بهترین رستوران های هامبورگ کدامند؟

نویسنده:

سمیرا هادی

در تاریخ:

هاموبرگ، نه تنها دومین شهر بزرگ آلمان بلکه یکی از بزرگ ترین بنادر اروپاست، شهری پر از تناقض و غافلگیری که به تنوع، خلاقیت و کیفیت بالا معروف است. در این شهر به غیر از جاذبه های فراوان، رستوران های زیادی هم در انتظارتان است که هر نوع غذای خوشمزه ای که بخواهید را به شما ارائه می کنند. در ما را همراهی کنید تا تعدادی از رستوران های هامبورگ را به شما معرفی کنیم.

رستوران Haerlin

این رستوران در هتل مجلل Fairmont Hotel Vier Jahreszeiten قرار دارد و به خاطر دو ستاره‌ ی میشلنی که دریافت کرده، سرشناس هست. در نتیجه با دقت به این شهرت و کیفیت غذاها، ارزش هزینه کردن دارد. از منوی متنوع این غذاخوری می توانید برترین غذا های کلاسیک فرانسوی را گزینه کنید و از فضای داخلی و چیدمان فوق‌العاده‌ی آن لذت ببرید.

بهترین رستوران های هامبورگ کدامند؟

رستوران استانسیا استیک Estancia Steaks

این رستوران یکی از رستوران های مطلوب برای عاشقان گوشت و غذا های کبابی هست. برترین استیک‌های شهر را میتوانید در این غذاخوری امتحان کنید. این غذا هاي لذیذ با برترین و متنوع‌ترین سس‌ها و ادویه‌جات میل میشوند. منوی نوشیدنی این غذاخوری هم بسیار متنوع هست.

بهترین رستوران های هامبورگ کدامند؟

رستوران لیمان Liman

با اینکه محله Mühlenkamp که این رستوران لیمان در آن قرار گرفته اصلا ساحلی نیست اما اینجا با فضای گرم و صمیمی حس و حال یک رستوران ساحلی را برایتان تداعی می کند. این رستوران که به داشتن غذاهای دریایی ویژه معروف است طرفداران غذاهای دریایی را عاشق خود می کند. فرقی نمی کند چه خانوادگی به این رستوران بروید و چه به همراه دوستان می توانید شبی رمانتیک و خاطره انگیز را در این رستوران بگذرانید. شاید دلتان بخواهد طعم بیشتر غذاهای دریایی را امتحان کنید در این صورت می توانید به سراغ غذاهای ترکیبی بروید، با سفارش این غذاها در بشقاب خود انواع و اقسام غذاهای دریایی را در اندازه های کم می بینید. شاید هم به دنبال غذایی خوشمزه و در عین حال ارزان هستید در این صورت می توانید دوشنبه ها تا جمعه ها از ساعت ۱۲ تا ۳ عصر برای صرف ناهار به این رستوران بروید تا کاملا غافلگیر شوید.

بهترین رستوران های هامبورگ کدامند؟

رستروان بکا Békaa

در این رستوران تنوع وسیعی از غذا های لذیذ و پرادویه‌ي گوشتی و انواع غذا هاي گیاهی را می توانید امتحان کنید. این رستوران، یک رستوران لبنانی هست. اگر نمیدانید چه خوراکی سفارش دهید، مزه را انتخاب کنید.

بهترین رستوران های هامبورگ کدامند؟

رستوران LEAF

یک رستوران گیاهی عالی! این رستوران که از غذاهای بین المللی و آلمانی الهام گرفته ثابت می کند که با اینکه پیدا کردن یک رستوران گیاهی کار سختیه اما شدنی است! حتی اگر گیاهخوار هم نباشید باز هم با دیدن فضای خاص این رستوران عاشقش می شوید. منوی غذاهای این رستوران همیشه در حال تغییر است، همه ی غذاها با مواد اولیه ی ارگانیک و باکیفیت درست می شوند و شما را با غذاهای نوآورانه و متنوع تحت تاثیر قرار می دهند. در این رستوران خودتان را آماده کنید تا با غذاهای متنوع و مجموعه ای از طعم ها و رنگ ها روبرو شوید.

بهترین رستوران های هامبورگ کدامند؟

رستوران Alt Helgoländer Fischerstube

این رستوران در کنار آب در بازار ماهی هامبورگ قرار دارد و یکی از مطلوب‌ترین و پرطرفدارترین رستوران های غذای دریایی در شهر هست. مواد نخست‌ی خوراکی مورد نیاز این غذاخوری، هرروز، تازه‌ی تازه از دریا صید می شود و این غذاخوری با دقت به این مضمون، برترین غذاخوری شهر برای خوردن تازه‌ترین و لذیذترین غذا های دریایی هست.

بهترین رستوران های هامبورگ کدامند؟

رستوران دال فابرو  Dal Fabbro

شاید از اینکه در آلمان این همه غذاهای محلی خورده اید خسته شده اید و دلتان می خواهد این بار غذاهای کشورهای دیگر را امتحان کنید در این صورت این رستوران با غذاهای ایتالیایی یکی از بهترین انتخاب هاست. در منوی این رستوران غذاها با دقت فراوان انتخاب شده و تلاش زیادی شده تا غذاها به بهترین کیفیت ممکن درست شوند. دکوراسیون فضای داخلی هم تماشایی ست و با شمع های روشن گرم و صمیمی شده است. با رفتن به این رستوران با وجود این غذاهای خوشمزه و دکوراسیون آرامش بخش تجربه ای منحصربفرد را می گذرانید و حتی می توانید برای برگزاری مراسمی مثل جشن تولد هم روی این رستوران حساب ویژه باز کنید

بهترین رستوران های هامبورگ کدامند؟

رستوران Man Wah

امتحان کردن همه غذا های این رستوران امکانپذیر نیست، ولی همه آن‌ها بی شک ارزش امتحان کردن دارند. در این رستوران تنوعی وسیعی از غذا های لذیذ با برترین کیفیت میل میشود. هم اهالی شهر و هم گردشگران از این رستوران استقبال می کنند.

بهترین رستوران های هامبورگ کدامند؟

رستوران A Varina

در گشت و گذارهای خود در هامبورگ، اگر گذرتان به محله‌ پرتغالی خورد، حتما به این رستوران سر بزنید. در این محله، خیابان‌های باریک و خوشگل و چندین رستوران پرتغالی وجود دارد. رستوران A Varina به خاطر فضای گرم و صمیمی و غذا های دریایی لذیذ و فوق‌العاده‌اش، مطلوب هست.

بهترین رستوران های هامبورگ کدامند؟

رستوران Akadimia

انچه که آشپزی یونانی و مدیترانه‌ای را از غذای آلمانی متفاوت میکند، سادگی مواد نخست، بهرهگیری از روغن زیتون و فرهنگ خوراکی خاصی هست که همه آن‌ها را می توانید یک‌جا در این رستوران سنجیدن کنید.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید