فلای بورد دبی تجربه هیجان و لذت در آب و هوا

نویسنده:

حسین یوسفی

در تاریخ:

دبی به عنوان یک مقصد توریستی معمولاً مترادف با هتل های لوکس هفت ستاره ، ایجاد مراکز خرید و مهیج کردن پارک های موضوعی است.

با این وجود ممکن است برای بعضی تعجب آور باشد که دبی ، تا حدودی به دلیل آبهای نسبتاً آرام خلیج فارس دارای شدیدترین ورزش های آبی پرماجرا از جمله فلای بورد دبی که یکی از مواردی است که جهان را با طوفان سرعت آب به پرواز در آورده است.

فلای بورد ورزش ماجراجویی آبی موتوری که شما بین آسمان و دریا با کمک جت های پرقدرت آبی حرکت میکنید.

فلای بورد Flyboard چیست؟

فلای بورد دبی تجربه هیجان و لذت در آب و هوا

یک اسنوبرد ساده که شما روی آن می ایستید و پاهایتان را درون جای کفشی آن قرار داده و اجازه دهید نیروی جت به شما کمک کند تا به آسمان صعود کرده دقیقاً “زیر چیست؟” خوب ، در زیر هر پا یک بسته جت اختصاصی وجود دارد که از طریق یک لوله بلند از آب تغذیه می شود ، انتهای دیگر آن به جت اسکی وصل شده است.

آب از این جت اسکی ، از طریق لوله اتصال و به جت پک های زیر پایتان می رود و شما را از طریق آب و هوا به بالا حرکت  می دهد.حالا بیایید کمی فنی شویم. فشار جریان آب جت که از پرواز خارج می شود توسط دریچه گاز کنترل می شود.

فلای بورد دبی تجربه هیجان و لذت در آب و هوا

هنگامی که دریچه گاز را نگه دارید ، انرژی درون لوله اتصال هدایت می شود و به افزایش پیشرانه کمک می کند. برای مبتدیان ، این اغلب گیج کننده است و بنابراین یک مربی معتبر در حالی که در اولین تجربه پرواز خود را دارید به شما اختصاصی آموزش می دهد.

فلای بورد در یک جلسه ی 30 دقیقه ای هیجان بسیار زیادی را با معلق کردن شما به روی دریا برای شما فراهم می آورد. بعلاوه ی این که این سرگرمی آبی تفریح نسبتا تازه ای است که در سال ۲۰۱۱ به وسیله ی جت اسکی سوار معروف فرنکی زاپاتا طراحی و ساخته گردیده است، هم اکنون یکی از تفریحات محبوب بازیگران مشهوری مانند لئوناردو دی کاپریو نیز است.

فلای بورد دبی تجربه هیجان و لذت در آب و هوا

تفریحات دبی بسیار متنوع و هیجان انگیز است و با برای همه ی سلیقه ها مکان مناسبی وجود دارد که گردشگران از بزرگ و کوچک و پیر و جوان می توانند از آنها استفاده کنند. فلای بورد یک بازی آبی حیرت انگیز و پراسترس می باشد که بیشتر برای جوانان طراحی گردیده است.

فلای بورد به عنوان یک فعالیت آبی شدید طبقه بندی گردیده است اما کاملا ایمن است و به افراد ماجراجو پس از ۱۰ تا ۱۵ دقیقه آموزش اجازه ی سوار شدن بروی پلتفورم را می دهد.

چه چیزی دبی را به مکانی ایده آل برای میزبانی فلای بورد تبدیل می کند؟

فلای بورد دبی تجربه هیجان و لذت در آب و هوا

برای شروع ، آبهای خلیج فارس ، به ویژه در سواحل دبی ، در طول سال آرام است. با ارائه یک نمای منحصر به فرد از برج العرب و مناطق اطراف ، این تجربه شدت می یابد.

نکات مهم برای افراد مبتدی برای استفاده از فلای بورد

فلای بورد دبی تجربه هیجان و لذت در آب و هوا

در حالی که هوا هستید ، سعی کنید روی یک نکته واحد تمرکز کنید. برخی تصمیم می گیرند روی نمای بی عیب و نقص (مانند برج العرب) تمرکز کنند. این به شما کمک می کند تا ذهن خود را از دست ندهید و به درون آب فرو نیفتید.

وقتی در حال سقوط هستید ، سعی کنید شیرجه بزنید. بازوها را بالای سر خود قرار داده و یک دست را در بالای دست خود قرار دهید. این کار به شکستن سطح آب کمک می کند ، ضمن اینکه سقوط روی سر شما کاهش می یابد. کلاه ایمنی به پایین آوردن اثر کمک می کند ، اما هنوز برای اولین بار صدمه می زند.

افراد نامتعادل نباید پرواز را امتحان کنند. همه چیز در مورد تفریح است ، اما امنیت مهم است.

سرعت باد بالا و جزر و مد زیاد برای پرواز مناسب است.

وسایل ایمنی خود را لزوماً بپوشید. آنها ممکن است قابل اجتناب نباشند ، اما شما را در امان نگه می دارند.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید