شهربازی ژوپیتر از مراکز تفریحی بزرگ تهران

نویسنده:

فاطمه

در تاریخ:

همانطور که همه می‌دانیم شهربازی یکی از مکان‌های جذاب برای هر کودکی است. شهربازی می‌تواند یک پیشنهاد مناسب برای گذران اوقات فراغت کودکان باشد و ساعت‌ها آن‌ها را سرگرم کند. اما شهربازی های سرپوشیده تهران امروزه امکانات زیادی را فراهم کردند و علاوه بر کودکان، بزرگسالان هم می‌توانند در آنجا تفریح کنند.

شهربازی ژوپیتر از مراکز تفریحی بزرگ تهران

 شهربازی ژوپیتر یکی از مراکز تفریحی بزرگ تهران است که در مرکز خرید کوروش در بزرگراه ستاری شمال قرار دارد و جزو مدرن‌ترین شهربازی‌های پایتخت به شمار می‌رود.

این شهربازی به مساحت ۲۵۰۰ متر مربع، با تازه ترین دستگاه های منحصر به فرد بازی روز دنیا و با بهره گیری از پرسنل آموزش دیده و متبحر، از شروعین روزهای آغاز به کار مجتمع تجاری کورش، آغاز به کار کرده است.

شهربازی ژوپیتر

در این شهر بازی حدود ۱۰۰ دستگاه بازی وجود دارد که تمامی سنین را دربرمی گیرد. با توجه به اهمیت سلامتی روحی و جسمی کودکان جامعه، شهر بازی مدرن «ژوپیتر» احداث شده تا بازدیدکنندگان بتوانند فارغ از هیاهوهای کاری، لحظات خوشی را برای خود و خانواده هایشان فراهم کنند.

شهربازی ژوپیتر

ژوپیتر یک سیاره ی فضایی است، پر ازموجودات فضایی. بچه ها در ایستگاه فضایی، از تونل های فضایی می گذرند؛ از سرسره ها سرازیر می شوند؛ از دیوارها بالا می روند، موانع را پشت سر می گذارند و میکروب ها را نابود می کنند و همچنین لوکوموتیو پاکی در هنگام عبور از تونل با موجودات فضایی آلوده روبرو خواهد شد اما آقای پاکی به جنگ آلودگی ها می رود و آن ها را از بین می برند و کمی آن سوتر بچه ها سوار سفینه ی فضایی می شوند و بزرگ ترها دستگاه سقوط آزاد را امتحان می کنند و لذت می برند.

شهربازی ژوپیتر

ماشین‌های کوبنده، چرخ و فلک، اسب سواری، سفینه فضایی، لوکوموتیو پاکی، ایستگاه فضایی، نمایش عروسکی، شعبده‎‌بازی و نمایش‌های خیابانی، دربی، تاپ توس، ufo و بازی‌های ویدئویی، فرمول ۱ و سقوط آزاد از جمله تفریحات بسیار پر نشاطی است که می‌توانید در شهر بازی ژوپیتر کوروش تهران تجربه کنید.

شهربازی ژوپیتر

اگر به دنبال یک مجتمع تجاری و تفریحی در تهران هستید، پیشنهاد ما به شما رفتن به شهربازی ژوپیتر کوروش تهران است. چرا که این مجتمع با دارا بودن دستگاه‌های منحصر به فرد بازی و بهره‌گیری از پرسنل آموزش‌دیده از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۱ الی ۲۳:۳۰ و پنج شنبه و جمعه از ساعت ۱۱ الی ۲۴ بامداد پذیرای تمامی افراد می‌باشد.

آدرس شهربازی ژوپیتر کوروش تهران به شرح زیر می‌باشد.

تهران، بزرگراه ستاری شمال، بالاتر از خروجی شهید حکیم، مجتمع تجاری فرهنگی کورش، طبقه دوم، شهربازی ژوپیتر

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید