هتل های مشهد نزدیک حرم با غذا را بشناسید

نویسنده:

مرتضی

در تاریخ:

هتل های مشهد نزدیک حرم با غذا را بشناسید

شهر مشهد از آن دسته از مقاصد پررفت‌وآمد کشورمان می‌باشد؛ وجود بارگاه مقدس امام هشتم (ع) باعث شده، شیعیان زیادی از راه دور و نزدیک به مشهد سفر کنند. اغلب مسافران به هدف زیارت راهی مشهد می‌شوند، اما بی‌لطفی است اگر از امکان گردشگری مشهد، غافل شوند. یکی از مهم‌ترین دغدغه مسافران در سفر به مشهد، انتخاب اقامتگاه مناسب است؛ ازآنجایی‌که در هرچند قدمی مشهد اقامتگاه‌های گوناگونی ساخته‌شده، مسافران با هر بودجه‌ای می‌توانند هتل مناسبی برای اقامت انتخاب کنند. درست است برخی هتل‌های معروف مثل هتل بین المللی قصر مشهد در میان زائران بسیار محبوب هستند؛ اما برخی هتل‌ها با ارائه وعده صبحانه، ناهار و شام گزینه بهتری برای اقامت هستند.

هتل های مشهد نزدیک حرم با غذا

معمولاً مسافرانی که به مشهد سفر می‌کنند، دوست دارند در نزدیکی حرم اقامت داشته باشند تا در هر ساعت از شبانه‌روز راحت به حرم تردد کنند. همچنین وعده‌های غذایی در طول سفر، یکی از چالش‌ها برای مسافران است. قطعاً همه ما دوست نداریم به‌جای تفریح و گردش وقتمان را در آشپزخانه هدر دهیم؛ بنابراین بهتر است برای صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌ها هتلی را انتخاب کنی، د که ضمن نزدیک بودن به حرم، وعده‌های غذایی در آن به‌صورت رایگان سرو شود.

اغلب هتل‌های مشهد با صبحانه رایگان از مهمانان خود پذیرایی می‌کنند؛ اما دیگر وعدهای غذایی بر عهده مسافران است. چنانچه به آشپزی در سفر برایتان دشوار است، جایی برای نگرانی وجود ندارد. شما می‌توانید هتلی را رزرو کنید که در آن علاوه بر صبحانه، ناهار و شام نیز سرو می‌شود.

تعداد هتل های مشهد نزدیک حرم با غذا، محدود هستند به همین دلیل در این مطلب سعی کردیم، بهترین هتل های مشهد نزدیک حرم با غذا را به شما معرفی کنیم.

هتل پارسیس مشهد

هتل پارسیس ازجمله هتل‌های نوساز مشهد است. این هتل پنج ستاره در سال 1395 فعالیت خود را آغاز نمود و در همین مدت کوتاه با امکانات و خدمات عالی، توانست جایگاه ویژه‌ای میان گردشگران کسب کند. هتل پارسیس در 17 طبقه دارای 112 باب واحد اقامتی گوناگونی است. اتاق‌های این هتل در فضایی شیک و مدرن از امکانات خوبی برخوردار هستند. برخی از واحدهای اقامتی هتل پارسیس به گنبد طلایی امام رضا (ع) مشرف هستند و مسافران این چشم‌انداز فوق‌العاده زیبا را بهترین ویژگی اتاق‌های هتل پارسیس می‌دانند.

همان‌طور که گفتیم، هتل پارسیس از هتل‌های پنج ستاره مشهد است، پس مسافران انتظار بالایی از این هتل خواهند داشت. بدون شک هتل پارسیس هر آنچه که مسافران برای اقامت راحت نیاز داشته باشند، فراهم کرده است.

از بهترین امکانات این هتل می‌توان به چندین رستوران، کافی‌شاپ، سالن صبحانه خوری، سالن آمفی‌تئاتر، استخر، پارکینگ، بیلیارد، فوتبال دستی، اتاق بازی، اینترنت و… اشاره کرد.

در همه واحدهای اقامتی هتل پارسیس، صبحانه به‌صورت رایگان سرو می‌شود؛ اما در برخی از واحدهای اقامتی علاوه بر صبحانه، خدمات سرو ناهار و شام به‌صورت رایگان می‌باشد.

فاصله هتل تا حرم

هتل پارسیس فاصله چندانی به حرم ندارد. زائران می‌توانند با 4 دقیقه رانندگی یا 15 دقیقه پیاده‌روی به حرم مطهر دسترسی داشته باشند.

آدرس هتل: مشهد، بلوار وحدت، وحدت ۷، بلوار امیرالمؤمنین، ساختمان دوم سمت راست

هتل مشهد مشهد

هتل مشهد یکی از هتل‌های 4 ستاره درجه‌یک، واقع در شهر مذهبی مشهد است. این هتل در دهه 50 میزبانی خود را از زائران امام رضا (ع) آغاز نمود. هتل مشهد در سال‌های آخرین بار در سال 1399 به‌منظور نوسازی تجهیزات و ارتقا کیفیت هتل، مورد مرمت و بازسازی قرار گرفت؛ پس نگران قدیمی بودن هتل نباشید.

هتل مشهد در 10 طبقه دارای 137 باب اتاق و سوئیت گوناگون می‌باشد. همه واحدهای اقامتی این هتل از امکانات رفاهی مناسبی، برخوردار هستند.

هتل چهار ستاره مشهد، با توجه به خدمات و امکانات رفاهی بسیار عالی اقامت راحت و خاطره‌انگیزی را برای مسافران رقم می‌زند. ازجمله امکانات این هتل می‌توان به رستوران به ظرفیت 250 نفر، کافی‌شاپ، سالن کنفرانس، صندوق امانات، اینترنت، خدمات ویژه معلولین، خشک‌شویی و… اشاره کرد. لازم به ذکر است این هتل فاقد استخر و پارکینگ می‌باشد.

اقامت در هتل مشهد با صبحانه رایگان می‌باشد؛ اما چنانچه می‌خواهید ناهار و شام را در هتل نوش جان‌کنید، بهتر است اتاق‌های فولبرد هتل را رزرو کنید. در اتاق‌های فولبرد هتل مشهد، صبحانه، ناهار و شام به‌صورت رایگان سرو می‌شود.

فاصله هتل تا حرم

هتل مشهد ازجمله هتل‌های نزدیک به حرم محسوب می‌شود و همین فاصله کوتاه با حرم باعث شده بسیاری از زائران این هتل را برای اقامت انتخاب کنند. فاصله هتل تا ورودی باب‌الرضا تنها 4 دقیقه پیاده‌روی است.

آدرس هتل: مشهد، ابتدای خیابان امام رضا، بین امام رضای 1 و 3

هتل شکوه شارستان مشهد

یکی دیگر از هتل های مشهد نزدیک حرم با غذا، هتل شکوه شارستان است. این هتل نوساز در سال 1402 در 12 طبقه و 126 واحد اقامتی فعالیت خود را آغاز نمود. هتل چهار ستاره شکوه شارستان در محیطی بسیار شیک و مدرن، امکانات رفاهی و تفریحی بسیار خوبی، برای مهمانان فراهم نموده است.

واحدهای اقامتی هتل شکوه شارستان، با ظرفیت‌های 2 و 3 نفر طراحی‌شده‌اند؛ اما چنانچه به‌صورت گروهی سفرکرده‌اید، برخی از اتاق‌ها امکان اقامت تا 6 نفر در آن‌ها وجود دارد. با اقامت در این هتل کمبود چیزی را احساس نخواهید کرد چراکه هر آنچه برای اقامت لازم داشته باشید، در اتاق‌ها فراهم‌شده است.

هتل چهار ستاره شکوه شارستان ازنظر خدمات و امکانات با هتل‌های پنج ستاره برابری می‌کند ازجمله امکانات این هتل می‌توان مواردی را همچون رستوران‌های گوناگون، کافی‌شاپ، سالن بدنسازی، سالن همایش و تشریفات، استخر، سونا و جکوزی، اینترنت، پارکینگ و… نام برد.

چنانچه می‌خواهید در طول اقامتتان در مشهد با صبحانه، ناهار و شام پذیرایی شوید، اتاق‌های فولبرد هتل شکوه شارستان را برای اقامت، رزرو کنید. در غیر این صورت اتاق‌های معمولی تنها با وعده صبحانه از شما پذیرایی خواهند کرد.

فاصله هتل تا حرم

هتل شکوه شارستان در جوار حرم مطهر امام رضا (ع) واقع‌شده است و این را می‌توان یکی از بهترین ویژگی‌های هتل شکوه شارستان دانست. زائران می‌توانند با 10 دقیقه پیاده‌روی به نزدیک‌ترین ورودی حرم برسند.

آدرس هتل: مشهد، خیابان شیرازی 5، بعد از سه‌راه رضوان، بلوار علامه حسن‌زاده آملی، بین علامه حسن‌زاده آملی 10 و 12

هتل جوار الملک

هتل جوارالمک از هتل‌های نوساز مشهد است که در سال 1401 میزبانی خود را از زائران آغاز کرد. بااینکه سال‌های زیادی از فعالیت هتل جوارالملک نمی‌گذرد؛ اما در همین زمان اندک میان مسافران و زائران طرفداران زیادی را کسب کرده است.

مجموعه اقامتی جوارالملک در 15 طبقه شامل 142 باب واحد اقامتی متنوع است. اتاق‌های شیک و مدرن به همراه خدمات و امکانات رفاهی عالی، رضایت‌بخش مهمانان خواهد بود.

هتل جوارالملک امکانات رفاهی و تفریحی ویژه‌ای فراهم نموده و مسافران می‌توانند در طول اقامت از این امکانات عالی بهره‌مند شوند. از امکانات این هتل می‌توان به رستوران باکیفیت، کافی‌شاپ، استخر، سالن ماساژ، فضای سبز، مرکز خرید، صندوق امانات، پارکینگ، اینترنت، نمازخانه و… اشاره کرد.

لازم به ذکر است هتل جوارالملک ازجمله هتل های مشهد نزدیک حرم با غذا است که برخی واحدهای اقامتی این هتل، تحت عنوان اتاق‌های فولبرد با ارائه صبحانه، ناهار و شام می‌باشد. البته رزرو اتاق تنها با وعده صبحانه رایگان در این هتل امکان‌پذیر است.

فاصله هتل تا حرم

هتل جوارالملک در 300 متری حرم امام رضا (ع) واقع‌شده است. فاصله کوتاه هتل تا حرم این امکان را به مسافران می‌دهد که در هر ساعت است شبانه‌روز بتوانند به حرم رفت‌وآمد کنند.

آدرس هتل: مشهد، خیابان آخوند خراسانی 8

هتل رفاه مشهد

هتل های مشهد نزدیک حرم با غذا را بشناسید

هتل رفاه مشهد یکی از هتل‌های محبوب چهار ستاره محسوب می‌شود که خدمات و امکانات بسیار عالی هتل باعث شده این هتل همواره موردتوجه زائران واقع شود. هتل رفاه ازجمله هتل‌های نسبتاً نوساز مشهد است که در سال 1397 فعالیت خود را درزمینهٔ هتلداری آغاز نمود.

هتل رفاه در 16 طبقه درمجموع دارای 115 واحد اقامتی گوناگون است؛ به‌طوری هرکسی با هر سلیقه‌ای اتاق دلخواهش را در این هتل پیدا خواهد کرد. در ضمن علاوه بر فضای شیک و تمیز اتاق‌ها، تمامی واحدهای اقامتی این هتل به امکانات پیشرفته روز مجهز هستند. همچنین برخی از اتاق‌ها با منظره‌ای به حرم، چشم‌انداز بسیار زیبایی را به ارمغان می‌آورند.

خدمات و امکانات فوق‌العاده خوب هتل رفاه باعث شده، این هتل در میان مسافران و زائران بتواند جایگاه ویژه‌ای را کسب کند. ازجمله امکانات رفاهی و تفریحی هتل رفاه مشهد می‌توان به رستوران، کافی‌شاپ، رستوران روف گاردن، استخر، سونا و جکوزی، سالن کنفرانس، سالن آمفی‌تئاتر، صندوق امانات، سالن ماساژ، پارکینگ، اینترنت و… اشاره کرد.

در هتل رفاه همه اقامت‌ها همراه با صبحانه است؛ اما مسافران می‌توانند با رزرو اتاق‌های فولبرد با ناهار و شام رایگان نیز پذیرایی شوند.

فاصله هتل تا حرم

هتل رفاه از موقعیت مکانی بسیار خوبی برخوردار است؛ چراکه علاوه بر فاصله کوتاه به حرم مطهر، دسترسی آسانی را به بازارها و مراکز خرید مشهد، فراهم می‌کند.

آدرس هتل: مشهد، خیابان امام رضا ۱۲، شهید حنایی ۱۲، بین رجب‌زاده ۹ و ۱۱

هتل الماس نوین مشهد

یکی از لوکس‌ترین و بهترین هتل های مشهد نزدیک حرم با غذا، هتل الماس نوین است. این هتل چهار ستاره در سال 1396 فعالیت خود را درزمینهٔ هتلداری آغاز نمود و از همان سال‌های اولیه، با استقبال خوب مسافران روبه‌رو شد.

هتل الماس نوین مشهد درمجموع دارای 123 واحد اقامتی است؛ از اتاق‎های یک‌تخته گرفته تا سوئیت‌های چهارنفره که هرکدام در فضایی لوکس و مجلل، اقامت خوشی را برای مسافران رقم می‌زنند.

هتل الماس نوین علاوه بر فضای مدرن، بهترین امکانات رفاهی را برای مهمانان خود فراهم کرده است؛ ازجمله آن‌ها می‌توان به رستوران، کافی‌شاپ، صندوق امانات، استخر، سونا و جکوزی، سالن ماساژ و اسپا، فروشگاه، لاندری، اینترنت، پارکینگ، تشریفات ویژه، خدمات ویژه معلولین و… اشاره کرد.

در هتل الماس نوین واحدهای اقامتی معمولی؛ تنها با صبحانه است اما در اتاق‌های فولبرد سه وعده صبحانه، ناهار و شام به‌صورت رایگان سرو می‌شود.

فاصله هتل تا حرم

هتل الماس نوین در خیابان امام رضا (ع)، یکی از اصلی‌ترین خیابان‌های مشهد واقع‌شده است. فاصله کوتاه هتل تا حرم باعث شده این هتل موردتوجه زائران قرار بگیرد. مسافران مقیم هتل الماس نوین می‌توانند با کمتر از 10 دقیقه پیاده‌روی به زیارت بروند.

آدرس هتل: مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا ۹، کوچه مهرآئین، پلاک ۸۵

هتل های مشهد نزدیک حرم با غذا را بشناسید

هتل فردوس مشهد

یکی از بهترین هتل های مشهد نزدیک حرم با غذا، هتل فردوس است. این هتل چهار ستاره با امکانات قابل‌قبول، مورد رضایت مسافران است. هتل فردوس در سال 1389 در 10 طبقه و 98 باب واحد اقامتی مجهز تأسیس شد. جالب است بدانید این هتل به‌گونه‌ای طراحی‌شده که بخش عظیمی از نور هتل و واحدهای اقامتی، از نور طبیعی تأمین می‌شود.

اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل فردوس با متراژ و ظرفیت‌های گوناگون، گزینه خوبی برای اقامت انفرادی و گروهی می‌باشد. ازآنجایی‌که برخی از واحدهای این هتل اشراف به حرم دارند، حال‌وهوای وصف‌نشدنی در این اتاق‌ها برقرار است.

رستوران، سالن صبحانه خوری، کافی‌شاپ، پارکینگ رایگان، صندوق امانات، سالن کنفرانس، فروشگاه، اتاق بازی، خدمات ویژه معلولین، اینترنت و… تنها گوشه‌ای از امکانات هتل فردوس مشهد است. شایان‌ذکر است، این هتل فاقد استخر است.

برخی از واحدهای اقامتی هتل فردوس، تحت عنوان اتاق‌های فولبرد، وعده‌های صبحانه، ناهار و شام در این اتاق‌ها به‌صورت رایگان سرو می‌شود.

فاصله هتل تا حرم

اگر به دنبال اقامتگاهی در نزدیک حرم هستید، با خیال راحت هتل فردوس مشهد را رزرو کنید. با اقامت در این هتل با کمتر از 10 دقیقه پیاده‌روی به حرم مطهر خواهید رسید.

آدرس هتل: مشهد، خيابان امام رضا، نبش امام رضا ۸

هتل مدائن مشهد

هتل‌های سه ستاره به هتل‌های اقتصادی معروف هستند؛ این هتل‌ها امکانات مناسب را با هزینه مقرون‌به‌صرفه در اختیار مسافران قرار داده‌اند. هتل مدائن ازجمله هتل‌های سه ستاره معروف مشهد است که امکانات خوب در کنار هزینه اقتصادی، باعث شده این هتل همواره موردتوجه مسافران واقع شود.

هتل مدائن در سال 1366 در 8 طبقه و 97 واحد اقامتی تأسیس شد؛ البته نگران امکانات قدیمی و فرسوده هتل نباشید چراکه این هتل در سال‌های اخیر اقداماتی جهت ارتقا خدمات و امکانات صورت گرفته است. اتاق‌های هتل مدائن در محیطی دل‌باز و تمیز، از استانداردهای لازم را برخوردار است.

هتل مدائن با توجه به سه ستاره بودنش، خدمات و امکانات رفاهی بسیار خوبی را در اختیار مسافران قرار داده است که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان مواردی را همچون رستوران، کافی‌شاپ، پارکینگ، صندوق امانات، پارکینگ، سالن اجتماعات، اتاق جلسه، اتاق بازی، پارک کودک، خدمات ویژه معلولین، اینترنت و… نام برد.

هتل مدائن ازجمله هتل های مشهد نزدیک حرم با غذا بشمار می‌رود؛ مسافران می‌توانند واحدهای اقامتی این هتل را به همراه خدمات صبحانه، ناهار و شام رزرو کنند.

فاصله هتل تا حرم

یکی از بهترین ویژگی‌های این هتل، فاصله کوتاه با حرم (7 دقیقه پیاده‌روی) است. با توجه به نزدیکی هتل به حرم، مسافران می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز به حرم تردد کنند.

آدرس هتل: مشهد، خيابان امام رضا، بین امام رضا ۷ و ۹

هتل رز درویشی مشهد

یکی از لوکس‌ترین هتل‌های نوساز مشهد را می‌توان هتل رز درویشی معرفی کرد. این هتل در فضایی شیک و مدرن فعالیت خود را به‌عنوان هتل سه ستاره آغاز نمود. هتل رز درویشی در سال 1399 در 22 طبقه و 107 باب اتاق و سوئیت تأسیس شد.

 واحدهای اقامتی هتل در 17 طبقه پراکنده‌شده است و دیگر طبقات را به امکانات هتل اختصاص داده‌اند. اتاق‌ها و واحدهای اقامتی علاوه بر فضای شیک و تمیز از امکانات بسیار خوب رفاهی نیز برخوردار هستند. اگر دوست دارید در طول اقامت از چشم‌انداز فوق‌العاده زیبای رو به حرم بهره‌مند شوید، برخی از واحدهای اقامتی این هتل به گنبد طلایی حرم مشرف هستند.

درست است هتل رز درویشی از هتل‌های سه ستاره مشهد است؛ اما با خدمات و امکانات مناسب، توانسته رضایت مسافران را جلب کند. از بهترین امکانات این هتل می‌توان به چندین رستوران، کافی‌شاپ، اتاق چمدان، خشک‌شویی، صندوق امانات، خدمات ویژه معلولین و… اشاره کرد. لازم به ذکر است این هتل فاقد استخر و پارکینگ است. چنانچه با ماشین شخصی به مشهد سفرکرده‌اید، بهتر است هتلی انتخاب کنید که دارای پارکینگ باشد.

هتل رز درویشی از هتل های مشهد نزدیک حرم با غذا است؛ اما توجه داشته باشید اقامت در هتل رز درویشی همراه با صبحانه و شام است و وعده ناهار بر عهده مسافران می‌باشد. البته جایی برای نگرانی وجود ندارد، چراکه رستوران‌های این هتل با منوی غذایی متنوع و عالی پذیرای شما خواهند بود.

فاصله هتل تا حرم

هتل رز درویشی در خیابان امام رضا و در مجاورت بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) واقع‌شده است. زائرانی که این هتل را برای اقامت انتخاب کرده‌اند، می‌توانند تنها با 4 دقیقه پیاده‌روی به حرم دسترسی داشته باشند.

آدرس هتل: مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا ۱ و ۳

هتل های مشهد نزدیک حرم با غذا را بشناسید

هتل اطلس مشهد

هتل اطلس یکی دیگر از هتل های مشهد نزدیک حرم با غذا است. این هتل ازجمله هتل‌های باسابقه مشهد است که قدمت آن به دهه 50 برمی‌گردد؛ اما در سال 1395 جهت نوسازی امکانات و ارتقا خدمات مورد مرمت و بازسازی قرار گرفت.

هتل اطلس 188 واحد اقامتی را در 8 طبقه جای‌داده است. واحدهای اقامتی ضمن اتاق‌های شیک و تمیز، هر آنچه مهمانان برای اقامت راحت نیاز داشته باشند، فراهم کرده است. اگر به دنبال هتل باکیفیت درعین‌حال اقتصادی هستید، هتل سه ستاره اطلس گزینه خوبی برای شما خواهد بود.

هتل اطلس جهت رفاه حال مسافران، خدمات و امکانات خوبی ارائه می‌دهد؛ ازجمله آن‌ها می‌توان به رستوران با ظرفیت 200 نفر، کافی‌شاپ، پارکینگ رایگان، صندوق امانات، نمازخانه، اتاق چمدان، اینترنت، خشک‌شویی و… اشاره کرد. هتل اطلس فاقد استخر و مجموعه آبی می‌باشد.

در هتل اطلس اقامت همراه با سرو وعده صبحانه به‌صورت رایگان است؛ اما اگر می‌خواهید به‌غیراز صبحانه، از دیگر وعده‌های غذایی بهره‌مند شوید، اتاق‌های فولبرد را برای اقامت انتخاب کنید. ارائه صبحانه، ناهار و شام، این اتاق‌ها را با سایر اتاق‌ها متمایز می‌کند.

فاصله هتل تا حرم

هتل اطلس در نزدیکی حرم واقع‌شده است؛ مسافران می‌توانند تنها با 4 دقیقه پیاده‌روی به حرم برسند. همچنین این هتل دسترسی آسانی را به فروشگاه‌ها و مراکز خرید مشهد فراهم نموده است.

آدرس هتل: مشهد، خیابان امام رضا (ع)، میدان بیت‌المقدس

هتل تبرک مشهد

اگر به دنبال هتل های مشهد نزدیک حرم با غذا هستید، هتل تبرک مشهد گزینه خوبی برایتان خواهد بود. این هتل سه ستاره تازه تأسیس در سال 1400 فعالیت خود را آغاز نمود و در همین مدت‌زمان کوتاه توانسته رضایت مسافران را جلب کند.

هتل تبرک در 6 طبقه درمجموع 90 باب واحد اقامتی شیک و مجهز را در خود جای‌داده است. اتاق‌ها و سوئیت‌های از تنوع خوبی برخوردار هستند؛ به‌طوری‌که شما می‌توانید با دست‌باز محل اقامت خود را انتخاب نمایید.

درست است که هتل تبرک ازجمله هتل‌های سه ستاره مشهد است؛ اما ازنظر خدمات و امکانات با هتل‌های چهار ستاره برابری می‌کند. از امکانات رفاهی و تفریحی این هتل می‌توان مواردی را همچون رستوران، چایخانه سنتی، کافی‌شاپ، سالن آمفی‌تئاتر، سالن همایش، اتاق جلسه، آلاچیق در محوطه هتل، کافی‌نت، خشک‌شویی، پارکینگ رایگان و… نام برد.

در همه واحدهای اقامتی هتل تبرک، مسافران با صبحانه رایگان پذیرایی می‌شوند. ولی در اتاق‌های فولبرد علاوه بر صبحانه، ناهار و شام به‌صورت رایگان سرو می‌شود.

فاصله هتل تا حرم

هتل تبرک ازجمله هتل های مشهد نزدیک حرم با غذا محسوب می‌شود که فاصله چندانی با حرم ندارد. مسافران مقیم در هتل تبرک می‌توانند با کمتر از 15 دقیقه پیاده‌روی خودشان را به بارگاه باشکوه امام رضا (ع) برسانند.

آدرس هتل: مشهد، خیابان امام رضا ۱۲، شهید حنایی ۱۲، رجب‌زاده ۱

هتل های مشهد نزدیک حرم با غذا را بشناسید

هتل نور مشهد

اگر در لیست هتل های مشهد نزدیک حرم با غذا نگاهی بیندازید، قطعاً نام هتل نور را خواهید دید. این هتل ازجمله هتل‌های سه ستاره باکیفیت است که بین مسافران محبوب واقع‌شده است.

هتل نور مشهد در 4 طبقه و 87 واحد اقامتی، میزبانی خود را در سال 1387 آغاز نمود. در سال‎های اخیر اقداماتی جهت بهبود امکانات و نوسازی هتل صورت گرفته است. پس نگران تجهیزات فرسوده هتل نور مشهد نباشید. لازم به ذکر است این واحدهای اقامتی این هتل با ارائه خدمات و امکانات قابل‌قبول، رضایت مهمانان را جلب کرده است.

همان‌طور که می‌دانید هتل نور از هتل‌های سه ستاره مشهد است و نباید از آن انتظار بالایی داشت؛ بااین‌حال این هتل خدمات و امکانات مناسبی را فراهم کرده است. از خدمات و امکانات رفاهی هتل نور می‌توان مواردی را همچون رستوران با ظرفیت 150 نفر، کافی‌شاپ، چایخانه سنتی، پارکینگ، اینترنت، اتاق چمدان، آسانسور، اتاق سیگار، لاندری (خشک‌شویی)، صندوق امانات، خدمات خانه‌داری و… را نام برد.

اقامت در هتل نور مشهد همراه با صبحانه است؛ اما برخی از واحدهای اقامتی این هتل (اتاق‌های فولبرد) به‌غیراز صبحانه با وعده ناهار و شام رایگان از مسافران پذیرایی می‌کند.

 فاصله هتل تا حرم

هتل نور از هتل های مشهد نزدیک حرم با غذا شناخته می‌شود. به‌جرئت می‌توان یکی از بهترین ویژگی‌های هتل نور مشهد را فاصله کوتاه با حرم مطهر امام رضا (ع) دانست. مسافران با اقامت در هتل نور مشهد تنها با 5 دقیقه پیاده‌روی به حرم دسترسی خواهند داشت.

آدرس هتل: مشهد، میدان بیت‌المقدس به سمت خسروی نو، نبش شهید اندرزگو ۱۷

هتل های مشهد نزدیک حرم با غذا را بشناسید

سخن پایانی

اگر می‌خواهید اقامت خاطره‌انگیزی را در مشهد تجربه کنید، بهتر است به فکر رزرو هتل های مشهد نزدیک حرم با غذا باشید. چراکه ضمن کاهش هزینه‌ها، دیگر دغدغه غذا و رستوران باکیفیت نخواهید داشت.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید