شکم گردی در رستوران گردان برج میلاد تهران بزرگ

نویسنده:

حسین یوسفی

در تاریخ:

یکی دیگر از تفریحات در پایتخت ایران شکم گردی است و امروز در سراسر ایران شاهد رشد رستورانها با آیتم ها و دکوراسیون مختلف هستیم که اصلی ترین هدف این رستوران جذب مشتری و خاص بودن است که در اکثر این رستوران ها نیز منوی غذاهای مختلفی ارائه می شود تا افراد بتواند انتخاب های متفاوتی داشته باشید .

برج میلاد که برجی با کاربرد مخابراتی به شمار می رود، امروزه یکی از مکان های گردشگری تهران به حساب آمده و روزانه افراد زیادی به دلایل مختلف از این برج بازدید می کنند.

شکم گردی در رستوران گردان برج میلاد تهران بزرگ

امکاناتی که برج میلاد را به برجی گردشگری تبدیل کرده است شامل سالن های همایش های بین المللی، سینما، سکوی تهران، موزه گالری هنر و از همه مهم تر، رستوران گردان برج میلاد است که تجربه بی نظیری را برای مشتریان فراهم می سازد.

رستوران گردان برج میلاد از جمله بهترین و شیک ترین رستوران های پایتخت ایران محسوب می شود . غذاهای اصیل ایرانی و همچنین غذاهای منتخب فرنگی در این رستوران سرو می شود.

از آنجایی که این رستوران شیک در بین مردم از محبوبیت بالایی برخوردار است ما در این بخش از جاذبه ها به معرفی این رستوران و امکانات آن با شما هستیم.

شکم گردی در رستوران گردان برج میلاد تهران بزرگ

برج میلاد 435 متر ارتفاع داشته و رستوران گردان برج در ارتفاع 276 متری برج واقع شده است لذا مشتریان چشم انداز زیبایی از شهر تهران و کوه ها های اطراف شهر خواهند داشت.

همچنین جالب است بدانید رستوران گردان برج میلاد دارای قسمت گردان نیز می باشد که این قسمت هر یک ساعت، 360 درجه می چرخد تا مشتریان بدون عوض کردن میز خود یکبار کل تهران را مشاهده کنند.

شکم گردی در رستوران گردان برج میلاد تهران بزرگ

رستوران گردان برج میلاد محیطی لوکس و با دکوراسیون قابل قبول داشته و نمی توان ایرادی از آن گرفت. فارغ از مبلمان و صندلی های شیک و راحت، میزها دارای ظرفیت های مختلفی از 2 تا بیش از 12 نفر هستند .

لذا اگر به دنبال رستورانی لوکس برای قرارهای کاری، جلسات مهم، قرارهای دوستانه و غیره هستید، رستوران گردان برج میلاد می تواند یکی از بهترین انتخاب ها باشد و همچنین، برای برگزاری جشن های تولد نیز رستوران دارای پکیج های ویژه تولد بوده و امکان رزرو نیز وجود دارد.

شکم گردی در رستوران گردان برج میلاد تهران بزرگ

لازم به ذکر است اگر قصد دارید در رستوران گردان برج میلاد رفته و انواع غذاهای لذیذش را میل کنید می بایست حداقل 48 ساعت قبل نسبت به رزرو جا اقدام کنید چراکه بخاطر محبوبیت بالای رستوران، همواره تمام میزها و صندلی ها از قبل رزرو شده اند و همچنین، ظرفیت رستوران گردان 300 نفر است.

اما می رسیم به سراغ جذاب ترین قسمت رستوران گردان برج میلاد. رستوران برج میلاد سه وعده صبحانه، ناهار و شما را برای مشتریان سرو می کند و برای هروعده، تنوع بالایی در زمینه انواع غذاهای ایرانی و فرنگی دارد.

شکم گردی در رستوران گردان برج میلاد تهران بزرگ

همانطور که میدانید، رستوران برج میلاد به صورت بوفه و مجهز به تکنولوژی های روز است و مشتریان می توانند با پرداخت هزینه ای بابت ورودی، از تمام غذاهای موجود بر روی بوفه رستوران استفاده کرده و محدودیتی نداشته باشند.

صبحانه از ساعت 7:30 الی 10:30 سرو می شود و در کنار انواع صبحانه هایی مانند نان و پنیر، خامه، عسل، مربا، صبحانه های دیگری هم وجود دارد که شامل پنکیک، صبحانه های انگلیسی و موارد مشابه هستند.

شکم گردی در رستوران گردان برج میلاد تهران بزرگ

در وعده ناهار تنوع غذایی بیشتر می شود. مشتریان می توانند با پرداخت ورودی بوفه ناهار از انواع غذاهای ایرانی شامل انواع خوراک ها، غذاهای برنجی، خورشت ها و در کنار آن ها، از تمامی غذاهای فرنگی مانند غذاها و پیتزاهای ایتالیایی، انواع پاستا، انواع استیک و غیره برخوردار شوند.

طبق نظر افرادی که قبلا غذاهای رستوران گردان را میل کرده اند کیفیت غذاها بی نظیر بوده و ظاهری شکیل هم دارند. لازم به ذکر است وعده ناهار در رستوران گردان برج میلاد همه روزه از ساعت 12:30 الی 16:00 سرو می شود.

شکم گردی در رستوران گردان برج میلاد تهران بزرگ

شاید جالب باشد بدانید منوی غذایی برج میلاد به 4 دسته کلی شامل بشقاب ایرانی، بشقاب پرندگان، بشقاب استیک و بشقاب دریایی تقسیم می شود.

منوی شام هم تا حدودی همانند منوی ناهار بوده و مشتریان هم می بایست هزینه ای را جهت ورودی بوفه شام رستوران پرداخت کنند.

شکم گردی در رستوران گردان برج میلاد تهران بزرگ

برای وعده شام در کنار غذاهای ایرانی که عمدتاً به صورت خوراک سرو می شوند و بشقاب های استیک و غیره، انواع غذاهای ایتالیایی مانند پیتزاها، سالاد ها و پاستاها نیز سرو می شود. لازم به ذکر است وعده شام نیز از ساعت 20:00 الی 24:00 سرو می شود.

نکاتی راجع به رستوران گردان برج میلاد که خوب است بدانید:
وعده صبحانه فقط در روزهای پنج شنبه و جمعه سرو می شود آن هم در ساعات 7:30 الی 10:30.
روزهای سه شنبه، مختص بانوان است چراکه تمامی پرسنل رستوران گردان خانم بوده و ورود آقایان در روزهای سه شنبه ممنوع می باشد.

شکم گردی در رستوران گردان برج میلاد تهران بزرگ
به غیر از غذاهای اصلی ایرانی و فرنگی، انواع سالادهای ایرانی و فرنگی، دسرهای مختلف مانند تیرامسو، ژله، موس شکلات وانواع چاشنی ها مانند ماست موسیر، ماست و خیار و غیره نیز به صورت میز اردو در کنار بوفه رستوران قرار داده شده و هیچ محدودیتی بابت استفاده از آن ها وجود ندارد.

به دلیل شلوغ بودن و صحبت کردن مشتریان با صدای بلند، محیط رستوران هیچگاه آرام نیست اما در ساعات پایانی روز یا اوایل صبح، می توان آرامش قابل توجهی را در محیط رستوران مشاهده کرد.

شکم گردی در رستوران گردان برج میلاد تهران بزرگمشتریان در تمام نقاط رستوران به اینترنت پرسرعت بی سیم که به صورت رایگان ارائه می شود نیز دسترسی دارند.پیش‌تر گفتیم که این رستوران می تواند یکی از منحصر به فردترین و بهترین انتخاب ها برای برگزاری جشن ها باشد.

لذا در صورتیکه قصد دارید جشن های تولد خود را در رستوران گردان برج میلاد برگزار کنید می بایست ابتدا هماهنگ کرده و در صورتیکه قصد داشته باشید تزئینات و دکوراسیون تولد دلخواه نبوده و توسط رستوران انجام شود می بایست هزینه جداگانه ای پرداخت کنید.

شکم گردی در رستوران گردان برج میلاد تهران بزرگ

همانطور که می دانیم، جهت ورود به رستوران گردان برج میلاد برای هر وعده صبحانه، ناهار و شام می بایست هزینه قابل توجه و گرانی را برای ورودی پرداخت نمود اما سامانه های مختلفی هستند که کوپن های تخفیف ارائه داده و می توان به هزینه کمتری بلیط ورودی رستوران گردان را تهیه نمود.

هرچند بازهم با ارائه تخفیف، قیمت بالا است اما حداقل یکبار رفتن به رستوران گردان برای میل کردن وعده های صبحانه، ناهار و شام ارزشش را دارد تا غذاهای لذیذی را برفراز تهران میل کنید.

شکم گردی در رستوران گردان برج میلاد تهران بزرگ

شاید جالب باشد بدانید در گذشته گفته میشد در رستوران گردان برج، در میان دسرها بستنی از با روکش طلا سرو میشد که برچسب قیمتی 400 هزار تومان داشت.

فارغ از گفته هایی بابت مفید بودن بستنی با روکش طلا برای بدن، شهرداری تهران ضمن برخورد با پیمانکار برج بابت سرو همچین بستنی ای، دستور داد تا سرو آن متوقف شود هرچند افراد زیادی شانس میل کردن این بستنی را داشتند.

چرا رستوران گردان برج میلاد ؟

شکم گردی در رستوران گردان برج میلاد تهران بزرگ

گردش بسیار آرام و دلنواز رستوران با نمای کل تهران به صورت ٣۶٠ درجه در یک ساعت

مرتفع ترین رستوران تهران، واقع در راس برج میلاد

جشن گروهی

اینترنت وایرلس

بوفه ای مدرن و مجهز به تکنولوژی های روز دنیا

از ویژگی های بوفه منحصر به فرد و استثنایی رستوران گردان برج میلاد: پخت القایی و ترکیبی، تجهیزات برودتی ایتالیایی، قهوه داغ و تنوعی بی نظیر از اشتهاآور، سالادها، غذای اصلی ایرانی و ملل، دسر، قهوه و چای و …

بوفه شام و نهار 

شکم گردی در رستوران گردان برج میلاد تهران بزرگ

غذاهای اصلی : خوراک زبان ،جوجه کباب ،رولت مرغ، کباب کوبیده، با قالی پلو، میگو پلو، قورمه سبزی، قیمه، قلیه ماهی، زرشک پلو،
کتلت گوشت، انواع ناگت، انواع پیتزا، لازانیا، مرغ سوخاری و …

پیش غذا : سوپ جو ، سوپ قارچ ، سوپ گوجه ، سبزیجات پخته

دسرها : کاپ کیک ، تیرامیسو ، ژله ، موس شکلات ، براونی شکلات

سالاد ها : سالاد روسی ، سالاد ماکارونی ، سالاد شیرازی ، سالاد کاهو ، سالاد مکزیکی ، سالاد سزار

چاشنی ها : بورانی اسفناج ، ماست و کدو ، ماست موسیر، ماست و خیار، ماست و بادمجان و…

کودکان زیر ۵ سال نیازی به خرید تخفیفان ندارند

کودکان ۵ تا ۱۰ سال نیم بها محاسبه می شوند

مسیر های منتهی به برج میلاد تهران

۱- تهران – بزرگراه شیخ فضل الله نوری – ورودی بزرگراه شهید همت – کنارگذار اختصاصی برج میلاد

۲- تهران – بزرگراه حکیم غرب – بعد از بزرگراه چمران – ورودی اختصاصی برج میلاد

۳- تهران – بزرگراه همت شرق – خروجی بزرگراه شیخ فضل الله نوری جنوب، پل کابلی اختصاصی برج میلاد

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید