بهترین بازارها و مراکز خرید در والنسیا اسپانیا

نویسنده:

حسین یوسفی

در تاریخ:

والنسیا سومین شهر بزرگ اسپانیا است. این شهر به خاطر آثار تاریخی متعدد و جاذبه‌های گردشگری مدرن والنسیا، مورد توجه گردشگران سراسر دنیا قرار دارد. خرید هم امروزه به بخشی جدایی‌ناپذیر از سفر تبدیل شده است.

اگر برای سفر به والنسیا برنامه‌ریزی می‌کنید و قصد دارید در این شهر خرید کنید، این راهنمای خرید به شما کمک می‌کند که مهم‌ترین مناطق خرید والنسیا را بشناسید و از تجربه‌ی خرید در والنسیا لذت ببرید.

AQUA

بهترین بازارها و مراکز خرید در والنسیا اسپانیا

 این مرکز خرید 22 طبقه ی بزرگ در سال 2006 ساخته شده و دارای دو برج زیباست . در این مرکز خرید می توانید از امکانات مختلف اقامتی ، خرید در فروشگاه های بسیار متنوع ، رستوران های بی نظیر  ،سالن ورزشی مجهز و حتی سینمای آن استفاده کنید.

آدرس : Carrer de Menorca, 19, 46023 València, Spain

تلفن : 34963308429+

EL SALER

بهترین بازارها و مراکز خرید در والنسیا اسپانیا

مرکز خرید El Saler در مقابل شهر هنر ،علوم و اقیانوسیه، در منطقه ی اجتماعی، فرهنگی و تفریحی والنسیا قرار گرفته است. El Saler با بیش از 47،000 متر مربع، طیف گسترده ای از مد، لوازم جانبی و غذا را به بهترین شکل ارائه می دهد و Merlin Properties مدیریت این مرکز خرید این مکان را به شکلی مدیریت می کند که مشتریان آن بتوانند یک تجربه منحصر به فرد از خرید و مزایای تبلیغاتی مثل شرکت در قرعه کشی های این مرکز خرید بدست بیاوردند.

آدرس : Av. del Professor López Piñero, 16, 46013 València, Spain

ساعات بازدید : 8:30AM–11:30PM (جمعه ها و شنبه ها تا 1:30AM)

BOULEVARD AUSTRIA

بهترین بازارها و مراکز خرید در والنسیا اسپانیا

مرکز Boulevard Austria Mall یکی از مراکز خرید مرکزی شهر والنسیا است که می توان گفت یک مجموعه ی منحصر به فرد از مد، عطر، لوازم جانبی، دکوری و … است.

 مکانی که می توانید در هرلحظه از بودن در آن لذت ببرید.بنابراین اگر می خواهید کمد لباس خود را به روز کنید یا اینکه یک بعد از ظهر در مرکز شهر از خرید خود لذت ببرید، حتما از Boulevard Austria Mall بازدید کنید.

آدرس : Carrer de Don Juan de Austria, 4, 46002 València, Spain

ساعات بازدید : 10AM–9PM (یکشنبه ها : تعطیل)

La Galeria Jorge Juan

بهترین بازارها و مراکز خرید در والنسیا اسپانیا

فروشگاههای کوچک اما پرطرفدار که پر از فروشگاه مارک های روز دنیاست این بار در منطقه Canovas والنسیا قرار گرفته و به خاطر قیمت مناسب اجناس و وجود کافه های شیک و بی نظیرش ارزش رفتن را دارد.

آدرس : Carrer de Cirilo Amorós, 62, 46004 València, Spain

ساعات بازدید : 10AM–9PM (یکشنبه ها : تعطیل)

Nuevo Centro

بهترین بازارها و مراکز خرید در والنسیا اسپانیا

در نزدیکی متروی TURIA مرکز خرید محبوب NUEVO CENTRO قرار گرفته .نووو سنترو یک مجموعه بزرگ از مغازه های مختلف با قیمت های منطقی و محصولات متنوع است.

برای خیلی از مردمان والنسیایی نوو سنتر کاملترین و تنها مکان خرید قیمت مناسب است و محبوبیت آن با دارا بودن امکاناتی چون محوطه ی بازی کودکان ، کافه و رستوران دو چندان شده و بازدیدکننده ها می توانند ساعاتی خوش را در اینجا سپری کنند.

آدرس : Av. de Pius XII, 2, 46009 València, Spain

ساعات بازدید : 10AM–10PM (یکشنبه ها : تعطیل)

Mercado De Campanar

بهترین بازارها و مراکز خرید در والنسیا اسپانیا

مجموعه ی mercado de campanar فروشگاهی است که عمده ی محصولات آن مواد غذایی است. وجود مغازه هایی برای خرید سوغاتی و رستوران های متعدد علاوه  بر فروشگاه های محصولات غذایی باعث شهرت این مجموعه شده است.

آدرس : Av. de Tirso de Molina, 16, 46015 València, Spain

ساعات بازدید : 10AM–1AM

Arena multiespacie

بهترین بازارها و مراکز خرید در والنسیا اسپانیا

 Arena Multispacio Centro Comercial در منطقه Benimaclet در شمال والنسیا، در کنار استادیوم جدید باشگاه فوتبال Levante واقع شده است.

این مرکز خرید دارای 3 طبقه و مجموعا 100 فروشگاه است. طیف وسیعی از برندهای Zara، Benetton، Oysho، Mango، H & M، Jack & Jones و Hollister در این مجموعه وجود دارد . علاوه بر فروشگاه ،در این مرکز خرید یک مجموعه ی بزرگ شامل 4 رستوران و تعدادی کافی شاپ است که فضای این مجموعه را برای بازدیدکنندگانش دلنشین تر کرده است.

آدرس : Carrer de Santa Genoveva Torres, 21, 46019 València, Spain

ساعات بازدید : 10AM–10PM

el corte ingles valencia

بهترین بازارها و مراکز خرید در والنسیا اسپانیا

El Corte Inglés بزرگترین فروشگاه زنجیره ای اسپانیا است که در شهر والنسیا واقع شده است. طیف گسترده ای از عطر، لباس، لوازم خانگی، الکترونیکی و خیلی چیزهای متنوع دیگر را در اینجا می توانید خریداری کنید.جالب است بدانید اکثر فروشگاه های این مجموعه آنقدر بزرگ اند که هرکدام دارای یک رستوران و سوپرمارکت هستند.

آدرس : Carrer del Pintor Sorolla, 26, 46002 València, Spain

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید