جاذبه تفریحی و گردشگری پیست سافاری قشم

نویسنده:

فاطمه

در تاریخ:

قشم نه تنها مقصد محبوب گردشگران عاشق طبیعت، جاذبه‌های تاریخی، پاساژگردی و خرید است بلکه یکی از بهترین مقاصد گردشگری ایران برای تجربه تفریحات هیجان‌انگیز به شمار می‌رود.

جزیره قشم، بزرگ‌ترین جزیره جنوبی ایران با داشتن صدها جاذبه گردشگری متنوع، به «سرزمین عجایب هفتگانه ایران» شهرت داشته و مقصدی برای تمام سلیقه‌ها است. سفر به قشم به خصوص در فصل‌های پاییزی و زمستانی وقتی هوا رو به خنکی می‌رود واقعا تجربه‌ای برای طراوت روح و دور شدن از استرس و غوغای دنیا است.

معرفی پیست سافاری قشم

جاذبه تفریحی و گردشگری پیست سافاری قشم

یکی از معروف‌ترین و بهترین تفریحات هیجان‌انگیز جزیره قشم، «پیست سافاری قشم» است. سافاری‌ها همواره از محبوب‌ترین جاذبه‌های مهیج مقاصد مختلف هستند. خبر خوب این که با سفر به قشم شما می‌توانید این تفریح مهیج را در «بزرگ‌ترین پیست سافاری ایران» تجربه کنید. پیست سافاری قشم نه تنها در جزیره قشم بلکه در «جزایر ناز» نیز برگزار می‌شود.

این پیست استانداردترین پیست‌ سافاری ایران بوده که با مساحتی حدود ۵۲۰ هکتار در «نوار شمالی جزیره قشم» قرار دارد. با توجه به وسعت بالای پیست می‌توانید علاوه‌بر سافاری، از چشم‌اندازهای زیبای جزیره، قدم زدن در سواحل زیبا و بکر و همچنین دیدن «جزایر ناز» که با جزر و مد آب پیدا و پنهان می‌شوند، لذت ببرید. 

جاذبه تفریحی و گردشگری پیست سافاری قشم

در پیست سافاری قشم می‌توانید لذت رانندگی بدون محدودیت در میان شن و ماسه، کویر و آب را تجربه کنید. به‌دلیل رعایت استانداردهای بالا در این پیست، قشم به «قطب محبوب سافاری» ایران تبدیل شده است. سالانه مسابقات سافاری فراوانی در جزیره قشم برگزار می‌شود که اگر خوش‌شانس باشید همزمان با یک برنامه‌ریزی خوب می‌توانید به تماشای مسابقات ماشین‌های دو دیفرانسیل مانند «لندکروز» انجام می‌شود را ببینید.

تفریحات پیست سافاری قشم

جاذبه تفریحی و گردشگری پیست سافاری قشم

در پیست سافاری قشم که یک مجموعه بزرگ تفریحی نیز محسوب می‌شود، می‌توانید تفریحات بی‌نظیری از جنس هیجان را تجربه کنید. از جمله این تفریحات عبارتند از: 

  • باگی سواری (موتورهای چهار چرخ)
  • شتر سواری و اسب‌سواری در دل کویر
  • کارتینگ 
  • صحرا گردی با موتور کراس 
  • تور سافاری با ماشین‌هایی مانند موستانگ و لندکروز 
  • تور کویرنوردی و صحرا نوردی 
  • کمپینگ در صحرا و رصد آسمان پرستاره شب

پیست سافاری قشم کجاست؟

جاذبه تفریحی و گردشگری پیست سافاری قشم

پیست سافاری قشم به دلیل وسعت زیاد، آدرس دقیقی ندارد. برای دستری به پیست باید از قشم به سمت جاده درگهان بروید و آدرس پیست را از مردم محلی بپرسید. اگر با تور قشم به بازدید این جزیره می‌روید می‌توانید از راهنمای تور بخواهید دیدن پیست سافاری و تجربه صحرانوردی پر سرعت با ماشین‌های ویژه یا تور سافاری را در برنامه تور شما قرار دهد.

دقت داشته باشید استفاده، کرایه و خرید تورهای سافاری شامل هزینه‌های جداگانه می‌شود که بسته به فصل‌های مختلف متفاوت است. امکانات متعددی نیز در محدوده پیست برای گردشگران تدارک دیده شده است تا افراد هرچه راحت‌تر بتوانند یکجا به تمامی ملزومات خود دسترسی داشته باشند. 

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید