تفریحات دبی ، با تفریحات هیجان انگیز در دبی آشنا شوید

نویسنده:

سمیرا هادی

در تاریخ:

شهر دبی یکی از شیخ‌نشین‌های هفت‌گانه امارات متحده عربی است. این شهر در حاشیه خلیج فارس و در جنوب ایران قرار گرفته است. این شهر بعد از ابوظبی بزرگترین شهر کشور امارات متحده عربی می باشد. شهر دبی پاییتخت خرید خاورمیانه است که دارای ده ها مرکز خرید مدرن و لوکس، بازارهای بزرگ و فراوان همراه با فروشگاهای عرضه کننده مارکهای معروف جهان است. گردشگری یکی از استراتژی‌های مهم امیرنشین دبی برای سرازیری دلار به امارات متحده می‌باشد. در این بین گردشگری دبی بیشتر بر خرید است اگر چه این شهر جذابیت‌های مدرن و تاریخی نیز دارد. در ادامه بهترین تفریحات دبی را به اختصار خواهیم گفت.

با تور هلیکوپتر سواری دبی را از بالا ببینید

هلی کوپتر سواری یکی از تفریحات دبی است که تجربه کردن آن را به شما توصیه می کنیم. بسیاری از هتل های دبی مخصوصا ۵ ستاره ها، دارای هلی پد هستند و از این رو تورهای هلی کوپتر سواری مختلفی را برگزار می کنند. معمولا مسیر این هلی کوپترها از کنار برج العرب عبور کرده و راه خود را از جزایر نخلی، خط ساحلی، ساحل جمیرا و برج خلیفه پی می گیرند.

نکاتی درباره ی تور هلیکوپترسواری دبی

برای سوار هلی کوپتر شدن باید از قبل ثبت نام کرده باشید و کپی گذرنامه هم همراهتان باشد.

هلی کوپترها معمولا ۳ پنجره و ۶ صندلی در خود دارند.

مدت زمان این سفر ۱۵ تا ۲۵ دقیقه است.

ساعت شروع فعالیت تور هلی کوپترها از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۷ بعد از ظهر است.

باید ۴۵ دقیقه قبل از شروع پرواز در محوطه حضور پیدا کنید.

برای سلفی گرفتن باید با مسئول هلی کوپتر هماهنگ نمایید.

در این گشت هوایی، راهنمای شخصی با شما همراه خواهد شد.

تفریحات دبی ، با تفریحات هیجان انگیز در دبی آشنا شوید

سافاری

حالا که شما از قبلاً برنامه ریزی کرده اید که در دبی باشید باید احساس واقعی در دبی بودن را تجربه کنید و نه صرفاً دبی را ببینید. یک راه تضمین شده برای احساس واقعی بودن اینست که مانند یک عشایر عرب از کویر ، تجربه کویر سافاری در دبی را داشته باشید.این یک جهان تفریحی کاملاً متفاوتی را باز می کند. شما می توانید همه چیز را در اینجا تجربه کنید ، اعم از گشت و گذار ، عکس ، شتر سواری ، کمپینگ ، بوفه عربی ، نقاشی حنا و سیگار کشیدن قلیان.

تفریحات دبی ، با تفریحات هیجان انگیز در دبی آشنا شوید

پارک آبی وایلد وادی

این پارک آبی بیش از 23 نوع وسیله تفریحی و سرگرمی را دارا است که بیشتر آنها با هم مرتبط بوده و در امتداد هم قرار دارند و گردشگران میتوانند به صورت پیوسته از تمامی آنها لذت ببرند. این پارک آبی با مساحتی 5000 متری بین هتل برج العرب و هتل ساحلی جمیرا قرار دارد. پارک آبی دبی به صورتی طراحی شده که شما ساعت ها از آن لذت خواهید برد. در این پارک می توانید از سرسره سرعت با حالتی بی وزنی چیزی حدود 80 کیلومتر در ساعت سرعت پیدا کنید و کوچکترین آسیبی نبینید. پارک آبی دبی و وسایل آن بر اساس افسانه ای قدیمی طراحی شده است و همین موضوع باعث شده تا جایزه بهترین طراحی پارک آبی را از طرف انجمن نوآوری در ساخت، از آن خود کند.

تفریحات دبی ، با تفریحات هیجان انگیز در دبی آشنا شوید

هیجان سواری با ماشین های لاکچری در دبی

سواری با ماشین های لاکچری در دبی و گشتن در خیابان های این شهر به یک سبک و سیاق دیگر، یکی دیگر از انواع تفریحات لوکسی است که می توانید در این شهر انجام دهید. برای این که یک ماشین کلاسیک مثل رولزرویس با راننده اجاره کنید و یا این که نه، با یک بوگاتی، لامبورگینی و یا فراری خودتان مثل یک راننده ی حرفه ای برانید؛ دستتان کاملا باز است!

نکاتی درباره ی اجاره ی ماشین های لوکس در دبی

اگر می خواهید خودتان رانندگی کنید قبل از این که ماشین را بگیرید، قوانین راهنمایی و رانندگی کشور دبی را مطالعه کنید.

پلیس دبی سرعت اتومبیل های لوکس را با دقت کنترل می کند.

قبل از تحویل گرفتن ماشین سلامت بدنه و موارد فنی آن را بررسی کنید.

برای اجاره ی ماشین نیاز دارید که علاوه بر اطلاعات شخصی، یک عکس از گذرنامه و گواهینامه ی خود را تحویل دهید.

اجاره ی این خودروها روزانه است و بر روی پرداختی شما، ۵ درصد مالیات بر ارزش افزوده را نیز پرداخت خواهید کرد.

تفریحات دبی ، با تفریحات هیجان انگیز در دبی آشنا شوید

جت اسکی

اسکی در آبهای دبی فعالیت تعطیل دیگری را توصیه می کند که در دبی برگزار شود. برخورد آبکی با این سرزمین جزایر مصنوعی دلیل دیگری برای بازدید از این مکان به شما می دهد. آفتاب گرم و آبهای آرامش بخش خلیج فارس شما را از درون آرام خواهد کرد. اسکی یک فعالیت مردمی است. با توجه به این موضوع ، انجمن ورزشهای آبی دبی از شرکت کنندگان در اروپا و ایالات متحده دعوت می کند که هر ساله در مسابقات ورزش های آبی که به مدت یک هفته برگزار می شود ، شرکت کنند. نمای سواحل دبی از گشت و گذار محدود است. سازمان های زیادی وجود دارند که اسکی را برای شما فراهم می کنند و از امکانات وانت و ترانسفر برخوردار است.

تفریحات دبی ، با تفریحات هیجان انگیز در دبی آشنا شوید

چتر بازی

دبی بهترین منطقه برای چتر بازی در تمام دنیا است که در نزدیکی ساحل جمیرا انجام می شود. بیشتر چتربازان برای یک پرش نفس گیر و پرهیجان به دبی می آیند. علاوه بر چتربازان، گردشگران تورهای گردشگری ایران دهکده نیز می توانند در این تفریح پرهیجان، تمام مناطق زیبای دبی را در آسمان آبی تماشا کنند و لذت ببرند. منطقه چتربازی دبی 260000 متر وسعت دارد و جای مناسبی برای گردشگران است که کمی استراحت کنند و با نوشیدن یک فنجان قهوه و دیدن چتربازان لذت ببرند. این مرکز چتر بازی با حمایت شیخ حمدبن محمدبن رشید آل مکتوم، شاهزاه‌ی دبی و بیش از چندین سال تجربه مکانی امن و مطمئن برای چتربازی است. همچنین منطقه چتربازی دبی زیر نظر فدراسیون جهانی ورزش می‌باشد که دارای استانداردهای جهانی نیز است.

تفریحات دبی ، با تفریحات هیجان انگیز در دبی آشنا شوید

در دبی با دلفین ها شنا کنید!

معمولا در شهرهای تفریحی جاهای زیادی هستند که به عنوان دلفیناریوم فعالیت می کنند اما جاهای کمی مثل آتلانتیس پالم دبی می گذارند تا با دلفین ها و یا شیرهای دریایی شنا کنید.

نکاتی درباره ی دلفیناریوم آتلانتیس پالم دبی

فضای این مکان کاملا خانوادگی است و برای حضور کودکان مناسب است.

هزینه ی ورودی کودکان و بزرگسالان متفاوت است.

نمایش های این مجموعه مختلف و متفاوت است.

تفریحات دبی ، با تفریحات هیجان انگیز در دبی آشنا شوید

بالن سواری

در دبی به دور از شلوغی شهر و بر فراز اقیانوسی از شن میتوانید از بالن سواری تکرار نشدنی لذت ببرید و نظاره گر غزالها، آهوهای سرگردان، شترهای بیابان و طلوع آفتاب از پشت کوهستان حجر دبی باشید. هیچ لذتی بهتر از آرامش و زیبایی بالن سواری بر روی صحرا و مناطق حیرت انگیز دبی وجود ندارد. شما میتوانید با این تورهای بالن سواری ساعت ها بر فراز آسمان دبی باشید و بهترین مناظر دیدنی را برای خود خلق کنید. بهترین زمان بالن سواری زمانی است که باد ملایمی می‌وزد. تجربه دیدن صحنه های آماده سازی بالن نیز به همان اندازه بالن سواری هیجان انگیز و دیدنی است. تمام این هیجانات فقط در مسافتی30 دقیقه ای از برج خلیفه می باشد.

تفریحات دبی ، با تفریحات هیجان انگیز در دبی آشنا شوید

فلای بورد

فلای بورد یکی از تفریحات آدرنالین ساز دبی است که در لیست ما هم جای گرفته. در این ورزش مثل یک دلفین می شوید و تا ۱۰ متر بالا بر روی آب بالا می پرید. دستگاهی که به شما وصل می شود، تنها اهرم کنترلش تعادل شماست و بعد از چند دقیقه کار کردن با آن برایتان آسان می شود.

تفریحات دبی ، با تفریحات هیجان انگیز در دبی آشنا شوید

اتوبوس شگفت انگیز

این اتوبوس در خشکی بصورت یک اتوبوس معمولی عمل می کند و در آب بصورت یک اتوبوس دریایی به حرکت خود ادامه میدهد. سفر با این اتوبوس، سفری مهیج و فراموش نشدنی خواهد بود ضمن اینکه این گردشگری برای نخستین بار در خاورمیانه ارائه شده است. شما با سوارشدن به  این اتوبوس ابتدا گردشی در شهر خواهید داشت و سپس سوار بر همان اتوبوس وارد آبهای دبی می شوید و ساعتی را به گردش بر روی این رودخانه می پردازید. این اتوبوس به امکانات مختلفی همچون جلیقه نجات و سایر تجهیزات مورد نیاز در مواقع ضروری مجهز می باشد.

تفریحات دبی ، با تفریحات هیجان انگیز در دبی آشنا شوید

باشگاه گلف امارات

باشگاه گلف امارات در شهر دبی قرار گرفته و به عنوان اولین زمین بازی چمن این رشته در خاورمیانه، از تفریحات لاکچری دبی محسوب می شود. این باشگاه در سال ۱۹۸۸ میلادی افتتاح شد و در حال حاضر یکی از مجلل ترین مجموعه های ورزشی این شهر محسوب می شود.

تفریحات دبی ، با تفریحات هیجان انگیز در دبی آشنا شوید

در این مجموعه ۲ زمین چمن استاندارد وجود دارد که طبق استانداردهای بین المللی، ۱۸هر کدام حفره در خود دارند. در این مجموعه علاوه بر زمین گلف؛ سالن های بزرگ و سر پوشیده، فروشگاه مخصوص لوازم ورزشی، زمین بازی تنیس، رستوران، مرکز بدنسازی، مدرسه ی ورزشی و اسکواش است.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید