مرکز خرید شیمال | میزبانی از ۹۰ برند مشهور و لوکس ترکیه

نویسنده:

فاطمه

در تاریخ:

شهر آنتالیا که در کشور ترکیه قرار دارد به عنوان یکی از قدیمی ترین شهر های ترکیه پس از استانبول شناخته میشود که هر ساله به دلیل مراکز خرید مشهور و لوکس و طبیعت بکر و بی نظیر گردشگرانی را از سراسر دنیا جذب میکند. میان برترین مراکز خریدی که در شهر آنتالیا هست، رقابت تنگاتنگی وجود دارد که هر کدام در زمینه ای بهترین خود هستند اما با جرات میتوان گفت که یکی از مشهور ترین مرکز خرید های شهر آنتالیا ، مرکز خرید شیمال نام دارد.

مرکز خرید شیمال | میزبانی از ۹۰ برند مشهور و لوکس ترکیه

مرکز خرید شیمال، مشهور به مرکز خرید مد درجه یک در آنتالیا دارای بیشترین تنوع در گوناگونی محصولاتی از قبیل : زیور آلات، پوشاک زنانه و بچه گانه، لوازم آرایشی و بهداشتی، ساعا های لوکس و برند، لوازم الترونیک و… است؛ که همه این محصولات با کیفیت بالا و قیمت مناسب عرضه میدارد. تمام اینها باعث شده آن دسته از افرادی که علاقه مند به مد و محصولات لوکس هستند حداقل شانس یکبار خرید از این مرکز خرید را اط دست ندهند.

مرکز خرید شیمال به دلیل میزبانی از ۹۰ برند مشهور و لوکس ترکیه حال و هوای فرهنگی و هنری دارد ؛ برای همین است که هر ساله مرکز خرید مورد علاقه جمعی از توریست های تور آنتالیا  است که از سر تاسر جهان به آنتالیا میروند. این مرکز خرید میزبان برند های معروف ترکی است که از جمله آنها میتوان به :سواچ، لاکوست، بنتون، ال سی وایکیکی و … اشاره کرد.

چه تفریحاتی در مرکز خرید شیمال وجود دارد؟

مرکز خرید شیمال | میزبانی از ۹۰ برند مشهور و لوکس ترکیه

مرکز خرید شیمال علاوه‌ بر آن که یک مرکز مناسب و عالی جهت خرید انواع محصولات است، یک مرکز رفاهی و گردشگری نیز به حساب می‌آید. اگر شما دارای فرزندی خردسال هستید، می‌توانید فرزند خود را به طبقه اول این مرکز خرید بسپارید و بدون نگرانی به خرید خود بپردازید. در ادامه به برخی از امکانات رفاهی موجود در این مرکز خرید می‌پردازیم:

  • دارای 8 سالن سینما
  • کافی شاپ و رستوران
  • وجود ۳ درب بزرگ جهت ورود به مرکز خرید
  • دارای پارکینگ رو بسته با گنجایش 250 خودرو
  • وجود یک نمازخانه بسیار بزرگ و عالی

موقعیت مکانی مرکز خرید شیمال

مرکز خرید شیمال | میزبانی از ۹۰ برند مشهور و لوکس ترکیه

مرکز خرید شیمال در تقاطع لارابیچ واقع شده است . این مرکز در سال ۲۰۰۸ در زمینی به وسعت ۱۰ هزار متر مربع در آنتالیا افتتاح شد. همین مساحت و بزرگی این مرکز خرید باعث شده که شیمال به عنوان بزرگ ترین مرکز خرید شهر آنتالیا  شناخته شود ، لازم به ذکر است که این مرکز خرید دارای ۷۰ فروشگاه است و همچنین علاوه بر این فروشگاه ها امکانات تفریحی بسیار زیادی در شیمال وجود دارد که خریدی فراموش نشدنی را میتوانید در آنجا رقم بزنید.

آدرس و ساعت بازدید مرکز خرید شیمال

مرکز خرید شیمال | میزبانی از ۹۰ برند مشهور و لوکس ترکیه

یکی از ویژگی‌های بسیار مهم مرکز خرید شیمال، دسترسی بسیار راحت و آسان آن است. شما می‌توانید از طریق اتوبوس‌های خط Tekelioqlu و پیاده شدن در ایستگاه چهار راه لارابیچ به این مرکز خرید مراجعه کنید. همچنین می‌توانید هر روز هفته از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب از این مرکز خرید دیدن نمایید.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید