معرفی زیباترین جزایر کانادا

نویسنده:

سمیرا هادی

در تاریخ:

جزایر متعددی در کانادا وجود دارند که بعضی از آن ها استان و شهرهای مرکزی و مشهور و بعضی دیگر جزایری بکر و خلوت هستند. اگر به طبیعت گردی و لذت بردن از آرامش و زیبایی مسحورکننده طبیعت علاقه مندید کانادا مقصدی ایده آل برای شما خواهد بود. در این مطلب قصد داریم زیباترین جزایر کانادا را به شما معرفی کنیم.

جزایر مگدالن

جزایر مگدالن از هشت جزیره کوچک و بزرگ تشکیل شده است. در زبان فرانسه به این جزیار ایل دو لا مادلن نیز می گویند. توجه داشته باشید اگر چه این جزیره ها در نزدیکی جزیره پرنس ادوار و نوا اسکوتیا قرار دارند ولی قسمتی از استان کبک به شمار می آیند. عواملی نظیر فرهنگ منحصربفرد و خاص، طبیعت نفس گیر و مسحور کننده و غذاهای دریایی خوشمزه مثل خرچنگ موجب شده است که این جزیره ها از شهرت خاصی بهره مند شوند. فرامون نکنید که جزایر مگدالن از پر طرفدار ترین و پر بازدید ترین جزیره ها در کانادا هستند.

معرفی زیباترین جزایر کانادا

 جزیره فوگو

جزیره فوگو در میان تمام جزایر کانادا از همه آرام تر و بکرتر است. موقعیت جغرافیایی خاص، مناطق مسکونی کم جمعیت و آرام و طبیعت بکر و چشم اندازهای بی نظیر این جزیره را به یکی از زیباترین و بی نظیرترین جزایر کانادا تبدیل کرده است.

معرفی زیباترین جزایر کانادا

جزیره پرنس ادوارد

اگر سریال محبوب قصه های جزیره را دیده اید، باید بدانید که داستان های این سریال در این جزیره فیلم برداری شده است و در حقیقت یکی از مهم ترین دلایل شهرت این سریال جزیره پرنس ادوارد است. جزیره پرنس ادوارد یکی از سه استان جزیره ای کاناداست و کوچک ترین استان کانادا از لحاظ اندازه و جمعیت محسوب می شود. یکی دیگر از مسائل جالب توجه درباره این جزیره این است که پرنس ادوارد یکی از بزرگ ترین تولید کننده های محصول سیب زمینی است و ۲۵% کل سیب زمینی کشور کانادا را تامین می کند. جزیره پرنس می توانید ساحل زیبا، صخره های قرمز و با شکوه را در کنار ساحل شنی سفید رنگ ببینید.

معرفی زیباترین جزایر کانادا

 هزار جزیره

مجمع الجزایر هزار جزیره دقیقا در مرز بین کانادا و ایالات متحده قرار دارد و در رودخانه سنت لارنس واقع شده است. بسیاری از افرادی که برای بازدید از هزار جزیره به این منطقه می آیند ابتدا به اونتاریو سفر می کنند و بعد از آن جا به هزار جزیره می آیند. از اونتاریو می توانید از مسیر آبراه ها عبور کنید و در طول مسیر از محوطه های تاریخی و باستانی، قلعه ها و باغ های زیبا دیدن کنید.

معرفی زیباترین جزایر کانادا

جزیره ونکوور

یکی دیگر از معروف ترین جزیره های کانادا جزیره ونکوور است و جاذبه های زیادی را با سفر کردن به آن می توانید ببینید. جزیره ونکوور بزرگ ترین شهر استان بریتیش کلمبیا می باشد و تاریخ و فرهنگ غنی و سواحل زیبایش موجب می شود گردشگران زیادی برای بازدید از آن به این کشور سفر کنند. کار هایی که با سفر به جزیره ونکوور می توان انجام داد، عبارت اند از: پیاده روی در خط ساحلی غربی، دره کویچان، تماشای نهنگ ها، بازدید از چشم اندازهای زیبای توفینو و اسکی زمستانی در پیست اسکی کوه واشنگتن آلپاین.

معرفی زیباترین جزایر کانادا

جزیره مانیتولین

مانیتولین یکی از کم نظیرترین جزایر کانادا است و به دلیل دریاچه های متعددی که دارد شهرت دارد. در واقع، بزرگ ترین دریاچه ماهیگیری دنیا در این جزیره قرار دارد. جزیره مانیتولین جزیره عجیب و جالبی است! در این جزیره دریاچه های متعددی وجود دارد و داخل هر دریاچه هم جزیره های متعددی وجود دارند!!! قایقرانی، کوهنوردی و پیاده روی، قدم زدن در سواحل زیبا، فعالیت ها و تفریحات فضای باز و ماهیگیری از جمله فعالیت های جذابی هستند که می توانید در این جزیره انجام دهید.

معرفی زیباترین جزایر کانادا

جزیره کیپ برتون

جزیره کیپ برتون واقع در نووا اسکوتیا جز بهترین جزایر در کانادا است. این جزیره بین گردشگران شهرت جهانی دارد و مهم ترین دلیل آن جاده زیبای کبوت می باشد. در واقع جاده کبوت یکی از جذاب ترین جاده های ساحلی در جهان است که در کنار اقیانوس قرار گرفته است. رانندگی در این جاده لذت خاصی دارد. پارک های ملی کیپ برتون مکانی عالی برای ماهیگیری و کمپینگ هستند و بهشتی برای طبیعت گردان و عاشقان طبیعت به شمار می رود.

جزایر تورنتو

پارک تفریحی سنتر ویل، سواحل زیبا و پارک ها و طبیعت بی نظیر جزایر تورنتو این مکان را به یکی از بهترین جزایر کانادا تبدیل کرده است. با این حال، زیباترین بخش این جزایر چشم انداز ساحلی تورنتو است. از جمله بهترین تفریحات و سرگرمی هایی که می توانید در جزایر تورنتو انجام دهید می توان به قایقرانی دورتادور جزایر و همینطور پیک نیک و کمپینگ در پارک ها اشاره کرد.

معرفی زیباترین جزایر کانادا

جزایر هایدا گوای

جزایر هایدا گوای قبلا به نام جزایر ملکه شارلوت شناخته می شد و مجمع الجزایری دور از سواحل بریتیش کلمبیا محسوب می شود. حدود نیمی از جمعیت جزایر هایدا گوی را بومیان قبیله هایدا تشکیل می دهند. این مجمع الجزایر از دو جزیره بزرگ و مهم به نام های گراهام و مورسبی و حدود ۱۵۰ جزیره کوچک تشکیل شده است. هایدا گوی طبیعتی بسیار بکر و خیره کننده دارد و محوطه باستانی SGang Gwaay نیز در لیست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید