معرفی 10 مورد از بهترین رستوران های کرمانشاه

نویسنده:

سمیرا هادی

در تاریخ:

اگر از گروه گردشگران شکم‌گرد باشید و رستوران‌گردی یکی از خوشی‌های سفرتان باشد، پیدا کردن بهترین رستوران‌های شهر یا کشور مقصد اهمیت زیادی برایتان دارد و حتما پیش از سفر به قدر کافی در این باره پرس‌وجو خواهید کرد. اینکه بهترین و معروف‌ترین خوردنی‌های یک شهر کدام‌ها هستند و کدام رستوران‌ها خوردنی‌های محلی را با بهترین کیفیت عرضه می‌کنند، اطلاعاتی هستند که گردشگران دوست دارند پیش از سفر درباره‌شان بدانند. این بار در این مطلب قرار است از بهترین رستوران های کرمانشاه بگوییم، ‌شهری که نامش با دنده‌کباب و طاق بستان عجین شده است. اگر قصد دارید به کرمانشاه سفر کنید و از اهل رستوران‌گردی و شکم‌گردی هم هستید با ما همراه شوید.

در ادامه 10 تا از بهترین رستوران‌ها، فست‌فودها و طباخی‌های کرمانشاه را به شما معرفی خواهیم کرد تا در سفر با خیال آسوده سراغ بهترین رستوران‌ها بروید و خاطره‌ای فراموش‌نشدنی از سفر با خود به خانه ببرید.

1- رستوران چلچله

رستوران چلچله یکی از قدیمی‌ترین‌ها در کرمانشاه است. منوی این رستوران فهرست عریض و طویلی از کباب‌ها را در برمی‌گیرد، درحقیقت کار اصلی چلچله طبخ کباب‌های لذیذ است. کبابی که به اصطلاح اهل فن برای درست کردنش از گوشت تازه استفاده کرده‌اند، خوب پخته شده و در دهان آب می‌شود.

اگر دلتان می‌خواهد خورشت خلال را امتحان کنید، خورشتی خوش رنگ و لعاب که با گوشت گوساله، خلال بادام، زرشک سیاه، زعفران، روغن، پیاز، نمک و لیموی عمانی پخته و با پلو سرو می‌شود، بهترین جا، چلچله است. رسم سرو غذا با روغن حیوانی در این رستوران هم مثل بیشتر رستوران های کرمانشاه برقرار است.

ساعت کار چلچله:  ۱۱ صبح تا ۴ بعد از ظهر – ۶ بعد از ظهر تا ۱۰ شب

آدرس: کرمانشاه ۲۲ بهمن، ۱۷شهریور، خیابان برق

معرفی 10 مورد از بهترین رستوران های کرمانشاه

2- رستوران شایلی

اگر از کرمانشاهی‌ها بخواهید معروف‌ترین و بهترین رستوران‌های شهرشان را به شما معرفی کنند، اول از همه پیشنهاد می‌کنند به رستوران شایلی سر بزنید. شایلی، رستوران لوکسی است که در محله رفعتیه و خیابان پزشکان قرار دارد و مناسب گردشگرانی است که  رستوران‌های مجلل را ترجیح می‌دهند. یکی از جذابیت‌های این رستوران پنج ستاره، بام آن است که به شکل یک فضای سبز عمودی طراحی شده است. یکی از بهترین رستوران های کرمانشاه منوی بین‌المللی متنوعی دارد و انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و دریایی را می‌توانید سفارش دهید. جالب است بدانید سرآشپز رستوران شایلی جایزه سرآشپز برتر در کرمانشاه را هم دریافت کرده است.

معرفی 10 مورد از بهترین رستوران های کرمانشاه

3- رستوران ارگ

از نظر کرمانشاهی‌ها ، یکی از بهترین رستوران‌های این شهر رستوران ارگ است. خورشت خلال، امضای رستوران ارگ است و یکی از بهترین جاها برای امتحان کردنش همینجاست. جدا از خورشت خلال اگر دلتان خواست غذای دیگری در اینجا بخورید، باید بگوییم که شیشلیکش هم بسیار معروف و خوشمزه است. رستوران ارگ در طبقه آخر مرکز خریدی به همین نام قرار گرفته، شهر زیر پایتان است و چی از این بهتر.

آدرس: کرمانشاه خیابان مصدق، مجتمع ارگ

معرفی 10 مورد از بهترین رستوران های کرمانشاه

4- کافه رستوران بام شهر

بعد از یک روز گشت‌وگذار در گوشه‌وکنار شهر، بهترین محل برای استراحت و میل کردن یک عصرانه دلپذیر کافه رستوران بام شهر است. بام شهر در طبقه دهم برج شهر در خیابان نوبهار قرار دارد. در این کافه رستوران منظره جذابی از شهر کرمانشاه در برابرتان می‌بینید. غذاهای ایتالیایی بام شهر باعث معروف شدن این رستوران در شهر کرمانشاه شده‌اند. به جز غذاهای ایتالیایی، انواع نوشیدنی‌ها، سالادها، ساندویچ‌ها، دسرها، کیک‌ها و آبمیوه و بستنی هم جزو منوی کافه رستوران بام شهر هستند. این رستوران تا ساعت ۱۱ شب باز است.

معرفی 10 مورد از بهترین رستوران های کرمانشاه

5- رستوران حافظ

رستوران حافظ در قلب شهر کرمانشاه یعنی خیابان فردوسی قرار دارد؛ یعنی از هر جای شهر این رستوران در دسترس است. مزیت رستوران حافظ در داشتن فضای سبز طبیعی و بسیار دلنشین است که صرف غذا در آن را به خاطره‌ای فراموش‌نشدنی از شهر کرمانشاه تبدیل می‌کند. در این رستوران جذاب هم غذای ایرانی سرو می‌شود و هم غذاهای بین‌المللی.

معرفی 10 مورد از بهترین رستوران های کرمانشاه

6- رستوران باقری

اگر دوست دارید در فضای سبز کوهستانی و با چشم‌انداز آبشار استراحت کنید و غذایتان را میل، رستوران باقری را پیشنهاد می‌دهیم. این رستوران در پارک کوهستان قرار دارد و منوی متنوعی شامل انواع غذاهای ایرانی، غذاهای محلی، کباب‌ها و انواع سالادها دارد. فضای باز رستوران هم بسیار آرامش‌بخش و دلپذیر است.

معرفی 10 مورد از بهترین رستوران های کرمانشاه

7- کله‌پزی امیری

کله‌پاچه، برای بیشتر ایرانی‌ها، صبحانه‌ای لذیذ است حتی در سفر. اگر دوست دارید قبل از گشت‌وگذار در شهر کرمانشاه را با صرف صبحانه‌ای مفصل شروع کنید، پیشنهاد ما کله‌پزی امیری در میدان مصدق، خیابان هلال احمر است. روزی که با کله‌پاچه خوشمزه و استقبال گرم کارکنان طباخی، شروع شود نوید یک روز عالی را می‌دهد.

معرفی 10 مورد از بهترین رستوران های کرمانشاه

8- فست‌فود زاگرس

کرمانشاهی‌ها اعتقاد دارند که فست‌فود زاگرس بهترین پیتزاهای را می‌پزد و پیتزای مخصوص جزو پیشنهادهای ویژه این رستوران است. در منوی فست فود زاگرس به جز پیتزاهای خوش‌طعم، انواع ساندویچ‌ها، سوخاری و استیک هم وجود دارد. حتی دسر بعد از غذا را می‌توانید همین‌جا میل کنید. یکی از بهترین رستوران های کرمانشاه دو شعبه در این شهر دارد؛ یکی میدان مصدق و دیگری در خیابان کسرا که دسترسی به هر دو راحت است.

معرفی 10 مورد از بهترین رستوران های کرمانشاه

9- فست‌فود پدر خوب

پدر خوب از فست‌فودهای معروف کشور است که در شهر کرمانشاه هم شعبه دارد و اگر مشتری پیتزاها و ساندویچ‌های پدرخوب باشید می‌توانید در کرمانشاه هم سراغ فست‌فود محبوب‌تان بروید. شعبه کرمانشاه پدرخوب در خیابان برق قرار دارد. این خیابان پر از فروشگاه‌های جذاب است و بعد از میل یک پیتزای خوب قدم زدن در خیابان برق و تماشای فروشگاه‌ها و خرید حسابی مزه می‌دهد.

معرفی 10 مورد از بهترین رستوران های کرمانشاه

10- دنده کباب طاق بستان

یکی از بهترین رستوران های کرمانشاه که یکی از دنده کبابی‌های درجه یک این شهر هم هست، در منطقه طاق بستان قرار دارد و نام این جاذبه تاریخی بی‌نظیر را هم بر خود دارد.

معرفی 10 مورد از بهترین رستوران های کرمانشاه

در محوطه طاق بستان گزینه‌های زیادی برای انتخاب کباب کرمانشاهی خوشمزه دارید و اگر از عاشقان کباب باشید شاید دوست داشته باشید هر روز به یکی از آنها سر سر بزنید.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید