مرکز خرید زورلو سنتر استانبول ، یکی از مجلل‌ترین مرکز خرید استانبول

نویسنده:

سمیرا هادی

در تاریخ:

هر شخصی برای گذراندن تعطیلات خود برنامه‌ای دارد،عده‌ای تمایل دارند از آثارها و جاهای دیدنی بازدید کنند،عده‌ای علاقه دارند از طبیعت بکر و دست نخورده استفاده کنند و روح خود را تازه کنند و اما دسته ای علاقه‌ دارند که پول‌های خود را خرج کنند حالا به روش های مختلف عده‌ای با غذا خوردن در رستوران های لاکچری و مدرن و خیلیا‌ها خرید کردن و غرق شدن در برند های جهانی را ترجیح می‌دهند حالا با این تفاسیر استانبول یکی از مقاصد خرید خیلی از مسافران می‌باشد و خیلی ها برای تور استانبول خود فقط هدف خرید دارند و از این رو ما در اینجا به توضیح مرکز خرید زورلو می پردازیم.

مرکز خرید زورلو سنتر استانبول ، یکی از مجلل‌ترین مرکز خرید استانبول

زورلو سنتر یکی از معروف‌ترین و مجلل‌ترین مراکز خرید استانبول است که با وسعتی برابر با 105 هزار متر مربع، حدود 195 مغازه را در خود جای داده است. در این مرکز خرید انواع برند‌های مطرح بین‌المللی نظیر کمپانی الکترونیکی اپل تا برندهای معروف پوشاک حضور دارند. پتانسیل بالای زورلو سنتر برای حضور برندهای جهانی موجب شده یکی از گران‌ترین مراکز خرید استانبول لقب بگیرد. این مرکز در پنج طبقه امکانات بسیاری را در اختیار مراجعین قرار می‌دهد که در ادامه به تفصیل آن‌ها را توضیح می‌دهیم.

چرا باید از زورلو سنتر خرید کنیم؟

دلایل زیادی برای بازدید و خرید از این مرکز وجود دارد. قبل از هر چیزی زورلو سنتر یکی از بزرگترین مراکز خرید استانبول به حساب می‌آید و از شهرت بالایی در میان ساکنان و مسافران این شهر برخوردار است. دلیل دیگر، تنوع محصولات ارائه شده در آن است، شما در این مرکز خرید علاوه بر مشاهده برندهای درجه یک لباس و پوشاک، می‌توانید کالاهای دیگری نظیر جواهرات، لوازم الکترونیک و سایر محصولات را بیابید.

مرکز خرید زورلو سنتر استانبول ، یکی از مجلل‌ترین مرکز خرید استانبول

از چه برند‌هایی می‌توانیم در مرکز خرید زورلو سنتر استانبول خرید کنیم؟

خوشبختانه برند‌های جهانی معروف همانند فندی، دیور، لوئیس ویلتون، بربری، لوچه اند گابانا، دیزل، اچ اند ام، منگو، گپ، کوتون، ولنتینو، آلدو، وتیک، دیوارس، آیگنر و غیره به چشم می‌خورند. تمامی این فروشگاه‌ها نمایندگی رسمی هستند و می‌توانید از اصالت خرید خود و قیمت آن مطمئن باشید.

مرکز خرید زورلو سنتر استانبول ، یکی از مجلل‌ترین مرکز خرید استانبول

امکانات زورلو سنتر فقط به مغازه‌های آن محدود نمی‌شود و شما در این مرکز خرید می‌توانید طیف گسترده‌ای از امکانات فرهنگی و انواع تفریحات و سرگرمی‌ها را داشته باشید. همچنین کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌هایی حضور دارند که در منوهای آن‌ها بهترین غذاهای ترکیه و جهان مشاهده می‌شوند.

مرکز هنر پی ام سی

مرکز هنر پی ام سی را می‌توان یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های هنری تمام استانبول دانست. در این مرکز هنری یک سالن تئاتر با ظرفیت ۷۷۰ نفر و همچنین سالن کنسرتی با ظرفیت ۲۳۰۰ نفر قرار دارد. پیش از سفر خود به استانبول می‌توانید برنامه مرکز هنر پی ام سی را بررسی کنید و در صورتی که برنامه خاصی در این مرکز برگزار می‌شود، حتما آن را رزرو نمایید.

مرکز خرید زورلو سنتر استانبول ، یکی از مجلل‌ترین مرکز خرید استانبول

سینما ماکسیموم

سینما ماکسیموم مجموعه‌ای زنجیره‌ای است که شعبه‌هایی در سایر نقاط شهر استانبول دارد و یکی از آن شعبات در طبقه 1- زورلو سنتر واقع شده است. در مجموع دارای 16 سالن مختلف شامل 14 سالن عمومی و 2 سالن اختصاصی است که در کل ظرفیتی برابر با 1548 نفر دارند. کیفیت بالای سیستم‌های صوتی و تصویری این سینما آن را از سایرین متمایز می‌کند و لذت بیشتری را به تماشاچیان منتقل می‌کند.

مرکز خرید زورلو سنتر استانبول ، یکی از مجلل‌ترین مرکز خرید استانبول

شهر بازی فان لوت

قطعا خرید برای کودکان آنقدر هم لذت بخش نیست. به همین دلیل مرکز خرید زورلو سنتر استانبول برای رفاه حال بازدید کنندگان، شهر بازی فان لوت را احداث کرده است. در این شهر بازی برای کودکان بازی‌هایی همانند پلی استیشن، بولینگ، کارائوکه، لیزر تگ و غیره قرار داده‌‌اند، به این ترتیب شما می‌توانید زمانی را برای تفریح بچه‌های خود در نظر بگیرید تا از خرید کردن خسته و بی‌حوصله نشوند. البته گاهی بزرگ‌ترها نیز کنار فرزندان خود کمی در این شهربازی شیطنت می‌کنند!

مرکز خرید زورلو سنتر استانبول ، یکی از مجلل‌ترین مرکز خرید استانبول

چه فصلی را برای بازدید از مرکز خرید زورلو سنتر استانبول انتخاب کنیم؟

اگر به قصد خرید عازم استانبول هستید، باید در مورد فصل‌‌های تخفیف بیشتر بدانید. به صورت کلی چند بازه زمانی وجود دارند که برای خرید مناسب هستند. جشنواره تابستانی، جشنواره زمستانی، عید قربان، روز جهانی مادر و روز جهانی پدر بازه‌های زمانی مناسب برای خرید و بازدید از مرکز خرید زورلو سنتر استانبول هستند.

معمولا جشنواره تابستانی از ۱۲ خرداد تا ۱۰ تیر جریان دارد. برای جشنوراه زمستانی هم از ۲۳ فروردین تا ۱۱ اردیبهشت ماه را باید انتخاب کنید. هرچه در روز‌های انتهایی فستیوال تخفیف خرید کنید، تنوع اجناس کمتر اما تخفیف‌ها بیشتر خواهند بود. در روز‌های ابتدایی محصولات بیشتری در دسترس شما قرار دارند اما تخفیف کمتری به دست خواهید آورد. به عنوان مثال در روز‌های ابتدایی انواع مدل لباس در انواع سایز با تخفیف ۳۰ تا ۴۰ درصدی وجود دارند در حالی که در انتهای فستیوال، تنوع لباس‌ها کم شده و لباس‌های تک سایز با بیش از ۷۰% تخفیف در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند.

مرکز خرید زورلو سنتر استانبول ، یکی از مجلل‌ترین مرکز خرید استانبول

ساعت کاری مرکز خرید زورلو سنتر استانبول

بازدیدکنندگان برای خرید از این پاساژ، حدود دوازده ساعت در روز فرصت دارند. مرکز خرید زورلو سنتر استانبول از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب پذیرای بازدیدکنندگان عزیز خواهد بود. ایام تعطیل نیز درب این پاساژ به روی بازدیدکنندگان باز است و ساعت کار آن تفاوتی ندارد.

چطور به زورلو سنتر برویم؟

این مرکز در بخش اروپایی استانبول و در نزدیکی میدان تکسیم واقع شده است، بنابراین برای رفتن به آن جا دچار دردسر نخواهید شد و می‌توانید از تاکسی، مترو و یا اتوبوس استفاده کنید.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید