مقایسه پاسپورت دومینیکا با ترکیه

نویسنده:

مرتضی

در تاریخ:

در چند سال اخیر بسیاری از افراد تمایل دارند که تابعیت کشور دیگری را اخذ کنند و این امکان را داشته باشند که از مزایای کشوری که تابعیت آن را دارند، استفاده کنند تا بتوانند به‏راحتی به سایر کشورها رفت و آمد کنند. تابعیت کشورهای دومینیکا و ترکیه بین ایرانیان از محبوبیت بسیاری برخوردار است.

دومینیکا کشوری زیبا در کمربند جزیره‌ای دریای کارائیب است که مانند سایر کشورهای همسایه خود آب و هوای استوایی و طبیعتی سرشار از جنگل‌، آبشار، کوهستان و… دارد. این کشور باتوجه به موقعیت جغرافیایی و نزدیکی به کشورهای آمریکا و کانادا مورد توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران قرار گرفته است و از اعتبار بالا و شرایط مناسبی برخوردار است.

 اگر می‏خواهید اطلاعاتی درباره مقایسه پاسپورت دومینیکا با ترکیه داشته باشید تا پایان با ما همراه باشید.

پاسپورت دومینیکا

پاسپورت دومینیکا بهتر است یا ترکیه؟

شاید برای شما نیز سوال باشد که پاسپورت دومینیکا بهتره یا ترکیه؟ امروزه بسیاری از افراد از طریق سرمایه‌گذاری و با خرید ملک در ترکیه موفق به دریافت پاسپورتاین کشور شده‌اند. سایر تفاوت‎های ویزای کشور دومینیکا و ترکیه به‎شرح زیر است:

·       اعتبار پاسپورت

دریافت پاسپورت هر دو کشور مزایای بسیاری دارد. اما برای اینکه بدانید که پاسپورت دومینیکا بهتره یا ترکیه، باید به این نکته توجه کنید که پاسپورت کشور دومینیکا رتبه 31 و پاسپورت ترکیه در رتبه 52 قرار دارد.

مقایسه پاسپورت دومینیکا با ترکیه

·        تعداد کشورهای بدون نیاز به ویزا

 درصورت داشتن پاسپورت کشور دومینیکا شما این امکان را خواهید داشت که به بیش از 140 کشور دنیا بدون ویزا سفر کنید، اما این عدد برای پاسپورت کشور ترکیه 110 کشور است. مهم‌ترین کشورها در لیست کشورهای بدون ویزا برای پاسپورت دومینیکا، کشورهایی مانند سوئیس، ایتالیا، آلمان، اسپانیا، اتریش، هلند و انگلستان است.

·        معافیت‌های مالیاتی

یکی از منابع مالی در کشور ترکیه دریافت مالیات در این کشور است. طوری‏که می‏توان مالیات را به‏عنوان یکی از ارکان اصلی اقتصاد این کشور دانست. مالیات در این کشور شامل مالیات بر درآمد، مالیات بر دارایی و مالیات برهزینه است. درصورتی که کشور دومینیکا در زمینه مالیات، شرایط سختی را برای متقاضیان پاسپورت خود ایجاد نمی‏کند و افراد زیر 25 سال نیز از مالیات معاف هستند.

·        اعطای تابعیت به افراد وابسته

درصورتی که شما متقاضی دریافت پاسپورت برای کشور رومینیکا هستید این امکان برای شما وجود دارد که برای همسر، فرزندان زیر 30 سال و پدر و مادر خود درخواست تابعیت پاسپورت کنید. اما با پاسپورت ترکیه متقاضی فقط می‎تواند اقدام به دریافت پاسپورت برای همسر و فرزندان زیر 18 سال داشته باشد.

·        حداقل میزان سرمایه گذاری

 متقاضیان پاسپورت دومینیکا می‌توانند با اهدای 100 هزار دلار به دولت این کشور و یا باخرید ملک به ارزش 200 هزار دلار پاسپورت و تابعیت این کشور را دریافت کنند.

درصورتی که کشور ترکیه روش سرمایه‌گذاری را تنها خرید ملک بیان کرده است و حداقل میزان سرمایه برای خرید ملک را 250 هزار دلار تعیین کرده است که نسبت به کشور دومینیکا مبلغ بالاتری است. در واقع در این کشور با سرمایه‌گذاری کمتر از این مبلغ و خرید ملک با مبلغ کمتر از 250 هزار دلار، افراد نمی‌توانند تابعیت و پاسپورت این کشور را دریافت کنند.

پاسپورت دومینیکا بهتره یا پاسپورت ترکیه

·        میزان تسلط به زبان

 همانطور که می‎دانید زبان رسمی کشور ترکیه، ترکی استانبولی است و زبان رسمی کشور دومینیکا، انگلیسی است که زبان رایج دنیا است. اما با این وجود شما نیاز به دانش زبان انگلیسی ندارید و این امر از شرایط اقدام برای دریافت پاسپورت دومینیکا نیست.

·        عدم نیاز به حضور فیزیکی

یکی دیگر از ویژگی‏های منحصر به‏فرد دریافتپاسپورت کشور دومینیکا نسبت به سایر کشورها این است که این کشور به متقاضیان خود این امکان را می‌دهد که بدون حضور فیزیکی، برای درخواست تابعیت و پاسپورت اقدام کنند.

درصورتی که شما قصد دارید پاسپورت یکی از این کشورها را دریافت کنید و در این زمینه اطلاعاتی ندارید پیشنهاد می‎کنیم به موسسه مهاجرتی ویزاگرد مراجعه کنید. شما بااستفاده از این موسسه می‎توانید به‏راحتی، در کمترین زمان و به‎صورت تضمینی پاسپورت خود را دریافت کنید.

مزایای پاسپورت دومینیکا

دریافت پاسپورت دومینیکا شامل مزایای بسیاری است. پاسپورت این کشور یکی از ارزان‌ترین پاسپورت‌های دنیا است که مزیت‌های بسیاری به شهروندان خود ارائه می‌دهد و به‏عنوان بهترین و مناسب‌ترین گزینه برای متقاضیان است. شما با داشتن پاسپورت این کشور می‌توانید آزادانه در جهان قدم بگذارید.

دریافت تابعیت دوم و پاسپورت دیگر کشورها گاهی بسیار پیچیده و پرهزینه است. اما شرایط برای کشور دومینیکا بسیار ساده است و شما در کوتاه‌ترین زمان می‏توانید پاسپورت این کشور را دریافت کنید. برخی دیگر از مزایای پاسپورت این کشور به‎شرح زیر است:

  • امکان سفر بدون نیاز به ویزا به 140 کشور دنیا
  • امکان افتتاح حساب در بانک‌ها بین‌المللی
  • نرخ سرمایه گذاری این کشور در میان کشورهایی با برنامه شهروندی مشابه بسیار پایین است.
  • بهترین و مناسب‏ترین نرخ را ﺑﺎ توﺟﻪ ﺑﻪ ارزش گذرنامه دارد.
  • اعطای حق شهروندی و گذرنامه در کوتاه‌ترین زمان را دارد.
  • دارای تابعیت غیرقابل فسخ به‎صورت مادام‌العمر است.
  • ·         ﻧﯿﺎز ﺑﻪ مصاحبه و ﺗﺴﻠﻂ ﺑﻪ زﺑﺎن‌ﻫﺎی ﺧﺎرﺟﯽ ندارد.
  • نیازی به سفر به کشور دومینیکا برای دریافت حق شهروندی و گذرنامه نیست.
  • امکان تاسیس شرکت و انجام امور تجاری در کشورهای مختلف دنیا مانند انگلستان وجود دارد.
  • امکان دریافت پذیرش از دانشگاه‌های معتبر دنیا وجود دارد.
  • از مالیات بر درآمد جهانی یا سود سرمایه معاف هستید.
  • قابل انتقال به نسل‌های بعدی است.
اخذ پاسپورت دومینیکا

مزایای پاسپورت ترکیه

کشور ترکیه در همسایگی ایران قرار دارد و به دریای سیاه و مدیترانه مشرف است. این کشور آب‌وهوای چهارفصل دارد و به‎جز ساحل‌ و تفریحات بسیار، دارای بافت تاریخی بسیار زیبایی است. کشور ترکیه جز یکی از کشورهای محبوب ایرانیان برای دریافت پاسپورت است، زیرا دارای مزایای بسیاری به‎شرح زیر است:

  • این امکان وجود دارد که در طی مدت 60 روز، پاسپورت این کشور را دریافت کنید.
  •  می‌توانید به 110کشور بدون ویزا و به 26 کشور عضو شنگن سفر کنید.
  •  این پاسپورت به شما امکان تحصیل رایگان را می‌دهد.
  •  با داشتن این پاسپورت این امکان برای شما وجود دارد که مانند شهروندان ترک از مزیت‏های  بازنشستگی بهره‌مند شوید.
  •  امکان شرکت در تمام انتخابات‌ها برای شما وجود دارد.
  •  شما می‏توانید از تمام مزایای پزشکی بهره‌مند شوید.
  •  اعتبار پاسپورت ترکیه 10 سال است.
  •  امکان افتتاح حساب بانکی در بانک‏های بین المللی وجود دارد.
  • تجارت به دور از تحریم با سراسر جهان برای شما امکان‎پذیر است.
  •  امکان دریافت تسهیلات بانکی با بهره بسیار کم برای شما وجود دارد.
  • اخذ ویزا برای سایر کشورهای معتبر مانند کانادا و آمریکا برای شما آسان می‎شود.
مزایای پاسپورت دومینیکا

نتیجه گیری

انتخاب پاسپورت هرکشوری بستگی به شرایط و نیازهای شما دارد. درصورتی که شما قصد دارید به کشورهای عضو اتحادیه اروپا سفر کنید باید پاسپورت دومینیکا را انتخاب کنید. اما اگر قصد مهاجرت، سفر، تحصیل یا سرمایه‌ گذاری در کشور ترکیه را دارید، اخذ پاسپورت ترکیه بهترین گزینه برای شما محسوب می‎شود. کارشناسان موسسه مهاجرتی ویزاگرد در امور مهاجرتی بسیار باتجربه هستند و می‏توانند بهترین خدمات را به شما ارائه ‌دهند.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید