برج زیبا و عجیب استراتوسفر لاس وگاس

نویسنده:

مرتضی

در تاریخ:

استراتوسفر لاس وگاس (Stratosphere Tower)

برج زیباوعجیب استراتوسفر لاس وگاس

یک هتل؛مرکز سرگرمی؛برج تفریحی و دیدبانی

شهرلاس وگاس در نوادا است که ۳۵۰ مترارتفاع دارد و درسال ۱۹۹۶ ساخته شده است.این برج بلندترین سازه درلاس وگاس و پنجمین برج بلند ایالات متحده امریکا می باشد.هزینه ی ساخت این برج خیره کننده ۳۲ میلیون دلار امریکا می باشد.

برج زیباوعجیب استراتوسفر لاس وگاس

به این برج لقب (Top of the World) به معنای بر فراز دنیا را داده‌اند که همین نام نیز اشاره به ارتفاع زیادش دارد. نکته‌ای که این برج را از دیگر همتایانش متمایز می‌کند، امکانات رفاهی شگفت‌انگیزی‌ست که در بالای آن قرار دارد. بازدیدکننده‌ها در بالای این برج می‌توانند، همچون شهربازی‌های پیشرفته از وسایل سرگرمی گوناگون و ترسناک استفاده کنند.

برج زیبا و عجیب استراتوسفر لاس وگاس

این برج درخور آسانسوری برازنده این مقام است. آسانسور برج استراتوسفر که با سرعت 550 متر بر دقیقه حرکت می‌کند، در کمتر از یک دقیقه از سطح زمین به بالای برج می‌رسد. این برج که بین سال‌های 1994 تا 1996 ساخته شده، چهار آسانسور دارد که در هر ثانیه از سه طبقه عبور می‌کنند و در کمتر از 40 ثانیه از 108 طبقه می‌گذرد. هر آسانسور این برج ظرفیت جابه‌جایی 16 نفر دارد و در هر ساعت 20 بار برج را بالا و پایین می‌کند. لازم به ذکر است که این آسانسورها پنجمین آسانسور سریع جهان محسوب می‌شوند. برج زیباوعجیب استراتوسفر لاس وگاس

این برج شامل قسمت های مختلف ازجمله:

ـ هتل ۲۴ طبقه با۲۴۲۷ اتاق.

ـ رستوران گردان(باقابلیت تغییر ارتفاع درحین چرخش)

ـ نمایش های دائمی Frankie Moreno

_ ۷۴۰۰ مترمربع فضای بازی شامل:

*ترن هوایی کشیده شده در دورتادور برج

*چرخ وفلک چرخان در خارج ازبرج

*Skyjump

*جنون سوار

و… می باشد.

برج زیبا و عجیب استراتوسفر لاس وگاسبرج بانجی جامپینگ یاسقوط ازاد نیز در بلندترین نقطه برج واقع شده است . که ارتفاع آن تا زمین حدود ۵۰۰ متر محاسبه شده است .

برج زیباوعجیب استراتوسفر لاس وگاس

پس از سقوط ازاد  فرد در آسمان تاب می خورد. این برج سقوط آزاد بلندترین سکوی سقوط آزاد دنیا می باشد و تعداد زیادی از گردشگران سالانه به انجا می روند.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید