کرایه تاکسی از فرودگاه امام تا اصفهان

نویسنده:

مرتضی

در تاریخ:

کرایه تاکسی از فرودگاه امام تا اصفهان

فرض کنید مشغله‌های زیادی دارید و می‌خواهید از تهران به اصفهان بروید؛ در صورتی که شما به فرودگاه امام خمینی رسیدید و باید به اصفهان سفر می‌کردید و به هر دلیلی امکان استفاده از وسیله‌هایی همچون اتوبوس، هواپیما و قطار ندارید، خبر خوب این است که می‌توانید از خدمات کرایه تاکسی از فرودگاه تا اصفهان استفاده کنید. تاکسی‌های فرودگاه امام در قسمت تاکسی‌رانی هستند تا مسافران را به مقصد مورد نظرشان برسند. در حال حاضر تاکسی‌رانی فرودگاه امام همچون برنامه آنلاین اسنپ و تپسی در حال فعالیت است که در زمان حضور در فرودگاه می‌توانید با مشخص کردن مقصد، قیمت مسیر را مشاهده کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما تا انتها همراه باشید.

هزینه تاکسی از فرودگاه امام تا اصفهان

هزینه تاکسی بستگی به ساعت، روز و مسیر دارد ولی معمولا بین 1.600.000 تومان الی 2.500.000 تومان خواهد بود. با توجه به هزینه‌ای که اعلام شد بهترین راه حل برای رسیدن به اصفهان از فرودگاه امام، استفاده از اجاره خودرو از فرودگاه امام است. این سرویس بسته به اینکه چه خودرویی را انتخاب می‌کنید و می‌خواهید خودرو با راننده در اختیارتان قرار گیرد یا بدون راننده دارای قیمت متفاوتی است.

مزایای اجاره خودرو در فرودگاه امام

این سرویس مزایای بسیاری دارد که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم:

1-  از نظر هزینه بسیار پایین تر خواهد بود

2-  در صورتی که از سرویس اجاره خودرو با راننده استفاده کنید خودرو به همراه راننده حداقل 10 ساعت در اختیار شما خواهد بود و می‌توانید در شهر اصفهان نیز بگردید.

3-  در صورتی که از سرویس اجاره خودرو بدون راننده استفاده کنید، خودرو حداقل به مدت 2 روز در اختیار شما خواهد بود.

4-  شما هر چقدر بخواهید می‌توانید در مسیر توقف کنید.

5-  از نظر ظاهری راننده‌ای مودب و آشنا به امور تشریفات را خواهید داشت.

6-  ماشینی که اجاره می‌کنید تمیز و کارواش رفته در اختیار شما خواهد بود.

کرایه تاکسی از فرودگاه امام تا اصفهان

مسیر فرودگاه امام خمینی به اصفهان با تاکسی سواری چند کیلومتر است؟

400 کیلومتر شما مسیر را طی خواهید کرد.

اجاره خودرو در اصفهان

شما می‌توانید در اصفهان نیز از خدمات اجاره ماشین استفاده کنید؛ یعنی خودرویی را برای مسیر درخواست دهید به محض حضور در اصفهان خودرویی دیگری را کرایه کنید؛ همچنین می‌توانید همان ماشین در خدمت شما باشد.

اجاره خودرو همانطور که گفته شد به دو روش انجام می‌شود در زیر هر کدام را به صورت جداگانه توضیح می‌دهیم تا بتوانید در زمان اجاره به درستی انتخاب کنید و از سفر لذت ببرید:

اجاره خودرو با راننده: در این روش هیچ مدرکی را به شرکت اجاره کننده تحویل نخواهید داد. کافیست اطلاعات سرنشینان، مبدا و مقصد، روز و تاریخ و مدت زمان کرایه را مشخص کنید و تمام. در زمان مشخص شده خودرو با راننده آشنا به مسیر در خدمت شما خواهد بود. 

در این سرویس خودروهای بسیاری موجود است که در اختیار شما قرار می‌گیرد و در این سرویس هیچ مسئولیتی برعهده شما نخواهد بود و تمام مسئولیت‌ها و خسارات احتمالی همچون تصادف، دزدی، جریمه بر عهده راننده و شرکت خواهد بود. در اجاره خودرو با راننده حداقل 10 ساعت راننده در اختیار شما خواهد بود.

در اجاره خودرو بدون راننده: شما مدارک و اطلاعاتی را در اختیار شرکت رنت دهنده قرار بدهید که عبارتند از: گواهینامه با اعتبار 6 ماهه، حداقل سن 20 سال، مدارک شناسایی، ارائه چک به مبلغ خودرو (که در زمان عودت خودرو به شما بازگردانده خواهد شد، مبلغی به عنوان ضمانت باید به شرکت پرداخت کنید که پس از 25 روز کاری با مشخص شدن عدم جریمه به حساب شما بازگشت داده خواهد شد این مبلغ بسته به نوع خودرو متفاوت خواهد بود.) در این سرویس خودروهای بیشتری موجود است که می‌توانید اجاره کنید. مدت زمان اجاره 2 روز خواهد بود و در صورتی که نیاز به اجاره بیشتر داشتید کافیست به شرکت اعلام کنید و خودرو را در اختیار داشته باشید.

اجاره خودرو در سفر بسیار مناسب است زیرا شما با داشتن یک اپلیکیشن مسیریاب می‌توانید به مقصد مورد نظر بدون توجه به ساعت بروید و هزینه کمتری را پرداخت کنید.

اینکه از چه شرکتی این سرویس را دریافت کنید بسیار مهم است، زیرا شرکت باید معتبر و سرشناس باشد در غیر این صورت قطعا با مشکل‌های مختلفی همچون موارد زیر رو به رو خواهید شد:

1-      خودرو بیمه ندارد  

2-      خدمات اجاره خودرو به درستی ارائه نمی‌شود

3-      ماشین با مشکل فنی به شما تحویل داده خواهد شد

4-      ماشین تمیز و کارواش رفته در اختیار شما قرار نمی‌گیرد

5-      خودروی مورد نظر به شما تحویل داده نمی‌شود

6-      راننده به آداب تشریفات و مسیر آشنا نیست

پس حتما تحقیق کنید و شرکت مناسبی را انتخاب کنید.

کرایه تاکسی از فرودگاه امام تا اصفهان

جمع بندی

شرکت سعادت رنت آماده ارائه خدمات اجاره خودرو با بهترین شرایط به شما عزیزان است. این شرکت بیشترین رضایت مشتری را تا به امروز بین هم صنفی‌های خود داشته است. خودروهایی که در این شرکت می‌بینید بسیار متنوع هستند و در زمان تحویل کارشناسی رفته و بدون هیچ مشکلی در اختیار شما قرار می‌گیرد. برای اینکه بتوانید قیمت و شرایط اجاره خودرو از فرودگاه امام تا اصفهان را بدانید می‌بایست وارد وب سایت سعادت رنت شوید و از طریق رزرو آنلاین ماشین را در زمان مشخص رزرو کنید.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید