تفریحات شبانه کیش را از دست ندهید!

نویسنده:

مرتضی

در تاریخ:

تفریحات شبانه کیش را از دست ندهید!

سفر به کیش تفریح و سرگرمی بسیار زیادی را در پیش روی شما قرار می‌دهد. از یک سو می‌توانید از تفریحات دریایی استفاده کنید و از سوی دیگر می‌توانید با تفریحات و برنامه‌های که برای شب‌های کیش در نظر گرفته شده است در راستای رسیدن به یک سفر خاطره‌انگیز در طول سفر خوش گذرانی کنید. باید بگویم که تفریحات شبانه کیش جزء جدانشدنی از مسافرت شما محسوب می‌شود و همین امر سبب می‌شود تا این مسافرت هیچ‌گاه از یاد شما نرود. هر گاه از خرید و کشت و گذار در شهر فارغ شدید کافی است به هتل برگردید و شام خود را میل کنید و برای گردشگری شبانه در کیش خود را آماده کنید. ازآنجایی‌که هر کدام از ما یک‌بار گذرمان به کیش افتاده است. قرار است در مورد تفریحات شبانه کیش بعد از اجاره ویلا در کیش با شما بگویم تا بهترین‌ها در پیش روی شما قرار داده شود.

 تفریحات شبانه کیش را بشناسیم

 بدون شک قدم‌زدن در خنکای شب لذت مخصوص خود را دارد. حال تصور کنید که این قدم‌زدن در یک خیابان روشن که با برپایی جشن‌های شبانه برای شما مهیا شده است برایتان دنبال شود. در ادامه برخی از تفریحات شبانه کیش را برای رسیدن به یک انتخاب ایدئال با شما در میان می‌گذاریم. با مطالعه این مقاله ساده‌تر می‌توانید برای هر ساعت از سفر خود در کیش برنامه‌ریزی داشته باشید.

تفریحات شبانه کیش را از دست ندهید!

بلیط جنگ‌های شبانه را تهیه کنید

برای آن های که شب‌زنده‌دار هستند و تمایل دارند تا ساعات پایانی شب به گشت‌وگذار در کیش بپردازند جشن‌های بسیاری در نظر گرفته شده است.  شاید یکی از مفرح‌ترین تفریحات شبانه کیش برپایی همین جنگ‌های شبانه باشد که بی‌هیچ محدودیت سنی برای خانواده‌ها با برنامه‌های به خصوصی دنبال می‌شود. از  استندآپ‌کمدی گرفته تا نمایش کمدی در کنار دی جی، لیزر شو، تک‌نوازی دف و ویولن، شعبده‌بازی، مسابقه خانواده‌ها، کنسرت موسیقی، تئاتر کمدی، سولو نوازی، تقلید صدا، دنس و هیپ‌هاپ تنها بخشی از سرگرمی‌های است که در این جنگ‌های شبانه برای شما مهیا شده است. بعد از اینکه کارهای مربوط به اجاره ویلا در کیش را به‌قصد اقامت چندروزه دنبال کردید. به شما توصیه می‌کنیم در مورد جنگ‌های شبانه‌ای که تا دو الی سه نیمه‌شب دنبال می‌شود هم کسب اطلاع کنید.

 کشتی‌های تفریحی

یکی دیگر از راه‌های خوش‌گذرانی در شب‌های کیش رفتن به کشتی‌های تفریحی است. شما به‌راحتی می‌توانید به این کشتی‌ها که برنامه‌های خود را تنها برای جشن‌های شبانه برنامه‌ریزی کرده‌اند سری بزنید و شاهد متفاوت‌ترین مراسم باشید. در این کشتی‌ها از نورپردازی تا پخش موزیک زنده همراه با سرو غذا برای شما در نظر گرفته شده است. در حال حاضر در کیش تقریباً شش کشتی برای این سبک جشن‌های شبانه در نظر گرفته شده است. شما می‌توانید به‌صورت عمومی همراه با سایر مسافرها به این کشتی‌ها سری بزنید و خاطرات خوشی را در کنار خانواده خود بسازید. یا اینکه همراه با دوستان خود این تفریح را با رزروکردن بخشی از کشتی به‌صورت خصوصی در پیش رو داشته باشید. هستند برخی از کشتی‌ها که پذیرایی از شما را در طی روز هم دنبال می‌کنند؛ اما هیجان خوردن شام در زیر نور ماه آن هم روی آب تجربه متفاوت‌تری است که به شما توصیه می‌کنیم آن را در لیست علاقه‌مندی خود قرار دهید.

تفریحات شبانه کیش را از دست ندهید!

قدم‌زدن در ساحل دریا

برای کسانی که تمایل به هزینه‌کردن در طول سفر ندارند و صدالبته از مکان‌های شلوغ فراری هستند توصیه می‌کنیم با قدم‌زدن در ساحل دریا شب‌های متفاوتی را برای خود و خانواده‌شان فراهم سازند. البته با اجاره‌کردن دوچرخه در مسیرهای مشخصی هم در کیش می‌توانید به کشت و گذار متفاوتی برسید. در نظر داشته باشید که مسیرهای پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری شما در کیش در بخش‌های مخصوصی تنها برای این منظور با نورپردازی در نظر گرفته شده است تا با امنیت بالا بتوانید این تفریح را دنبال کنید. در ساحل برای پذیرایی از شما آلاچیق‌ها دنج و تمیزی برپا شده است. علاوه بر خرید از بوفه‌های ساحلی شما می‌توانید همراه با سایر مسافرانی که در این ساحل مشغول قدم‌زدن هستند از تماشای جشن نورها در دل تاریکی نهایت لذت را ببرید.

اسکله‌ای برای تفریحات شبانه

اسکله تفریحی کیش در شب‌های کیش جان تازه‌ای را به خود می‌گیرد. ازآنجایی‌که در یک مسیر 400 کیلومتری برنامه‌های متفاوتی برای گشت‌وگذار شما در این اسکله در نظر گرفته شده است. باید به شما بگویم می‌توانید در کنار سایر تفریحات شبانه در کیش با قدم‌زدن در اسکله‌های تفریحی هم اوقات خوشی را برای خود بسازید. در نزدیکی این اسکله تفریحی می‌توانید به کشتی تفریحی مریم هم سری بزنید. در این کشتی هم بساط پذیرایی از شما با منوی خوشمزه‌ای از غذاهای سنتی و دسرهای خوشمزه مهیا است. پس در ابتدا می‌توانید روی اسکله قدم بزنید و سپس با استراحت‌کردن در کشتی اوقات آخر شب خود را متفاوت‌تر از تمام طی روز رقم بزنید. شما می‌توانید از مغازه‌های محلی که در نزدیکی اسکله واقع شده است برای خود خوراکی‌های خوشمزه سنتی هم بخرید  و در طی مسیر نوش‌جان کنید.

کلام آخر در مورد تفریحات شبانه کیش

همان‌طور که در طی مقاله پیش رو مطالعه کردید سفر به کیش سرگرمی‌های بسیاری را  برایتان فراهم می‌کند. از یک سو می‌توانید برای جشن‌های شبانه خود را آماده کنید و از سوی دیگر شرایط برای گشت‌وگذار در شهر در طول روز برای شما فراهم است. همچنین می‌توانید از تفریحات آبی و زمینی که در کیش برای توریست‌ها و گردشگران برپا شده است نهایت لذت را ببرید. تفریح در شب‌های کیش از کم‌هزینه‌ترین که قدم‌زدن روی اسکله است تا لاکچری‌ترین گردشگری که شب‌نشینی در کشتی است برای شما مهیا است.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید