ای در اطراف می باشد. گردشگران در سواحل شن و ماسه آفتابی و تپه های مدور به دنبال شنا، موج سواری یا حمام آفتاب هستند، اما در شهر یک مسافرخانه سنتی جذاب و یک کافه صد ساله را پیدا خواهید کرد. برای گذراندن تعطیلات آخر هفته و داشتن منظره ای از دریا، خانه های شهرک زیبای گرجستانی را رزرو کنید.
کلاس موج سواری وولاکامب

5 مورد برای سفر آخر هفته و استراحت در لندناگر همیشه رویای موج سواری به سبک تفرجگاه بودی را داشته اید، ممکن است اینجا، مکان خوبی برای شروع باشد. تمام کاری که با ید انجام دهید این است که در لباس شنا بپوشید (نگران نباشید، لباس های مخصوص غواصی هم فراهم شده است) و سپس مربی با شما درمورد قوانین ایمنی صحبت خواهد کرد و قبل از رفتن به آب با شما تمرین خواهد کرد.

نکات هدایت موج هنگام موج سواری را از مربیان خود و شبکه های surfer dude swagger که تا آخر عمر به شما در انجام این تفریح کمک می کنند، بیاموزید.
3- چراغ های برکن
چراغ های برکن مملو از یادگارهای دوران کهن است و پس از عمل باستانی روشن کردن آتش برای هشدار به مهاجمان ورودی نامگذاری شد. حاشیه های این مکان مملو از انبارهای تغییر شکل یافته و سالن های دنج است که گردش در کشور آبشارها را آسان تر می کند، همچنین در آن مقبره های مخفی دوران نوسنگی، منهیرها (سنگ های ایستاده از عصر برنز) و قلعه های تپه سلتیک عصر آهن در شکاف چمنزارهای کوهستان قرار دارند. بالاترین نقطه آن قله Pen y Fan  است که در آن با نمای 360 درجه از چشم اندازهای باشکوه سبز رنگ روبرو می شوید.
در دره چهار آبشار نمادین قدم بزنید

5 مورد برای سفر آخر هفته و استراحت در لندنحتما از این فرصت استفاده کنید تا بیابان های جادویی کشور آبشارها را کشف کنید. این دره در کنار پارک ملی چراغ های برکن واقع شده و یک راهنما شما ر از میان دره های شیب دار، مسیرهای صخره ای و سنگی پرپیچ و خم هدایت می کند.

در طول مسیر چهار آبشار وجود دارد که از صخره های خره ای جریان می یابند و به استخرهایی در همان نزدیکی می ریزند که می توانید در آن ها شنا کنید (در صورت مساعد بودن آب و هوا). در بالاترین نقطه، آبشار سقوط برف قرار دارد، سطح آب آن به اندازه ای از صخره فاصله گرفته که به راحتی می توانید در زیر آن قدم بزنید.
2- یورکشایر
یورکشایر منطقه شمالی جذاب و تاریخی است که به میراث رومی و وایکینگ ها برمی گردد. ویرانه های قرون وسطایی و بناهای سنگی آغاز دوران باستان در این منطقه را به تصویر می کشند، در حالیکه در سراسر شهرها و روستاها کلیساهای جامع گوتیک، صومعه های قرن دوازدهم و کلیساهای ویکتوریا را خواهید یافت که فاصله زمانی را پر می کنند.

در نزدیکی شهر یورک، که ترکیبی از زندگی حومه شهر و فرهنگ می باشد، اقامت کنید. با احترام از این مکان با عنوان “استان شخصی خدا” یاد می شود؛ یورکشایر ثروت های خیره کننده از حومه شهر، موزه های بی نظیر و همچنین پودینگ های لذیذی را برایتان ارائه می دهد تا از آن ها لذت ببرید.
تور پیاده روی خصوصی در دیوارهای شهر یورک

5 مورد برای سفر آخر هفته و استراحت در لندندر این تور پیاده روی می توانید به گذشته 2000 ساله غنی و غرق در خون یورک سفر کنید و تاریخ این شهر و دیوارهای باستانی آن را کشف کنید. هنگامی که از بناهای گوتیک و کافه های قدیمی احیا شده بازدید می کنید، راهنمای شما در قسمت های مهم و برجسته ی بنا توقف می کند تا وقایع اطراف هر بخش را برایتان توضیح دهد.

شما با سنگ کاری های پیچکی که درباره آن داستان های شیطانی از خانه های خزانه داری نقل شده است و تاریخ تاریک خیابان قتلگاه آشنا خواهید شد.
1- لیک دیستریکت (منطقه دریاچه)
منطقه وسیع دریاچه با یخچال های طبیعی، جنگل های غیرقابل باور و بازارهای شهری سنگفرش شده مکانی افسانه ای است که توجه گردشگران را به خود جلب می کند. این مکان زیبا خانه بسیاری از نویسندگان معتبر بود و آبشارهای ناهموار و دریاچه های آن الهام بخش آثار هنرمندانی مانند ویلیام وردزورث و بیتریکس پاتر بودند. سفر به مناطق کوهستانی شما را با سنت های روستایی، پونی (اسب های کوچک) بومی و بسیاری از مناظر دریاچه ای آشنا می کند. بهتر از همه این ها لذت بردن از سفر با یک کابین دنج می باشد.
کوهنوردی تمام روزه با یک راهنما در قله اسکافل

5 مورد برای سفر آخر هفته و استراحت در لندنوقتی در این سفر روزانه شرکت می کنید، می توانید از صعود به قله مرتفع ترین کوه انگلیس لذت ببرید. این کوهنوردی توسط یک راهنمای مجهز و آشنا به محیط کوهستانی و متناسب با شرایط ماجراجویان انجام می شود.

بعد از عبور از زمین های صخره ای و دیدن آبشارهایی مانند گلیات های زیرزمینی، راهنمایتان شما را از مسیر راهرو مانند عبور داده و اطلاعات مفیدی در اختیارتان می گذارد. در قله اسکافل، فرصتی بری بازدید از منظره های دور از دسترس و حیرت انگیز فراهم می شود. حتما با وسایل مناسب و مجهز به این کوهنوردی نه مایلی بروید.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید